Jawel, op een topic met spam in de OP na het plaatsen van een TRquote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
IBTL is sowieso nooit van toepassing.
John van den Heuvel?quote:Op zondag 14 december 2008 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
omg! Ik ben 1 vd 107 hyves-vrienden van John van H. !
Jij kijkt ook Peter RRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 14 december 2008 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
omg! Ik ben 1 vd 107 hyves-vrienden van John van H. !
Nee ik ben niet die 13 jarigequote:Op zondag 14 december 2008 23:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij kijkt ook Peter RRRRRRRRRRRRRRRRRR
heb je al in de gesloten topic lijst gekeken?quote:Op zondag 14 december 2008 23:26 schreef MoneyTalks het volgende:
Yo, word er nog wat gedaan aan die overvloed aan kuttopics de laatste weken?
Ja joh, ga die spamtopics lekker lopen kicken. Heeft de spammer alleen maar baat bij. Alleen een TR plaatsen is voldoende, dat valt duidelijk genoeg op in de lijst.quote:Op zondag 14 december 2008 23:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jawel, op een topic met spam in de OP na het plaatsen van een TR
Mwoah zo snel zakt een topic niet hoorquote:Op zondag 14 december 2008 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja joh, ga die spamtopics lekker lopen kicken. Heeft de spammer alleen maar baat bij. Alleen een TR plaatsen is voldoende, dat valt duidelijk genoeg op in de lijst.
De AT laat maar een half uur max aan topics zien, binnen dat half uur is het topic vaak wel al gesloten en de spam verwijderd. Het kicken zorgt er alleen maar voor dat het topic weer bovenaan de AT komt, en daar valt het meer op. En daarbij zijn die onzinposts nergens voor nodig.quote:Op zondag 14 december 2008 23:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mwoah zo snel zakt een topic niet hoor
Misschien moet er idd nog sneller geband worden.quote:Op zondag 14 december 2008 23:26 schreef MoneyTalks het volgende:
Yo, word er nog wat gedaan aan die overvloed aan kuttopics de laatste weken?
Ben jij toch ook?quote:
Zie ik nog wel, leer eerst maar eens posten zonder bash...quote:
Ja, en?quote:Op maandag 15 december 2008 08:52 schreef dagdag het volgende:
ik vraag gewoon wat
tevens ben ik niet op fok geweest dit weekend
Lekker rustig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |