Een vrouw met ervaring is zeker leuker, maar sommige van die vijftienjarige meisjes zien er fucking geil uit.quote:Op maandag 15 december 2008 19:23 schreef Salvad0R het volgende:
Die van 15 zijn te kinds man. Heb je niets aan, loopt maar beetje te bloeden en shit.
Ja, dat zal wel werken als je met je grafkop in de rechtbank zit...quote:Op maandag 15 december 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat denk je ? Jezelf wijs maken dat ze 18 zijn en palen die hap.
Kun je het altijd op "maar ik wist het niet" gooien.
Hmmm. Ze zijn zo onvolgroeid meestal. Daar gaat mijn chick-radar niet van loeien hoor.quote:Op maandag 15 december 2008 19:24 schreef McFearless het volgende:
[..]
Een vrouw met ervaring is zeker leuker, maar sommige van die vijftienjarige meisjes zien er fucking geil uit.
Maar er zitten er tussenquote:Op maandag 15 december 2008 19:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hmmm. Ze zijn zo onvolgroeid meestal. Daar gaat mijn chick-radar niet van loeien hoor.
Snap ik, maar sommige zijn wel echt lekker..quote:Op maandag 15 december 2008 19:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hmmm. Ze zijn zo onvolgroeid meestal. Daar gaat mijn chick-radar niet van loeien hoor.
Gewoon een wellicht plaatsgerelateerde uitdrukking.quote:Op maandag 15 december 2008 19:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zegt iemand met 2x zoveel posts en mod is op FOK!
ik heb dan nog nooit gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |