quote:Op maandag 15 december 2008 09:03 schreef padlarf het volgende:
Die foto's vond ik ook een beetje ver gaan, niet grappig ook. Een dagdagje geen SC doet ook niemand kwaad. Ik roep deze dag uit tot wees-lief-voor-de-TS-dag!
quote:Op maandag 15 december 2008 09:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
of of of...we gaan het gewoon normaal vinden de TS niet helemaal tot de grond af te fikken, tuurlijk een sneer hier of daar naar de TS toe moet kunnen, maar de eerste 10 / 15 posts die alleen maar zijn gericht puur op de TS en niet op het topic gaat imo te ver!
herkenbaar in mij topicsquote:Op maandag 15 december 2008 09:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
of of of...we gaan het gewoon normaal vinden de TS niet helemaal tot de grond af te fikken, tuurlijk een sneer hier of daar naar de TS toe moet kunnen, maar de eerste 10 / 15 posts die alleen maar zijn gericht puur op de TS en niet op het topic gaat imo te ver!
Zie m'n topic, goed idee!quote:Op maandag 15 december 2008 09:03 schreef padlarf het volgende:
Die foto's vond ik ook een beetje ver gaan, niet grappig ook. Een dagdagje geen SC doet ook niemand kwaad. Ik roep deze dag uit tot wees-lief-voor-de-TS-dag!
zullen we die topics ooit nog meemaken????quote:Op maandag 15 december 2008 09:14 schreef dagdag het volgende:
[..]
herkenbaar in mij topics
Maar goed de sc vergaat ook langzaam.als er nou is gediscuseert over een onderwerp werd, in plaats van gasten die alleen maar fipo kunnen zeggen
bv één thema per sc waar over gesproken kan worden
Niet voor dat ik in een potje zit......quote:Op maandag 15 december 2008 09:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zal we die topic ooit nog meemaken????
Hoezo moet je perse een thema hebben dan? Thema ontwikkelt zich vanzelf wel en soms lopen er meerdere dingen door elkaar en soms gaat het nergens over. Maar dat FIPO en LAPO geroep ben ik ook wel zat ja.quote:Op maandag 15 december 2008 09:14 schreef dagdag het volgende:
[..]
herkenbaar in mij topics
Maar goed de sc vergaat ook langzaam.als er nou is gediscuseert over een onderwerp werd, in plaats van gasten die alleen maar fipo kunnen zeggen
bv één thema per sc waar over gesproken kan worden
En daar zit nu juist het probleem in de SC, je kan er elk thema van maken wat je wil, er wordt miss op pagina 1 een paar keer "Goeie TT" geroepen en daarna gaan we weer over tot de orde van de dag (die mij tot nu toe compleet vreemd is)quote:Op maandag 15 december 2008 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo moet je perse een thema hebben dan? Thema ontwikkelt zich vanzelf wel en soms lopen er meerdere dingen door elkaar en soms gaat het nergens over. Maar dat FIPO en LAPO geroep ben ik ook wel zat ja.
De orde van de dag is iedere keer wat anders, zoals ik al zei, soms gaat het inderdaad nergens over en daarom is het ook een bagger SC. Als je een serieuze SC zoekt, moet je niet daar zijnquote:Op maandag 15 december 2008 09:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En daar zit nu juist het probleem in de SC, je kan er elk thema van maken wat je wil, er wordt miss op pagina 1 een paar keer "Goeie TT" geroepen en daarna gaan we weer over tot de orde van de dag (die mij tot nu toe compleet vreemd is)
Bijna een groot deel van de users, zijn dan ook kleine kinderen.quote:Op maandag 15 december 2008 10:07 schreef yvonne het volgende:
Och, is eigenlijk wel feedback.
Kijk, een thema 300 posts volhouden is teveel gevraagd, dat zie je in geen enkele SC.
Maar 300 posts met alleen baggerposts is nou ook weer niet je dat.
Het Bazengedoe is klaar en het gebash ook.
Ik heb van de week met wat SC's meegedaan en het was wel degelijk mogelijk een discussie te voeren met wat zijsprongen.
Alleen was het snel afgelopen toen het baggervolk wakker werd en accuut de boel om zeep hielpen.
Je mag mij uit gaan leggen wat het "leuke"is om 300 posts met "hoi, FIPO, ik wil baggeren, ik ben klaar, ik ben niet klaar, ik ga naar school, ik ga niet naar school, ik moet poepen, we eten spruitjes, users bashem kneuzenbazengedoe etc" te posten
Tot hier kon ik lezen zonder te lachenquote:Op maandag 15 december 2008 10:07 schreef yvonne het volgende:
Kijk, een thema 300 posts volhouden is teveel gevraagd, dat zie je in geen enkele SC.
Ik heb van de week met wat SC's meegedaan en het was wel degelijk mogelijk een discussie te voeren met wat zijsprongen.
Alleen was het snel afgelopen toen het baggervolk wakker werd en accuut de boel om zeep hielpen.
Je mag mij uit gaan leggen wat het "leuke"is om 300 posts met "hoi, FIPO, ik wil baggeren, ik ben klaar, ik ben niet klaar, ik ga naar school, ik ga niet naar school, ik moet poepen, |
Eens. Af en toe eens zo'n opmerking moet kunnen, maar soms is het inderdaad erg irritant. De SC is ook het leukste (tenminste, vind ik) wanneer er een discussie gevoerd word.quote:Op maandag 15 december 2008 10:07 schreef yvonne het volgende:
Je mag mij uit gaan leggen wat het "leuke"is om 300 posts met "hoi, FIPO, ik wil baggeren, ik ben klaar, ik ben niet klaar, ik ga naar school, ik ga niet naar school, ik moet poepen, we eten spruitjes, users bashem kneuzenbazengedoe etc" te posten
Enige zelfreflectie is je vreemd hèquote:Op maandag 15 december 2008 10:09 schreef dagdag het volgende:
[..]
Bijna een groot deel van de users, zijn dan ook kleine kinderen.
vooral degene die er laatst bij kwamen
quote:Op maandag 15 december 2008 10:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Enige zelfreflectie is je vreemd hè
Als je nu ook eens kritisch naar je eigen postgedrag IQ-loos gedrag kijkt?
me postgedrag is redelijk aangepastquote:Op maandag 15 december 2008 10:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Enige zelfreflectie is je vreemd hè
Als je nu ook eens kritisch naar je eigen postgedrag kijkt?
Vasthouden dan!quote:Op maandag 15 december 2008 10:20 schreef dagdag het volgende:
[..]
me postgedrag is redelijk aangepast
quote:Op maandag 15 december 2008 10:20 schreef dagdag het volgende:
[..]
me postgedrag is redelijk aangepast
Mijn posts waren al van top-kwaliteitquote:Op maandag 15 december 2008 10:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
* Kali-Mist1 doet hier ook aan mee!
Wat Adelante al zei.quote:Op zondag 14 december 2008 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg, gaat vonnuh ook nog eens stevig de bezem halen door die ridicule neiging van mensen om op elk van zichzelf al onnoemlijk stupide tyfustopic een zo mogelijk nog stupiderderder tyfuslemming te bakken. En dan met tientallen tegelijk....
Blabla je snapt zelf ook wel dat zulk soort topics nu niet kunnen.quote:Op maandag 15 december 2008 11:03 schreef behangplakker het volgende:
Wat is er mis met mijn topic? Het is gewoon een serieuze klacht, en normaal onderbouwd.
Ik zeg gewoon waarom ik het er niet mee eens ben, en heb geen intentie een nieuwe SC te openen. Anders was mijn OP wel anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |