Jij bent groenquote:
Ik las gewoon prostitutiequote:Op maandag 15 december 2008 20:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie MED, zie m'n posthistorie
Klacht:
niet teruglezen
No shit sherlockquote:Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef Hyman het volgende:
It's a trap!
ze wilt gewoon zien hoeveel baggerusers er nog over zijn, en dan pakt ze ze ertussenuit en geeft ze een ban.
quote:Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef Hyman het volgende:
It's a trap!
ze wilt gewoon zien hoeveel baggerusers er nog over zijn, en dan pakt ze ze ertussenuit en geeft ze een ban.
Zegt iemand van de stormfrontpage.quote:Op maandag 15 december 2008 20:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, groentjes zijn nou eenmaal uitschot.
Snotkleurquote:Op maandag 15 december 2008 20:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zegt iemand van de stormfrontpage.
De SC heeft niets met deze heksenjacht te maken!quote:Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef THE_CORE het volgende:
Ook ik ben nog steeds wakker ja.![]()
maar ik SC niet zo veel, dus van mij zul je geen last hebben
Alles in één moeite doorquote:Op maandag 15 december 2008 20:51 schreef Jordy-B het volgende:
Ben je KLB aan het uitmesten?!
Of is het alleen nasleep van dat Crane-gevalletje?
Stormfrontquote:Op maandag 15 december 2008 20:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zegt iemand van de stormfrontpage.
I knowquote:Op maandag 15 december 2008 21:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Discriminatie op grond van kleur is nog altijd verboden.
Nu niet meer, je weet wel waarom.quote:
Zeg rot eens op met dat geneuzel.quote:Op maandag 15 december 2008 21:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
De SC heeft niets met deze heksenjacht te maken!
Ik ben de woordvoerder van de SC en laat bij deze weten dat het bestuur (raad van commissarissen) van de KLB SC zich officieel distantieert van de huidige crisissituatie binnen KLB.
Ik wil roze want ik ben homoquote:Op maandag 15 december 2008 21:02 schreef Hyman het volgende:
Mag ik ook een kleur
dan zou oranje wel vet zijn.
30 aprilquote:Op maandag 15 december 2008 21:02 schreef Hyman het volgende:
Mag ik ook een kleur
dan zou oranje wel vet zijn.
quote:Op maandag 15 december 2008 21:04 schreef Quir het volgende:
Ik wil ook wel een kleurtje aanvragen. Een tintje lichter ofzo.
Yvonne +5 respect voor het verwijderen van Damsco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |