Geen bazen/breezer/vleesmans (quote:Op woensdag 10 december 2008 21:20 schreef MouzurX het volgende:
Wat voor topics wil je dan wel zien? De 10000ste klacht over kerstmis?
Dus alleen saaie klachten over dingen die eigenlijk wel terecht zijn om over te klagen maar waar de TS toch wordt afgezeikt omdat er anders niks aan is?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geen bazen/breezer/vleesmans () en dagboekverhalen-topics.
quote:
Geen idee, is al weg.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Sorry k had de verkeerde ctrl - v...
Vraagje: van wie is het kloontje Dumb_ass
Achgosseposquote:Op woensdag 10 december 2008 21:25 schreef RickoKun het volgende:
VERDOMME YVONNE! IK HAD AL EEN KLB FEEDBACK AANGEMAAKT IK WAS DE EERSTE HOOR!!!!!!!!!!
[..]en dan mijn fucking opgedroogde sperma eruit schrapen zeker!
Uhuh "afgezeikt"quote:Op woensdag 10 december 2008 21:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus alleen saaie klachten over dingen die eigenlijk wel terecht zijn om over te klagen maar waar de TS toch wordt afgezeikt omdat er anders niks aan is?
Dan kan je de spreekwoordelijke boom in, yvonnequote:
Mijn weekend-avonturen blijven altijd openquote:Op woensdag 10 december 2008 21:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geen bazen/breezer/vleesmans () en dagboekverhalen-topics.
Eh, wtf?quote:
Nouquote:Op woensdag 10 december 2008 21:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mijn weekend-avonturen blijven altijd open
Omdat het niets toevoegt. Dubbele topics zijn er wel vaker en om een slotje roepen is sowieso lame.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eh, wtf?Biogarde edit hier een post van mij waarin ik de TS er op wees dat precies hetzelfde topic al bestaat. Waarom wordt dat weggeedit?
Jullie zijn echt vreemd vanavond.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat het niets toevoegt. Dubbele topics zijn er wel vaker en om een slotje roepen is sowieso lame.
Alleen vanavond idd.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jullie zijn echt vreemd vanavond.
Oh jij was het dus echt niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Sorry k had de verkeerde ctrl - v...
Vraagje: van wie is het kloontje Dumb_ass
Ga er maar niet inhoudelijk op in, straks word je opgegeten hoor!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:28 schreef yvonne (psst, spelfout is opzettelijk) het volgende:
[..]
Uhuh "afgezeikt"
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:30 schreef The_Terminator het volgende:
TVP. En verder alles wat Bio zegt.
Toch ben je leuker dan het stelletje azijnpissers boven jequote:Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]kontjerimmer!
Om toch nog on topic te blijven:
Feedback:
Ik vind het ongegrond dat jullie mij zo behandelen en ik voel mij als een paria op fok nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |