Wat kan ik er dan tegen doen? Ik snap niet waarom de klacht niet KLB-topicwaardig is.quote:Op maandag 15 december 2008 11:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Blabla je snapt zelf ook wel dat zulk soort topics nu niet kunnen.
Dan komt er weer meer gebagger in andere topics. En daarbij op is het ook gezellig daarzo, en storen we dus ook geen andere topics.quote:Op maandag 15 december 2008 11:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kan die SC niet gewoon voor altijd gesloten blijven?
Of je post gewoon normaal mee in die andere topics.....quote:Op maandag 15 december 2008 11:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan komt er weer meer gebagger in andere topics.
Jij hebt toch helemaal geen last van de SC, of wel dan?quote:Op maandag 15 december 2008 11:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Of je post gewoon normaal mee in die andere topics.....
Het trekt anders behoorlijke kut (klonen) users aan die de rest van KLB aan het verzieken zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen last van de SC, of wel dan?Wat kan het jou dan boeien of er een SC is. Als je het niet leuk vind, kom je er niet. Zo makkelijk is het. Of ga je dingen opzoeken om over te klagen.
Die trok KLB sowieso al aan. Daarbij word er nu ook strenger opgetreden tegen klonen en kut reacties dus dat houd vanzelf wel op.quote:Op maandag 15 december 2008 11:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Het trekt anders behoorlijke kut (klonen) users aan die de rest van KLB aan het verzieken zijn.
^^ eens met hem over dit gedeelte, niet over dat de SC dicht moet.quote:Op maandag 15 december 2008 11:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Het trekt anders behoorlijke kut (klonen) users aan die de rest van KLB aan het verzieken zijn.
Het is gewoon jammerlijk dat een aantal het verpesten voor de mensen die wel leuk mee willen doen in die SC en dat ze blijkbaar ook andere topics verpesten, maar goed, dat is ook 1 van de redenen dat ik nog amper in andere KLB topics kom.quote:Op maandag 15 december 2008 11:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
^^ eens met hem over dit gedeelte, niet over dat de SC dicht moet.
Vannacht?quote:Op maandag 15 december 2008 11:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
^^ eens met hem over dit gedeelte, niet over dat de SC dicht moet.
edit: en ook weer eens met bobbyb..
We zullen wel zien wat er vannacht gebeurt..
Tuurljk s dat jammer!quote:Op maandag 15 december 2008 11:23 schreef Hout_Bos het volgende:
Jammer dat zulke mensen het dan voor een grote groep verpesten die het er wel leuk hebben.
Sommigen luisteren al niet naar jullie dus laat staan naar andere users.quote:Op maandag 15 december 2008 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuurljk s dat jammer!
Maar enige zelfregulering is en was in de SC totaal niet aanwezig.
Wij hoeven niet alles te doen, jullie kunnen net zo goed ingrijpen.
Dat bedoel ik dus. Van die hardleerse gasten. Een beetje baas voelen op internet, verleng die bans maar lekkerquote:Op maandag 15 december 2008 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommigen luisteren al niet naar jullie dus laat staan naar andere users.Daarom zeg ik er ook niks meer van.
Dan zou BT gek wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 15 december 2008 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou BT gek worden
Gek van geilheid, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhh ik wil ook even mijn zegje doen, ook al ben ik hier pas een maand, en iets van 3 weken actief in de KLB SC, dat is ook zo ongeveer het eerste topic dat mijn aandacht trok.quote:Op maandag 15 december 2008 11:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vannacht?
Tsja, dat zie ik nog wel, ik wil smorgens ook even lekker FOK!ken, ik ben user net als iedereen, maar als je eerst uren bezig bent de ellende van de nacht te ruimen vergaat je toch snel de zin
De KLB-SC is natuurlijk geen Vrijstaat binnen FOK! waar je dingen doet die normaal niet kunnen en mogen.En we zijn heus wel coulant met nachttopics op FOK!, maar constant te moeten modereren in enkel en alleen de KLB-SC is ridicuul natuurlijk.
Om Heesters eens te citeren: "Hitler was ook een prima kerel".quote:Op maandag 15 december 2008 11:44 schreef Hout_Bos het volgende:
Ach, iedereen die gebanned is, heeft zeker wel zijn of haar kenmerken die het leuk maakt.
Haha, die vergelijkingquote:Op maandag 15 december 2008 11:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Om Heesters eens te citeren: "Hitler was ook een prima kerel".
Je moet weten wanneer je over de schreef gaat en als dat eenmalig is en met een waarschuwing kan worden afgedaan prima. Maar snap je dat niet, dan is het even wat zuurder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |