Wat ik verontrustender vind is dat er daadwerkelijk iemand is die die banner maakt, misschien nog wel een keer of wat nakijkt, en niet in de gaten heeft dat hetzelfde woord, met slechts drie woorden ertussen, op twee manieren gespeld staat. Ik kan daar weleens verdrietig van worden.quote:Op zondag 23 november 2008 04:15 schreef Elfletterig het volgende:
In plaats van een sinterklaascadeau kun je de Sint nu ook zelf winnen...
[ afbeelding ]
Leuk, maar wat moet je een heel jaar met zo'n ouwe zak?
(bron: pop-up advertentie die ik ergens tegenkwam)
Trampoline?quote:Op maandag 24 november 2008 11:22 schreef Jaheur het volgende:
Loop je gister met de honden langs de natuurplas ver van het water. In de verte zie ik iets met veren. Oog in oog ziet het ons ook.
De geveerde vriend zet het op een lopen en rent naar het water, maar toen wat er toen gebeurde.
Dat ligt best warm, onder een zeildoekiequote:Op zondag 23 november 2008 04:15 schreef Tha_wrecka het volgende:
volgens mij is hij allang onder de zeilen...
quote:Op maandag 24 november 2008 18:30 uur schreef Patrick24031976 het volgende:
Ik heb vertrouwen in Senna maar ik heb nog niet zoveel vertrouwen in Honda! Ik hoop dat Ross Brawn dit in goeie banen gaat leiden en dat ze Senna en Button een compitatieve auto gaan geven anders is het snel afgelopen!
Die houden we erin!quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Hier zat ik inderdaad niet echt op te wachten,
net een kindercrash hier zeg met sommige mensen.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:06 schreef Edwinuss het volgende:
Ze is medogeloos.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:42 schreef Bereka het volgende:
@chacama, je hebt absoluut gelijk in dat het geen must moet zijn. Maar als je echt een fanatieke drager bent en je wilt het graag, dan moet je geen dupper van worden door uiteindelijk last van je schouders en nek te krijgen.
Ja, dat is vrij normaalquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:52 schreef elcomandante het volgende:
Maar is het normaal als ze geen kick geeft als je elkaar een kleine week niet meer hebt gezien?
Lijkt me niet meer dan normale omgangsvormenquote:
Daar lijkt het wel op ja:quote:Op woensdag 26 november 2008 11:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan het nooit begrijpen wanneer mensen één en hetzelfde woord in één zin (of één alinea) op twee of drie verschillende manieren spellen. Is dat onbewust? Is het in de hoop dat er eentje goed is?
Ik begrijp het gewoon niet.
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:50 schreef vaseline het volgende:
Ik heb gisteren een espresso apparaat gekocht. 5 euries bij de kringloop.
Nu moet ik dat ding eerst schoonmaken aangezien ie al een tijdje in die winkel heeft gestaan. Tevens is het onderhand ook wel tijd om mijn oude filter machiene te reinigen.
Maar hoe moet dat? Het is iets met azijn?
Andere espresso machine tips tevens welkom.
quote:Giro's en Shoarma
Ooit stond er "Bedoelde u ik wordt?"quote:Op woensdag 26 november 2008 11:22 schreef Isegrim het volgende:
Het enige wat je even hoeft te doen: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=koffie+zet+apperaat&meta=
En Google geeft je het antwoord: "Bedoelde u koffiezetapparaat?"
Da's nog eens goede service van de Postbank, shoarma bij je giro's.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:53 schreef Gwywen het volgende:
Mogen hier alleen bloopers van het forum gemeld worden? Want in Enschede staat op de zijmuur van een shoarmazaak zo'n geweldig originele blooper, die verdient een lintje.
Als er een foto bij moet als bewijs hoor ik 't graag.
[..]
Natuurlijk klópt het wel dat er veel mensen omkomen als ze van <$1 moeten rondkomen.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:35 schreef Iblis het volgende:
[..]
HIV, Malaria, mensen die van minder dan $1 moeten omkomen, tienermoeders, oorlogsslachtoffers…
Sorry, ik kijk niet genoeg hollywoodfilms om dat soort verbanden te leggen.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:05 schreef Kees22 het volgende:
Maar een contract van <$1 op je hoofd is toch wel minder.
quote:Op donderdag 27 november 2008 04:51 schreef vaseline het volgende:
Wel is waar net zo groot als het venster, maar het moet natuurlijk wel vanzelf gaan spelen.
Moet je de context er niet afknippen... Anders kunnen we niet zien of het fout is.quote:
Daar hebben we dit topic voor:quote:Op woensdag 26 november 2008 20:53 schreef Gwywen het volgende:
Mogen hier alleen bloopers van het forum gemeld worden? Want in Enschede staat op de zijmuur van een shoarmazaak zo'n geweldig originele blooper, die verdient een lintje.
wel is waar, moet zijn weliswaarquote:Op donderdag 27 november 2008 08:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moet je de context er niet afknippen... Anders kunnen we niet zien of het fout is.
Fijn dat je het even uitlegt.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:16 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
wel is waar, moet zijn weliswaar
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:47 schreef sezten het volgende:
actrose misschien.
quote:dat schijnt toch wel zo te zijn dat je de maanden na de bevaling erg vruchtbaar bent, of is dat een zoete koek verhaal?
De link naar bakerpraatje is dan snel gelegd.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 19:01 schreef Sjibble het volgende:
Toen vatte ik lichter laaie en vertelde hem dat DAT bullshit was en ik hier zwaar bewijs heb dat ie het wel dondersgoed wist. Ik zit hoe dan ook niet fout!!
Nee, voor jou is alle hoop vervlogen, ik denk niet dat jij het gaat leren.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:35 uur schreef edhunter1975 het volgende:
Netjes dat er tenminste een door is .
Het is wel de verkeerde club.
En een wonder dat Suarez is een keer zich is normaal heeft gedragen .
Zou ie het toch is leren( denk het niet).
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:38 uur schreef edhunter1975 het volgende:
Toch nog netjes dat zo zover zijn gekomen .
Had gedacht dat ze in het begin al uit zouden liggen.
Volgend jaar beter.
P S mag lucius is met vut .
Probeer het eens als je wakker bentquote:Op vrijdag 28 november 2008 01:40 schreef di0r1 het volgende:
Ik heb het ook wel eens een keer. Heel zelden overigens. Maar dat komt voornamelijk omdat ik dan niet goed leg tijdens het slapen...Maar dat is binnen een dag weer weg.
van de frontpage.quote:Op vrijdag 28 november 2008 @ 08:40 schreef magge het volgende:
Onze hele afdeling is in rauw..
Rise to the occasionquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:09 schreef Salatrel het volgende:
ik ken een duitser die zonder ook maar woord engels te begrijpen op vakantie ging naar amerika
het was dat een rijsgenoot wel gewoon engels sprak....
na 3 weken presteerde hij het nog om in restaurants net te doen alsof ie de vragen niet begreep terwijl ze altijd hetzelfde vragen stellen
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:43 uur schreef PhoolieOdijk het volgende:
[...]
Ik suggereer het inderdaad en ik ben het ook met jou eens, we weten het niet. Maar ik hoop dat je mijn vermoedde wel kan begrijpen.
Je vermoedde over de oorzaak zou deels kunnen kloppen, echter zijn er ook ploegen die weinig succesvol zijn geweest die last hebben van dit soort gasten.[...]
De hoofdverdachte heeft inderdaad meerdere (neem aan dat hij nu een levenslang stadionverbod heeft) stadionverboden op zijn naam staan. Neem aan dat er van die gast wel een foto bekend is, zorg dat er ook nederlandse politie aanwezig is en pak die gozer op zodra je hem ziet. Bij PSV is er ook bijna altijd nederlandse politie aanwezig bij uitwedstrijden, net als bij net nederlands elftal. Dit lijkt dus blijkbaar goed te werken.[...]
Kortom, Ajax moet voortaan maar geen eigen vervoer kaarten meer verkopen? Beetje erg kort door de bocht van je. Ajax heeft die gasten een stadionverbod gegeven, dus zijn zij er oko verantwoordelijk voor dat die nageleefd wordt.
Ik kon een korte, maar luide lach niet onderdrukken bij dat topicquote:
quote:
Wel mooi gevondenquote:Op zondag 30 november 2008 00:34 schreef kless het volgende:
Helaas is mijn wens weer uit de mode
Zo een zandgele of andere lichte tas waar een A4 ordner in pas en wat voorvakjes van katoen. voor portemoney en andere dingetjes.
Ernstigquote:Op zondag 30 november 2008 11:00 schreef Sjechov het volgende:
Ik zou wel even de stofzuiger handteren.
Dit geeft wel een nieuwe dementie voor stof aan zeg
quote:Op zondag 30 november 2008 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik bevistig het alleen
Je moest eens weten, het was toch altijd dat vrouwen niet kunnen multitasken.
Nu heb ik al veel wonderlijke spelwijzen gezien, maar deze vond ik wel erg vreemdquote:Op maandag 17 november 2008 17:32 schreef casper019 het volgende:
dat toetje van vorige maand capachino met koffiesmaak was die eigenlijk lekker?
Hier ga je zelf gewoon de mist in, want het gaat hier gewoon om het eiland Man: "isle of Man". Niks mis mee dus.quote:
http://www.nos.nl/nosjour(...)/301108_clinton.htmlquote:Volgens de nieuwe afspraken mag de stichting geen geld van buitenlandse regeringen meer accepteren en geen converenties in het buitenland organiseren.
Huuu.quote:Op maandag 1 december 2008 09:59 schreef maok het volgende:
Voor een uitwonende beurs mag je niet op het zelfde adres wonen als je ouders. Op welk nummer staan jou ouders ingeschreven bij de gemeente? Op beide nummers of op eentje? Als ze op beide nummers staan inschreven staan zou dat ook veranderd moeten worden, anders woon je nog steeds op het zelfde nummer.
Echter je pleegt officeel wel froude tenzij je ook echt op dat andere nummer gaat wonen (jou kamer en het kantoor van je moeder verwisselen?). Theoretisch kan de IBG natuurlijk gaan controleren of je ook daadwerkelijk op dat adres woont maar ik weet hoe vaak ze dat doen. Ik denk dat ze eerder in de GBA gaan controleren dus dan is het geen probleem. Maar het blijft froude als je er niet echt woont.
Tja.quote:Op maandag 1 december 2008 09:55 schreef Superfast het volgende:
Had laatst met een vrouwelijke collega een kleine discussie over het wel of niet uitdelen van een tik aan je eigen kinderen als ze echt zwaar over de streef gingen.
Duidelijk gevallentje van 'klok - klepel'quote:Op maandag 1 december 2008 @ 10:00 schreef JB2BCD het volgende:
Duidelijk gevalletje van 'wat de boer niet kent' ofterwijl xenofobie.
Daar hebben ze veel last van muggen, niet van buitenlanders.quote:Op maandag 1 december 2008 10:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik woon op de veluwe... en je ziet hier ook bijna geen mensen van een andere afkomstzeker niet in die insect dorpjes hier
En de andere:quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 09:59 schreef maok het volgende:
Voor een uitwonende beurs mag je niet op het zelfde adres wonen als je ouders. Op welk nummer staan jou ouders ingeschreven bij de gemeente? Op beide nummers of op eentje? Als ze op beide nummers staan inschreven staan zou dat ook veranderd moeten worden, anders woon je nog steeds op het zelfde nummer.
Echter je pleegt officeel wel froude tenzij je ook echt op dat andere nummer gaat wonen (jouw kamer en het kantoor van je moeder verwisselen?). Theoretisch kan de IBG natuurlijk gaan controleren of je ook daadwerkelijk op dat adres woont maar ik weet hoe vaak ze dat doen. Ik denk dat ze eerder in de GBA gaan controleren dus dan is het geen probleem. Maar het blijft froude als je er niet echt woont.
Woorden van meer dan twee lettergrepen zijn wel erg lastig.quote:Op maandag 1 december 2008 11:57 schreef stabas het volgende:
[..]
nummer bord noteren zonder snelheids meting is niet echt handig toch?:P
quote:Een gruwelijk irritant fenoneem
Double ooooh seven!quote:Op maandag 1 december 2008 10:27 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik geef de kids ook wel eens een tik over de vingers, maar dan moeten ze het echt heel erg bond maken...
Dat is ook een irritant soort anglicisme in die TT, brrr.quote:Op maandag 1 december 2008 23:22 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Internet's kanker (lege 'info' sites)
Waar gaat dit over, zul je denken. Welnu, het gaat over:
[..]
Hmm, het schuim loopt me in de mondquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:05 schreef The.Apple het volgende:
Dit valt nog mee...
volgend jaar word stap 1,VEEL ontslagen,
2010 stap 2 Hyper inflatie als gevolg van miljarden uit lucht maken met bank bail outs etc. (ja de dollar heeft invloed op jouw portomonee)
en in 2012 zijn we blij met lux eten met kerst.
Ik zag het ook vanochtend. Ik ging een beetje dood van binnen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:18 schreef Isegrim het volgende:
De nieuwe reclameborden van Knorr:
Knorr Groenten Soep
Idem.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik zag het ook vanochtend. Ik ging een beetje dood van binnen.
Zelfs in het Engels zou men eerder kiezen voor "the cancer of the Internet" denk ik.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is ook een irritant soort anglicisme in die TT, brrr.
Ja, dat bedacht ik ook nadat ik het geschreven had.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:59 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Zelfs in het Engels zou men eerder kiezen voor "the cancer of the Internet" denk ik.
Jij geloofde toch niet in hellende vlakken?quote:
Het gaat mij niet om de kruistocht, maar om het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid naar een reactie op een serieuze klacht.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:06 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Jij geloofde toch niet in hellende vlakken?
Ik ben ook wel benieuwd, ja.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de kruistocht, maar om het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid naar een reactie op een serieuze klacht.
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:48 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Terwijl ik dat nog een vrij lullige klacht vond.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:23 schreef The.Apple het volgende:
Morron.....
Voor een Diagnose heb je een arts nodig....
Dom gokken kan iedereen.
Je hebt malaria
quote:morron
1.) The Spanish name for certain varieties of peppers (Capsicum annuum) having a smooth flavor, fleshy body, and large size with a square or rectangular form. Usually refered to as bell peppers in English
2.) More commonly, an incorrect spelling of the word 'moron' Used exclusively by true morons in all forms of print as well as the internet. This misspelling is a clear indication that the user is not just a moron but also an illiterate ignoramus incapable of intelligent intercourse with the rest of humanity.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=morron
![]()
Dat gebeurt daar geregeld.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:53 schreef marcus302 het volgende:
Op vrijdag 21 november was het HARD aan het regelen in Assen. Dus wat doe ik samen met mijn 3 vrienden? Wij gaan schuilen in een parkeer garage. Terwijl wij daar schuilen... Wie komt daar de trap aflopen? Politie. Naam noteren, id kaart laten zien. Was allemaal goed, ze hadden mij genoteerd en zeiden tegen mij dat ze mij misschien een boete zouden sturen.
Een raak verstand was beter geweest inderdaad.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Maar het berust natuurlijk allemaal op een mis verstand.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:38 schreef DoomCow het volgende:
Goeie aflevering weer, ondanks alle kritiek hier. Dat Sylar Elle, de vrouw van wie hij houd, vermoord zegt veel over hoe verder te gaan met dit karakter. Na alles wat Angela en Arthur hem zouden willen zijn, kiest hij om te luisteren naar Noah, en de algeliefde moordenaar die hij in werkelijk is te zijn.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:29 schreef de_bosverkrachter. het volgende:
schorriemorrie's zoals jou verzieken onze samenleving
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:56 schreef Isegrim het volgende:
Zullen we elke keer dat we het bij een bedrijf zien, een brief sturen? Ik wil wel een soort standaardbrief opstellen.
Maak je geen illusies.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de kruistocht, maar om het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid naar een reactie op een serieuze klacht.
ik ook wel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:56 schreef Isegrim het volgende:
Zullen we elke keer dat we het bij een bedrijf zien, een brief sturen? Ik wil wel een soort standaardbrief opstellen.
Jah...quote:Op maandag 1 december 2008 09:51 schreef Slappy het volgende:
Ik ben geen tokkie en jij was vast dronken toen je mijn post las want het was perfeckt Nederlands
Je zult het wel onbegrijpelijk hebben opgeschreven.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:23 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maak je geen illusies.
Ik schreef ooit een brief aan Balkenende met het evrzoek om niet meer het woord Holland te gebruiken als hij Nederland bedoelde. En ik kreeg een brief terug, waarin Balkenende zei kennis te nemen van mijn wens om zelf niet het woord Holland te gebruiken als ik Nederland bedoelde.
Geschreven door een onderknuppel, natuurlijk.
Over begrijpend lezen gesproken.
Ik ga er ook eentje melden; en wel deze:quote:Op woensdag 3 december 2008 06:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb in elk geval van de laatste twee gevallen melding gemaakt bij SOS (Signalering Onjuist Spatiegebruik).
http://www.spatiegebruik.nl/
Bron: ELFvoetbal.nlquote:KNVB royeert pistool trekkende jeugdspeler
De tuchtcommissie van district West I heeft een jeugdspeler van de voetbalvereniging DWSV in Utrecht, met ingang van 3 december 2008, geroyeerd als lid van de KNVB.
Dit gebeurde omdat hij op 8 november 2008 bij de wedstrijd SCH’44 A2 – DWSV A1 een pistool richtte op de hoofden van tenminste twee personen. Daarvoor had hij ook al tegenstanders getrapt en bedreigd met een vuisthamer.
De straf is in lijn met het lik-op-stukbeleid van de KNVB. De speler heeft één maand de gelegenheid in beroep te gaan tegen de uitspraak van de tuchtcommissie.
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:29 schreef ArnoKlaassen het volgende:
1. Erg gevaarlijk
2. Wel zeker waldadig
3. Je moet wel het IQ van een baksteen hebben. Laat me raden een baksteen van een viaduct vind je ook leuk. Je mikt tenslotte niet op auto's
De bak in gaan zal niet gebeuren maar reken maar dat je een taakstraf (en een strafblad) krijgt.
Ja vast!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je zult het wel onbegrijpelijk hebben opgeschreven.
'Pistool' krijgt zo ook een andere bijklank...quote:Op woensdag 3 december 2008 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga er ook eentje melden; en wel deze:
[..]
Bron: ELFvoetbal.nl
Vunzige voetballers, bah.
Vraag me toch af hoe dat gaat, mini-spaans.quote:*NIEUW* Boek nu een reis naar een spaanstalig land en ontvang gratis een mini-spaans cursus.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:29 schreef de_bosverkrachter. het volgende:
schorriemorrie's zoals jou verzieken onze samenleving
Mwah, hij zet het in meervoud. Heb ik niet zo'n moeite mee.quote:
Meervoud bij een niet-telbaar zelfstandig naamwoord?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mwah, hij zet het in meervoud. Heb ik niet zo'n moeite mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |