Zie MED, zie m'n posthistoriequote:Op maandag 15 december 2008 20:45 schreef Jordy-B het volgende:
Nou gebeurt het wel vaker, maar ik begrijp je niet, yvonne.
Yvonne kan er niet mee omgaan.quote:Op maandag 15 december 2008 20:49 schreef Triggershot het volgende:
Zou ik geedit worden als ik zeg dat Yvonne er niet mee om kan gaan?
Zal ik je quoten voor de zekerheid?quote:Op maandag 15 december 2008 20:49 schreef Triggershot het volgende:
Zou ik geedit worden als ik zeg dat Yvonne er niet mee om kan gaan?
quote:Op maandag 15 december 2008 20:48 schreef GuyFawkes het volgende:
Baggertopic. Slotje want:
# Heb respect voor anderen
# Flamewars zijn niet gewenst,
# In de openingspost zien we liefst een klacht met een duidelijke omschrijving.
# Zorg voor een beetje duidelijke topictitel.
# Als een topicstarter meebaggert, slowchat of offtopic gaat kan het zomaar zijn dat het topic op slot gaat
Aan al deze regels wordt niet voldaan door de TS.
quote:
Jij bent groenquote:
Ik las gewoon prostitutiequote:Op maandag 15 december 2008 20:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie MED, zie m'n posthistorie
Klacht:
niet teruglezen
No shit sherlockquote:Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef Hyman het volgende:
It's a trap!
ze wilt gewoon zien hoeveel baggerusers er nog over zijn, en dan pakt ze ze ertussenuit en geeft ze een ban.
quote:Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef Hyman het volgende:
It's a trap!
ze wilt gewoon zien hoeveel baggerusers er nog over zijn, en dan pakt ze ze ertussenuit en geeft ze een ban.
Zegt iemand van de stormfrontpage.quote:Op maandag 15 december 2008 20:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, groentjes zijn nou eenmaal uitschot.
Snotkleurquote:Op maandag 15 december 2008 20:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zegt iemand van de stormfrontpage.
De SC heeft niets met deze heksenjacht te maken!quote:Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef THE_CORE het volgende:
Ook ik ben nog steeds wakker ja.![]()
maar ik SC niet zo veel, dus van mij zul je geen last hebben
Alles in één moeite doorquote:Op maandag 15 december 2008 20:51 schreef Jordy-B het volgende:
Ben je KLB aan het uitmesten?!
Of is het alleen nasleep van dat Crane-gevalletje?
Stormfrontquote:Op maandag 15 december 2008 20:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zegt iemand van de stormfrontpage.
I knowquote:Op maandag 15 december 2008 21:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Discriminatie op grond van kleur is nog altijd verboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |