Dat ging vanzelf.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:45 schreef Sackboy het volgende:
Waarom wordt mijn topic helemaal verwijderd en niet gewoon gesloten zoals de rest?
Jaquote:Op donderdag 11 december 2008 18:44 schreef postmortum het volgende:
de voedselbank mag die opgeschoond naar GC of een ander subforum waar het meer tot zij recht komt ?
Ik ben jullie nieuwe stiefmoeder.quote:
je weet hoe het met die krengen afloopt in sprookjes he , die worden de kankerkachel ingeflikkerdquote:
Alleen is dit geen sprookje en ben ik jullie worst nightmarequote:Op vrijdag 12 december 2008 09:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
je weet hoe het met die krengen afloopt in sprookjes he , die worden de kankerkachel ingeflikkerd
Jij ben in je eentje al vervelend genoeg, nee dus.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:28 schreef dagdag het volgende:
zeg mogen er helemaal geen klonen meer
je zag wel erg snel dat het een klon wasquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij ben in je eentje al vervelend genoeg, nee dus.
nee hoor dat was Bob-Bquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen is dit geen sprookje en ben ik jullie worst nightmare
Bob-B had geen ban-skill0rzquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee hoor dat was Bob-B![]()
en stop eens met slowchatten of ik moet een TR maken
Johquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:30 schreef dagdag het volgende:
[..]
je zag wel erg snel dat het een klon was
ik quote een zatte modquote:Op zaterdag 13 december 2008 03:12 schreef Adelante het volgende:
Maar dan is het meerv oor ONXZ
mot ie daar dan heen voor vannacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |