verkrachting gaat om penetratie... dus ook penetratie van huidplooien...quote:Op maandag 15 december 2008 18:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is die 15?
als je haar penetreert kan je niet voor verkrachting opgepakt worden, je hebt namelijk alleen haar huidplooien geneukt.
Dat is jouw mening en zelf geen foto's in je fobo hebben, maar anderen wel afzeiken. Held.quote:Op maandag 15 december 2008 17:57 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Uhm, je bent niet aantrekkelijk, dus hoe doe je het? Met geld wapperen?
Rot eens op, man. Met het posten van varkens is niemand geholpen en tevens help je m'n topic om zeep.quote:Op maandag 15 december 2008 18:00 schreef Netsplitter het volgende:
Bedoeld TS haar niet??
[ afbeelding ]
en als ik een mond penetreer?quote:Op maandag 15 december 2008 18:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
verkrachting gaat om penetratie... dus ook penetratie van huidplooien...
just a free tip this once
Alsof het dat nog niet is.quote:Op maandag 15 december 2008 18:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Rot eens op, man. Met het posten van varkens is niemand geholpen en tevens help je m'n topic om zeep.
Verkrachting is het ongewenst seksueel binnendringen van het lichaam door een ander. De precieze juridische definitie van de term verschilt per land[1].quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 18:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Verkrachting is het ongewenst seksueel binnendringen van het lichaam door een ander. De precieze juridische definitie van de term verschilt per land[1].
Bij dit seksueel binnendringen (seksuele penetratie) gaat het niet alleen om het gedwongen ondergaan van een geslachtsgemeenschap. Een verkrachting kan ook het ongewenst binnendringen zijn in anus of mond. De penetratie hoeft niet per se met de penis te worden uitgevoerd: binnendringen met vingers, voorwerpen of tong (tongzoenen) kan verkrachting opleveren[2]. Zowel mannen als vrouwen kunnen het slachtoffer zijn van een verkrachting. Ook tussen huwelijkspartners kan sprake zijn van verkrachting, aangezien partnerschap geen automatische toestemming tot seksuele handelingen met zich meebrengt.
Het grote verschil met aanranding is dat bij een aanranding geen sprake is van binnendringen van het lichaam en bij verkrachting wel.
Opmerkelijk is dat verkrachting binnen het huwelijk pas sinds 1991 verboden is. Voor die tijd hadden partners binnen de echt zogenaamde verplichtingen en daarmee was gedwongen seks tussen getrouwden geen verkrachting, maar eerder ongehoorzaamheid aan de plichten, meestal door de vrouw, die de huwelijkse staat met zich meebracht. In deze, door zowel de feministen als de maatschappelijke opinie tot stand gekomen wetswijziging, werd het begrip verkrachting ook verruimd. Niet alleen geweld maar ook andere dwangmiddelen om seks te verkrijgen, kunnen daardoor leiden tot een veroordeling wegens verkrachting.
Nou ja, deze jongeman en zijn groepje beweren dat hij veel jonge meisjes kan regelen. Ik ben een jong meisje, dus ik vraag mij oprecht af hoe hij dat doet. Het zal waarschijnlijk niet aan zijn uiterlijk liggen. maar goed, corrigeer mij als het niet correct is.quote:Op maandag 15 december 2008 18:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en zelf geen foto's in je fobo hebben, maar anderen wel afzeiken. Held.
quote:Op maandag 15 december 2008 18:31 schreef Biogarde het volgende:
WTF moet je met 15 jarige meisjes![]()
Heb liever zoeen chick die er een wokkel van maakt.
auwquote:Op maandag 15 december 2008 18:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude... een wokkel?
[ afbeelding ]
Je komt duidelijk nooit buiten. Is gewoon een uitdrukking hoorquote:Op maandag 15 december 2008 18:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude... een wokkel?
[ afbeelding ]
Dan nietquote:
quote:
Echt niet. Dan zou ik hem wel kennen.quote:Op maandag 15 december 2008 18:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je komt duidelijk nooit buiten. Is gewoon een uitdrukking hoor
quote:
In je fucking dromen.quote:geboortedatum:02-03-1983
dit soort vind je op elke straathoek.quote:Op maandag 15 december 2008 18:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dit soort meisjes?
loop dan niet te zeiken over afcajos.quote:Op maandag 15 december 2008 18:50 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Ja, want een internetprofiel zegt alles.
Ga jij nou maar je harige ballen scheren, zoalshetis.quote:Op maandag 15 december 2008 18:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
loop dan niet te zeiken over afcajos.
zip in je mailbox straksquote:Op maandag 15 december 2008 18:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dit soort meisjes?
Kennelijk wel, want je hebt het ook over het uiterlijk van afcajos afgaande op één foto in zijn fobo.quote:Op maandag 15 december 2008 18:50 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Ja, want een internetprofiel zegt alles.
Goed, daarom vraag ik hem ook. Hoe doe je het? Wat zeg je dan tegen deze jonge meisjes?quote:Op maandag 15 december 2008 18:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kennelijk wel, want je hebt het ook over het uiterlijk van afcajos afgaande op één foto in zijn fobo.
en jij je vriend vertellen dat hij voortaan wel de noodruftigen in onze samenleving helpt.quote:Op maandag 15 december 2008 18:54 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je harige ballen scheren, zoalshetis.
Op zoek naar hosseltips, kneus?quote:Op maandag 15 december 2008 18:56 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Hoe doe je het? Wat zeg je dan tegen deze jonge meisjes?
quote:Op maandag 15 december 2008 18:56 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Goed, daarom vraag ik hem ook. Hoe doe je het? Wat zeg je dan tegen deze jonge meisjes?
quote:Op maandag 15 december 2008 18:58 schreef afcajos het volgende:
. Zelfs de meest lelijke gasten van 20+ kunnen met de juiste versierpogingen een jong ding aan de haak slaan
Het zit mij nog steeds dwars dat je anti-scheren bent.quote:Op maandag 15 december 2008 18:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en jij je vriend vertellen dat hij voortaan wel de noodruftigen in onze samenleving helpt.
afgezien van het feit dat jij mijn goddelijke ballen nooit zult zien, kriebelen of sabbelen kan ik je misschien troosten met de gedachte dat ik nauwelijks balhaar heb.quote:Op maandag 15 december 2008 19:02 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Het zit mij nog steeds dwars dat je anti-scheren bent.
nauwelijksquote:Op maandag 15 december 2008 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
afgezien van het feit dat jij mijn goddelijke ballen nooit zult zien, kriebelen of sabbelen kan ik je misschien troosten met de gedachte dat ik nauwelijks balhaar heb.
quote:Op maandag 15 december 2008 19:05 schreef Jo0Lz het volgende:
Is dat hip? 1 oog bedekken met je haar?
dat is vragen om ondergespoten te worden.quote:Op maandag 15 december 2008 19:05 schreef Jo0Lz het volgende:
Is dat hip? 1 oog bedekken met je haar?
que?quote:
Jouw hart is zuiver, bravo.quote:Op maandag 15 december 2008 19:09 schreef McFearless het volgende:
Aangezien er mensen zijn die anderen beledigen heb ik gevraagd om een slotje.
quote:Op maandag 15 december 2008 19:09 schreef McFearless het volgende:
Aangezien er mensen zijn die anderen beledigen heb ik gevraagd om een slotje.
zegt iemand met 2x zoveel posts en mod is op FOK!quote:Op maandag 15 december 2008 18:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je komt duidelijk nooit buiten. Is gewoon een uitdrukking hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |