abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2008 @ 11:05:01 #126
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_64026154
Kan die SC niet gewoon voor altijd gesloten blijven?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_64026175
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:04 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Blabla je snapt zelf ook wel dat zulk soort topics nu niet kunnen.
Wat kan ik er dan tegen doen? Ik snap niet waarom de klacht niet KLB-topicwaardig is.
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_64026202
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kan die SC niet gewoon voor altijd gesloten blijven?
Dan komt er weer meer gebagger in andere topics. En daarbij op is het ook gezellig daarzo, en storen we dus ook geen andere topics.
We are living in a material world, and I am a material girl
  maandag 15 december 2008 @ 11:07:45 #129
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_64026221
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:06 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Dan komt er weer meer gebagger in andere topics.
Of je post gewoon normaal mee in die andere topics.....
lucifer FTW!!!!
pi_64026258
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Of je post gewoon normaal mee in die andere topics.....
Jij hebt toch helemaal geen last van de SC, of wel dan? Wat kan het jou dan boeien of er een SC is. Als je het niet leuk vind, kom je er niet. Zo makkelijk is het. Of ga je dingen opzoeken om over te klagen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 15 december 2008 @ 11:12:59 #131
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_64026344
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:09 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Jij hebt toch helemaal geen last van de SC, of wel dan? Wat kan het jou dan boeien of er een SC is. Als je het niet leuk vind, kom je er niet. Zo makkelijk is het. Of ga je dingen opzoeken om over te klagen.
Het trekt anders behoorlijke kut (klonen) users aan die de rest van KLB aan het verzieken zijn.
lucifer FTW!!!!
pi_64026430
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Het trekt anders behoorlijke kut (klonen) users aan die de rest van KLB aan het verzieken zijn.
Die trok KLB sowieso al aan. Daarbij word er nu ook strenger opgetreden tegen klonen en kut reacties dus dat houd vanzelf wel op.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_64026437
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

^^ eens met hem over dit gedeelte, niet over dat de SC dicht moet.

edit: en ook weer eens met bobbyb..
We zullen wel zien wat er vannacht gebeurt..
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_64026491
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:16 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Het is gewoon jammerlijk dat een aantal het verpesten voor de mensen die wel leuk mee willen doen in die SC en dat ze blijkbaar ook andere topics verpesten, maar goed, dat is ook 1 van de redenen dat ik nog amper in andere KLB topics kom.
pi_64026568
Jammer dat zulke mensen het dan voor een grote groep verpesten die het er wel leuk hebben.
Je weet wel, dat spreekwoordelijke bos hout voor de deur.
  Admin maandag 15 december 2008 @ 11:24:05 #136
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64026599
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:16 schreef MouzurX het volgende:

[..]

edit: en ook weer eens met bobbyb..
We zullen wel zien wat er vannacht gebeurt..
Vannacht?
Tsja, dat zie ik nog wel, ik wil smorgens ook even lekker FOK!ken, ik ben user net als iedereen, maar als je eerst uren bezig bent de ellende van de nacht te ruimen vergaat je toch snel de zin
De KLB-SC is natuurlijk geen Vrijstaat binnen FOK! waar je dingen doet die normaal niet kunnen en mogen.En we zijn heus wel coulant met nachttopics op FOK!, maar constant te moeten modereren in enkel en alleen de KLB-SC is ridicuul natuurlijk.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 15 december 2008 @ 11:25:26 #137
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64026625
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:23 schreef Hout_Bos het volgende:
Jammer dat zulke mensen het dan voor een grote groep verpesten die het er wel leuk hebben.
Tuurljk s dat jammer!
Maar enige zelfregulering is en was in de SC totaal niet aanwezig.
Wij hoeven niet alles te doen, jullie kunnen net zo goed ingrijpen.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_64026751
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tuurljk s dat jammer!
Maar enige zelfregulering is en was in de SC totaal niet aanwezig.
Wij hoeven niet alles te doen, jullie kunnen net zo goed ingrijpen.
Sommigen luisteren al niet naar jullie dus laat staan naar andere users. Daarom zeg ik er ook niks meer van.
pi_64026775
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:31 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Sommigen luisteren al niet naar jullie dus laat staan naar andere users. Daarom zeg ik er ook niks meer van.
Dat bedoel ik dus. Van die hardleerse gasten. Een beetje baas voelen op internet, verleng die bans maar lekker
  maandag 15 december 2008 @ 11:33:55 #140
158452 IQM
I am the one
pi_64026795
Waren jullie maar allemaal zoals ik.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_64026830
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:33 schreef IQM het volgende:
Waren jullie maar allemaal zoals ik.
Dan zou BT gek worden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 15 december 2008 @ 11:36:51 #142
158452 IQM
I am the one
pi_64026860
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:35 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dan zou BT gek worden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gek van geilheid, ja.
Scio Melius
Gelul.
  Admin maandag 15 december 2008 @ 11:39:11 #143
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64026917
Dit is nog wel FB hè

pi_64026925
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Vannacht?
Tsja, dat zie ik nog wel, ik wil smorgens ook even lekker FOK!ken, ik ben user net als iedereen, maar als je eerst uren bezig bent de ellende van de nacht te ruimen vergaat je toch snel de zin
De KLB-SC is natuurlijk geen Vrijstaat binnen FOK! waar je dingen doet die normaal niet kunnen en mogen.En we zijn heus wel coulant met nachttopics op FOK!, maar constant te moeten modereren in enkel en alleen de KLB-SC is ridicuul natuurlijk.
Uhh ik wil ook even mijn zegje doen, ook al ben ik hier pas een maand, en iets van 3 weken actief in de KLB SC, dat is ook zo ongeveer het eerste topic dat mijn aandacht trok.

Maar in die maand, heb ik echt niet zoveel gezeik gezien hoor. Het enige dat er in "mijn" tijd is gebeurd is van gister met Crane's foto's.
Tuurlijk word er jailbait gepost, maar alleen als er de gelegenheid voor is, en zo word er ook over voetbal gepraat, over wiskunde met formules en youtube videos gepost.
Er zijn dan ook weer die "bazen" ja die bezeten zijn van het woord kanker, maar daar is ook gewoon mee te discusseren.
Ach, uiteindelijk zullen de goeden altijd onder de slechten lijden en daar moeten we ons maar bij neerleggen.
Al hoop ik nogsteeds dat de SC snel terugkomt, want ik vind het echt kei tof daar
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  maandag 15 december 2008 @ 11:40:28 #145
3185 Adelante
To let it go now
pi_64026939
Ah, dit is het nieuwe SC topic

Persoonlijk denk ik dat de KLB SC een prima bestaansrecht heeft en ook de 'baas-users' er hun belevenissen kwijt kunnen (scheelt weer een hoop andere topics binnen KLB). Maar er zijn vaak te veel posts die niets toevoegen (ts is/heeft, fipo/lapo, kastengedoe) en je ziet dat users dat niet alleen binnen SC houden, maar er ook de rest van de KLB topics mee verzieken. En dat is waar we tegen optreden. Ik vind al dat we vrij coulant modden in de SC, maar dat betekent niet dat het een vrijstaat is binnen dit subforum.

Wat mij betreft gaat ie ook morgen weer open, want er is een doelgroep voor.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Admin maandag 15 december 2008 @ 11:41:55 #146
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64026976
Wat sezten en Adé zeggen
Zo moelijk is het allemaal niet

maandag 15 december 2008 @ 11:43:01 #147
158452 IQM
I am the one
pi_64027012
Sinds Emimich is geband, is het woord 'kaste' of 'baas' haast niet meer gevallen.

Wat ik dus wil zeggen...
Scio Melius
Gelul.
pi_64027044
Ach, iedereen die gebanned is, heeft zeker wel zijn of haar kenmerken die het leuk maakt.
  maandag 15 december 2008 @ 11:47:38 #149
3185 Adelante
To let it go now
pi_64027123
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:44 schreef Hout_Bos het volgende:
Ach, iedereen die gebanned is, heeft zeker wel zijn of haar kenmerken die het leuk maakt.
Om Heesters eens te citeren: "Hitler was ook een prima kerel".

Je moet weten wanneer je over de schreef gaat en als dat eenmalig is en met een waarschuwing kan worden afgedaan prima. Maar snap je dat niet, dan is het even wat zuurder.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_64027174
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:47 schreef Adelante het volgende:

[..]

Om Heesters eens te citeren: "Hitler was ook een prima kerel".

Je moet weten wanneer je over de schreef gaat en als dat eenmalig is en met een waarschuwing kan worden afgedaan prima. Maar snap je dat niet, dan is het even wat zuurder.
Haha, die vergelijking

Ja, oke, daar heb je dan wel weer een punt. Ach, een week om af te koelen, moeten ze vol kunnen houden toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')