Voor die ene keer heb ik dan wel 3 maanden voorwaardelijk over hoorquote:Op maandag 15 december 2008 16:07 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke meisjes praat ik dus over hé. Vijftien en godsgruwelijk lekker.
Het is gewoon niet eerlijk.quote:Op maandag 15 december 2008 16:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Voor die ene keer heb ik dan wel 3 maanden voorwaardelijk over hoor
Wat denk je ? Jezelf wijs maken dat ze 18 zijn en palen die hap.quote:Op maandag 15 december 2008 16:14 schreef Seth_Rogen het volgende:
WTF McFearless. Ik zit dus met hetzelfde probleem. Ik ben nu al 2 maanden lang bokgeil en het enige wat ik voor handen heb zijn 15 jarige meisjes. What to do, what to do?!?!?!?
Neuken.quote:Op maandag 15 december 2008 16:14 schreef Seth_Rogen het volgende:
WTF McFearless. Ik zit dus met hetzelfde probleem. Ik ben nu al 2 maanden lang bokgeil en het enige wat ik voor handen heb zijn 15 jarige meisjes. What to do, what to do?!?!?!?
of je hebt liever een vriendin van 18+ maar wil dr wel paar van die jonge dingen bijquote:Op maandag 15 december 2008 16:16 schreef rival het volgende:
McFearless, wat het zou kunnen zijn is dat je zelf op die leeftijd nooit een vriendinnetje hebt gehad.
en dat dus pas op latere leeftijd(een "oudere" meid).... of nog steeds niet....
en dus ben je blijven hangen in je kinderjaren, want dat wat je toen zo graag wilde... heb je nog steeds niet gehad... dus wil je het nog steeds!
Dat je hier nog over moet nadenken, gast.quote:Op maandag 15 december 2008 16:14 schreef Seth_Rogen het volgende:
Hoppa, die gehakstaaf erin, flink in tweeën splijten zeg ikquote:Op maandag 15 december 2008 16:14 schreef Seth_Rogen het volgende:
Nee, dat is het niet. Ik denk dat ik nooit genoeg vijftienjarige meisjes zou kunnen versieren om er klaar mee te zijn. Wat ik ook doe, het probleem blijft bestaan. Zij zijn jong en ik ben te oud.quote:Op maandag 15 december 2008 16:16 schreef rival het volgende:
McFearless, wat het zou kunnen zijn is dat je zelf op die leeftijd nooit een vriendinnetje hebt gehad.
en dat dus pas op latere leeftijd(een "oudere" meid).... of nog steeds niet....
en dus ben je blijven hangen in je kinderjaren, want dat wat je toen zo graag wilde... heb je nog steeds niet gehad... dus wil je het nog steeds!
Ik heb een keer m'n avatar veranderd, maar dat werd niet gewaarderd.quote:Op maandag 15 december 2008 16:25 schreef Kamphuys. het volgende:
Misschien moet TS zijn avatar eens veranderen, raakt ie niet zo opgewonden.
Voor de rest: TS kan er niet mee omgaan.
jaloers? maak er gebruik van!quote:Op maandag 15 december 2008 16:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
15 jarige meisjes. Boh boh boh.Ik ben jaloers op mijn broertje omdat hij nu in die leeftijdscategorie zit
quote:Op maandag 15 december 2008 15:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit meisjes van 15geef mij maar vanaf 25
afcabosquote:
Hoe? Door zijn klasgenootjes bij ons thuis te laten komen en dan toe te slaan?quote:
sorry schatquote:
whats next.... afcaboswachter?quote:
10?quote:Op maandag 15 december 2008 16:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry schatals je 10 jaar ouder was ........
quote:Op maandag 15 december 2008 16:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoe? Door zijn klasgenootjes bij ons thuis te laten komen en dan toe te slaan?
Hij zal waarschijnlijk alleen maar kunnen kijken. 15 jarige meisjes vallen namelijk op oudere jongensquote:Op maandag 15 december 2008 16:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
15 jarige meisjes. Boh boh boh.Ik ben jaloers op mijn broertje omdat hij nu in die leeftijdscategorie zit
quote:Op maandag 15 december 2008 16:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
zo frummelde ik ook aan de vriendinnetjes van mijn zusje, jaaaaaren geleden.
kan je hem al hebben dan? met dat spinnelichaampje van je.quote:
QFT.quote:Op maandag 15 december 2008 16:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk alleen maar kunnen kijken. 15 jarige meisjes vallen namelijk op oudere jongens
Er was al eens een adojosquote:Op maandag 15 december 2008 16:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
whats next.... afcaboswachter?![]()
jij bent toch die wacro?quote:
Naiszj, jammer dat mijn broertje meestal alleen met boys thuis komt.quote:Op maandag 15 december 2008 16:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
zo frummelde ik ook aan de vriendinnetjes van mijn zusje, jaaaaaren geleden.
Ja en die oudere jongen ben ik dus.quote:Op maandag 15 december 2008 16:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk alleen maar kunnen kijken. 15 jarige meisjes vallen namelijk op oudere jongens
wacro?quote:
iig 5quote:
quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 16:54 schreef Synthesist het volgende:
Ik had dit jaar een 15 jarig grietje, en die ouders vonden het goed.
En ze waren niet eens tokkies
ja, ik zag ook geen bobbel in dat strakke spijkerbroekje van je.quote:
Uhm, je bent niet aantrekkelijk, dus hoe doe je het? Met geld wapperen?quote:Op maandag 15 december 2008 17:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
en je komt uit '86, nice
Ik had op vakantie een 15 jarige maar het leek me beter dat die ouders daar niet achter kwamen
is die 15?quote:Op maandag 15 december 2008 18:00 schreef Netsplitter het volgende:
Bedoeld TS haar niet??
[ afbeelding ]
zeker een duits stoeltje... knap staaltje degelijkheidquote:Op maandag 15 december 2008 18:00 schreef Netsplitter het volgende:
Bedoeld TS haar niet??
[ afbeelding ]
Met een vlotte babbel, en zelfverzekerd overkomenquote:Op maandag 15 december 2008 17:57 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Uhm, je bent niet aantrekkelijk, dus hoe doe je het? Met geld wapperen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |