abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64027356
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:40 schreef Adelante het volgende:
Ah, dit is het nieuwe SC topic

Persoonlijk denk ik dat de KLB SC een prima bestaansrecht heeft en ook de 'baas-users' er hun belevenissen kwijt kunnen (scheelt weer een hoop andere topics binnen KLB). Maar er zijn vaak te veel posts die niets toevoegen (ts is/heeft, fipo/lapo, kastengedoe) en je ziet dat users dat niet alleen binnen SC houden, maar er ook de rest van de KLB topics mee verzieken. En dat is waar we tegen optreden. Ik vind al dat we vrij coulant modden in de SC, maar dat betekent niet dat het een vrijstaat is binnen dit subforum.

Wat mij betreft gaat ie ook morgen weer open, want er is een doelgroep voor.
Dat baas/fipo/kasten etc gedoe was er ook al voor de SC de reden dat de SC er kwam was juist door het gebagger in andere topics. Probleem is gewoon dat ze het inderdaad niet in de SC houden en dus alsnog andere, serieus bedoelde, topics slopen met zulke posts. In minder serieuze topics kan het leuk zijn maar met mate.

En wat Sezten zegt, zoveel gezeik is er ook niet geweest, maar als er gezeik was, ging het wel altijd veel te ver. Nu was ik er gister niet bij, maar kan me enigszins voorstellen hoe het gegaan is. Daarna kan ik best begrijpen dat de crew het op een gegeven moment zat is de troep op te moeten ruimen de volgende ochtend. De beslissing van Yvonne snap ik dan ook wel. Er is vaak genoeg gewaarschuwd door zowel Yvonne als remlof en dan is dit het resultaat... dat er geen SC is en jullie het verkloot hebben voor de mensen die wel leuk mee willen doen, en da's toch wel jammer.

Dus doe eens lief, het is bijna kerst.

[/FB SC]
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 15 december 2008 @ 11:58:26 #152
131603 Afwazig
Serious business
pi_64027357
Hulde aan Yvonne
pi_64027401
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:43 schreef IQM het volgende:
Sinds Emimich is geband, is het woord 'kaste' of 'baas' haast niet meer gevallen.

Wat ik dus wil zeggen...
Nu je het zegt...
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:44 schreef Hout_Bos het volgende:
Ach, iedereen die gebanned is, heeft zeker wel zijn of haar kenmerken die het leuk maakt.
Natuurlijk! Daarom is het juist jammer dat ze het voor anderen en zichzelf verpesten door over de schreef te gaan.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 15 december 2008 @ 12:07:28 #154
158452 IQM
I am the one
pi_64027568
Sowieso is de KLB SC wel wat anders dan andere SC's die ik heb meegemaakt.
Soms was er pagina's lang regelrecht gebagger (al valt dat de laatste tijd wel weer mee). Toen ik er een keer iets over opmerkte, werd er gezegd: "Hé, het heet niet voor niets bagger SC ".

Natuurlijk, slowchatreeksen moeten gezellig en laagdrempelig blijven, maar het hoeft voor mij ook geen gebagger te worden. Slowchat is (het woord 'chat' zegt het al) om te praten. Niet om maar zoveel mogelijk posts (achter elkaar) te kunnen krijgen of om die felbegeerde ( ) lapo te kunnen krijgen.
Voor mij is de KLB SC op z'n leukst als mensen gewoon 'normaal' posten. Een discussie op z'n tijd, wat leuke Youtube-filmpjes-gepost op z'n tijd, hier en daar een paar lekkere wijven. Natuurlijk mag en moet er soms alles behalve serieus gepost worden, maar veel mensen weten het verschil niet tussen 'niet serieus' en 'hersenloos' posten.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 december 2008 @ 12:24:50 #155
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64028029
quote:
Op maandag 15 december 2008 10:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat Adelante al zei.
Dit volkje heeft geen idee wat leuke lemmingen zijn, en denken door er 876876 te openen dat het dan wel leuk wordt.
Ook deze users worden "heropgevoed"
Verplicht
Oh had ik maar een banknop....
pi_64028116
Ik tachtigduizend keer f5en op zoek naar de sc samenvatting anyone?
  maandag 15 december 2008 @ 12:32:29 #157
158452 IQM
I am the one
pi_64028201
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik tachtigduizend keer f5en op zoek naar de sc samenvatting anyone?
Users vinden foto van Crane, blijven erover doorbashen (in KLB-SC), worden geband en de SC blijft voor een dag dicht.
Scio Melius
Gelul.
  maandag 15 december 2008 @ 12:33:12 #158
158452 IQM
I am the one
pi_64028219
En terecht!
Scio Melius
Gelul.
pi_64028663
ik heb geen idee waarom de sc dicht is vandaag , maar het grootste gedeelte van de sc kan ook serieus zijn. Zie bijvoorbeeld de gebeurtenissen rond de vriendin van NB
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_64029019
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef postmortum het volgende:
ik heb geen idee waarom de sc dicht is vandaag , maar het grootste gedeelte van de sc kan ook serieus zijn. Zie bijvoorbeeld de gebeurtenissen rond de vriendin van NB
Eens, maar het posten van de foto van Crane werd niet gewaarderd en was de druppel die de emmer deed overlopen.
pi_64029378
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:06 schreef McFearless het volgende:

[..]

Eens, maar het posten van de foto van Crane werd niet gewaarderd en was de druppel die de emmer deed overlopen.
het is ook niet netjes om foto's van anderen te posten , maar als hij ze op internet zet kun je ervan uitgaan dat ze ergens opdagen waar je ze juist niet wilt hebben
pi_64029885
msn versturen in je slaap , war gaat die dicht ?

Post ik een keer maand een topic die op daadwerkelijke feiten zijn gebaseerd , word die dichtgegooid , omdat het blijkbaar bagger zou zijn.

Welk onderdeel is bagger ?

DE OP die gewoon helemaal waar is of de reacties in het topic ( inclusief van medemodarators) waar ik helemaal niet om gevraagd heb ?

Als dit al niet meer in KLB mag , denk ik dat ik het topic gewoon open in GC of R & P , waar men wel nog normaal respect kan opbrengen voor dit soort topics.
  maandag 15 december 2008 @ 13:46:46 #163
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_64029962
Zal zo nog even kijken of 'ie levensvatbaar te machen is.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_64030018
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:46 schreef Biogarde het volgende:
Zal zo nog even kijken of 'ie levensvatbaar te machen is.
ok bedankt , ik dacht al waarom gaat die dicht , terwijl ik ongeveer een maand ofzo geen echt topic geopend heb
pi_64030036
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:44 schreef postmortum het volgende:
msn versturen in je slaap , war gaat die dicht ?

Post ik een keer maand een topic die op daadwerkelijke feiten zijn gebaseerd , word die dichtgegooid , omdat het blijkbaar bagger zou zijn.

Welk onderdeel is bagger ?

DE OP die gewoon helemaal waar is of de reacties in het topic ( inclusief van medemodarators) waar ik helemaal niet om gevraagd heb ?

Als dit al niet meer in KLB mag , denk ik dat ik het topic gewoon open in GC of R & P , waar men wel nog normaal respect kan opbrengen voor dit soort topics.
Fortuna al failliet ?
U MAD?
pi_64030139
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:49 schreef baggahaar het volgende:
Een topic geopend een halve minuut later is m'n topic al gelocked en ben ik een note rijker
waar slaat dit nou weer op, je kan ook doorschieten in het modden
Chi Meid
En dan de rest van je topic
Eindconclusie: Bagger en nooit meer open.

Ps. wiens kloon ben je, of moet ik het even navragen ?

Edit: je bent al weg zie ik. Nog wat opzichtiger doen met je kloons
U MAD?
pi_64030142
Biogarde, waarom is Draoiorgels dicht?

Omdat je het niet eens bent met de klacht of omdat je het niet kan lezen? Kan het wel in gewoon ABN doen als dat ineens verplicht is hier...

Of ben je soms zelf orgelman?

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2008 13:57:04 ]
  maandag 15 december 2008 @ 13:58:32 #168
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_64030288
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:52 schreef Nielsch het volgende:
Biogarde, waarom is Draoiorgels dicht?

Omdat je het niet eens bent met de klacht of omdat je het niet kan lezen? Kan het wel in gewoon ABN doen als dat ineens verplicht is hier...

Of ben je soms zelf orgelman?
Ben zelf een geboren Utrechter, maar het je verhaal gaat echt nergens over
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_64030353
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:58 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ben zelf een geboren Utrechter, maar het je verhaal gaat echt nergens over
Dus als ik het in gewoon Nederlands had gedaan, zou ie ook dicht geweest zijn? Misschien had ik er bij moeten zetten dat ik dan net zo goed met m'n cd speler op straat had kunnen gaan staan en daar geld voor vragen. Dan slaat het weldegelijk ergens op.
  maandag 15 december 2008 @ 14:03:25 #170
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_64030403
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dus als ik het in gewoon Nederlands had gedaan, zou ie ook dicht geweest zijn? Misschien had ik er bij moeten zetten dat ik dan net zo goed met m'n cd speler op straat had kunnen gaan staan en daar geld voor vragen. Dan slaat het weldegelijk ergens op.
Nou, ik ben onwijs lief vandaag.. Open 'm in iets leesbaars, en hij blijft open.
  maandag 15 december 2008 @ 14:05:26 #171
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_64030450
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:48 schreef postmortum het volgende:

[..]

ok bedankt , ik dacht al waarom gaat die dicht , terwijl ik ongeveer een maand ofzo geen echt topic geopend heb
Slapende vrouw emailt vrienden
pi_64031633
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:35 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dan zou BT gek worden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt trouwens

Ooh en Yvonne, enig idee wanneer je de slowchat weer open wil gooien?
pi_64031974
quote:
Op maandag 15 december 2008 14:57 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Klopt trouwens

Ooh en Yvonne, enig idee wanneer je de slowchat weer open wil gooien?
Ik voorspel dat er om 0:00 uur 10 verschillende klb sc topics tegelijkertijd worden geopend
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_64032057
De SC dicht gooien wat een actie weer
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_64032062
[quote]Op maandag 15 december 2008 14:05 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Slapende vrouw emailt vrienden

niet vor het een of andere ik had het betreffende nieuwsbericht nog nooit gezien voordat je het mij showde
  Admin maandag 15 december 2008 @ 15:36:10 #176
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64032496
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:17 schreef afcajos het volgende:
De SC dicht gooien wat een actie weer
Jou bannen is idd een betere actie, make my day.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_64032563
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jou bannen is idd een betere actie, make my day.
pi_64032669
Ja zeg, als jullie nu door blijven gaan met constant wannabe SC's openen zal ie niet veel sneller weer open gaan hoor.
  maandag 15 december 2008 @ 15:45:23 #179
131603 Afwazig
Serious business
pi_64032748
Van mijn part flikkeren ze de SC voorgoed dicht, SC's zijn toch kut. Kliekjes

Sowieso ging het in deze SC helemaal nergens over, "hoi" "hoe gaat het?" "ik ga naar school" "fipo" etc. Dan vind ik het ook niet gek dan ene BroekPaling 10k posts in een maand in KLB heeft. Met dat verkapte gebagger in een SC schiet het wel op.

Oh en 'bazen' Royal Sadness.
pi_64032928
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:45 schreef Afwazig het volgende:

Sowieso ging het in deze SC helemaal nergens over, "hoi" "hoe gaat het?" "ik ga naar school" "fipo" etc. Dan vind ik het ook niet gek dan ene BroekPaling 10k posts in een maand in KLB heeft. Met dat verkapte gebagger in een SC schiet het wel op.

Ja, en dat is dus precies wat er moet veranderen in de SC. Maar er werden ook wel over serieuze dingen gesproken hoor en het is er best gezellig. Het hoeft niet altijd maar ergens over te gaan natuurlijk. Verder aan al die mensen die vinden dat de SC dicht moet blijven: blijf er dan maar gewoon uit, heb je er ook geen last van. Ik ga ook niet in de PUB SC zitten en klagen dat het over kinderachtige dingen gaat oid.
pi_64033938
Bedankt grappige jongens die constant foto's bleven posten in de KLB SC!!!!1
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  maandag 15 december 2008 @ 16:33:37 #182
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_64034019
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:51 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, en dat is dus precies wat er moet veranderen in de SC. Maar er werden ook wel over serieuze dingen gesproken hoor en het is er best gezellig. Het hoeft niet altijd maar ergens over te gaan natuurlijk. Verder aan al die mensen die vinden dat de SC dicht moet blijven: blijf er dan maar gewoon uit, heb je er ook geen last van. Ik ga ook niet in de PUB SC zitten en klagen dat het over kinderachtige dingen gaat oid.

Ik kan idd beamen dat er in de nachten als NoorsBloed er zit (voornamelijk maandag t/m donderdagnacht) er veel serieuzer wordt gedaan dan overdag, in de nacht heb je toch meestal de nachtbagger die olep opent in OvjL dus het is zeker niet waar dat er alleen maar wordt gebaggert!!
Dus als ik het goed begrijp is de SC geen probleem als er alleen maar wat meer over een thema wordt gelult en al het bashen en baggeren tot een minimum wordt beperkt?
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  maandag 15 december 2008 @ 16:41:23 #183
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_64034206
quote:
Sowieso ging het in deze SC helemaal nergens over
Dat was ook de bedoeling ervan, aap.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_64034220
quote:

Als ik een leuk gifje of een lekker jailbait smaatje heb gevonden wil ik dat met jullie fokkertjes delen, en daar is de SC een mooie plek voor. Of ff lekker de plannen voor het weekend bespreken, een prima plek in de SC. Je hebt er toch geen last van? Er gewoon niet in komen, als het je niet interesseert. Dat gespam van crane's foto van gister was inderdaad niet de bedoeling maar normaal gesproken gebeuren dat soort dingen niet.

Ow, en neem dat 'bazen' gedoe niet zo serieus dat doen wij ook niet.
pi_64034222
quote:
Op maandag 15 december 2008 10:00 schreef BobbyB het volgende:

[..]

De orde van de dag is iedere keer wat anders, zoals ik al zei, soms gaat het inderdaad nergens over en daarom is het ook een bagger SC. Als je een serieuze SC zoekt, moet je niet daar zijn Alleen moet het niet alleen FIPO geroep zijn. En er is zovaak een thema gemaakt, maar dat werkt gewoon niet. Je kan niet verwachten dat mensen zich maar krampachtig aan het thema gaan houden. Jij gaat toch ook niet iedere vrijdagavond in de kroeg een vast thema behandelen?

Maar goed, hier is FB eigenlijk niet voor.
Als ik een goed thema open lukt dat wel ooit hoor. Hebben het genoeg hele delen over zee-egels en The Beatles gehad. Netzoals we het over die pedo hebben gehad.
  maandag 15 december 2008 @ 16:42:06 #186
131603 Afwazig
Serious business
pi_64034230
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:41 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Nee dat was niet de bedoeling, dat dachten jullie.
  Admin maandag 15 december 2008 @ 16:43:24 #187
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64034269
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:41 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Je hebt er totaal niets van begrepen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 15 december 2008 @ 16:45:34 #188
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_64034334
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je hebt er totaal niets van begrepen.
Lijkt me sterk. Leg eens uit dan.
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_64034387
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:45 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. Leg eens uit dan.
Dat topic is geopend om de bagger uit alle andere topics weg te houden, en vooral de posts met alleen een plaatje als antwoord. Niet om elke pagina vol te posten met alleen maar kanker en bagger posts.

Toch?

[ Bericht 7% gewijzigd door Paaskonijn op 15-12-2008 16:53:39 ]
pi_64034897
Ik vind het wel lullig voor de SC-mensen die wel normaal konden doen dit.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_64034934
Ik vind het eigenlijk wel prima dat de SC even dicht is gegaan om 'af te koelen' ofzo. Maar hij mag nu toch wel weer open... ik gedroeg me net zo goed de laatste tijd
pi_64034946
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:08 schreef Crane het volgende:
Ik vind het wel lullig voor de SC-mensen die wel normaal konden doen dit.
Het is in ieder geval niet jou fout, laat dat duidelijk zijn.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_64035025
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:10 schreef sezten het volgende:

[..]

Het is in ieder geval niet jou fout, laat dat duidelijk zijn.
Gelukkig zien we degenen die verantwoordelijk zijn hier even niet terug voorlopig.
  maandag 15 december 2008 @ 17:16:27 #194
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_64035070
Ook al zit ik altijd te zeiken op het establishment hier, vind ik het net zoals PK wel prima dat de SC even moest afkoelen.
pi_64035121
En ik vind Yvonne een goed punt hebben dat het voorspelbare TS-bashen moet stoppen.
Nu heb ik daar zelf ook vaak aan meegedaan, maar dat kwam omdat het algemene sfeertje hier zo was. Bij elke klacht had je zoiets van: dit topic is toch alweer verneukt, ik doe maar mee.
pi_64035137
Ik klaag hier nou ook weer niet vaak, maar ik vind wel dat mijn topic open moet blijven
Peperkoek met vaseline
Het is de waarheid, super ranzig en gewoon klachtwaardig.
Daarbij heeft yvonne voor 1 dag mijn dagboek dichtgegooid
En smeerde ik zonder te kijken waarin ik schepte.
En wat voor bestaansrecht hebben zulke topics?
Oma op fiets owned treinmachinist
Vrouwen die niet van..
  maandag 15 december 2008 @ 17:22:34 #197
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_64035186
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:18 schreef Crane het volgende:
En ik vind Yvonne een goed punt hebben dat het voorspelbare TS-bashen moet stoppen.
Nu heb ik daar zelf ook vaak aan meegedaan, maar dat kwam omdat het algemene sfeertje hier zo was. Bij elke klacht had je zoiets van: dit topic is toch alweer verneukt, ik doe maar mee.
Tip (gratis): Stop dan voor de gein eens met het openen van die troll-topics. Ik weet dat het je 'ding' is, maar het voegt geen ene kut toe aan KLB. Je weet dat mensen negatief reageren op je topics.

De lui die in die hier roepen dat ze het goed vinden dat de SC even dicht is moeten zich diep schamen. Echt. Jullie notes staan vol met bagger en trollen. Nee, nu die SC verkankerd is gaan we roepen dat het een goede keuze is

* Uitzonderingen daargelaten.
  maandag 15 december 2008 @ 17:24:07 #198
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_64035226
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik klaag hier nou ook weer niet vaak, maar ik vind wel dat mijn topic open moet blijven
Peperkoek met vaseline
Het is de waarheid, super ranzig en gewoon klachtwaardig.
Daarbij heeft yvonne voor 1 dag mijn dagboek dichtgegooid
En smeerde ik zonder te kijken waarin ik schepte.
En wat voor bestaansrecht hebben zulke topics?
Oma op fiets owned treinmachinist
Vrouwen die niet van..
Verloop van het topic, de TS en je baggeren forumbreed. Dat zijn in jouw geval de bepalende factoren.
pi_64035273
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:22 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Tip (gratis): Stop dan voor de gein eens met het openen van die troll-topics. Ik weet dat het je 'ding' is, maar het voegt geen ene kut toe aan KLB. Je weet dat mensen negatief reageren op je topics.

De lui die in die hier roepen dat ze het goed vinden dat de SC even dicht is moeten zich diep schamen. Echt. Jullie notes staan vol met bagger en trollen. Nee, nu die SC verkankerd is gaan we roepen dat het een goede keuze is

* Uitzonderingen daargelaten.
Ach ga toch weg man de laatste tijd doe ik helemaal niks meer verkeerd.
pi_64035293
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:22 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik doe het dan vaak op een zuigende manier, maar ik meen het wel. En vaak zijn m'n 'trolls' meer reacties op (een aantal) mensen die ik idioot vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')