Stuur je me dan even een PM zodat ik het weet?quote:Op maandag 15 december 2008 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee,ik heropen wanneer het tijd is.
Uhm.. het was van begin af aan al een baggertopic?quote:Op maandag 15 december 2008 22:47 schreef yvonne het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om dat topic te verbaggeren, dom, dommer, domst.
No offence, yvonne, maar het was van de OP af aan al niet echt een serieus topicquote:Op maandag 15 december 2008 22:47 schreef yvonne het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om dat topic te verbaggeren, dom, dommer, domst.
Doe nou maar niet zo kinderachtig. Een beetje zitten genieten hoe je andere mensen hun pret bederft.quote:Op maandag 15 december 2008 22:47 schreef yvonne het volgende:
Dat topic openen?quote:Op maandag 15 december 2008 22:47 schreef yvonne het volgende:
Wat uiteraard geen reden is dan maar met plaatjes te gaan strooien.quote:Op maandag 15 december 2008 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
No offence, yvonne, maar het was van de OP af aan al niet echt een serieus topic
Ik geniet zeker ja, sue me.quote:Op maandag 15 december 2008 22:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Doe nou maar niet zo kinderachtig. Een beetje zitten genieten hoe je andere mensen hun pret bederft.
Ik ben het wel eens met je over die ene SC enz maar dit is gewoon kinderachtig.
Als ik ergens een schurfthekel aan heb zijn het wel topics zonder plaatjesquote:Op maandag 15 december 2008 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat uiteraard geen reden is dan maar met plaatjes te gaan strooien.
Plaatjes
Als ik ergens een schurfthekel an heb ik het wel dat hersenloze plaatjesgedoe
Vond je de man die ik voor je postte niet leuk?quote:Op maandag 15 december 2008 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Plaatjes
Als ik ergens een schurfthekel aan heb is het wel dat hersenloze plaatjesgedoe
Een beetje kleur in het leven hequote:Op maandag 15 december 2008 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik ergens een schurfthekel aan heb zijn het wel topics zonder plaatjes![]()
.
Waarom join jij de SC nietquote:Op maandag 15 december 2008 22:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een beetje kleur in het leven he![]()
Maar ok. Verbaggeren in een serieus topic kan niet maar van dit topic was ook niets meer te maken.
Jaaah ploatjes, was dat niet waarvoor je de SC uberhaupt geopend had?! En nu is de SC dicht en nu komen er plaatjes in andere topicsquote:Op maandag 15 december 2008 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Plaatjes
Als ik ergens een schurfthekel an heb ik het wel dat hersenloze plaatjesgedoe
Ze snapt er gewoon niets van.quote:Op maandag 15 december 2008 22:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jaaah ploatjes, was dat niet waarvoor je de SC uberhaupt geopend had?! En nu is de SC dicht en nu komen er plaatjes in andere topicsHoe kan dat nou? Hey wacht eens, .. MOOOOH GERTJE!!!
Wat is het leven toch simpel
Je bent gewoon totaal niet meer bezig met modereren.quote:
Het heeft nu atm niet echt een goed imago onder de mods.quote:
Dit doet me denken aan voorgaande ontruimingsplannenquote:Op maandag 15 december 2008 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja want als je SC dicht is wegens verregaande kutterigheid ga je uiteraard op andere plekken lopen kutten om je punt te verdedigen
Ow ow de jankerige verontwaardigheid geweldig.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |