Ok, ok, ik heb gelogen. Ik ben zelf ook nog maar vijftien.quote:Op maandag 15 december 2008 15:32 schreef Copycat het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat jij ouder bent dan zestien?
Au.quote:Op maandag 15 december 2008 15:32 schreef Copycat het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat jij ouder bent dan zestien?
Als mijn broekzak.quote:Op maandag 15 december 2008 15:35 schreef McFearless het volgende:
Ja, want Copycat die kent me door en door.
Jawel hoor.quote:Op maandag 15 december 2008 15:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zulke uitspraken mochten toch niet meer Yvonne
Bruinwerkerquote:Op maandag 15 december 2008 15:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zulke uitspraken mochten toch niet meer Yvonne
Je hebt gewoon de spot met onsquote:Op maandag 15 december 2008 15:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Is dit de nieuwe KLB SC? Ik kan 'm niet meer vinden in de AT van KLB.
jaquote:Op maandag 15 december 2008 15:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vandaar dat bord in je stamkroeg?
Dat doet vrijwel iedereen op FOK! in KLB.quote:Op maandag 15 december 2008 15:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
Verklaar je nader... Alleen iets gillen en eendat kan iedereen.
Dat is juist het probleemquote:
22-jarige meisjesquote:Op maandag 15 december 2008 15:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
Verklaar je nader... Alleen iets gillen en eendat kan iedereen.
Zelfde kneus als vannacht, is alweer wegquote:Op maandag 15 december 2008 15:51 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Dezelfde motivationals, dag in dag uit, begint nu wel te irriteren zeg.
quote:Op maandag 15 december 2008 15:49 schreef zoalshetis het volgende:
als ze zo jong zijn smaken ze nog naar luier.
15 jarige jongen?quote:Op maandag 15 december 2008 15:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelfde kneus als vannacht, is alweer weg
Hey geil.quote:Op maandag 15 december 2008 16:02 schreef fs180 het volgende:
[ afbeelding ]
om het leed te verzachten
Voor die ene keer heb ik dan wel 3 maanden voorwaardelijk over hoorquote:Op maandag 15 december 2008 16:07 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke meisjes praat ik dus over hé. Vijftien en godsgruwelijk lekker.
Het is gewoon niet eerlijk.quote:Op maandag 15 december 2008 16:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Voor die ene keer heb ik dan wel 3 maanden voorwaardelijk over hoor
Wat denk je ? Jezelf wijs maken dat ze 18 zijn en palen die hap.quote:Op maandag 15 december 2008 16:14 schreef Seth_Rogen het volgende:
WTF McFearless. Ik zit dus met hetzelfde probleem. Ik ben nu al 2 maanden lang bokgeil en het enige wat ik voor handen heb zijn 15 jarige meisjes. What to do, what to do?!?!?!?
Neuken.quote:Op maandag 15 december 2008 16:14 schreef Seth_Rogen het volgende:
WTF McFearless. Ik zit dus met hetzelfde probleem. Ik ben nu al 2 maanden lang bokgeil en het enige wat ik voor handen heb zijn 15 jarige meisjes. What to do, what to do?!?!?!?
of je hebt liever een vriendin van 18+ maar wil dr wel paar van die jonge dingen bijquote:Op maandag 15 december 2008 16:16 schreef rival het volgende:
McFearless, wat het zou kunnen zijn is dat je zelf op die leeftijd nooit een vriendinnetje hebt gehad.
en dat dus pas op latere leeftijd(een "oudere" meid).... of nog steeds niet....
en dus ben je blijven hangen in je kinderjaren, want dat wat je toen zo graag wilde... heb je nog steeds niet gehad... dus wil je het nog steeds!
Dat je hier nog over moet nadenken, gast.quote:Op maandag 15 december 2008 16:14 schreef Seth_Rogen het volgende:
Hoppa, die gehakstaaf erin, flink in tweeën splijten zeg ikquote:Op maandag 15 december 2008 16:14 schreef Seth_Rogen het volgende:
Nee, dat is het niet. Ik denk dat ik nooit genoeg vijftienjarige meisjes zou kunnen versieren om er klaar mee te zijn. Wat ik ook doe, het probleem blijft bestaan. Zij zijn jong en ik ben te oud.quote:Op maandag 15 december 2008 16:16 schreef rival het volgende:
McFearless, wat het zou kunnen zijn is dat je zelf op die leeftijd nooit een vriendinnetje hebt gehad.
en dat dus pas op latere leeftijd(een "oudere" meid).... of nog steeds niet....
en dus ben je blijven hangen in je kinderjaren, want dat wat je toen zo graag wilde... heb je nog steeds niet gehad... dus wil je het nog steeds!
Ik heb een keer m'n avatar veranderd, maar dat werd niet gewaarderd.quote:Op maandag 15 december 2008 16:25 schreef Kamphuys. het volgende:
Misschien moet TS zijn avatar eens veranderen, raakt ie niet zo opgewonden.
Voor de rest: TS kan er niet mee omgaan.
jaloers? maak er gebruik van!quote:Op maandag 15 december 2008 16:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
15 jarige meisjes. Boh boh boh.Ik ben jaloers op mijn broertje omdat hij nu in die leeftijdscategorie zit
quote:Op maandag 15 december 2008 15:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit meisjes van 15geef mij maar vanaf 25
afcabosquote:
Hoe? Door zijn klasgenootjes bij ons thuis te laten komen en dan toe te slaan?quote:
sorry schatquote:
whats next.... afcaboswachter?quote:
10?quote:Op maandag 15 december 2008 16:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry schatals je 10 jaar ouder was ........
quote:Op maandag 15 december 2008 16:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoe? Door zijn klasgenootjes bij ons thuis te laten komen en dan toe te slaan?
Hij zal waarschijnlijk alleen maar kunnen kijken. 15 jarige meisjes vallen namelijk op oudere jongensquote:Op maandag 15 december 2008 16:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
15 jarige meisjes. Boh boh boh.Ik ben jaloers op mijn broertje omdat hij nu in die leeftijdscategorie zit
quote:Op maandag 15 december 2008 16:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
zo frummelde ik ook aan de vriendinnetjes van mijn zusje, jaaaaaren geleden.
kan je hem al hebben dan? met dat spinnelichaampje van je.quote:
QFT.quote:Op maandag 15 december 2008 16:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk alleen maar kunnen kijken. 15 jarige meisjes vallen namelijk op oudere jongens
Er was al eens een adojosquote:Op maandag 15 december 2008 16:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
whats next.... afcaboswachter?![]()
jij bent toch die wacro?quote:
Naiszj, jammer dat mijn broertje meestal alleen met boys thuis komt.quote:Op maandag 15 december 2008 16:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
zo frummelde ik ook aan de vriendinnetjes van mijn zusje, jaaaaaren geleden.
Ja en die oudere jongen ben ik dus.quote:Op maandag 15 december 2008 16:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk alleen maar kunnen kijken. 15 jarige meisjes vallen namelijk op oudere jongens
wacro?quote:
iig 5quote:
quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 16:54 schreef Synthesist het volgende:
Ik had dit jaar een 15 jarig grietje, en die ouders vonden het goed.
En ze waren niet eens tokkies
ja, ik zag ook geen bobbel in dat strakke spijkerbroekje van je.quote:
Uhm, je bent niet aantrekkelijk, dus hoe doe je het? Met geld wapperen?quote:Op maandag 15 december 2008 17:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
en je komt uit '86, nice
Ik had op vakantie een 15 jarige maar het leek me beter dat die ouders daar niet achter kwamen
is die 15?quote:Op maandag 15 december 2008 18:00 schreef Netsplitter het volgende:
Bedoeld TS haar niet??
[ afbeelding ]
zeker een duits stoeltje... knap staaltje degelijkheidquote:Op maandag 15 december 2008 18:00 schreef Netsplitter het volgende:
Bedoeld TS haar niet??
[ afbeelding ]
Met een vlotte babbel, en zelfverzekerd overkomenquote:Op maandag 15 december 2008 17:57 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Uhm, je bent niet aantrekkelijk, dus hoe doe je het? Met geld wapperen?
verkrachting gaat om penetratie... dus ook penetratie van huidplooien...quote:Op maandag 15 december 2008 18:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is die 15?
als je haar penetreert kan je niet voor verkrachting opgepakt worden, je hebt namelijk alleen haar huidplooien geneukt.
Dat is jouw mening en zelf geen foto's in je fobo hebben, maar anderen wel afzeiken. Held.quote:Op maandag 15 december 2008 17:57 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Uhm, je bent niet aantrekkelijk, dus hoe doe je het? Met geld wapperen?
Rot eens op, man. Met het posten van varkens is niemand geholpen en tevens help je m'n topic om zeep.quote:Op maandag 15 december 2008 18:00 schreef Netsplitter het volgende:
Bedoeld TS haar niet??
[ afbeelding ]
en als ik een mond penetreer?quote:Op maandag 15 december 2008 18:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
verkrachting gaat om penetratie... dus ook penetratie van huidplooien...
just a free tip this once
Alsof het dat nog niet is.quote:Op maandag 15 december 2008 18:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Rot eens op, man. Met het posten van varkens is niemand geholpen en tevens help je m'n topic om zeep.
Verkrachting is het ongewenst seksueel binnendringen van het lichaam door een ander. De precieze juridische definitie van de term verschilt per land[1].quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 18:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Verkrachting is het ongewenst seksueel binnendringen van het lichaam door een ander. De precieze juridische definitie van de term verschilt per land[1].
Bij dit seksueel binnendringen (seksuele penetratie) gaat het niet alleen om het gedwongen ondergaan van een geslachtsgemeenschap. Een verkrachting kan ook het ongewenst binnendringen zijn in anus of mond. De penetratie hoeft niet per se met de penis te worden uitgevoerd: binnendringen met vingers, voorwerpen of tong (tongzoenen) kan verkrachting opleveren[2]. Zowel mannen als vrouwen kunnen het slachtoffer zijn van een verkrachting. Ook tussen huwelijkspartners kan sprake zijn van verkrachting, aangezien partnerschap geen automatische toestemming tot seksuele handelingen met zich meebrengt.
Het grote verschil met aanranding is dat bij een aanranding geen sprake is van binnendringen van het lichaam en bij verkrachting wel.
Opmerkelijk is dat verkrachting binnen het huwelijk pas sinds 1991 verboden is. Voor die tijd hadden partners binnen de echt zogenaamde verplichtingen en daarmee was gedwongen seks tussen getrouwden geen verkrachting, maar eerder ongehoorzaamheid aan de plichten, meestal door de vrouw, die de huwelijkse staat met zich meebracht. In deze, door zowel de feministen als de maatschappelijke opinie tot stand gekomen wetswijziging, werd het begrip verkrachting ook verruimd. Niet alleen geweld maar ook andere dwangmiddelen om seks te verkrijgen, kunnen daardoor leiden tot een veroordeling wegens verkrachting.
Nou ja, deze jongeman en zijn groepje beweren dat hij veel jonge meisjes kan regelen. Ik ben een jong meisje, dus ik vraag mij oprecht af hoe hij dat doet. Het zal waarschijnlijk niet aan zijn uiterlijk liggen. maar goed, corrigeer mij als het niet correct is.quote:Op maandag 15 december 2008 18:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en zelf geen foto's in je fobo hebben, maar anderen wel afzeiken. Held.
quote:Op maandag 15 december 2008 18:31 schreef Biogarde het volgende:
WTF moet je met 15 jarige meisjes![]()
Heb liever zoeen chick die er een wokkel van maakt.
auwquote:Op maandag 15 december 2008 18:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude... een wokkel?
[ afbeelding ]
Je komt duidelijk nooit buiten. Is gewoon een uitdrukking hoorquote:Op maandag 15 december 2008 18:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude... een wokkel?
[ afbeelding ]
Dan nietquote:
quote:
Echt niet. Dan zou ik hem wel kennen.quote:Op maandag 15 december 2008 18:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je komt duidelijk nooit buiten. Is gewoon een uitdrukking hoor
quote:
In je fucking dromen.quote:geboortedatum:02-03-1983
dit soort vind je op elke straathoek.quote:Op maandag 15 december 2008 18:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dit soort meisjes?
loop dan niet te zeiken over afcajos.quote:Op maandag 15 december 2008 18:50 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Ja, want een internetprofiel zegt alles.
Ga jij nou maar je harige ballen scheren, zoalshetis.quote:Op maandag 15 december 2008 18:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
loop dan niet te zeiken over afcajos.
zip in je mailbox straksquote:Op maandag 15 december 2008 18:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dit soort meisjes?
Kennelijk wel, want je hebt het ook over het uiterlijk van afcajos afgaande op één foto in zijn fobo.quote:Op maandag 15 december 2008 18:50 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Ja, want een internetprofiel zegt alles.
Goed, daarom vraag ik hem ook. Hoe doe je het? Wat zeg je dan tegen deze jonge meisjes?quote:Op maandag 15 december 2008 18:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kennelijk wel, want je hebt het ook over het uiterlijk van afcajos afgaande op één foto in zijn fobo.
en jij je vriend vertellen dat hij voortaan wel de noodruftigen in onze samenleving helpt.quote:Op maandag 15 december 2008 18:54 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je harige ballen scheren, zoalshetis.
Op zoek naar hosseltips, kneus?quote:Op maandag 15 december 2008 18:56 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Hoe doe je het? Wat zeg je dan tegen deze jonge meisjes?
quote:Op maandag 15 december 2008 18:56 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Goed, daarom vraag ik hem ook. Hoe doe je het? Wat zeg je dan tegen deze jonge meisjes?
quote:Op maandag 15 december 2008 18:58 schreef afcajos het volgende:
. Zelfs de meest lelijke gasten van 20+ kunnen met de juiste versierpogingen een jong ding aan de haak slaan
Het zit mij nog steeds dwars dat je anti-scheren bent.quote:Op maandag 15 december 2008 18:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en jij je vriend vertellen dat hij voortaan wel de noodruftigen in onze samenleving helpt.
afgezien van het feit dat jij mijn goddelijke ballen nooit zult zien, kriebelen of sabbelen kan ik je misschien troosten met de gedachte dat ik nauwelijks balhaar heb.quote:Op maandag 15 december 2008 19:02 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Het zit mij nog steeds dwars dat je anti-scheren bent.
nauwelijksquote:Op maandag 15 december 2008 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
afgezien van het feit dat jij mijn goddelijke ballen nooit zult zien, kriebelen of sabbelen kan ik je misschien troosten met de gedachte dat ik nauwelijks balhaar heb.
quote:Op maandag 15 december 2008 19:05 schreef Jo0Lz het volgende:
Is dat hip? 1 oog bedekken met je haar?
dat is vragen om ondergespoten te worden.quote:Op maandag 15 december 2008 19:05 schreef Jo0Lz het volgende:
Is dat hip? 1 oog bedekken met je haar?
que?quote:
Jouw hart is zuiver, bravo.quote:Op maandag 15 december 2008 19:09 schreef McFearless het volgende:
Aangezien er mensen zijn die anderen beledigen heb ik gevraagd om een slotje.
quote:Op maandag 15 december 2008 19:09 schreef McFearless het volgende:
Aangezien er mensen zijn die anderen beledigen heb ik gevraagd om een slotje.
zegt iemand met 2x zoveel posts en mod is op FOK!quote:Op maandag 15 december 2008 18:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je komt duidelijk nooit buiten. Is gewoon een uitdrukking hoor
Een vrouw met ervaring is zeker leuker, maar sommige van die vijftienjarige meisjes zien er fucking geil uit.quote:Op maandag 15 december 2008 19:23 schreef Salvad0R het volgende:
Die van 15 zijn te kinds man. Heb je niets aan, loopt maar beetje te bloeden en shit.
Ja, dat zal wel werken als je met je grafkop in de rechtbank zit...quote:Op maandag 15 december 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat denk je ? Jezelf wijs maken dat ze 18 zijn en palen die hap.
Kun je het altijd op "maar ik wist het niet" gooien.
Hmmm. Ze zijn zo onvolgroeid meestal. Daar gaat mijn chick-radar niet van loeien hoor.quote:Op maandag 15 december 2008 19:24 schreef McFearless het volgende:
[..]
Een vrouw met ervaring is zeker leuker, maar sommige van die vijftienjarige meisjes zien er fucking geil uit.
Maar er zitten er tussenquote:Op maandag 15 december 2008 19:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hmmm. Ze zijn zo onvolgroeid meestal. Daar gaat mijn chick-radar niet van loeien hoor.
Snap ik, maar sommige zijn wel echt lekker..quote:Op maandag 15 december 2008 19:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hmmm. Ze zijn zo onvolgroeid meestal. Daar gaat mijn chick-radar niet van loeien hoor.
Gewoon een wellicht plaatsgerelateerde uitdrukking.quote:Op maandag 15 december 2008 19:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zegt iemand met 2x zoveel posts en mod is op FOK!
ik heb dan nog nooit gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |