quote:Op maandag 15 december 2008 09:03 schreef padlarf het volgende:
Die foto's vond ik ook een beetje ver gaan, niet grappig ook. Een dagdagje geen SC doet ook niemand kwaad. Ik roep deze dag uit tot wees-lief-voor-de-TS-dag!
quote:Op maandag 15 december 2008 09:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
of of of...we gaan het gewoon normaal vinden de TS niet helemaal tot de grond af te fikken, tuurlijk een sneer hier of daar naar de TS toe moet kunnen, maar de eerste 10 / 15 posts die alleen maar zijn gericht puur op de TS en niet op het topic gaat imo te ver!
herkenbaar in mij topicsquote:Op maandag 15 december 2008 09:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
of of of...we gaan het gewoon normaal vinden de TS niet helemaal tot de grond af te fikken, tuurlijk een sneer hier of daar naar de TS toe moet kunnen, maar de eerste 10 / 15 posts die alleen maar zijn gericht puur op de TS en niet op het topic gaat imo te ver!
Zie m'n topic, goed idee!quote:Op maandag 15 december 2008 09:03 schreef padlarf het volgende:
Die foto's vond ik ook een beetje ver gaan, niet grappig ook. Een dagdagje geen SC doet ook niemand kwaad. Ik roep deze dag uit tot wees-lief-voor-de-TS-dag!
zullen we die topics ooit nog meemaken????quote:Op maandag 15 december 2008 09:14 schreef dagdag het volgende:
[..]
herkenbaar in mij topics
Maar goed de sc vergaat ook langzaam.als er nou is gediscuseert over een onderwerp werd, in plaats van gasten die alleen maar fipo kunnen zeggen
bv één thema per sc waar over gesproken kan worden
Niet voor dat ik in een potje zit......quote:Op maandag 15 december 2008 09:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zal we die topic ooit nog meemaken????
Hoezo moet je perse een thema hebben dan? Thema ontwikkelt zich vanzelf wel en soms lopen er meerdere dingen door elkaar en soms gaat het nergens over. Maar dat FIPO en LAPO geroep ben ik ook wel zat ja.quote:Op maandag 15 december 2008 09:14 schreef dagdag het volgende:
[..]
herkenbaar in mij topics
Maar goed de sc vergaat ook langzaam.als er nou is gediscuseert over een onderwerp werd, in plaats van gasten die alleen maar fipo kunnen zeggen
bv één thema per sc waar over gesproken kan worden
En daar zit nu juist het probleem in de SC, je kan er elk thema van maken wat je wil, er wordt miss op pagina 1 een paar keer "Goeie TT" geroepen en daarna gaan we weer over tot de orde van de dag (die mij tot nu toe compleet vreemd is)quote:Op maandag 15 december 2008 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo moet je perse een thema hebben dan? Thema ontwikkelt zich vanzelf wel en soms lopen er meerdere dingen door elkaar en soms gaat het nergens over. Maar dat FIPO en LAPO geroep ben ik ook wel zat ja.
De orde van de dag is iedere keer wat anders, zoals ik al zei, soms gaat het inderdaad nergens over en daarom is het ook een bagger SC. Als je een serieuze SC zoekt, moet je niet daar zijnquote:Op maandag 15 december 2008 09:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En daar zit nu juist het probleem in de SC, je kan er elk thema van maken wat je wil, er wordt miss op pagina 1 een paar keer "Goeie TT" geroepen en daarna gaan we weer over tot de orde van de dag (die mij tot nu toe compleet vreemd is)
Bijna een groot deel van de users, zijn dan ook kleine kinderen.quote:Op maandag 15 december 2008 10:07 schreef yvonne het volgende:
Och, is eigenlijk wel feedback.
Kijk, een thema 300 posts volhouden is teveel gevraagd, dat zie je in geen enkele SC.
Maar 300 posts met alleen baggerposts is nou ook weer niet je dat.
Het Bazengedoe is klaar en het gebash ook.
Ik heb van de week met wat SC's meegedaan en het was wel degelijk mogelijk een discussie te voeren met wat zijsprongen.
Alleen was het snel afgelopen toen het baggervolk wakker werd en accuut de boel om zeep hielpen.
Je mag mij uit gaan leggen wat het "leuke"is om 300 posts met "hoi, FIPO, ik wil baggeren, ik ben klaar, ik ben niet klaar, ik ga naar school, ik ga niet naar school, ik moet poepen, we eten spruitjes, users bashem kneuzenbazengedoe etc" te posten
Tot hier kon ik lezen zonder te lachenquote:Op maandag 15 december 2008 10:07 schreef yvonne het volgende:
Kijk, een thema 300 posts volhouden is teveel gevraagd, dat zie je in geen enkele SC.
Ik heb van de week met wat SC's meegedaan en het was wel degelijk mogelijk een discussie te voeren met wat zijsprongen.
Alleen was het snel afgelopen toen het baggervolk wakker werd en accuut de boel om zeep hielpen.
Je mag mij uit gaan leggen wat het "leuke"is om 300 posts met "hoi, FIPO, ik wil baggeren, ik ben klaar, ik ben niet klaar, ik ga naar school, ik ga niet naar school, ik moet poepen, |
Eens. Af en toe eens zo'n opmerking moet kunnen, maar soms is het inderdaad erg irritant. De SC is ook het leukste (tenminste, vind ik) wanneer er een discussie gevoerd word.quote:Op maandag 15 december 2008 10:07 schreef yvonne het volgende:
Je mag mij uit gaan leggen wat het "leuke"is om 300 posts met "hoi, FIPO, ik wil baggeren, ik ben klaar, ik ben niet klaar, ik ga naar school, ik ga niet naar school, ik moet poepen, we eten spruitjes, users bashem kneuzenbazengedoe etc" te posten
Enige zelfreflectie is je vreemd hèquote:Op maandag 15 december 2008 10:09 schreef dagdag het volgende:
[..]
Bijna een groot deel van de users, zijn dan ook kleine kinderen.
vooral degene die er laatst bij kwamen
quote:Op maandag 15 december 2008 10:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Enige zelfreflectie is je vreemd hè
Als je nu ook eens kritisch naar je eigen postgedrag IQ-loos gedrag kijkt?
me postgedrag is redelijk aangepastquote:Op maandag 15 december 2008 10:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Enige zelfreflectie is je vreemd hè
Als je nu ook eens kritisch naar je eigen postgedrag kijkt?
Vasthouden dan!quote:Op maandag 15 december 2008 10:20 schreef dagdag het volgende:
[..]
me postgedrag is redelijk aangepast
quote:Op maandag 15 december 2008 10:20 schreef dagdag het volgende:
[..]
me postgedrag is redelijk aangepast
Mijn posts waren al van top-kwaliteitquote:Op maandag 15 december 2008 10:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
* Kali-Mist1 doet hier ook aan mee!
Wat Adelante al zei.quote:Op zondag 14 december 2008 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg, gaat vonnuh ook nog eens stevig de bezem halen door die ridicule neiging van mensen om op elk van zichzelf al onnoemlijk stupide tyfustopic een zo mogelijk nog stupiderderder tyfuslemming te bakken. En dan met tientallen tegelijk....
Blabla je snapt zelf ook wel dat zulk soort topics nu niet kunnen.quote:Op maandag 15 december 2008 11:03 schreef behangplakker het volgende:
Wat is er mis met mijn topic? Het is gewoon een serieuze klacht, en normaal onderbouwd.
Ik zeg gewoon waarom ik het er niet mee eens ben, en heb geen intentie een nieuwe SC te openen. Anders was mijn OP wel anders
Wat kan ik er dan tegen doen? Ik snap niet waarom de klacht niet KLB-topicwaardig is.quote:Op maandag 15 december 2008 11:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Blabla je snapt zelf ook wel dat zulk soort topics nu niet kunnen.
Dan komt er weer meer gebagger in andere topics. En daarbij op is het ook gezellig daarzo, en storen we dus ook geen andere topics.quote:Op maandag 15 december 2008 11:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kan die SC niet gewoon voor altijd gesloten blijven?
Of je post gewoon normaal mee in die andere topics.....quote:Op maandag 15 december 2008 11:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan komt er weer meer gebagger in andere topics.
Jij hebt toch helemaal geen last van de SC, of wel dan?quote:Op maandag 15 december 2008 11:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Of je post gewoon normaal mee in die andere topics.....
Het trekt anders behoorlijke kut (klonen) users aan die de rest van KLB aan het verzieken zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen last van de SC, of wel dan?Wat kan het jou dan boeien of er een SC is. Als je het niet leuk vind, kom je er niet. Zo makkelijk is het. Of ga je dingen opzoeken om over te klagen.
Die trok KLB sowieso al aan. Daarbij word er nu ook strenger opgetreden tegen klonen en kut reacties dus dat houd vanzelf wel op.quote:Op maandag 15 december 2008 11:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Het trekt anders behoorlijke kut (klonen) users aan die de rest van KLB aan het verzieken zijn.
^^ eens met hem over dit gedeelte, niet over dat de SC dicht moet.quote:Op maandag 15 december 2008 11:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Het trekt anders behoorlijke kut (klonen) users aan die de rest van KLB aan het verzieken zijn.
Het is gewoon jammerlijk dat een aantal het verpesten voor de mensen die wel leuk mee willen doen in die SC en dat ze blijkbaar ook andere topics verpesten, maar goed, dat is ook 1 van de redenen dat ik nog amper in andere KLB topics kom.quote:Op maandag 15 december 2008 11:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
^^ eens met hem over dit gedeelte, niet over dat de SC dicht moet.
Vannacht?quote:Op maandag 15 december 2008 11:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
^^ eens met hem over dit gedeelte, niet over dat de SC dicht moet.
edit: en ook weer eens met bobbyb..
We zullen wel zien wat er vannacht gebeurt..
Tuurljk s dat jammer!quote:Op maandag 15 december 2008 11:23 schreef Hout_Bos het volgende:
Jammer dat zulke mensen het dan voor een grote groep verpesten die het er wel leuk hebben.
Sommigen luisteren al niet naar jullie dus laat staan naar andere users.quote:Op maandag 15 december 2008 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuurljk s dat jammer!
Maar enige zelfregulering is en was in de SC totaal niet aanwezig.
Wij hoeven niet alles te doen, jullie kunnen net zo goed ingrijpen.
Dat bedoel ik dus. Van die hardleerse gasten. Een beetje baas voelen op internet, verleng die bans maar lekkerquote:Op maandag 15 december 2008 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommigen luisteren al niet naar jullie dus laat staan naar andere users.Daarom zeg ik er ook niks meer van.
Dan zou BT gek wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 15 december 2008 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou BT gek worden
Gek van geilheid, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhh ik wil ook even mijn zegje doen, ook al ben ik hier pas een maand, en iets van 3 weken actief in de KLB SC, dat is ook zo ongeveer het eerste topic dat mijn aandacht trok.quote:Op maandag 15 december 2008 11:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vannacht?
Tsja, dat zie ik nog wel, ik wil smorgens ook even lekker FOK!ken, ik ben user net als iedereen, maar als je eerst uren bezig bent de ellende van de nacht te ruimen vergaat je toch snel de zin
De KLB-SC is natuurlijk geen Vrijstaat binnen FOK! waar je dingen doet die normaal niet kunnen en mogen.En we zijn heus wel coulant met nachttopics op FOK!, maar constant te moeten modereren in enkel en alleen de KLB-SC is ridicuul natuurlijk.
Om Heesters eens te citeren: "Hitler was ook een prima kerel".quote:Op maandag 15 december 2008 11:44 schreef Hout_Bos het volgende:
Ach, iedereen die gebanned is, heeft zeker wel zijn of haar kenmerken die het leuk maakt.
Haha, die vergelijkingquote:Op maandag 15 december 2008 11:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Om Heesters eens te citeren: "Hitler was ook een prima kerel".
Je moet weten wanneer je over de schreef gaat en als dat eenmalig is en met een waarschuwing kan worden afgedaan prima. Maar snap je dat niet, dan is het even wat zuurder.
Dat baas/fipo/kasten etc gedoe was er ook al voor de SCquote:Op maandag 15 december 2008 11:40 schreef Adelante het volgende:
Ah, dit is het nieuwe SC topic![]()
Persoonlijk denk ik dat de KLB SC een prima bestaansrecht heeft en ook de 'baas-users' er hun belevenissen kwijt kunnen (scheelt weer een hoop andere topics binnen KLB). Maar er zijn vaak te veel posts die niets toevoegen (ts is/heeft, fipo/lapo, kastengedoe) en je ziet dat users dat niet alleen binnen SC houden, maar er ook de rest van de KLB topics mee verzieken. En dat is waar we tegen optreden. Ik vind al dat we vrij coulant modden in de SC, maar dat betekent niet dat het een vrijstaat is binnen dit subforum.
Wat mij betreft gaat ie ook morgen weer open, want er is een doelgroep voor.
Nu je het zegt...quote:Op maandag 15 december 2008 11:43 schreef IQM het volgende:
Sinds Emimich is geband, is het woord 'kaste' of 'baas' haast niet meer gevallen.
Wat ik dus wil zeggen...
Natuurlijk! Daarom is het juist jammer dat ze het voor anderen en zichzelf verpesten door over de schreef te gaan.quote:Op maandag 15 december 2008 11:44 schreef Hout_Bos het volgende:
Ach, iedereen die gebanned is, heeft zeker wel zijn of haar kenmerken die het leuk maakt.
Oh had ik maar een banknop....quote:Op maandag 15 december 2008 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat Adelante al zei.
Dit volkje heeft geen idee wat leuke lemmingen zijn, en denken door er 876876 te openen dat het dan wel leuk wordt.
Ook deze users worden "heropgevoed"
Verplicht
Users vinden foto van Crane, blijven erover doorbashen (in KLB-SC), worden geband en de SC blijft voor een dag dicht.quote:Op maandag 15 december 2008 12:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik tachtigduizend keer f5en op zoek naar de scsamenvatting anyone?
Eens, maar het posten van de foto van Crane werd niet gewaarderd en was de druppel die de emmer deed overlopen.quote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef postmortum het volgende:
ik heb geen idee waarom de sc dicht is vandaag , maar het grootste gedeelte van de sc kan ook serieus zijn. Zie bijvoorbeeld de gebeurtenissen rond de vriendin van NB
het is ook niet netjes om foto's van anderen te posten , maar als hij ze op internet zet kun je ervan uitgaan dat ze ergens opdagen waar je ze juist niet wilt hebbenquote:Op maandag 15 december 2008 13:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Eens, maar het posten van de foto van Crane werd niet gewaarderd en was de druppel die de emmer deed overlopen.
ok bedankt , ik dacht al waarom gaat die dicht , terwijl ik ongeveer een maand ofzo geen echt topic geopend hebquote:Op maandag 15 december 2008 13:46 schreef Biogarde het volgende:
Zal zo nog even kijken of 'ie levensvatbaar te machen is.
Fortuna al failliet ?quote:Op maandag 15 december 2008 13:44 schreef postmortum het volgende:
msn versturen in je slaap , war gaat die dicht ?
Post ik een keer maand een topic die op daadwerkelijke feiten zijn gebaseerd , word die dichtgegooid , omdat het blijkbaar bagger zou zijn.
Welk onderdeel is bagger ?
DE OP die gewoon helemaal waar is of de reacties in het topic ( inclusief van medemodarators) waar ik helemaal niet om gevraagd heb ?
Als dit al niet meer in KLB mag , denk ik dat ik het topic gewoon open in GC of R & P , waar men wel nog normaal respect kan opbrengen voor dit soort topics.
Chi Meidquote:Op maandag 15 december 2008 13:49 schreef baggahaar het volgende:
Een topic geopendeen halve minuut later is m'n topic al gelocked en ben ik een note rijker
waar slaat dit nou weer op, je kan ook doorschieten in het modden
Ben zelf een geboren Utrechter, maar het je verhaal gaat echt nergens overquote:Op maandag 15 december 2008 13:52 schreef Nielsch het volgende:
Biogarde, waarom is Draoiorgels dicht?
Omdat je het niet eens bent met de klacht of omdat je het niet kan lezen? Kan het wel in gewoon ABN doen als dat ineens verplicht is hier...
Of ben je soms zelf orgelman?
Dus als ik het in gewoon Nederlands had gedaan, zou ie ook dicht geweest zijn? Misschien had ik er bij moeten zetten dat ik dan net zo goed met m'n cd speler op straat had kunnen gaan staan en daar geld voor vragen. Dan slaat het weldegelijk ergens op.quote:Op maandag 15 december 2008 13:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ben zelf een geboren Utrechter, maar het je verhaal gaat echt nergens over
Nou, ik ben onwijs lief vandaag.. Open 'm in iets leesbaars, en hij blijft open.quote:Op maandag 15 december 2008 14:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus als ik het in gewoon Nederlands had gedaan, zou ie ook dicht geweest zijn? Misschien had ik er bij moeten zetten dat ik dan net zo goed met m'n cd speler op straat had kunnen gaan staan en daar geld voor vragen. Dan slaat het weldegelijk ergens op.
Slapende vrouw emailt vriendenquote:Op maandag 15 december 2008 13:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
ok bedankt , ik dacht al waarom gaat die dicht , terwijl ik ongeveer een maand ofzo geen echt topic geopend heb
quote:Op maandag 15 december 2008 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou BT gek worden
Klopt trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh en Yvonne, enig idee wanneer je de slowchat weer open wil gooien?
Ik voorspel dat er om 0:00 uur 10 verschillende klb sc topics tegelijkertijd worden geopendquote:Op maandag 15 december 2008 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klopt trouwens
Ooh en Yvonne, enig idee wanneer je de slowchat weer open wil gooien?
Jou bannen is idd een betere actie, make my day.quote:Op maandag 15 december 2008 15:17 schreef afcajos het volgende:
De SC dicht gooienwat een actie weer
quote:Op maandag 15 december 2008 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jou bannen is idd een betere actie, make my day.
Ja, en dat is dus precies wat er moet veranderen in de SC. Maar er werden ook wel over serieuze dingen gesproken hoor en het is er best gezellig. Het hoeft niet altijd maar ergens over te gaan natuurlijk. Verder aan al die mensen die vinden dat de SC dicht moet blijven: blijf er dan maar gewoon uit, heb je er ook geen last van.quote:Op maandag 15 december 2008 15:45 schreef Afwazig het volgende:
Van mijn part flikkeren ze de SC voorgoed dicht, SC's zijn toch kut. Kliekjes
Sowieso ging het in deze SC helemaal nergens over, "hoi" "hoe gaat het?" "ik ga naar school" "fipo" etc. Dan vind ik het ook niet gek dan ene BroekPaling 10k posts in een maand in KLB heeft. Met dat verkapte gebagger in een SC schiet het wel op.
Oh en 'bazen'![]()
![]()
![]()
Royal Sadness.
quote:Op maandag 15 december 2008 15:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus precies wat er moet veranderen in de SC. Maar er werden ook wel over serieuze dingen gesproken hoor en het is er best gezellig. Het hoeft niet altijd maar ergens over te gaan natuurlijk. Verder aan al die mensen die vinden dat de SC dicht moet blijven: blijf er dan maar gewoon uit, heb je er ook geen last van.Ik ga ook niet in de PUB SC zitten en klagen dat het over kinderachtige dingen gaat oid.
Dat was ook de bedoeling ervan, aap.quote:Op maandag 15 december 2008 15:45 schreef Afwazig het volgende:
Sowieso ging het in deze SC helemaal nergens over
Als ik een leuk gifje of een lekker jailbait smaatje heb gevonden wil ik dat met jullie fokkertjes delen, en daar is de SC een mooie plek voor. Of ff lekker de plannen voor het weekend bespreken, een prima plek in de SC. Je hebt er toch geen last van? Er gewoon niet in komen, als het je niet interesseert. Dat gespam van crane's foto van gister was inderdaad niet de bedoeling maar normaal gesproken gebeuren dat soort dingen niet.quote:Op maandag 15 december 2008 15:45 schreef Afwazig het volgende:
Van mijn part flikkeren ze de SC voorgoed dicht, SC's zijn toch kut. Kliekjes
Sowieso ging het in deze SC helemaal nergens over, "hoi" "hoe gaat het?" "ik ga naar school" "fipo" etc. Dan vind ik het ook niet gek dan ene BroekPaling 10k posts in een maand in KLB heeft. Met dat verkapte gebagger in een SC schiet het wel op.
Oh en 'bazen'![]()
![]()
![]()
Royal Sadness.
Als ik een goed thema open lukt dat wel ooit hoor. Hebben het genoeg hele delen over zee-egels en The Beatles gehad. Netzoals we het over die pedo hebben gehad.quote:Op maandag 15 december 2008 10:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De orde van de dag is iedere keer wat anders, zoals ik al zei, soms gaat het inderdaad nergens over en daarom is het ook een bagger SC. Als je een serieuze SC zoekt, moet je niet daar zijnAlleen moet het niet alleen FIPO geroep zijn. En er is zovaak een thema gemaakt, maar dat werkt gewoon niet. Je kan niet verwachten dat mensen zich maar krampachtig aan het thema gaan houden. Jij gaat toch ook niet iedere vrijdagavond in de kroeg een vast thema behandelen?
Maar goed, hier is FB eigenlijk niet voor.
Nee dat was niet de bedoeling, dat dachten jullie.quote:Op maandag 15 december 2008 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling ervan, aap.
Je hebt er totaal niets van begrepen.quote:Op maandag 15 december 2008 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling ervan, aap.
Lijkt me sterk. Leg eens uit dan.quote:Op maandag 15 december 2008 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt er totaal niets van begrepen.
Dat topic is geopend om de bagger uit alle andere topics weg te houden, en vooral de posts met alleen een plaatje als antwoord. Niet om elke pagina vol te posten met alleen maar kanker en bagger posts.quote:
Het is in ieder geval niet jou fout, laat dat duidelijk zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 17:08 schreef Crane het volgende:
Ik vind het wel lullig voor de SC-mensen die wel normaal konden doen dit.
Gelukkig zien we degenen die verantwoordelijk zijn hier even niet terug voorlopig.quote:Op maandag 15 december 2008 17:10 schreef sezten het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet jou fout, laat dat duidelijk zijn.
Tip (gratis): Stop dan voor de gein eens met het openen van die troll-topics. Ik weet dat het je 'ding' is, maar het voegt geen ene kut toe aan KLB. Je weet dat mensen negatief reageren op je topics.quote:Op maandag 15 december 2008 17:18 schreef Crane het volgende:
En ik vind Yvonne een goed punt hebben dat het voorspelbare TS-bashen moet stoppen.
Nu heb ik daar zelf ook vaak aan meegedaan, maar dat kwam omdat het algemene sfeertje hier zo was. Bij elke klacht had je zoiets van: dit topic is toch alweer verneukt, ik doe maar mee.
Verloop van het topic, de TS en je baggeren forumbreed. Dat zijn in jouw geval de bepalende factoren.quote:Op maandag 15 december 2008 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik klaag hier nou ook weer niet vaak, maar ik vind wel dat mijn topic open moet blijven
Peperkoek met vaseline
Het is de waarheid, super ranzig en gewoon klachtwaardig.
Daarbij heeft yvonne voor 1 dag mijn dagboek dichtgegooid![]()
En smeerde ik zonder te kijken waarin ik schepte.
En wat voor bestaansrecht hebben zulke topics?
Oma op fiets owned treinmachinist
Vrouwen die niet van..
Ach ga toch weg manquote:Op maandag 15 december 2008 17:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tip (gratis): Stop dan voor de gein eens met het openen van die troll-topics. Ik weet dat het je 'ding' is, maar het voegt geen ene kut toe aan KLB. Je weet dat mensen negatief reageren op je topics.
De lui die in die hier roepen dat ze het goed vinden dat de SC even dicht is moeten zich diep schamen. Echt. Jullie notes staan vol met bagger en trollen. Nee, nu die SC verkankerd is gaan we roepen dat het een goede keuze is![]()
* Uitzonderingen daargelaten.
Ik doe het dan vaak op een zuigende manier, maar ik meen het wel. En vaak zijn m'n 'trolls' meer reacties op (een aantal) mensen die ik idioot vind.quote:Op maandag 15 december 2008 17:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tip (gratis): Stop dan voor de gein eens met het openen van die troll-topics. Ik weet dat het je 'ding' is, maar het voegt geen ene kut toe aan KLB. Je weet dat mensen negatief reageren op je topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |