abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2008 @ 09:06:20 #101
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_64023734
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:03 schreef padlarf het volgende:
Die foto's vond ik ook een beetje ver gaan, niet grappig ook. Een dagdagje geen SC doet ook niemand kwaad. Ik roep deze dag uit tot wees-lief-voor-de-TS-dag!

of of of...we gaan het gewoon normaal vinden de TS niet helemaal tot de grond af te fikken, tuurlijk een sneer hier of daar naar de TS toe moet kunnen, maar de eerste 10 / 15 posts die alleen maar zijn gericht puur op de TS en niet op het topic gaat imo te ver!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  Admin maandag 15 december 2008 @ 09:08:03 #102
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64023761
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

of of of...we gaan het gewoon normaal vinden de TS niet helemaal tot de grond af te fikken, tuurlijk een sneer hier of daar naar de TS toe moet kunnen, maar de eerste 10 / 15 posts die alleen maar zijn gericht puur op de TS en niet op het topic gaat imo te ver!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_64023851
[quote]Op maandag 15 december 2008 09:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:

oeps sorry had geqoute in plaats van ge edit
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_64023872
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

herkenbaar in mij topics

Maar goed de sc vergaat ook langzaam.als er nou is gediscuseert over een onderwerp werd, in plaats van gasten die alleen maar fipo kunnen zeggen

bv één thema per sc waar over gesproken kan worden
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
  Admin maandag 15 december 2008 @ 09:18:01 #105
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64023919
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:03 schreef padlarf het volgende:
Die foto's vond ik ook een beetje ver gaan, niet grappig ook. Een dagdagje geen SC doet ook niemand kwaad. Ik roep deze dag uit tot wees-lief-voor-de-TS-dag!
Zie m'n topic, goed idee!
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_64024191
Ah, ze hebben het voor elkaar dat de SC (tijdelijk) gesloten is? FOK! is wel meteen sneller.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 15 december 2008 @ 09:35:05 #107
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_64024231
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:14 schreef dagdag het volgende:

[..]

herkenbaar in mij topics

Maar goed de sc vergaat ook langzaam.als er nou is gediscuseert over een onderwerp werd, in plaats van gasten die alleen maar fipo kunnen zeggen

zullen we die topics ooit nog meemaken????
  maandag 15 december 2008 @ 09:36:17 #108
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64024249
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

zal we die topic ooit nog meemaken????
Niet voor dat ik in een potje zit......
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_64024272
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:14 schreef dagdag het volgende:

[..]

herkenbaar in mij topics

Hoezo moet je perse een thema hebben dan? Thema ontwikkelt zich vanzelf wel en soms lopen er meerdere dingen door elkaar en soms gaat het nergens over. Maar dat FIPO en LAPO geroep ben ik ook wel zat ja.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 15 december 2008 @ 09:48:18 #110
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_64024514
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:37 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Hoezo moet je perse een thema hebben dan? Thema ontwikkelt zich vanzelf wel en soms lopen er meerdere dingen door elkaar en soms gaat het nergens over. Maar dat FIPO en LAPO geroep ben ik ook wel zat ja.
En daar zit nu juist het probleem in de SC, je kan er elk thema van maken wat je wil, er wordt miss op pagina 1 een paar keer "Goeie TT" geroepen en daarna gaan we weer over tot de orde van de dag (die mij tot nu toe compleet vreemd is)
pi_64024738
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

En daar zit nu juist het probleem in de SC, je kan er elk thema van maken wat je wil, er wordt miss op pagina 1 een paar keer "Goeie TT" geroepen en daarna gaan we weer over tot de orde van de dag (die mij tot nu toe compleet vreemd is)
De orde van de dag is iedere keer wat anders, zoals ik al zei, soms gaat het inderdaad nergens over en daarom is het ook een bagger SC. Als je een serieuze SC zoekt, moet je niet daar zijn Alleen moet het niet alleen FIPO geroep zijn. En er is zovaak een thema gemaakt, maar dat werkt gewoon niet. Je kan niet verwachten dat mensen zich maar krampachtig aan het thema gaan houden. Jij gaat toch ook niet iedere vrijdagavond in de kroeg een vast thema behandelen?

Maar goed, hier is FB eigenlijk niet voor.
  Admin maandag 15 december 2008 @ 10:07:03 #112
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64024888
Och, is eigenlijk wel feedback.

Kijk, een thema 300 posts volhouden is teveel gevraagd, dat zie je in geen enkele SC.
Maar 300 posts met alleen baggerposts is nou ook weer niet je dat.
Het Bazengedoe is klaar en het gebash ook.
Ik heb van de week met wat SC's meegedaan en het was wel degelijk mogelijk een discussie te voeren met wat zijsprongen.
Alleen was het snel afgelopen toen het baggervolk wakker werd en accuut de boel om zeep hielpen.
Je mag mij uit gaan leggen wat het "leuke"is om 300 posts met "hoi, FIPO, ik wil baggeren, ik ben klaar, ik ben niet klaar, ik ga naar school, ik ga niet naar school, ik moet poepen, we eten spruitjes, users bashem kneuzenbazengedoe etc" te posten

pi_64024947
quote:
Op maandag 15 december 2008 10:07 schreef yvonne het volgende:

Kijk, een thema 300 posts volhouden is teveel gevraagd, dat zie je in geen enkele SC.
Ik heb van de week met wat SC's meegedaan en het was wel degelijk mogelijk een discussie te voeren met wat zijsprongen.
Alleen was het snel afgelopen toen het baggervolk wakker werd en accuut de boel om zeep hielpen.
Je mag mij uit gaan leggen wat het "leuke"is om 300 posts met "hoi, FIPO, ik wil baggeren, ik ben klaar, ik ben niet klaar, ik ga naar school, ik ga niet naar school, ik moet poepen, we eten spruitjes, users bashem kneuzenbazengedoe etc" te posten
Bijna een groot deel van de users, zijn dan ook kleine kinderen.

vooral degene die er laatst bij kwamen
[..]
pi_64024968
quote:

Je mag mij uit gaan leggen wat het "leuke"is om 300 posts met "hoi, FIPO, ik wil baggeren, ik ben klaar, ik ben niet klaar, ik ga naar school, ik ga niet naar school, ik moet poepen, |
Tot hier kon ik lezen zonder te lachen
Maar je hebt wel gelijk hoor, daar niet van.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_64025124
quote:

Eens. Af en toe eens zo'n opmerking moet kunnen, maar soms is het inderdaad erg irritant. De SC is ook het leukste (tenminste, vind ik) wanneer er een discussie gevoerd word. Het is dan inderdaad jammer wanneer zo'n discussie stuk loopt op dom gebagger.
  Admin maandag 15 december 2008 @ 10:17:27 #116
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64025126
quote:
Op maandag 15 december 2008 10:09 schreef dagdag het volgende:

[..]

Bijna een groot deel van de users, zijn dan ook kleine kinderen.

vooral degene die er laatst bij kwamen
Enige zelfreflectie is je vreemd hè
Als je nu ook eens kritisch naar je eigen postgedrag kijkt?

maandag 15 december 2008 @ 10:18:47 #117
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_64025163
quote:
Op maandag 15 december 2008 10:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als je nu ook eens kritisch naar je eigen postgedrag IQ-loos gedrag kijkt?
pi_64025194
quote:
Op maandag 15 december 2008 10:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als je nu ook eens kritisch naar je eigen postgedrag kijkt?
me postgedrag is redelijk aangepast
[..]
  Admin maandag 15 december 2008 @ 10:24:25 #119
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64025272
quote:
Op maandag 15 december 2008 10:20 schreef dagdag het volgende:

[..]

Vasthouden dan!
Als zelfs de KLB-ers het niet leuk meer vinden lijkt me dat toch een teken aan de wand

maandag 15 december 2008 @ 10:26:20 #120
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_64025313
quote:
Op maandag 15 december 2008 10:20 schreef dagdag het volgende:

[..]

* Kali-Mist1 doet hier ook aan mee!
pi_64025464
quote:
Op maandag 15 december 2008 10:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

* Kali-Mist1 doet hier ook aan mee!
Mijn posts waren al van top-kwaliteit
  Admin maandag 15 december 2008 @ 10:44:53 #122
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64025694
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg, gaat vonnuh ook nog eens stevig de bezem halen door die ridicule neiging van mensen om op elk van zichzelf al onnoemlijk stupide tyfustopic een zo mogelijk nog stupiderderder tyfuslemming te bakken. En dan met tientallen tegelijk....
Wat Adelante al zei.
Dit volkje heeft geen idee wat leuke lemmingen zijn, en denken door er 876876 te openen dat het dan wel leuk wordt.
Ook deze users worden "heropgevoed"
Verplicht

pi_64026057
Kan je niet alle users die "ts kan er niet mee omgaan" bannen ofzo ?
Als je echt iets wilt veranderen....
pi_64026112
Wat is er mis met mijn topic? Het is gewoon een serieuze klacht, en normaal onderbouwd.

Ik zeg gewoon waarom ik het er niet mee eens ben, en heb geen intentie een nieuwe SC te openen. Anders was mijn OP wel anders
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_64026130
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:03 schreef behangplakker het volgende:
Wat is er mis met mijn topic? Het is gewoon een serieuze klacht, en normaal onderbouwd.

Ik zeg gewoon waarom ik het er niet mee eens ben, en heb geen intentie een nieuwe SC te openen. Anders was mijn OP wel anders
Blabla je snapt zelf ook wel dat zulk soort topics nu niet kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')