4 dus..quote:Op maandag 15 december 2008 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
Je kan niet tellen graftak.
Waarom kun je dan in bijv. de laatste 10 posts niet gewoon met elkaar afspreken dat je graag het nieuwe topic wil openen omdat je een leuk thema hebt. Het gebeurt regelmatig dat er 10 LAPO's van 1 user staan en uiteindelijk een ander de LAPO heeft, dus echt veel zin heeft het niet.quote:Op maandag 15 december 2008 19:34 schreef sezten het volgende:
[..]
Gewoon een competitie om de laatste post te hebben, en daarom de nieuwe topic te openen, en als je een leuk dom stom theme+TT hebt, waarom niet?
echt een hoog niveau die notesquote:Op maandag 15 december 2008 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1
En je hebt er nog 2 van collega's vandaag. Je staat op scherp.
Edit: Nu 2 ja.
Moet je bij jezelf zijnquote:Op maandag 15 december 2008 19:44 schreef beverton het volgende:
[..]
echt een hoog niveau die notes
de eerste 3 hadden spelfouten en de 4e is dan toch nog correct gespeld.
wat bedoel je met LOI?quote:Op maandag 15 december 2008 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Notes zijn namelijk kopieen van je postsStaat bij 3 van de 4 notes niks onder.
LOI ?
p.s. je kan je notes niet eens zien.![]()
![]()
![]()
Dat is zo, maar dan is de hele spanning eruit van de lapoquote:Op maandag 15 december 2008 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom kun je dan in bijv. de laatste 10 posts niet gewoon met elkaar afspreken dat je graag het nieuwe topic wil openen omdat je een leuk thema hebt. Het gebeurt regelmatig dat er 10 LAPO's van 1 user staan en uiteindelijk een ander de LAPO heeft, dus echt veel zin heeft het niet.
Spreek je mensen altijd zo aan?quote:Op maandag 15 december 2008 19:35 schreef Sackboy het volgende:
Maar de SC dichtgooien is wel een erg domme actie. Vooral als de 'boosdoeners' al gebanned zijn.
Dus elke malloot die hier 'tegen' een bepaalde SC reeks is kan er gewoon net zo lang/hard gaan baggeren tot ie op slot gaat. Beetje omgekeerde wereld, niet?
Gooi hem nu dus maar weer open.
Huh?quote:
quote:
Woef.quote:Gooi hem nu dus maar weer open.
Moet ik dan op m'n knieeën gaan smeken ofzo?quote:
*gooit een koekje op als die open isquote:
Jullie hebben hier zelf voor gezorgd, de SC is niet voor niets dicht. Je wacht maar een dag, zolang kun je best zonder.quote:Op maandag 15 december 2008 20:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Moet ik dan op m'n knieeën gaan smeken ofzo?
Dit is juist wat ik bedoel, ik ben de hele dag niet op Fok! geweest. Nu kom ik op Fok!, wil in de SC posten zoals elke avond, kan dat opeens niet omdat een paar josti's foto's van Crane hebben zitten posten. Wat klopt hier niet?quote:Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jullie hebben hier zelf voor gezorgd, de SC is niet voor niets dicht.
Dat is zo, maar het gaat mij meer om de reden van sluiting.quote:Je wacht maar een dag, zolang kun je best zonder.
Ach, vroeger moest ik ook weleens met de hele klas nablijven terwijl ik niets gedaan had.quote:Op maandag 15 december 2008 20:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dit is juist wat ik bedoel, ik ben de hele dag niet op Fok! geweest. Nu kom ik op Fok!, wil in de SC posten zoals elke avond, kan dat opeens niet omdat een paar josti's foto's van Crane hebben zitten posten. Wat klopt hier niet?
[..]
Dat is zo, maar het gaat mij meer om de reden van sluiting.
En?quote:Op maandag 15 december 2008 20:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dit is juist wat ik bedoel, ik ben de hele dag niet op Fok! geweest. Nu kom ik op Fok!, wil in de SC posten zoals elke avond, kan dat opeens niet omdat een paar josti's foto's van Crane hebben zitten posten. Wat klopt hier niet?
[..]
Dat is zo, maar het gaat mij meer om de reden van sluiting.
Dat heet groepsaansprakelijkheid, omdat niemand is weggelopen of de daders er van heeft willen onthouodenquote:Op maandag 15 december 2008 20:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ach, vroeger moest ik ook weleens met de hele klas nablijven terwijl ik niets gedaan had.
quote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat heet groepsaansprakelijkheid, omdat niemand is weggelopen of de daders er van heeft willen onthouoden
Via het internet?quote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat heet groepsaansprakelijkheid, omdat niemand is weggelopen of de daders er van heeft willen onthouoden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |