Belgisch Plein heeft zeer chice straatverlichting sinds kort.quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Net iets van 1,5 uur op pad geweest door het Valkenbos-, Regentesse- en Zeeheldenkwartier, de vogelwijk, bomenbuurt, bloemenbuurt, statenkwartierk, duinoord....om een leuke sfeerfoto te maken die ik voor mn werk kan gebruiken. Nou nergens dus een leuk sfeerplaatje, nergens lampjes, nergens gezellig...nutteloos weer.
Owh moet het in die wijken, hmm.quote:Op zondag 21 december 2008 17:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja, maar das dus net in de verkeerde buurt.
Vandaag is me laatste dag om daar over na te denkenquote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Middag
En... hoe ga je binnenkort heten?
Henk!quote:Op maandag 22 december 2008 12:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag is me laatste dag om daar over na te denkendus suggesties zijn welkom
Piet-Kees.quote:Op maandag 22 december 2008 12:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Halve_Tammequote:Op maandag 22 december 2008 12:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee klopt, maar toen ik er vorige week was hingen er allerlei A4'tjes over aangepastte openingstijden. Toen heb ik er geen aandacht aan besteed, maar ik moet nu zeker weten de 29e iets ophalen.quote:Op maandag 22 december 2008 16:06 schreef Atreidez het volgende:
http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=23133
Staat helemaal niets over aangepaste tijden
Dat hoop ik maar, je weet immers maar nooit met die ambtenaren.quote:Op maandag 22 december 2008 16:14 schreef Atreidez het volgende:
Aangepaste tijden zullen gelden voor kerstavond, kerstdagen, nieuwjaarsdag en misschien ouwejaarsdag.. Niet voor maandag de 29e
Temeijer!quote:Op maandag 22 december 2008 14:31 schreef 2Mini het volgende:
iemand zei korporaal_oraal... die vond ik wel strak.
Henk is wel zo gepast.. zo groen en geil
Jij zou je email eens moeten lezen ipv met je naam bezig te zijn. Overigens weet ik voor jou nog wel een naam hoorquote:Op maandag 22 december 2008 19:19 schreef zeemonster het volgende:
ik blijf gewoon maar mijzelf , misschien dat ik zeemonstertje wil heten omdat ik heul niet zo groot ben...
Korporaal oraal vind ik erg leuk A_A.
wtf? Zelf gefilmd?quote:
Ben jij Duits Charisma?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:25 schreef Charisma het volgende:
ooh wat erg, die gooser stonder ook bij zo van ooh mijn god wat moet ik doen???
eeh goede morgen allen..:)
morgen vertrek iknaar Duitsland, niet vergetenmijn password mee te nemen van fok
hihhi![]()
heel fijne feestdagen allemaal !!!![]()
quote:
Leuk! Volgens mij is de Duitse community in Den Haag best actief en groot, maar een echt goed beeld heb ik er niet bij. Je hebt hier bijvoorbeeld een Duitse bibliotheek (!), vorig jaar bij Wir Sind Helden in het Paard leek het wel alsof je in Berlijn stond... zoveel duitsers om je heen... Alleen tijdens het EK heb ik de kroeg waar Duitsers voetbal keken niet gevonden....quote:
Ga je nog bijzondere dingen ondernemen in je vrije periode?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:25 schreef becky27 het volgende:
ik bijna!! nog 2.5 uur met de trein zo en dan jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej tot 5 januari vrij!
Fijn hequote:Op dinsdag 23 december 2008 15:25 schreef becky27 het volgende:
ik bijna!! nog 2.5 uur met de trein zo en dan jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej tot 5 januari vrij!
mezelf volvreten tijdens de kerst en wederom klussen in huis, nu is het echt BIJNA af. en uitrusten en ehm nou dat is het wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je nog bijzondere dingen ondernemen in je vrije periode?
heerlijk! en nee nog geen auto nodig, kan het toch niet betalen wrsquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Fijn he. Ik hoef ook pas 5 januari aan mijn nieuwe baan te beginnen! Nu even uitkijken naar 2 januari als mijn auto komt!
Iemand interesse in een Opel Astra TAILGATE X1.6SZR uit 1997? Ik heb em nu online aangeboden, maar als er geen reactie komt, dan is die vrij te verkopen.
Jij blijft klussen zeg!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:44 schreef becky27 het volgende:
[..]
mezelf volvreten tijdens de kerst en wederom klussen in huis, nu is het echt BIJNA af
Hetzelfde hier... Maar ach, in de zomer neem ik wel wat weekjes vrij. Beter dan, dan nu met de kouquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:07 schreef knnth het volgende:
Ik heb alleen 25dec, 26dec en 1jan vrij. Kutdrukte.
Jemig, ik vond je topic op K&W ook al zo lang lopen. Ik hoop dat mijn verbouwing toch echt sneller afgerond is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:37 schreef becky27 het volgende:
[..]
jep, maar is voor een goed doel. al twee jaar lang
ja ach stukje bij beetje komt het af......en ik kan er al twee jaar heel goed wonen hoor! maar ik wil het ook goed doen en heb niet het geld om alles tegelijkertijd te doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Jemig, ik vond je topic op K&W ook al zo lang lopen. Ik hoop dat mijn verbouwing toch echt sneller afgerond is.![]()
En voor alle mensen die alleen wonen en wel moeten werken: het scheelt met het koude weer in aantocht een heleboel op de stookkosten.
Wat komt er eigenlijk precies allemaal bij het centraal station daar?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:39 schreef Qrious het volgende:
Ben toch jaloers op jullie allemaal hoor
Ben nou ook aan t sparen voor mn eerste eigen woning, maar er is zo weinig nieuwbouw wat over ruim een jaar klaar isIn Kijkduin hoef ik de komende 5 jaar ook niks te verwachten omdat de plannen er niet door zijn
2012 ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:48 schreef XL het volgende:
[..]
Wat komt er eigenlijk precies allemaal bij het centraal station daar?
Daar kwam toch ook een woontoren? Hoe lang gaat dat nog duren?
Gewoon alles strak, goeie apparatuur, dingen die ik aan mijn wensen aan kan passen/kopersopties zonder veel gezeikquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:48 schreef Walter-Ego het volgende:
Niet genoeg geld hebben om alles af te maken weet ik alles van. Erg vervelend!
Waarom wil je per se in nieuwbouw wonen, Qrious? Er zijn zoveel leuke bestaande woningen!
Ah, das handig. Als je dan nu gaat sparen hoef je hypotheek meer maar kun je het zo kopen als het klaar isquote:
Ik heb helaas veel te duidelijk voor ogen hoe ik het ongeveer wil hebben. Als ik een bestaand huis zou kopen kom ik een Becky-situatie. Dan moet ik 2 jaar gaan verbouwen.... Als ik dus een paar ton uitgeef, dan liever in 1x goed. Een bestaand huis laten verbouwen maakt het weer zo onnodig duur.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:59 schreef Qrious het volgende:
[..]
Gewoon alles strak, goeie apparatuur, dingen die ik aan mijn wensen aan kan passen/kopersopties zonder veel gezeikEn hou wel van modern
Zie t bij mn werk ook steeds wat voor woningen er allemaal zijn, trekt me wel.. En vaak minder parkeerproblemen omdat er bij t plannen van nieuwe gebieden rekening wordt gehouden met vervoer
Het geschikte bestaande huis vinden is niet makkelijk. Je betaalt er in mijn ogen dan altijd te veel voor. Alles wat ik eruit gaat slopen heeft ook een aanschafprijs. Dat vind ik zo zonde.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:12 schreef Walter-Ego het volgende:
@XL: Een bestaand huis verbouwen hoeft niet duurder te zijn dan nieuwbouw. Het hangt er helemaal vanaf wat je het belangrijkst vindt.
Arme jijquote:Op woensdag 24 december 2008 05:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
voedselvergiftiging of iets in die categorie is niet leuk!!!!!!!
Doe dan nog een zaterdag verder, dan hebben we die O&N ellende ook meteen achter de rug!quote:Op woensdag 24 december 2008 08:40 schreef Elegy het volgende:
@ zeemonster
Verder nada noppes niks. Zal blij zijn als het zaterdag is, kan al die kerstmeuk weer uit het straatbeeld.
En ondertussen ervaren je bovenburen het alsof ze vloerverwarming hebben want al die warmte stijgt op...quote:Op woensdag 24 december 2008 09:17 schreef Atreidez het volgende:
Als ik de keuze heb neem ik ook geen ouwe woning meer.. Stook me de tering, en tis amper warm te krijgenJa, ik heb dubbelglas en redelijke isolatie..
Vind ik ook primaquote:Op woensdag 24 december 2008 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe dan nog een zaterdag verder, dan hebben we die O&N ellende ook meteen achter de rug!
Nergens last van hierquote:Op woensdag 24 december 2008 09:17 schreef Atreidez het volgende:
Als ik de keuze heb neem ik ook geen ouwe woning meer.. Stook me de tering, en tis amper warm te krijgenJa, ik heb dubbelglas en redelijke isolatie..
Opzichter, leuk!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:40 schreef Qrious het volgende:
Haha ik ben opzichter Walter
Bovendien wil ik een beetje goed bereikbaar wonen, omdat ik voor mn beroep elke keer ergens anders heen moet.. Als een project in Leiden klaar is, moet ik misschien naar Gouda, of Rotterdam
Dus je kwam vanacht uit bed omdat je aan de race bent en wilde ons dit heugelijke nieuws melden?quote:Op woensdag 24 december 2008 05:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
voedselvergiftiging of iets in die categorie is niet leuk!!!!!!!
Dat doet mijn Kersthart goed, zulke berichten!quote:Op woensdag 24 december 2008 17:51 schreef Atreidez het volgende:
Voor deze meneer is ie goed begonnen iig; Oliebol halen levert Hagenaar boeteregen op
Dubbel en fout parkeerders ook echt overal, om maar 10 stappen minder te hoeven lopen
Weet nietquote:Op woensdag 24 december 2008 18:42 schreef Koploperkopper het volgende:
Zouden ze het doorhebben als ik 2 keer stem?
Als het goed is heb ik nog een kloon, even kijken of-ie het nog doet.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weet nietmaar met een kloon kan je zonder probleem stemmen
Yvonne heeft gister een campagne opgezet voor conleche op nr 1 en die is omhooggeschoten
Stuur jij die SHE foto's dan ff door als dank?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ondanks alle hulp kan ik nog veel meer hulp gebruiken voor de eindsprintom als 1e te eindigen bij de kerstavatar wedstrijd
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2 de wedstrijd sluit vanaaf dus kom op voor diegene die nog niet gestemt hebben of kloontjes hebben (wat dus ook mag) en help mij naar de top
Helaas.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:44 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik nog een kloon, even kijken of-ie het nog doet.
Ik heb nog wel 20 vrije emailadressen voor jequote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 20 vrije emailadressen voor jewhehehe
Nee joh vind het al tof dat jullie me helpen
Daarom is het ook zo handig dat je Hotmail kunt gebruiken tegenwoordig...quote:Op woensdag 24 december 2008 18:52 schreef Koploperkopper het volgende:
Mijn eigen domein hebben ze inmiddels door volgens mij.
Toen ik een ban had kon ik 3 posts zetten met m'n kloon of er stond alweer een bannetje op, en een week extra op m'n originele ban.
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:52 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Mijn eigen domein hebben ze inmiddels door volgens mij.
Toen ik een ban had kon ik 3 posts zetten met m'n kloon of er stond alweer een bannetje op, en een week extra op m'n originele ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |