Geen bazen/breezer/vleesmans (quote:Op woensdag 10 december 2008 21:20 schreef MouzurX het volgende:
Wat voor topics wil je dan wel zien? De 10000ste klacht over kerstmis?
Dus alleen saaie klachten over dingen die eigenlijk wel terecht zijn om over te klagen maar waar de TS toch wordt afgezeikt omdat er anders niks aan is?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geen bazen/breezer/vleesmans () en dagboekverhalen-topics.
quote:
Geen idee, is al weg.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Sorry k had de verkeerde ctrl - v...
Vraagje: van wie is het kloontje Dumb_ass
Achgosseposquote:Op woensdag 10 december 2008 21:25 schreef RickoKun het volgende:
VERDOMME YVONNE! IK HAD AL EEN KLB FEEDBACK AANGEMAAKT IK WAS DE EERSTE HOOR!!!!!!!!!!
[..]en dan mijn fucking opgedroogde sperma eruit schrapen zeker!
Uhuh "afgezeikt"quote:Op woensdag 10 december 2008 21:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus alleen saaie klachten over dingen die eigenlijk wel terecht zijn om over te klagen maar waar de TS toch wordt afgezeikt omdat er anders niks aan is?
Dan kan je de spreekwoordelijke boom in, yvonnequote:
Mijn weekend-avonturen blijven altijd openquote:Op woensdag 10 december 2008 21:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geen bazen/breezer/vleesmans () en dagboekverhalen-topics.
Eh, wtf?quote:
Nouquote:Op woensdag 10 december 2008 21:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mijn weekend-avonturen blijven altijd open
Omdat het niets toevoegt. Dubbele topics zijn er wel vaker en om een slotje roepen is sowieso lame.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eh, wtf?Biogarde edit hier een post van mij waarin ik de TS er op wees dat precies hetzelfde topic al bestaat. Waarom wordt dat weggeedit?
Jullie zijn echt vreemd vanavond.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat het niets toevoegt. Dubbele topics zijn er wel vaker en om een slotje roepen is sowieso lame.
Alleen vanavond idd.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jullie zijn echt vreemd vanavond.
Oh jij was het dus echt niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Sorry k had de verkeerde ctrl - v...
Vraagje: van wie is het kloontje Dumb_ass
Ga er maar niet inhoudelijk op in, straks word je opgegeten hoor!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:28 schreef yvonne (psst, spelfout is opzettelijk) het volgende:
[..]
Uhuh "afgezeikt"
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:30 schreef The_Terminator het volgende:
TVP. En verder alles wat Bio zegt.
Toch ben je leuker dan het stelletje azijnpissers boven jequote:Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]kontjerimmer!
Om toch nog on topic te blijven:
Feedback:
Ik vind het ongegrond dat jullie mij zo behandelen en ik voel mij als een paria op fok nu!
Dat ging vanzelf.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:45 schreef Sackboy het volgende:
Waarom wordt mijn topic helemaal verwijderd en niet gewoon gesloten zoals de rest?
Jaquote:Op donderdag 11 december 2008 18:44 schreef postmortum het volgende:
de voedselbank mag die opgeschoond naar GC of een ander subforum waar het meer tot zij recht komt ?
Ik ben jullie nieuwe stiefmoeder.quote:
je weet hoe het met die krengen afloopt in sprookjes he , die worden de kankerkachel ingeflikkerdquote:
Alleen is dit geen sprookje en ben ik jullie worst nightmarequote:Op vrijdag 12 december 2008 09:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
je weet hoe het met die krengen afloopt in sprookjes he , die worden de kankerkachel ingeflikkerd
Jij ben in je eentje al vervelend genoeg, nee dus.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:28 schreef dagdag het volgende:
zeg mogen er helemaal geen klonen meer
je zag wel erg snel dat het een klon wasquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij ben in je eentje al vervelend genoeg, nee dus.
nee hoor dat was Bob-Bquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen is dit geen sprookje en ben ik jullie worst nightmare
Bob-B had geen ban-skill0rzquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee hoor dat was Bob-B![]()
en stop eens met slowchatten of ik moet een TR maken
Johquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:30 schreef dagdag het volgende:
[..]
je zag wel erg snel dat het een klon was
ik quote een zatte modquote:Op zaterdag 13 december 2008 03:12 schreef Adelante het volgende:
Maar dan is het meerv oor ONXZ
mot ie daar dan heen voor vannacht?
Nou zeg........ Vind je je topic echt levenswaardig ?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:27 schreef damsco het volgende:
Zieke filmpjes + subklacht + kankerklachtje
De rest van de OP is onzin? Remlof, je bent het levende bewijs dat elk topic met enigszins een klacht wordt gesloten. Jammer dat je je zo laat kennen, erg jammer.
Ben benieuwd welke regel ik nu weer heb overtreden, ik hoor het wel.
Groetjes
Nee slechte klacht en slecht topic. Sowieso al die bullshit subklachten in een topic maken het topic al 100% minder geloofwaardig.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef MouzurX het volgende:
Dat is gewoon een normale klacht hoor, en dat deel van yvonne ben ik het mee eens..
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee slechte klacht en slecht topic. Sowieso al die bullshit subklachten in een topic maken het topic al 100% minder geloofwaardig.
Wanneer je klacht over bijv. een rij in de winkel waar een bejaarde voor je heeft gestaan die de luier heeft volgescheten en je vervolgens bijv. als subklacht: Talpaof Marocs
zet, dan kan het topic nog zo goed zijn verbaas je niet als er een slotje op komt.
Wanneer je klachten hebt over Yvonne: Daar is ook een speciaal subforum voor -> Moderaties, FA's etc.
Of het kan hier.
----quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:35 schreef damsco het volgende:
Waarom is er eigenlijk feedback in KLB, jullie doen er totaal NIKS mee. Enkel kaats je het balletje terug en dat was het dan. Werkelijk
Waar heb jij last van?quote:
In deel I was iedereen al lang uitgeklaagd en aangezien dit KLB is, mist het topic relevantie. Wil je er inhoudelijk dieper op ingaan, dan weet je wat je te doen staatquote:Op zondag 14 december 2008 18:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
HBO-Rechten #2
Wat is dat voor onzin? Dit was voor de verandering een serieuze discussie. Ik ga echt niet apart een topic in SES aanmaken. Desnoods verplaats je 'm maar, maar een slotje is belachelijk.
quote:Op zondag 14 december 2008 18:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
In deel I was iedereen al lang uitgeklaagd en aangezien dit KLB is, mist het topic relevantie. Wil je er inhoudelijk dieper op ingaan, dan weet je wat je te doen staat
Alle slechte lemmings (de meeste dus) worden genote, zelfde geldt voor die "ts kan er niet mee omgaan" reacties en bij een overdaad aan dat soort posts kan de betreffende user een tijdje wat anders gaan doen.quote:Op zondag 14 december 2008 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg, gaat vonnuh ook nog eens stevig de bezem halen door die ridicule neiging van mensen om op elk van zichzelf al onnoemlijk stupide tyfustopic een zo mogelijk nog stupiderderder tyfuslemming te bakken. En dan met tientallen tegelijk....
Net als IBTL als ze niet van toepassing zijn?quote:Op zondag 14 december 2008 22:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alle slechte lemmings (de meeste dus) worden genote, zelfde geldt voor die "ts kan er niet mee omgaan" reacties en bij een overdaad aan dat soort posts kan de betreffende user een tijdje wat anders gaan doen.
quote:Op zondag 14 december 2008 22:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Net als IBTL als ze niet van toepassing zijn?
IBTL is sowieso nooit van toepassing.quote:Op zondag 14 december 2008 22:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Net als IBTL als ze niet van toepassing zijn?
Gutteguttegut. Het is me toch wat.quote:Op zondag 14 december 2008 22:56 schreef Adelante het volgende:
Het was een crane bash topic en daar heb je een note voor gekregen en afhankelijk van de dienstdoende FA krijg je misschien nog meer
Jawel, op een topic met spam in de OP na het plaatsen van een TRquote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
IBTL is sowieso nooit van toepassing.
John van den Heuvel?quote:Op zondag 14 december 2008 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
omg! Ik ben 1 vd 107 hyves-vrienden van John van H. !
Jij kijkt ook Peter RRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 14 december 2008 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
omg! Ik ben 1 vd 107 hyves-vrienden van John van H. !
Nee ik ben niet die 13 jarigequote:Op zondag 14 december 2008 23:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij kijkt ook Peter RRRRRRRRRRRRRRRRRR
heb je al in de gesloten topic lijst gekeken?quote:Op zondag 14 december 2008 23:26 schreef MoneyTalks het volgende:
Yo, word er nog wat gedaan aan die overvloed aan kuttopics de laatste weken?
Ja joh, ga die spamtopics lekker lopen kicken. Heeft de spammer alleen maar baat bij. Alleen een TR plaatsen is voldoende, dat valt duidelijk genoeg op in de lijst.quote:Op zondag 14 december 2008 23:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jawel, op een topic met spam in de OP na het plaatsen van een TR
Mwoah zo snel zakt een topic niet hoorquote:Op zondag 14 december 2008 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja joh, ga die spamtopics lekker lopen kicken. Heeft de spammer alleen maar baat bij. Alleen een TR plaatsen is voldoende, dat valt duidelijk genoeg op in de lijst.
De AT laat maar een half uur max aan topics zien, binnen dat half uur is het topic vaak wel al gesloten en de spam verwijderd. Het kicken zorgt er alleen maar voor dat het topic weer bovenaan de AT komt, en daar valt het meer op. En daarbij zijn die onzinposts nergens voor nodig.quote:Op zondag 14 december 2008 23:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mwoah zo snel zakt een topic niet hoor
Misschien moet er idd nog sneller geband worden.quote:Op zondag 14 december 2008 23:26 schreef MoneyTalks het volgende:
Yo, word er nog wat gedaan aan die overvloed aan kuttopics de laatste weken?
Ben jij toch ook?quote:
Zie ik nog wel, leer eerst maar eens posten zonder bash...quote:
Ja, en?quote:Op maandag 15 december 2008 08:52 schreef dagdag het volgende:
ik vraag gewoon wat
tevens ben ik niet op fok geweest dit weekend
Lekker rustig.quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 09:03 schreef padlarf het volgende:
Die foto's vond ik ook een beetje ver gaan, niet grappig ook. Een dagdagje geen SC doet ook niemand kwaad. Ik roep deze dag uit tot wees-lief-voor-de-TS-dag!
quote:Op maandag 15 december 2008 09:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
of of of...we gaan het gewoon normaal vinden de TS niet helemaal tot de grond af te fikken, tuurlijk een sneer hier of daar naar de TS toe moet kunnen, maar de eerste 10 / 15 posts die alleen maar zijn gericht puur op de TS en niet op het topic gaat imo te ver!
herkenbaar in mij topicsquote:Op maandag 15 december 2008 09:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
of of of...we gaan het gewoon normaal vinden de TS niet helemaal tot de grond af te fikken, tuurlijk een sneer hier of daar naar de TS toe moet kunnen, maar de eerste 10 / 15 posts die alleen maar zijn gericht puur op de TS en niet op het topic gaat imo te ver!
Zie m'n topic, goed idee!quote:Op maandag 15 december 2008 09:03 schreef padlarf het volgende:
Die foto's vond ik ook een beetje ver gaan, niet grappig ook. Een dagdagje geen SC doet ook niemand kwaad. Ik roep deze dag uit tot wees-lief-voor-de-TS-dag!
zullen we die topics ooit nog meemaken????quote:Op maandag 15 december 2008 09:14 schreef dagdag het volgende:
[..]
herkenbaar in mij topics
Maar goed de sc vergaat ook langzaam.als er nou is gediscuseert over een onderwerp werd, in plaats van gasten die alleen maar fipo kunnen zeggen
bv één thema per sc waar over gesproken kan worden
Niet voor dat ik in een potje zit......quote:Op maandag 15 december 2008 09:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zal we die topic ooit nog meemaken????
Hoezo moet je perse een thema hebben dan? Thema ontwikkelt zich vanzelf wel en soms lopen er meerdere dingen door elkaar en soms gaat het nergens over. Maar dat FIPO en LAPO geroep ben ik ook wel zat ja.quote:Op maandag 15 december 2008 09:14 schreef dagdag het volgende:
[..]
herkenbaar in mij topics
Maar goed de sc vergaat ook langzaam.als er nou is gediscuseert over een onderwerp werd, in plaats van gasten die alleen maar fipo kunnen zeggen
bv één thema per sc waar over gesproken kan worden
En daar zit nu juist het probleem in de SC, je kan er elk thema van maken wat je wil, er wordt miss op pagina 1 een paar keer "Goeie TT" geroepen en daarna gaan we weer over tot de orde van de dag (die mij tot nu toe compleet vreemd is)quote:Op maandag 15 december 2008 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo moet je perse een thema hebben dan? Thema ontwikkelt zich vanzelf wel en soms lopen er meerdere dingen door elkaar en soms gaat het nergens over. Maar dat FIPO en LAPO geroep ben ik ook wel zat ja.
De orde van de dag is iedere keer wat anders, zoals ik al zei, soms gaat het inderdaad nergens over en daarom is het ook een bagger SC. Als je een serieuze SC zoekt, moet je niet daar zijnquote:Op maandag 15 december 2008 09:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En daar zit nu juist het probleem in de SC, je kan er elk thema van maken wat je wil, er wordt miss op pagina 1 een paar keer "Goeie TT" geroepen en daarna gaan we weer over tot de orde van de dag (die mij tot nu toe compleet vreemd is)
Bijna een groot deel van de users, zijn dan ook kleine kinderen.quote:Op maandag 15 december 2008 10:07 schreef yvonne het volgende:
Och, is eigenlijk wel feedback.
Kijk, een thema 300 posts volhouden is teveel gevraagd, dat zie je in geen enkele SC.
Maar 300 posts met alleen baggerposts is nou ook weer niet je dat.
Het Bazengedoe is klaar en het gebash ook.
Ik heb van de week met wat SC's meegedaan en het was wel degelijk mogelijk een discussie te voeren met wat zijsprongen.
Alleen was het snel afgelopen toen het baggervolk wakker werd en accuut de boel om zeep hielpen.
Je mag mij uit gaan leggen wat het "leuke"is om 300 posts met "hoi, FIPO, ik wil baggeren, ik ben klaar, ik ben niet klaar, ik ga naar school, ik ga niet naar school, ik moet poepen, we eten spruitjes, users bashem kneuzenbazengedoe etc" te posten
Tot hier kon ik lezen zonder te lachenquote:Op maandag 15 december 2008 10:07 schreef yvonne het volgende:
Kijk, een thema 300 posts volhouden is teveel gevraagd, dat zie je in geen enkele SC.
Ik heb van de week met wat SC's meegedaan en het was wel degelijk mogelijk een discussie te voeren met wat zijsprongen.
Alleen was het snel afgelopen toen het baggervolk wakker werd en accuut de boel om zeep hielpen.
Je mag mij uit gaan leggen wat het "leuke"is om 300 posts met "hoi, FIPO, ik wil baggeren, ik ben klaar, ik ben niet klaar, ik ga naar school, ik ga niet naar school, ik moet poepen, |
Eens. Af en toe eens zo'n opmerking moet kunnen, maar soms is het inderdaad erg irritant. De SC is ook het leukste (tenminste, vind ik) wanneer er een discussie gevoerd word.quote:Op maandag 15 december 2008 10:07 schreef yvonne het volgende:
Je mag mij uit gaan leggen wat het "leuke"is om 300 posts met "hoi, FIPO, ik wil baggeren, ik ben klaar, ik ben niet klaar, ik ga naar school, ik ga niet naar school, ik moet poepen, we eten spruitjes, users bashem kneuzenbazengedoe etc" te posten
Enige zelfreflectie is je vreemd hèquote:Op maandag 15 december 2008 10:09 schreef dagdag het volgende:
[..]
Bijna een groot deel van de users, zijn dan ook kleine kinderen.
vooral degene die er laatst bij kwamen
quote:Op maandag 15 december 2008 10:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Enige zelfreflectie is je vreemd hè
Als je nu ook eens kritisch naar je eigen postgedrag IQ-loos gedrag kijkt?
me postgedrag is redelijk aangepastquote:Op maandag 15 december 2008 10:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Enige zelfreflectie is je vreemd hè
Als je nu ook eens kritisch naar je eigen postgedrag kijkt?
Vasthouden dan!quote:Op maandag 15 december 2008 10:20 schreef dagdag het volgende:
[..]
me postgedrag is redelijk aangepast
quote:Op maandag 15 december 2008 10:20 schreef dagdag het volgende:
[..]
me postgedrag is redelijk aangepast
Mijn posts waren al van top-kwaliteitquote:Op maandag 15 december 2008 10:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
* Kali-Mist1 doet hier ook aan mee!
Wat Adelante al zei.quote:Op zondag 14 december 2008 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg, gaat vonnuh ook nog eens stevig de bezem halen door die ridicule neiging van mensen om op elk van zichzelf al onnoemlijk stupide tyfustopic een zo mogelijk nog stupiderderder tyfuslemming te bakken. En dan met tientallen tegelijk....
Blabla je snapt zelf ook wel dat zulk soort topics nu niet kunnen.quote:Op maandag 15 december 2008 11:03 schreef behangplakker het volgende:
Wat is er mis met mijn topic? Het is gewoon een serieuze klacht, en normaal onderbouwd.
Ik zeg gewoon waarom ik het er niet mee eens ben, en heb geen intentie een nieuwe SC te openen. Anders was mijn OP wel anders
Wat kan ik er dan tegen doen? Ik snap niet waarom de klacht niet KLB-topicwaardig is.quote:Op maandag 15 december 2008 11:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Blabla je snapt zelf ook wel dat zulk soort topics nu niet kunnen.
Dan komt er weer meer gebagger in andere topics. En daarbij op is het ook gezellig daarzo, en storen we dus ook geen andere topics.quote:Op maandag 15 december 2008 11:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kan die SC niet gewoon voor altijd gesloten blijven?
Of je post gewoon normaal mee in die andere topics.....quote:Op maandag 15 december 2008 11:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan komt er weer meer gebagger in andere topics.
Jij hebt toch helemaal geen last van de SC, of wel dan?quote:Op maandag 15 december 2008 11:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Of je post gewoon normaal mee in die andere topics.....
Het trekt anders behoorlijke kut (klonen) users aan die de rest van KLB aan het verzieken zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen last van de SC, of wel dan?Wat kan het jou dan boeien of er een SC is. Als je het niet leuk vind, kom je er niet. Zo makkelijk is het. Of ga je dingen opzoeken om over te klagen.
Die trok KLB sowieso al aan. Daarbij word er nu ook strenger opgetreden tegen klonen en kut reacties dus dat houd vanzelf wel op.quote:Op maandag 15 december 2008 11:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Het trekt anders behoorlijke kut (klonen) users aan die de rest van KLB aan het verzieken zijn.
^^ eens met hem over dit gedeelte, niet over dat de SC dicht moet.quote:Op maandag 15 december 2008 11:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Het trekt anders behoorlijke kut (klonen) users aan die de rest van KLB aan het verzieken zijn.
Het is gewoon jammerlijk dat een aantal het verpesten voor de mensen die wel leuk mee willen doen in die SC en dat ze blijkbaar ook andere topics verpesten, maar goed, dat is ook 1 van de redenen dat ik nog amper in andere KLB topics kom.quote:Op maandag 15 december 2008 11:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
^^ eens met hem over dit gedeelte, niet over dat de SC dicht moet.
Vannacht?quote:Op maandag 15 december 2008 11:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
^^ eens met hem over dit gedeelte, niet over dat de SC dicht moet.
edit: en ook weer eens met bobbyb..
We zullen wel zien wat er vannacht gebeurt..
Tuurljk s dat jammer!quote:Op maandag 15 december 2008 11:23 schreef Hout_Bos het volgende:
Jammer dat zulke mensen het dan voor een grote groep verpesten die het er wel leuk hebben.
Sommigen luisteren al niet naar jullie dus laat staan naar andere users.quote:Op maandag 15 december 2008 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuurljk s dat jammer!
Maar enige zelfregulering is en was in de SC totaal niet aanwezig.
Wij hoeven niet alles te doen, jullie kunnen net zo goed ingrijpen.
Dat bedoel ik dus. Van die hardleerse gasten. Een beetje baas voelen op internet, verleng die bans maar lekkerquote:Op maandag 15 december 2008 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommigen luisteren al niet naar jullie dus laat staan naar andere users.Daarom zeg ik er ook niks meer van.
Dan zou BT gek wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 15 december 2008 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou BT gek worden
Gek van geilheid, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhh ik wil ook even mijn zegje doen, ook al ben ik hier pas een maand, en iets van 3 weken actief in de KLB SC, dat is ook zo ongeveer het eerste topic dat mijn aandacht trok.quote:Op maandag 15 december 2008 11:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vannacht?
Tsja, dat zie ik nog wel, ik wil smorgens ook even lekker FOK!ken, ik ben user net als iedereen, maar als je eerst uren bezig bent de ellende van de nacht te ruimen vergaat je toch snel de zin
De KLB-SC is natuurlijk geen Vrijstaat binnen FOK! waar je dingen doet die normaal niet kunnen en mogen.En we zijn heus wel coulant met nachttopics op FOK!, maar constant te moeten modereren in enkel en alleen de KLB-SC is ridicuul natuurlijk.
Om Heesters eens te citeren: "Hitler was ook een prima kerel".quote:Op maandag 15 december 2008 11:44 schreef Hout_Bos het volgende:
Ach, iedereen die gebanned is, heeft zeker wel zijn of haar kenmerken die het leuk maakt.
Haha, die vergelijkingquote:Op maandag 15 december 2008 11:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Om Heesters eens te citeren: "Hitler was ook een prima kerel".
Je moet weten wanneer je over de schreef gaat en als dat eenmalig is en met een waarschuwing kan worden afgedaan prima. Maar snap je dat niet, dan is het even wat zuurder.
Dat baas/fipo/kasten etc gedoe was er ook al voor de SCquote:Op maandag 15 december 2008 11:40 schreef Adelante het volgende:
Ah, dit is het nieuwe SC topic![]()
Persoonlijk denk ik dat de KLB SC een prima bestaansrecht heeft en ook de 'baas-users' er hun belevenissen kwijt kunnen (scheelt weer een hoop andere topics binnen KLB). Maar er zijn vaak te veel posts die niets toevoegen (ts is/heeft, fipo/lapo, kastengedoe) en je ziet dat users dat niet alleen binnen SC houden, maar er ook de rest van de KLB topics mee verzieken. En dat is waar we tegen optreden. Ik vind al dat we vrij coulant modden in de SC, maar dat betekent niet dat het een vrijstaat is binnen dit subforum.
Wat mij betreft gaat ie ook morgen weer open, want er is een doelgroep voor.
Nu je het zegt...quote:Op maandag 15 december 2008 11:43 schreef IQM het volgende:
Sinds Emimich is geband, is het woord 'kaste' of 'baas' haast niet meer gevallen.
Wat ik dus wil zeggen...
Natuurlijk! Daarom is het juist jammer dat ze het voor anderen en zichzelf verpesten door over de schreef te gaan.quote:Op maandag 15 december 2008 11:44 schreef Hout_Bos het volgende:
Ach, iedereen die gebanned is, heeft zeker wel zijn of haar kenmerken die het leuk maakt.
Oh had ik maar een banknop....quote:Op maandag 15 december 2008 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat Adelante al zei.
Dit volkje heeft geen idee wat leuke lemmingen zijn, en denken door er 876876 te openen dat het dan wel leuk wordt.
Ook deze users worden "heropgevoed"
Verplicht
Users vinden foto van Crane, blijven erover doorbashen (in KLB-SC), worden geband en de SC blijft voor een dag dicht.quote:Op maandag 15 december 2008 12:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik tachtigduizend keer f5en op zoek naar de scsamenvatting anyone?
Eens, maar het posten van de foto van Crane werd niet gewaarderd en was de druppel die de emmer deed overlopen.quote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef postmortum het volgende:
ik heb geen idee waarom de sc dicht is vandaag , maar het grootste gedeelte van de sc kan ook serieus zijn. Zie bijvoorbeeld de gebeurtenissen rond de vriendin van NB
het is ook niet netjes om foto's van anderen te posten , maar als hij ze op internet zet kun je ervan uitgaan dat ze ergens opdagen waar je ze juist niet wilt hebbenquote:Op maandag 15 december 2008 13:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Eens, maar het posten van de foto van Crane werd niet gewaarderd en was de druppel die de emmer deed overlopen.
ok bedankt , ik dacht al waarom gaat die dicht , terwijl ik ongeveer een maand ofzo geen echt topic geopend hebquote:Op maandag 15 december 2008 13:46 schreef Biogarde het volgende:
Zal zo nog even kijken of 'ie levensvatbaar te machen is.
Fortuna al failliet ?quote:Op maandag 15 december 2008 13:44 schreef postmortum het volgende:
msn versturen in je slaap , war gaat die dicht ?
Post ik een keer maand een topic die op daadwerkelijke feiten zijn gebaseerd , word die dichtgegooid , omdat het blijkbaar bagger zou zijn.
Welk onderdeel is bagger ?
DE OP die gewoon helemaal waar is of de reacties in het topic ( inclusief van medemodarators) waar ik helemaal niet om gevraagd heb ?
Als dit al niet meer in KLB mag , denk ik dat ik het topic gewoon open in GC of R & P , waar men wel nog normaal respect kan opbrengen voor dit soort topics.
Chi Meidquote:Op maandag 15 december 2008 13:49 schreef baggahaar het volgende:
Een topic geopendeen halve minuut later is m'n topic al gelocked en ben ik een note rijker
waar slaat dit nou weer op, je kan ook doorschieten in het modden
Ben zelf een geboren Utrechter, maar het je verhaal gaat echt nergens overquote:Op maandag 15 december 2008 13:52 schreef Nielsch het volgende:
Biogarde, waarom is Draoiorgels dicht?
Omdat je het niet eens bent met de klacht of omdat je het niet kan lezen? Kan het wel in gewoon ABN doen als dat ineens verplicht is hier...
Of ben je soms zelf orgelman?
Dus als ik het in gewoon Nederlands had gedaan, zou ie ook dicht geweest zijn? Misschien had ik er bij moeten zetten dat ik dan net zo goed met m'n cd speler op straat had kunnen gaan staan en daar geld voor vragen. Dan slaat het weldegelijk ergens op.quote:Op maandag 15 december 2008 13:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ben zelf een geboren Utrechter, maar het je verhaal gaat echt nergens over
Nou, ik ben onwijs lief vandaag.. Open 'm in iets leesbaars, en hij blijft open.quote:Op maandag 15 december 2008 14:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus als ik het in gewoon Nederlands had gedaan, zou ie ook dicht geweest zijn? Misschien had ik er bij moeten zetten dat ik dan net zo goed met m'n cd speler op straat had kunnen gaan staan en daar geld voor vragen. Dan slaat het weldegelijk ergens op.
Slapende vrouw emailt vriendenquote:Op maandag 15 december 2008 13:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
ok bedankt , ik dacht al waarom gaat die dicht , terwijl ik ongeveer een maand ofzo geen echt topic geopend heb
quote:Op maandag 15 december 2008 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou BT gek worden
Klopt trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh en Yvonne, enig idee wanneer je de slowchat weer open wil gooien?
Ik voorspel dat er om 0:00 uur 10 verschillende klb sc topics tegelijkertijd worden geopendquote:Op maandag 15 december 2008 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klopt trouwens
Ooh en Yvonne, enig idee wanneer je de slowchat weer open wil gooien?
Jou bannen is idd een betere actie, make my day.quote:Op maandag 15 december 2008 15:17 schreef afcajos het volgende:
De SC dicht gooienwat een actie weer
quote:Op maandag 15 december 2008 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jou bannen is idd een betere actie, make my day.
Ja, en dat is dus precies wat er moet veranderen in de SC. Maar er werden ook wel over serieuze dingen gesproken hoor en het is er best gezellig. Het hoeft niet altijd maar ergens over te gaan natuurlijk. Verder aan al die mensen die vinden dat de SC dicht moet blijven: blijf er dan maar gewoon uit, heb je er ook geen last van.quote:Op maandag 15 december 2008 15:45 schreef Afwazig het volgende:
Van mijn part flikkeren ze de SC voorgoed dicht, SC's zijn toch kut. Kliekjes
Sowieso ging het in deze SC helemaal nergens over, "hoi" "hoe gaat het?" "ik ga naar school" "fipo" etc. Dan vind ik het ook niet gek dan ene BroekPaling 10k posts in een maand in KLB heeft. Met dat verkapte gebagger in een SC schiet het wel op.
Oh en 'bazen'![]()
![]()
![]()
Royal Sadness.
quote:Op maandag 15 december 2008 15:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus precies wat er moet veranderen in de SC. Maar er werden ook wel over serieuze dingen gesproken hoor en het is er best gezellig. Het hoeft niet altijd maar ergens over te gaan natuurlijk. Verder aan al die mensen die vinden dat de SC dicht moet blijven: blijf er dan maar gewoon uit, heb je er ook geen last van.Ik ga ook niet in de PUB SC zitten en klagen dat het over kinderachtige dingen gaat oid.
Dat was ook de bedoeling ervan, aap.quote:Op maandag 15 december 2008 15:45 schreef Afwazig het volgende:
Sowieso ging het in deze SC helemaal nergens over
Als ik een leuk gifje of een lekker jailbait smaatje heb gevonden wil ik dat met jullie fokkertjes delen, en daar is de SC een mooie plek voor. Of ff lekker de plannen voor het weekend bespreken, een prima plek in de SC. Je hebt er toch geen last van? Er gewoon niet in komen, als het je niet interesseert. Dat gespam van crane's foto van gister was inderdaad niet de bedoeling maar normaal gesproken gebeuren dat soort dingen niet.quote:Op maandag 15 december 2008 15:45 schreef Afwazig het volgende:
Van mijn part flikkeren ze de SC voorgoed dicht, SC's zijn toch kut. Kliekjes
Sowieso ging het in deze SC helemaal nergens over, "hoi" "hoe gaat het?" "ik ga naar school" "fipo" etc. Dan vind ik het ook niet gek dan ene BroekPaling 10k posts in een maand in KLB heeft. Met dat verkapte gebagger in een SC schiet het wel op.
Oh en 'bazen'![]()
![]()
![]()
Royal Sadness.
Als ik een goed thema open lukt dat wel ooit hoor. Hebben het genoeg hele delen over zee-egels en The Beatles gehad. Netzoals we het over die pedo hebben gehad.quote:Op maandag 15 december 2008 10:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De orde van de dag is iedere keer wat anders, zoals ik al zei, soms gaat het inderdaad nergens over en daarom is het ook een bagger SC. Als je een serieuze SC zoekt, moet je niet daar zijnAlleen moet het niet alleen FIPO geroep zijn. En er is zovaak een thema gemaakt, maar dat werkt gewoon niet. Je kan niet verwachten dat mensen zich maar krampachtig aan het thema gaan houden. Jij gaat toch ook niet iedere vrijdagavond in de kroeg een vast thema behandelen?
Maar goed, hier is FB eigenlijk niet voor.
Nee dat was niet de bedoeling, dat dachten jullie.quote:Op maandag 15 december 2008 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling ervan, aap.
Je hebt er totaal niets van begrepen.quote:Op maandag 15 december 2008 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling ervan, aap.
Lijkt me sterk. Leg eens uit dan.quote:Op maandag 15 december 2008 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt er totaal niets van begrepen.
Dat topic is geopend om de bagger uit alle andere topics weg te houden, en vooral de posts met alleen een plaatje als antwoord. Niet om elke pagina vol te posten met alleen maar kanker en bagger posts.quote:
Het is in ieder geval niet jou fout, laat dat duidelijk zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 17:08 schreef Crane het volgende:
Ik vind het wel lullig voor de SC-mensen die wel normaal konden doen dit.
Gelukkig zien we degenen die verantwoordelijk zijn hier even niet terug voorlopig.quote:Op maandag 15 december 2008 17:10 schreef sezten het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet jou fout, laat dat duidelijk zijn.
Tip (gratis): Stop dan voor de gein eens met het openen van die troll-topics. Ik weet dat het je 'ding' is, maar het voegt geen ene kut toe aan KLB. Je weet dat mensen negatief reageren op je topics.quote:Op maandag 15 december 2008 17:18 schreef Crane het volgende:
En ik vind Yvonne een goed punt hebben dat het voorspelbare TS-bashen moet stoppen.
Nu heb ik daar zelf ook vaak aan meegedaan, maar dat kwam omdat het algemene sfeertje hier zo was. Bij elke klacht had je zoiets van: dit topic is toch alweer verneukt, ik doe maar mee.
Verloop van het topic, de TS en je baggeren forumbreed. Dat zijn in jouw geval de bepalende factoren.quote:Op maandag 15 december 2008 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik klaag hier nou ook weer niet vaak, maar ik vind wel dat mijn topic open moet blijven
Peperkoek met vaseline
Het is de waarheid, super ranzig en gewoon klachtwaardig.
Daarbij heeft yvonne voor 1 dag mijn dagboek dichtgegooid![]()
En smeerde ik zonder te kijken waarin ik schepte.
En wat voor bestaansrecht hebben zulke topics?
Oma op fiets owned treinmachinist
Vrouwen die niet van..
Ach ga toch weg manquote:Op maandag 15 december 2008 17:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tip (gratis): Stop dan voor de gein eens met het openen van die troll-topics. Ik weet dat het je 'ding' is, maar het voegt geen ene kut toe aan KLB. Je weet dat mensen negatief reageren op je topics.
De lui die in die hier roepen dat ze het goed vinden dat de SC even dicht is moeten zich diep schamen. Echt. Jullie notes staan vol met bagger en trollen. Nee, nu die SC verkankerd is gaan we roepen dat het een goede keuze is![]()
* Uitzonderingen daargelaten.
Ik doe het dan vaak op een zuigende manier, maar ik meen het wel. En vaak zijn m'n 'trolls' meer reacties op (een aantal) mensen die ik idioot vind.quote:Op maandag 15 december 2008 17:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tip (gratis): Stop dan voor de gein eens met het openen van die troll-topics. Ik weet dat het je 'ding' is, maar het voegt geen ene kut toe aan KLB. Je weet dat mensen negatief reageren op je topics.
Renee De Haan schreef er een liedje over. Zoek maar opquote:Op maandag 15 december 2008 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ach ga toch weg mande laatste tijd doe ik helemaal niks meer verkeerd.
Even een vraagje, weet je wel wat er precies gebeurd is?quote:Op maandag 15 december 2008 17:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De lui die in die hier roepen dat ze het goed vinden dat de SC even dicht is moeten zich diep schamen. Echt. Jullie notes staan vol met bagger en trollen. Nee, nu die SC verkankerd is gaan we roepen dat het een goede keuze is![]()
Dus het is mijn fout dat andere meteen al komen baggeren? Je kan beter die posts verwijderen. En die laatste punten zijn al helemaal onzin, dat je me als user niet mag prima, maar de laatste weken bagger ik helemaal niet meer KLB SC uitgezonderd waar ik ook gewoon vaak normaal post en dat forumbreed gedoe is ook de grootste onzin.quote:Op maandag 15 december 2008 17:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Verloop van het topic, de TS en je baggeren forumbreed. Dat zijn in jouw geval de bepalende factoren.
Ja en:quote:Op maandag 15 december 2008 17:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Even een vraagje, weet je wel wat er precies gebeurd is?
Ik heb 0 notes en ik vind het oke dat de KLB SC even dicht is, ook al zijn de verantwoordelijken gebanned.
Waar maken we ons eigenlijk zo druk om? Als er morgen weer SC is kunnen we gewoon weer doorgaan met ons dagelijke FOK-leventje.
quote:* Uitzonderingen daargelaten.
Vuile Huichelaar of mannen?quote:Op maandag 15 december 2008 17:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Renee De Haan schreef er een liedje over. Zoek maar op
Ik mag je juist wel op een één of andere manier. Geen idee waarom. Heb sowieso geen enkele haat naar iets of iemand hiero.quote:Op maandag 15 december 2008 17:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dus het is mijn fout dat andere meteen al komen baggeren? Je kan beter die posts verwijderen. En die laatste punten zijn al helemaal onzin, dat je me als user niet mag prima, maar de laatste weken bagger ik helemaal niet meer KLB SC uitgezonderd waar ik ook gewoon vaak normaal post en dat forumbreed gedoe is ook de grootste onzin.
Mijn topics zijn soms wel kuttopics, dat weet ik ook wel. Maar als ik dan een topic open dat echt gebeurd is en gewoon klachtwaardig is, maar er baggerreacties inkomen waartegen ik niks kan doen krijg ik een slotje.quote:Op maandag 15 december 2008 17:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik mag je juist wel op een één of andere manier. Geen idee waarom. Heb sowieso geen enkele haat naar iets of iemand hiero.
Maar je weet net zo goed als ik dat je topics, kuttopics zijn. Ongeloofwaardig baggertopic waar kutreacties op komen.
quote:Op maandag 15 december 2008 17:35 schreef yvonne het volgende:
Neem ff afscheid van de malloten die elders de SC verkloten, eind december :E
Je gaat mij toch niet echt weggooien omdat ik (in mijn eentje) in de Slank de zomer in SC heb meegepost heb hè? Want daar heb ik 10 dagen geleden ofzo ook al even meegepost...quote:Op maandag 15 december 2008 17:35 schreef yvonne het volgende:
Neem ff afscheid van de malloten die elders de SC verkloten, eind december :E
Alleen Damsco is weg tot eind december, tot nu toequote:Op maandag 15 december 2008 17:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet echt weggooien omdat ik (in mijn eentje) in de Slank de zomer in SC heb meegepost heb hè? Want daar heb ik 10 dagen geleden ofzo ook al even meegepost...
Voor het geval je het tegen mij hebt; ik bagger niet. En trolling is a art.quote:Op maandag 15 december 2008 17:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb dan wel baggernotes, maar niet omdat ik privédingen en/of foto's openbaar heb gemaakt. Maar de SC mag wel weer open, ik denk dat de boodschap begrepen isquote:Op maandag 15 december 2008 17:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is het ook. Maar ja, ik snap die lui ook niet die maar gewoon door blijven gaan.quote:Op maandag 15 december 2008 17:08 schreef Crane het volgende:
Ik vind het wel lullig voor de SC-mensen die wel normaal konden doen dit.
Het hoeft niet perse over een thema te gaan, maar dat FIPO etc geroep moet eens afgelopen zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 16:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik kan idd beamen dat er in de nachten als NoorsBloed er zit (voornamelijk maandag t/m donderdagnacht) er veel serieuzer wordt gedaan dan overdag, in de nacht heb je toch meestal de nachtbagger die olep opent in OvjL dus het is zeker niet waar dat er alleen maar wordt gebaggert!!
Dus als ik het goed begrijp is de SC geen probleem als er alleen maar wat meer over een thema wordt gelult en al het bashen en baggeren tot een minimum wordt beperkt?
En smart-ass. Als het zo doorgaat hebben we dadelijk een VSC omdat er bijna geen users meer over zijnquote:Op maandag 15 december 2008 17:47 schreef sezten het volgende:
[..]
Alleen Damsco is weg tot eind december, tot nu toe
Stommerdquote:Op maandag 15 december 2008 18:53 schreef Catch_me het volgende:
Goed initiatief dat de baggerbende die KLB-SC even tijdelijk dicht is![]()
Zodra hij weer open is zal ik geregeld mee lurken om posts die niet door de beugel kunnen te rapporteren aan de admins
Wat ben jij van je voetstuk gevallen zeg....quote:Op maandag 15 december 2008 17:14 schreef Crane het volgende:
[..]
Gelukkig zien we degenen die verantwoordelijk zijn hier even niet terug voorlopig.
Ik roep zelf nooit fipo of lapo of tvp of iets dergelijks, maar storen mensen zich daar nou echt aan?quote:Op maandag 15 december 2008 18:36 schreef BobbyB het volgende:
Het hoeft niet perse over een thema te gaan, maar dat FIPO etc geroep moet eens afgelopen zijn.
Je kan je beter afvragen of het nodig is om zoiets te posten. Ik lees er eigenlijk altijd overheen dus zo'n post is alleen maar topic vulling.quote:Op maandag 15 december 2008 19:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik roep zelf nooit fipo of lapo of tvp of iets dergelijks, maar storen mensen zich daar nou echt aan?
Gewoon een competitie om de laatste post te hebben, en daarom de nieuwe topic te openen, en als je een leuk dom stom theme+TT hebt, waarom niet?quote:Op maandag 15 december 2008 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan je beter afvragen of het nodig is om zoiets te posten. Ik lees er eigenlijk altijd overheen dus zo'n post is alleen maar topic vulling.
4 dus..quote:Op maandag 15 december 2008 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
Je kan niet tellen graftak.
Waarom kun je dan in bijv. de laatste 10 posts niet gewoon met elkaar afspreken dat je graag het nieuwe topic wil openen omdat je een leuk thema hebt. Het gebeurt regelmatig dat er 10 LAPO's van 1 user staan en uiteindelijk een ander de LAPO heeft, dus echt veel zin heeft het niet.quote:Op maandag 15 december 2008 19:34 schreef sezten het volgende:
[..]
Gewoon een competitie om de laatste post te hebben, en daarom de nieuwe topic te openen, en als je een leuk dom stom theme+TT hebt, waarom niet?
echt een hoog niveau die notesquote:Op maandag 15 december 2008 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1
En je hebt er nog 2 van collega's vandaag. Je staat op scherp.
Edit: Nu 2 ja.
Moet je bij jezelf zijnquote:Op maandag 15 december 2008 19:44 schreef beverton het volgende:
[..]
echt een hoog niveau die notes
de eerste 3 hadden spelfouten en de 4e is dan toch nog correct gespeld.
wat bedoel je met LOI?quote:Op maandag 15 december 2008 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Notes zijn namelijk kopieen van je postsStaat bij 3 van de 4 notes niks onder.
LOI ?
p.s. je kan je notes niet eens zien.![]()
![]()
![]()
Dat is zo, maar dan is de hele spanning eruit van de lapoquote:Op maandag 15 december 2008 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom kun je dan in bijv. de laatste 10 posts niet gewoon met elkaar afspreken dat je graag het nieuwe topic wil openen omdat je een leuk thema hebt. Het gebeurt regelmatig dat er 10 LAPO's van 1 user staan en uiteindelijk een ander de LAPO heeft, dus echt veel zin heeft het niet.
Spreek je mensen altijd zo aan?quote:Op maandag 15 december 2008 19:35 schreef Sackboy het volgende:
Maar de SC dichtgooien is wel een erg domme actie. Vooral als de 'boosdoeners' al gebanned zijn.
Dus elke malloot die hier 'tegen' een bepaalde SC reeks is kan er gewoon net zo lang/hard gaan baggeren tot ie op slot gaat. Beetje omgekeerde wereld, niet?
Gooi hem nu dus maar weer open.
Huh?quote:
quote:
Woef.quote:Gooi hem nu dus maar weer open.
Moet ik dan op m'n knieeën gaan smeken ofzo?quote:
*gooit een koekje op als die open isquote:
Jullie hebben hier zelf voor gezorgd, de SC is niet voor niets dicht. Je wacht maar een dag, zolang kun je best zonder.quote:Op maandag 15 december 2008 20:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Moet ik dan op m'n knieeën gaan smeken ofzo?
Dit is juist wat ik bedoel, ik ben de hele dag niet op Fok! geweest. Nu kom ik op Fok!, wil in de SC posten zoals elke avond, kan dat opeens niet omdat een paar josti's foto's van Crane hebben zitten posten. Wat klopt hier niet?quote:Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jullie hebben hier zelf voor gezorgd, de SC is niet voor niets dicht.
Dat is zo, maar het gaat mij meer om de reden van sluiting.quote:Je wacht maar een dag, zolang kun je best zonder.
Ach, vroeger moest ik ook weleens met de hele klas nablijven terwijl ik niets gedaan had.quote:Op maandag 15 december 2008 20:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dit is juist wat ik bedoel, ik ben de hele dag niet op Fok! geweest. Nu kom ik op Fok!, wil in de SC posten zoals elke avond, kan dat opeens niet omdat een paar josti's foto's van Crane hebben zitten posten. Wat klopt hier niet?
[..]
Dat is zo, maar het gaat mij meer om de reden van sluiting.
En?quote:Op maandag 15 december 2008 20:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dit is juist wat ik bedoel, ik ben de hele dag niet op Fok! geweest. Nu kom ik op Fok!, wil in de SC posten zoals elke avond, kan dat opeens niet omdat een paar josti's foto's van Crane hebben zitten posten. Wat klopt hier niet?
[..]
Dat is zo, maar het gaat mij meer om de reden van sluiting.
Dat heet groepsaansprakelijkheid, omdat niemand is weggelopen of de daders er van heeft willen onthouodenquote:Op maandag 15 december 2008 20:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ach, vroeger moest ik ook weleens met de hele klas nablijven terwijl ik niets gedaan had.
quote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat heet groepsaansprakelijkheid, omdat niemand is weggelopen of de daders er van heeft willen onthouoden
Via het internet?quote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat heet groepsaansprakelijkheid, omdat niemand is weggelopen of de daders er van heeft willen onthouoden
En dat vond je eerlijk natuurlijk. Hmmhmm. Ik ben het wel met Sackboy eens op zich. Als ik nu bijvoorbeeld zou willen dat de VBL-SC op slot ging. Dan zou ik dus gewoon in de VBL-SC kunnen gaan lopen kloten en zieken, en dan gaat ie vanzelf op slot. In deze redenatie dan.quote:Op maandag 15 december 2008 20:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ach, vroeger moest ik ook weleens met de hele klas nablijven terwijl ik niets gedaan had.
De 'daders' zijn toch nu gebanned?quote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is idd een beetje omgekeerde wereld. Desbetreffende users gewoon bannen.quote:Op maandag 15 december 2008 21:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En dat vond je eerlijk natuurlijk. Hmmhmm. Ik ben het wel met Sackboy eens op zich. Als ik nu bijvoorbeeld zou willen dat de VBL-SC op slot ging. Dan zou ik dus gewoon in de VBL-SC kunnen gaan lopen kloten en zieken, en dan gaat ie vanzelf op slot. In deze redenatie dan.
[..]
De 'daders' zijn toch nu gebanned?
We bannen ok, en dat doen we even in alle rust zonderSC.quote:Op maandag 15 december 2008 21:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Is idd een beetje omgekeerde wereld. Desbetreffende users gewoon bannen.
Vind het ook een beetje vreemd dat de SC dicht is. Dat het soms te ver gaat ben ik het helemaal mee eens, maar ban dan gewoon de users die te ver gaan. Maak een strenger ban beleid ofzo. Dat werkt toch veel beter?
Maar hij gaat dus binnenkort weer open?quote:Op maandag 15 december 2008 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
We bannen ok, en dat doen we even in alle rust zonderSC.
quote:Op maandag 15 december 2008 22:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Maar hij gaat dus binnenkort weer open?
PARDON?!?!quote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat er rond de tijd dat het druk is er ook vaak kutusers zijn die alleen maar baggeren. En daarmee doel ik op types als MiVer en Damsco, die baggeren opfokken en trollen. Hierdoor ga iedereen op hen kankeren en is het niveau uiteindelijk naar 0.0 gezakt. Maar rond rustigere tijden zijn er vaak hele leuke gesprekken idd.quote:Op maandag 15 december 2008 22:02 schreef timmmmm het volgende:
Nou zit ik er niet vaak, en dat alleen maar de afgelopen paar weken, maar het is me opgevallen dat het als er maar een paar mensen zijn altijd heel gezellig is, maar dat wanneer er veel users zitten, het niveau meestal hard achteruit holt.
Zoals ik al eerder zei; als ze naar jullie al niet luisteren, waarom wel naar ons? Als ik er wel eens wat van zei dan was ik een spelbreker. Niet dat dat me interesseert, maar meer om aan te geven dat het toch geen nut heeft.quote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
boehoe...quote:Op maandag 15 december 2008 22:06 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom bestaat dit topic? De SC van vandaag?
Koppen tellen
Denk je nou echt dat als een van ons zegt stoppen dat ze stoppen?quote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Verschil is wel dat er meerdere malen gewaarschuwd is in onze SC, maar ja, wij kunnen er ook niks aan doen dat sommige niet van ophouden weten.quote:Op maandag 15 december 2008 21:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En dat vond je eerlijk natuurlijk. Hmmhmm. Ik ben het wel met Sackboy eens op zich. Als ik nu bijvoorbeeld zou willen dat de VBL-SC op slot ging. Dan zou ik dus gewoon in de VBL-SC kunnen gaan lopen kloten en zieken, en dan gaat ie vanzelf op slot. In deze redenatie dan.
Ik vond de FB SC ook wel leuk eigenlijkquote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef Biogarde het volgende:
Jongens, rustig aan, die SC gaat heus wel weer open..
We hebben even rustig zitten inventariseren en de rotte appels gefilterd. En ja, dit moest even. Zeker gezien de snelheid van de SC in KLB.
Straks is alles weer afgesloten en maken we een frisse start zonder kutusers die hier enkel zijn om de boel te vergallen. Nofi naar de lui die hier de dupe van zijn.
Mag ik hem weer openen?quote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef Biogarde het volgende:
We hebben even rustig zitten inventariseren en de rotte appels gefilterd. En ja, dit moest even. Zeker gezien de snelheid van de SC in KLB.
Straks is alles weer afgesloten en maken we een frisse start zonder kutusers die hier enkel zijn om de boel te vergallen. Nofi naar de lui die hier de dupe van zijn.
Ik niet.quote:Op maandag 15 december 2008 22:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond de FB SC ook wel leuk eigenlijk
We geven zelf wel een seintje.quote:Op maandag 15 december 2008 22:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mag ik hem weer openen?
Er is toch al anderhalf uur geen ban meer gevallen.
Oke opa.quote:
Mooiquote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef Biogarde het volgende:
Nee,ik heropen wanneer het tijd is.quote:
Ja okee, smaken verschillen.:') Ben al weg. Daarbij had ik Adelante beloofd eigenlijk niet te posten hierquote:
Als Yvonne nu de feestelijke heropening doet!quote:
Stuur je me dan even een PM zodat ik het weet?quote:Op maandag 15 december 2008 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee,ik heropen wanneer het tijd is.
Uhm.. het was van begin af aan al een baggertopic?quote:Op maandag 15 december 2008 22:47 schreef yvonne het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om dat topic te verbaggeren, dom, dommer, domst.
No offence, yvonne, maar het was van de OP af aan al niet echt een serieus topicquote:Op maandag 15 december 2008 22:47 schreef yvonne het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om dat topic te verbaggeren, dom, dommer, domst.
Doe nou maar niet zo kinderachtig. Een beetje zitten genieten hoe je andere mensen hun pret bederft.quote:Op maandag 15 december 2008 22:47 schreef yvonne het volgende:
Dat topic openen?quote:Op maandag 15 december 2008 22:47 schreef yvonne het volgende:
Wat uiteraard geen reden is dan maar met plaatjes te gaan strooien.quote:Op maandag 15 december 2008 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
No offence, yvonne, maar het was van de OP af aan al niet echt een serieus topic
Ik geniet zeker ja, sue me.quote:Op maandag 15 december 2008 22:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Doe nou maar niet zo kinderachtig. Een beetje zitten genieten hoe je andere mensen hun pret bederft.
Ik ben het wel eens met je over die ene SC enz maar dit is gewoon kinderachtig.
Als ik ergens een schurfthekel aan heb zijn het wel topics zonder plaatjesquote:Op maandag 15 december 2008 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat uiteraard geen reden is dan maar met plaatjes te gaan strooien.
Plaatjes
Als ik ergens een schurfthekel an heb ik het wel dat hersenloze plaatjesgedoe
Vond je de man die ik voor je postte niet leuk?quote:Op maandag 15 december 2008 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Plaatjes
Als ik ergens een schurfthekel aan heb is het wel dat hersenloze plaatjesgedoe
Een beetje kleur in het leven hequote:Op maandag 15 december 2008 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik ergens een schurfthekel aan heb zijn het wel topics zonder plaatjes![]()
.
Waarom join jij de SC nietquote:Op maandag 15 december 2008 22:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een beetje kleur in het leven he![]()
Maar ok. Verbaggeren in een serieus topic kan niet maar van dit topic was ook niets meer te maken.
Jaaah ploatjes, was dat niet waarvoor je de SC uberhaupt geopend had?! En nu is de SC dicht en nu komen er plaatjes in andere topicsquote:Op maandag 15 december 2008 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Plaatjes
Als ik ergens een schurfthekel an heb ik het wel dat hersenloze plaatjesgedoe
Ze snapt er gewoon niets van.quote:Op maandag 15 december 2008 22:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jaaah ploatjes, was dat niet waarvoor je de SC uberhaupt geopend had?! En nu is de SC dicht en nu komen er plaatjes in andere topicsHoe kan dat nou? Hey wacht eens, .. MOOOOH GERTJE!!!
Wat is het leven toch simpel
Je bent gewoon totaal niet meer bezig met modereren.quote:
Het heeft nu atm niet echt een goed imago onder de mods.quote:
Dit doet me denken aan voorgaande ontruimingsplannenquote:Op maandag 15 december 2008 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja want als je SC dicht is wegens verregaande kutterigheid ga je uiteraard op andere plekken lopen kutten om je punt te verdedigen
Ow ow de jankerige verontwaardigheid geweldig.....
Mooi, mag, maar niet in andermans topic, dat gedoe halen jullie maar uit in de SC als ie weer opengaat.quote:Op maandag 15 december 2008 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik ergens een schurfthekel aan heb zijn het wel topics zonder plaatjes![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |