Belgisch Plein heeft zeer chice straatverlichting sinds kort.quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Net iets van 1,5 uur op pad geweest door het Valkenbos-, Regentesse- en Zeeheldenkwartier, de vogelwijk, bomenbuurt, bloemenbuurt, statenkwartierk, duinoord....om een leuke sfeerfoto te maken die ik voor mn werk kan gebruiken. Nou nergens dus een leuk sfeerplaatje, nergens lampjes, nergens gezellig...nutteloos weer.
Owh moet het in die wijken, hmm.quote:Op zondag 21 december 2008 17:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja, maar das dus net in de verkeerde buurt.
Vandaag is me laatste dag om daar over na te denkenquote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Middag
En... hoe ga je binnenkort heten?
Henk!quote:Op maandag 22 december 2008 12:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag is me laatste dag om daar over na te denkendus suggesties zijn welkom
Piet-Kees.quote:Op maandag 22 december 2008 12:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Halve_Tammequote:Op maandag 22 december 2008 12:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee klopt, maar toen ik er vorige week was hingen er allerlei A4'tjes over aangepastte openingstijden. Toen heb ik er geen aandacht aan besteed, maar ik moet nu zeker weten de 29e iets ophalen.quote:Op maandag 22 december 2008 16:06 schreef Atreidez het volgende:
http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=23133
Staat helemaal niets over aangepaste tijden
Dat hoop ik maar, je weet immers maar nooit met die ambtenaren.quote:Op maandag 22 december 2008 16:14 schreef Atreidez het volgende:
Aangepaste tijden zullen gelden voor kerstavond, kerstdagen, nieuwjaarsdag en misschien ouwejaarsdag.. Niet voor maandag de 29e
Temeijer!quote:Op maandag 22 december 2008 14:31 schreef 2Mini het volgende:
iemand zei korporaal_oraal... die vond ik wel strak.
Henk is wel zo gepast.. zo groen en geil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |