Geen bazen/breezer/vleesmans (quote:Op woensdag 10 december 2008 21:20 schreef MouzurX het volgende:
Wat voor topics wil je dan wel zien? De 10000ste klacht over kerstmis?
Dus alleen saaie klachten over dingen die eigenlijk wel terecht zijn om over te klagen maar waar de TS toch wordt afgezeikt omdat er anders niks aan is?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geen bazen/breezer/vleesmans () en dagboekverhalen-topics.
quote:
Geen idee, is al weg.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Sorry k had de verkeerde ctrl - v...
Vraagje: van wie is het kloontje Dumb_ass
Achgosseposquote:Op woensdag 10 december 2008 21:25 schreef RickoKun het volgende:
VERDOMME YVONNE! IK HAD AL EEN KLB FEEDBACK AANGEMAAKT IK WAS DE EERSTE HOOR!!!!!!!!!!
[..]en dan mijn fucking opgedroogde sperma eruit schrapen zeker!
Uhuh "afgezeikt"quote:Op woensdag 10 december 2008 21:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus alleen saaie klachten over dingen die eigenlijk wel terecht zijn om over te klagen maar waar de TS toch wordt afgezeikt omdat er anders niks aan is?
Dan kan je de spreekwoordelijke boom in, yvonnequote:
Mijn weekend-avonturen blijven altijd openquote:Op woensdag 10 december 2008 21:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geen bazen/breezer/vleesmans () en dagboekverhalen-topics.
Eh, wtf?quote:
Nouquote:Op woensdag 10 december 2008 21:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mijn weekend-avonturen blijven altijd open
Omdat het niets toevoegt. Dubbele topics zijn er wel vaker en om een slotje roepen is sowieso lame.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eh, wtf?Biogarde edit hier een post van mij waarin ik de TS er op wees dat precies hetzelfde topic al bestaat. Waarom wordt dat weggeedit?
Jullie zijn echt vreemd vanavond.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat het niets toevoegt. Dubbele topics zijn er wel vaker en om een slotje roepen is sowieso lame.
Alleen vanavond idd.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jullie zijn echt vreemd vanavond.
Oh jij was het dus echt niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Sorry k had de verkeerde ctrl - v...
Vraagje: van wie is het kloontje Dumb_ass
Ga er maar niet inhoudelijk op in, straks word je opgegeten hoor!quote:Op woensdag 10 december 2008 21:28 schreef yvonne (psst, spelfout is opzettelijk) het volgende:
[..]
Uhuh "afgezeikt"
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:30 schreef The_Terminator het volgende:
TVP. En verder alles wat Bio zegt.
Toch ben je leuker dan het stelletje azijnpissers boven jequote:Op donderdag 11 december 2008 09:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]kontjerimmer!
Om toch nog on topic te blijven:
Feedback:
Ik vind het ongegrond dat jullie mij zo behandelen en ik voel mij als een paria op fok nu!
Dat ging vanzelf.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:45 schreef Sackboy het volgende:
Waarom wordt mijn topic helemaal verwijderd en niet gewoon gesloten zoals de rest?
Jaquote:Op donderdag 11 december 2008 18:44 schreef postmortum het volgende:
de voedselbank mag die opgeschoond naar GC of een ander subforum waar het meer tot zij recht komt ?
Ik ben jullie nieuwe stiefmoeder.quote:
je weet hoe het met die krengen afloopt in sprookjes he , die worden de kankerkachel ingeflikkerdquote:
Alleen is dit geen sprookje en ben ik jullie worst nightmarequote:Op vrijdag 12 december 2008 09:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
je weet hoe het met die krengen afloopt in sprookjes he , die worden de kankerkachel ingeflikkerd
Jij ben in je eentje al vervelend genoeg, nee dus.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:28 schreef dagdag het volgende:
zeg mogen er helemaal geen klonen meer
je zag wel erg snel dat het een klon wasquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij ben in je eentje al vervelend genoeg, nee dus.
nee hoor dat was Bob-Bquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen is dit geen sprookje en ben ik jullie worst nightmare
Bob-B had geen ban-skill0rzquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee hoor dat was Bob-B![]()
en stop eens met slowchatten of ik moet een TR maken
Johquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:30 schreef dagdag het volgende:
[..]
je zag wel erg snel dat het een klon was
ik quote een zatte modquote:Op zaterdag 13 december 2008 03:12 schreef Adelante het volgende:
Maar dan is het meerv oor ONXZ
mot ie daar dan heen voor vannacht?
Nou zeg........ Vind je je topic echt levenswaardig ?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:27 schreef damsco het volgende:
Zieke filmpjes + subklacht + kankerklachtje
De rest van de OP is onzin? Remlof, je bent het levende bewijs dat elk topic met enigszins een klacht wordt gesloten. Jammer dat je je zo laat kennen, erg jammer.
Ben benieuwd welke regel ik nu weer heb overtreden, ik hoor het wel.
Groetjes
Nee slechte klacht en slecht topic. Sowieso al die bullshit subklachten in een topic maken het topic al 100% minder geloofwaardig.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef MouzurX het volgende:
Dat is gewoon een normale klacht hoor, en dat deel van yvonne ben ik het mee eens..
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee slechte klacht en slecht topic. Sowieso al die bullshit subklachten in een topic maken het topic al 100% minder geloofwaardig.
Wanneer je klacht over bijv. een rij in de winkel waar een bejaarde voor je heeft gestaan die de luier heeft volgescheten en je vervolgens bijv. als subklacht: Talpaof Marocs
zet, dan kan het topic nog zo goed zijn verbaas je niet als er een slotje op komt.
Wanneer je klachten hebt over Yvonne: Daar is ook een speciaal subforum voor -> Moderaties, FA's etc.
Of het kan hier.
----quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:35 schreef damsco het volgende:
Waarom is er eigenlijk feedback in KLB, jullie doen er totaal NIKS mee. Enkel kaats je het balletje terug en dat was het dan. Werkelijk
Waar heb jij last van?quote:
In deel I was iedereen al lang uitgeklaagd en aangezien dit KLB is, mist het topic relevantie. Wil je er inhoudelijk dieper op ingaan, dan weet je wat je te doen staatquote:Op zondag 14 december 2008 18:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
HBO-Rechten #2
Wat is dat voor onzin? Dit was voor de verandering een serieuze discussie. Ik ga echt niet apart een topic in SES aanmaken. Desnoods verplaats je 'm maar, maar een slotje is belachelijk.
quote:Op zondag 14 december 2008 18:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
In deel I was iedereen al lang uitgeklaagd en aangezien dit KLB is, mist het topic relevantie. Wil je er inhoudelijk dieper op ingaan, dan weet je wat je te doen staat
Alle slechte lemmings (de meeste dus) worden genote, zelfde geldt voor die "ts kan er niet mee omgaan" reacties en bij een overdaad aan dat soort posts kan de betreffende user een tijdje wat anders gaan doen.quote:Op zondag 14 december 2008 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg, gaat vonnuh ook nog eens stevig de bezem halen door die ridicule neiging van mensen om op elk van zichzelf al onnoemlijk stupide tyfustopic een zo mogelijk nog stupiderderder tyfuslemming te bakken. En dan met tientallen tegelijk....
Net als IBTL als ze niet van toepassing zijn?quote:Op zondag 14 december 2008 22:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alle slechte lemmings (de meeste dus) worden genote, zelfde geldt voor die "ts kan er niet mee omgaan" reacties en bij een overdaad aan dat soort posts kan de betreffende user een tijdje wat anders gaan doen.
quote:Op zondag 14 december 2008 22:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Net als IBTL als ze niet van toepassing zijn?
IBTL is sowieso nooit van toepassing.quote:Op zondag 14 december 2008 22:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Net als IBTL als ze niet van toepassing zijn?
Gutteguttegut. Het is me toch wat.quote:Op zondag 14 december 2008 22:56 schreef Adelante het volgende:
Het was een crane bash topic en daar heb je een note voor gekregen en afhankelijk van de dienstdoende FA krijg je misschien nog meer
Jawel, op een topic met spam in de OP na het plaatsen van een TRquote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
IBTL is sowieso nooit van toepassing.
John van den Heuvel?quote:Op zondag 14 december 2008 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
omg! Ik ben 1 vd 107 hyves-vrienden van John van H. !
Jij kijkt ook Peter RRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 14 december 2008 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
omg! Ik ben 1 vd 107 hyves-vrienden van John van H. !
Nee ik ben niet die 13 jarigequote:Op zondag 14 december 2008 23:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij kijkt ook Peter RRRRRRRRRRRRRRRRRR
heb je al in de gesloten topic lijst gekeken?quote:Op zondag 14 december 2008 23:26 schreef MoneyTalks het volgende:
Yo, word er nog wat gedaan aan die overvloed aan kuttopics de laatste weken?
Ja joh, ga die spamtopics lekker lopen kicken. Heeft de spammer alleen maar baat bij. Alleen een TR plaatsen is voldoende, dat valt duidelijk genoeg op in de lijst.quote:Op zondag 14 december 2008 23:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jawel, op een topic met spam in de OP na het plaatsen van een TR
Mwoah zo snel zakt een topic niet hoorquote:Op zondag 14 december 2008 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja joh, ga die spamtopics lekker lopen kicken. Heeft de spammer alleen maar baat bij. Alleen een TR plaatsen is voldoende, dat valt duidelijk genoeg op in de lijst.
De AT laat maar een half uur max aan topics zien, binnen dat half uur is het topic vaak wel al gesloten en de spam verwijderd. Het kicken zorgt er alleen maar voor dat het topic weer bovenaan de AT komt, en daar valt het meer op. En daarbij zijn die onzinposts nergens voor nodig.quote:Op zondag 14 december 2008 23:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mwoah zo snel zakt een topic niet hoor
Misschien moet er idd nog sneller geband worden.quote:Op zondag 14 december 2008 23:26 schreef MoneyTalks het volgende:
Yo, word er nog wat gedaan aan die overvloed aan kuttopics de laatste weken?
Ben jij toch ook?quote:
Zie ik nog wel, leer eerst maar eens posten zonder bash...quote:
Ja, en?quote:Op maandag 15 december 2008 08:52 schreef dagdag het volgende:
ik vraag gewoon wat
tevens ben ik niet op fok geweest dit weekend
Lekker rustig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |