En dat vond je eerlijk natuurlijk. Hmmhmm. Ik ben het wel met Sackboy eens op zich. Als ik nu bijvoorbeeld zou willen dat de VBL-SC op slot ging. Dan zou ik dus gewoon in de VBL-SC kunnen gaan lopen kloten en zieken, en dan gaat ie vanzelf op slot. In deze redenatie dan.quote:Op maandag 15 december 2008 20:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ach, vroeger moest ik ook weleens met de hele klas nablijven terwijl ik niets gedaan had.
De 'daders' zijn toch nu gebanned?quote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat heet groepsaansprakelijkheid, omdat niemand is weggelopen of de daders er van heeft willen onthouoden
Is idd een beetje omgekeerde wereld. Desbetreffende users gewoon bannen.quote:Op maandag 15 december 2008 21:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En dat vond je eerlijk natuurlijk. Hmmhmm. Ik ben het wel met Sackboy eens op zich. Als ik nu bijvoorbeeld zou willen dat de VBL-SC op slot ging. Dan zou ik dus gewoon in de VBL-SC kunnen gaan lopen kloten en zieken, en dan gaat ie vanzelf op slot. In deze redenatie dan.
[..]
De 'daders' zijn toch nu gebanned?
We bannen ok, en dat doen we even in alle rust zonderSC.quote:Op maandag 15 december 2008 21:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Is idd een beetje omgekeerde wereld. Desbetreffende users gewoon bannen.
Vind het ook een beetje vreemd dat de SC dicht is. Dat het soms te ver gaat ben ik het helemaal mee eens, maar ban dan gewoon de users die te ver gaan. Maak een strenger ban beleid ofzo. Dat werkt toch veel beter?
Maar hij gaat dus binnenkort weer open?quote:Op maandag 15 december 2008 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
We bannen ok, en dat doen we even in alle rust zonderSC.
quote:Op maandag 15 december 2008 22:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Maar hij gaat dus binnenkort weer open?
PARDON?!?!quote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat heet groepsaansprakelijkheid, omdat niemand is weggelopen of de daders er van heeft willen onthouoden
Klopt. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat er rond de tijd dat het druk is er ook vaak kutusers zijn die alleen maar baggeren. En daarmee doel ik op types als MiVer en Damsco, die baggeren opfokken en trollen. Hierdoor ga iedereen op hen kankeren en is het niveau uiteindelijk naar 0.0 gezakt. Maar rond rustigere tijden zijn er vaak hele leuke gesprekken idd.quote:Op maandag 15 december 2008 22:02 schreef timmmmm het volgende:
Nou zit ik er niet vaak, en dat alleen maar de afgelopen paar weken, maar het is me opgevallen dat het als er maar een paar mensen zijn altijd heel gezellig is, maar dat wanneer er veel users zitten, het niveau meestal hard achteruit holt.
Zoals ik al eerder zei; als ze naar jullie al niet luisteren, waarom wel naar ons? Als ik er wel eens wat van zei dan was ik een spelbreker. Niet dat dat me interesseert, maar meer om aan te geven dat het toch geen nut heeft.quote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
boehoe...quote:Op maandag 15 december 2008 22:06 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom bestaat dit topic? De SC van vandaag?
Koppen tellen
Denk je nou echt dat als een van ons zegt stoppen dat ze stoppen?quote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Verschil is wel dat er meerdere malen gewaarschuwd is in onze SC, maar ja, wij kunnen er ook niks aan doen dat sommige niet van ophouden weten.quote:Op maandag 15 december 2008 21:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En dat vond je eerlijk natuurlijk. Hmmhmm. Ik ben het wel met Sackboy eens op zich. Als ik nu bijvoorbeeld zou willen dat de VBL-SC op slot ging. Dan zou ik dus gewoon in de VBL-SC kunnen gaan lopen kloten en zieken, en dan gaat ie vanzelf op slot. In deze redenatie dan.
Ik vond de FB SC ook wel leuk eigenlijkquote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef Biogarde het volgende:
Jongens, rustig aan, die SC gaat heus wel weer open..
We hebben even rustig zitten inventariseren en de rotte appels gefilterd. En ja, dit moest even. Zeker gezien de snelheid van de SC in KLB.
Straks is alles weer afgesloten en maken we een frisse start zonder kutusers die hier enkel zijn om de boel te vergallen. Nofi naar de lui die hier de dupe van zijn.
Mag ik hem weer openen?quote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef Biogarde het volgende:
We hebben even rustig zitten inventariseren en de rotte appels gefilterd. En ja, dit moest even. Zeker gezien de snelheid van de SC in KLB.
Straks is alles weer afgesloten en maken we een frisse start zonder kutusers die hier enkel zijn om de boel te vergallen. Nofi naar de lui die hier de dupe van zijn.
Ik niet.quote:Op maandag 15 december 2008 22:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond de FB SC ook wel leuk eigenlijk
We geven zelf wel een seintje.quote:Op maandag 15 december 2008 22:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mag ik hem weer openen?
Er is toch al anderhalf uur geen ban meer gevallen.
Oke opa.quote:
Mooiquote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef Biogarde het volgende:
Nee,ik heropen wanneer het tijd is.quote:
Ja okee, smaken verschillen.:') Ben al weg. Daarbij had ik Adelante beloofd eigenlijk niet te posten hierquote:
Als Yvonne nu de feestelijke heropening doet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |