Zie MED, zie m'n posthistoriequote:Op maandag 15 december 2008 20:45 schreef Jordy-B het volgende:
Nou gebeurt het wel vaker, maar ik begrijp je niet, yvonne.
Yvonne kan er niet mee omgaan.quote:Op maandag 15 december 2008 20:49 schreef Triggershot het volgende:
Zou ik geedit worden als ik zeg dat Yvonne er niet mee om kan gaan?
Zal ik je quoten voor de zekerheid?quote:Op maandag 15 december 2008 20:49 schreef Triggershot het volgende:
Zou ik geedit worden als ik zeg dat Yvonne er niet mee om kan gaan?
quote:Op maandag 15 december 2008 20:48 schreef GuyFawkes het volgende:
Baggertopic. Slotje want:
# Heb respect voor anderen
# Flamewars zijn niet gewenst,
# In de openingspost zien we liefst een klacht met een duidelijke omschrijving.
# Zorg voor een beetje duidelijke topictitel.
# Als een topicstarter meebaggert, slowchat of offtopic gaat kan het zomaar zijn dat het topic op slot gaat
Aan al deze regels wordt niet voldaan door de TS.
quote:
Jij bent groenquote:
Ik las gewoon prostitutiequote:Op maandag 15 december 2008 20:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie MED, zie m'n posthistorie
Klacht:
niet teruglezen
No shit sherlockquote:Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef Hyman het volgende:
It's a trap!
ze wilt gewoon zien hoeveel baggerusers er nog over zijn, en dan pakt ze ze ertussenuit en geeft ze een ban.
quote:Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef Hyman het volgende:
It's a trap!
ze wilt gewoon zien hoeveel baggerusers er nog over zijn, en dan pakt ze ze ertussenuit en geeft ze een ban.
Zegt iemand van de stormfrontpage.quote:Op maandag 15 december 2008 20:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, groentjes zijn nou eenmaal uitschot.
Snotkleurquote:Op maandag 15 december 2008 20:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zegt iemand van de stormfrontpage.
De SC heeft niets met deze heksenjacht te maken!quote:Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef THE_CORE het volgende:
Ook ik ben nog steeds wakker ja.![]()
maar ik SC niet zo veel, dus van mij zul je geen last hebben
Alles in één moeite doorquote:Op maandag 15 december 2008 20:51 schreef Jordy-B het volgende:
Ben je KLB aan het uitmesten?!
Of is het alleen nasleep van dat Crane-gevalletje?
Stormfrontquote:Op maandag 15 december 2008 20:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zegt iemand van de stormfrontpage.
I knowquote:Op maandag 15 december 2008 21:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Discriminatie op grond van kleur is nog altijd verboden.
Nu niet meer, je weet wel waarom.quote:
Zeg rot eens op met dat geneuzel.quote:Op maandag 15 december 2008 21:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
De SC heeft niets met deze heksenjacht te maken!
Ik ben de woordvoerder van de SC en laat bij deze weten dat het bestuur (raad van commissarissen) van de KLB SC zich officieel distantieert van de huidige crisissituatie binnen KLB.
Ik wil roze want ik ben homoquote:Op maandag 15 december 2008 21:02 schreef Hyman het volgende:
Mag ik ook een kleur
dan zou oranje wel vet zijn.
30 aprilquote:Op maandag 15 december 2008 21:02 schreef Hyman het volgende:
Mag ik ook een kleur
dan zou oranje wel vet zijn.
quote:Op maandag 15 december 2008 21:04 schreef Quir het volgende:
Ik wil ook wel een kleurtje aanvragen. Een tintje lichter ofzo.
Yvonne +5 respect voor het verwijderen van Damsco.
Ja, vreselijk, jij bent de volgende, ga zo door.quote:Op maandag 15 december 2008 21:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bist do geak gewordeuh oersa![]()
Eeuwig zonde dat Damsco een ban heeft gekregen![]()
![]()
Ik ken je nietquote:Op maandag 15 december 2008 21:05 schreef Triggershot het volgende:
Ow en in dit topic houdt Yvonne alleen van mij dus.
?quote:Op maandag 15 december 2008 21:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bist do geak gewordeuh oersa![]()
Eeuwig zonde dat Damsco een ban heeft gekregen![]()
![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, vreselijk, jij bent de volgende, ga zo door.
Ach ik ben et meestal wel eens met zijn topicsquote:Op maandag 15 december 2008 21:06 schreef Quir het volgende:
[..]
?
Die had 't levenslicht nooit mogen zien.
Misschien omdat ik minder in KLB kom met een ongewenst aanhoudend attitude?quote:Op maandag 15 december 2008 21:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik ken je niet![]()
Maar waarom mag jij wel een groen kleurtje en ik niet?
quote:
Scaryquote:Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef Hyman het volgende:
It's a trap!
Rot eens op man, woordvoerderquote:Op maandag 15 december 2008 21:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
De SC heeft niets met deze heksenjacht te maken!
Ik ben de woordvoerder van de SC en laat bij deze weten dat het bestuur (raad van commissarissen) van de KLB SC zich officieel distantieert van de huidige crisissituatie binnen KLB.
quote:Op maandag 15 december 2008 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, vreselijk, jij bent de volgende, ga zo door.
quote:
Laten we er geen discussie van maken, maar mijn oordeel is geveld.quote:Op maandag 15 december 2008 21:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach ik ben et meestal wel eens met zijn topics
wil je sex met haar ofzo?quote:Op maandag 15 december 2008 21:05 schreef Triggershot het volgende:
Ow en in dit topic houdt Yvonne alleen van mij dus.
Is vies, sex.quote:Op maandag 15 december 2008 21:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
wil je sex met haar ofzo?
ja ik weet niet
gr.
Het is dan ook een baggerbaby.quote:Op maandag 15 december 2008 21:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij bent anders ook best aan het baggeren
maar als je regenkleding aantrektquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 20:47 schreef Sackboy het volgende:
Als je KLB zonodig wil opschonen moet je ook zelf het goede voorbeeld geven imho. En daar hoort kuttopics als deze openen niet bij dacht ik zo.
Maar ik zag aan je reactie in KLB FB al dat ik vandaag geen normaal beargumenteerde antwoorden van je hoef te verwachten.
Hebben we jou niet in de laatste aandeelhoudersvergadering met een ruime meerderheid van de stemmen aan de kant gezet?quote:
Ontopic, ontopic?quote:Op maandag 15 december 2008 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gelieve ontopic te reageren, het laten stranden van dit topic is niet gewenst.
Ga toch weg man.quote:Op maandag 15 december 2008 21:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hebben we jou niet in de laatste aandeelhoudersvergadering met een ruime meerderheid van de stemmen aan de kant gezet?
Maar noodzakelijk...quote:Op maandag 15 december 2008 21:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Het is toch ook triest, die razzia
quote:Op maandag 15 december 2008 21:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ga toch weg man.
Ik zou me nooit voordoen als 'woordvoerder' van de KLB SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
Uiterstquote:
Schei je nou uit met dat trieste gedoe?quote:Op maandag 15 december 2008 21:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hebben we jou niet in de laatste aandeelhoudersvergadering met een ruime meerderheid van de stemmen aan de kant gezet?
Ben de tel kwijt, vandaar dit topic ffquote:Op maandag 15 december 2008 21:33 schreef Hyman het volgende:
Wie zijn er nu allemaal in het strafhoekje neergezet?
Dood en verderf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |