Alleen Damsco is weg tot eind december, tot nu toequote:Op maandag 15 december 2008 17:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet echt weggooien omdat ik (in mijn eentje) in de Slank de zomer in SC heb meegepost heb hè? Want daar heb ik 10 dagen geleden ofzo ook al even meegepost...
Voor het geval je het tegen mij hebt; ik bagger niet. En trolling is a art.quote:Op maandag 15 december 2008 17:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De lui die in die hier roepen dat ze het goed vinden dat de SC even dicht is moeten zich diep schamen. Echt. Jullie notes staan vol met bagger en trollen. Nee, nu die SC verkankerd is gaan we roepen dat het een goede keuze is![]()
* Uitzonderingen daargelaten.
Ik heb dan wel baggernotes, maar niet omdat ik privédingen en/of foto's openbaar heb gemaakt. Maar de SC mag wel weer open, ik denk dat de boodschap begrepen isquote:Op maandag 15 december 2008 17:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tip (gratis): Stop dan voor de gein eens met het openen van die troll-topics. Ik weet dat het je 'ding' is, maar het voegt geen ene kut toe aan KLB. Je weet dat mensen negatief reageren op je topics.
De lui die in die hier roepen dat ze het goed vinden dat de SC even dicht is moeten zich diep schamen. Echt. Jullie notes staan vol met bagger en trollen. Nee, nu die SC verkankerd is gaan we roepen dat het een goede keuze is![]()
* Uitzonderingen daargelaten.
Is het ook. Maar ja, ik snap die lui ook niet die maar gewoon door blijven gaan.quote:Op maandag 15 december 2008 17:08 schreef Crane het volgende:
Ik vind het wel lullig voor de SC-mensen die wel normaal konden doen dit.
Het hoeft niet perse over een thema te gaan, maar dat FIPO etc geroep moet eens afgelopen zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 16:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik kan idd beamen dat er in de nachten als NoorsBloed er zit (voornamelijk maandag t/m donderdagnacht) er veel serieuzer wordt gedaan dan overdag, in de nacht heb je toch meestal de nachtbagger die olep opent in OvjL dus het is zeker niet waar dat er alleen maar wordt gebaggert!!
Dus als ik het goed begrijp is de SC geen probleem als er alleen maar wat meer over een thema wordt gelult en al het bashen en baggeren tot een minimum wordt beperkt?
En smart-ass. Als het zo doorgaat hebben we dadelijk een VSC omdat er bijna geen users meer over zijnquote:Op maandag 15 december 2008 17:47 schreef sezten het volgende:
[..]
Alleen Damsco is weg tot eind december, tot nu toe
Stommerdquote:Op maandag 15 december 2008 18:53 schreef Catch_me het volgende:
Goed initiatief dat de baggerbende die KLB-SC even tijdelijk dicht is![]()
Zodra hij weer open is zal ik geregeld mee lurken om posts die niet door de beugel kunnen te rapporteren aan de admins
Wat ben jij van je voetstuk gevallen zeg....quote:Op maandag 15 december 2008 17:14 schreef Crane het volgende:
[..]
Gelukkig zien we degenen die verantwoordelijk zijn hier even niet terug voorlopig.
Ik roep zelf nooit fipo of lapo of tvp of iets dergelijks, maar storen mensen zich daar nou echt aan?quote:Op maandag 15 december 2008 18:36 schreef BobbyB het volgende:
Het hoeft niet perse over een thema te gaan, maar dat FIPO etc geroep moet eens afgelopen zijn.
Je kan je beter afvragen of het nodig is om zoiets te posten. Ik lees er eigenlijk altijd overheen dus zo'n post is alleen maar topic vulling.quote:Op maandag 15 december 2008 19:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik roep zelf nooit fipo of lapo of tvp of iets dergelijks, maar storen mensen zich daar nou echt aan?
Gewoon een competitie om de laatste post te hebben, en daarom de nieuwe topic te openen, en als je een leuk dom stom theme+TT hebt, waarom niet?quote:Op maandag 15 december 2008 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan je beter afvragen of het nodig is om zoiets te posten. Ik lees er eigenlijk altijd overheen dus zo'n post is alleen maar topic vulling.
4 dus..quote:Op maandag 15 december 2008 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
Je kan niet tellen graftak.
Waarom kun je dan in bijv. de laatste 10 posts niet gewoon met elkaar afspreken dat je graag het nieuwe topic wil openen omdat je een leuk thema hebt. Het gebeurt regelmatig dat er 10 LAPO's van 1 user staan en uiteindelijk een ander de LAPO heeft, dus echt veel zin heeft het niet.quote:Op maandag 15 december 2008 19:34 schreef sezten het volgende:
[..]
Gewoon een competitie om de laatste post te hebben, en daarom de nieuwe topic te openen, en als je een leuk dom stom theme+TT hebt, waarom niet?
echt een hoog niveau die notesquote:Op maandag 15 december 2008 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1
En je hebt er nog 2 van collega's vandaag. Je staat op scherp.
Edit: Nu 2 ja.
Moet je bij jezelf zijnquote:Op maandag 15 december 2008 19:44 schreef beverton het volgende:
[..]
echt een hoog niveau die notes
de eerste 3 hadden spelfouten en de 4e is dan toch nog correct gespeld.
wat bedoel je met LOI?quote:Op maandag 15 december 2008 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Notes zijn namelijk kopieen van je postsStaat bij 3 van de 4 notes niks onder.
LOI ?
p.s. je kan je notes niet eens zien.![]()
![]()
![]()
Dat is zo, maar dan is de hele spanning eruit van de lapoquote:Op maandag 15 december 2008 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom kun je dan in bijv. de laatste 10 posts niet gewoon met elkaar afspreken dat je graag het nieuwe topic wil openen omdat je een leuk thema hebt. Het gebeurt regelmatig dat er 10 LAPO's van 1 user staan en uiteindelijk een ander de LAPO heeft, dus echt veel zin heeft het niet.
Spreek je mensen altijd zo aan?quote:Op maandag 15 december 2008 19:35 schreef Sackboy het volgende:
Maar de SC dichtgooien is wel een erg domme actie. Vooral als de 'boosdoeners' al gebanned zijn.
Dus elke malloot die hier 'tegen' een bepaalde SC reeks is kan er gewoon net zo lang/hard gaan baggeren tot ie op slot gaat. Beetje omgekeerde wereld, niet?
Gooi hem nu dus maar weer open.
Huh?quote:
quote:
Woef.quote:Gooi hem nu dus maar weer open.
Moet ik dan op m'n knieeën gaan smeken ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |