Raar... het was donderdagavond rond een uur of 7/ half 8.. die man zag er naar mijn mening (maar hij had een masker op) een beetje oostblok uit..quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou niets in de buurt daar 2Mini in de politieberichten.
Wel deze:
[..]
Best blond....
Pm Remlof evenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:11 schreef charisma01 het volgende:
ja maar als ik mijn paasword opvraag dan komt het terecht bij emailadres waarvan ik de inlogcode niet meer weet en toen heb ik geprobeerd om dit via hotmail te veranderen en tig keer de ID ( dat stukje metd e kromme letters ) ingetikt en NIETS maar ook NIETS heeft hotmail geacepteerd om daar mijn password te kunnen veranderen
daarbij heb ik alleen in dit profiel ( want ik zat er al in mijn oude ) mijn emailadres veranderd en dat moest ik bevestigen met mijn pasword en toen????
ging het mis ...![]()
snappen jullie het nog?![]()
kan ik alsnog mijn oude account weer terug krijgen dan?
waar vind ik Remlof ? ik heb nu een email naar forum@fok.nl gestuurdquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Pm Remlof evenen leg uit dat je nieuwe emailadres hebt dan kan hij je verder helpen
http://messages.fok.nl/compose.php?to=104871quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:40 schreef charisma01 het volgende:
[..]
waar vind ik Remlof ? ik heb nu een email naar forum@fok.nl gestuurd
hopelijk kunnen ze me verder helpen![]()
De zoekfunctie is tijdelijk buiten bereik wegens broodnodig onderhoud.
Geen nood! Er is een Lite Search op het forum en je kunt altijd bij Google terecht.
zoekfunctie naar naam werkt hier namelijk ook niet altijd![]()
Check je mailquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:22 schreef charisma01 het volgende:
![]()
![]()
Jouw private messaging systeem is nog niet geconfigureerd. Je kan daarom nog geen berichten ontvangen en versturen.
gevonden en geinstalleerd en nu remlof pm-en???
maar hoe krijg ik die in in pm...
sorry AA dat ik je lastig val...eeeh misschien kan jij hem pm-en en hij mij?![]()
sorry dat ik het hele topic uit zijn verband haal zoveel hebben jullie nog nooit van me gelezen denk ik ...hihi![]()
maar ik ben sinds maandag bezig om alles op een rijtje te krijgen ivm verhuizing van ziggo naar tele2
zeemonster weet er ALLES van![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Charisma, je hebt een mail vanuit Fok!
Het is een idee, maar wat mij betreft geen best idee. Het SC'en en het plaatjes raden gaat alleen maar door elkaar lopen, terwijl het twee compleet andere dingen zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het misschien een idee om het Raad de straat topic hier in dit Den Haag topic te trekken? Zo gaat het topic misschien nog sneller lopen
Damn ... mijn kop lijkt uit elkaar te klappen, lang geleden zo'n kater ...quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:02 schreef CaLeX het volgende:
auw Xieje eindejaarsborrel doet altijd ff pijn
Wel ff drankie gedaan met Ratmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |