Ik werk bij een tent als bezorger, met een hoop andere couriers.
Dus zo'n collega vraagt mij of ik dezelfde dag, 2 uur later voor em wou openen.
Ok, afgesproken dat ik voor hem inval, en hij vervolgens iemand voor mij regelt op woensdag.
Ik heb immers geen zin om extra te werken.
Laten we de collega die voor me in hoort te vallen even X noemen.
Samengevat: Ik werk voor hem, en het is zijn taak om voor mij vervanging te regelen op die dag (aangezien hij die dag al werkt). Mocht er wat zijn kon hij me altijd bellen.
Het was woensdagavond, en werd ik om half 5 gebeld door mn manager.
M: Gast, waar blijf je?
S: Hoe bedoel je waar blijf ik? X zou vervanging voor me regelen.
M: Dat is dus niet gebeurt en we hebben maar 2 bezorgers, en X zelf is er ook niet! Hij is ziek! Dus bel X maar!

....?! Dus ik bel die gast 4x op zn mobiel, 2x zn huisnummer en een andere collega heeft em ook nog gebeld. Geen antwoord. Ik bel mn manager terug.
M: O hey, hier is X
S: Hij was toch ZIEK!?
X: Ey man, met X
S: Wat flik je me nou, je zou vervanging regelen
X: Nee is in orde, we hebben al 4 bezorgers, want die nieuwe rijdt mee.
S: Oke..., dan is het opgelost
Ik hang op, en 5 minuten later kreeg ik mijn bloody pissed manager weer aan de lijn.
M: Ik wil NU dat er iemand komt courieren!
S: Je hebt die nieuwe toch? Dan is het toch opgelost?
M: Nee, hij is nieuw, dus gaat ie weer vroeg weg omdat ie ingewerkt werd!
Dus ik bel de baas

Situatie uitgelegd en nog wat geruzie over onduidelijkheid.
Ik vraag hem wie de klojo is, ik of X en leg de hele situatie uit, en de discussie ging liep zo 5 minuten met argumenten en tegenargumenten.
Achteraf kreeg ik weer gelijk zoals altijd, want ik heb het duidelijk uitgelegd aan X en hij stemde in, en ik heb ook nog een chatlog, dus die verstuurde ik ook even door naar B.
Ik kreeg zelfs te horen dat X nergens van af wist!!!

Toen vatte ik lichter laaie en vertelde hem dat DAT bullshit was en ik hier zwaar bewijs heb dat ie het wel dondersgoed wist. Ik zit hoe dan ook niet fout!!
Klacht: Collega fixt geen vervanging, licht me nergens over in (dat hij niks geregeld heeft bijv). Manager onterecht boos op me want die geloof de leugens van X die beweert nergens iets van af te weten.
Aangezien ik nog zat kansen heb, en dit zijn laatste was wou hij zijn incompetentie op mij afschuiven, zodat hij geen kans zou hebben op ontslag door zijn eigen incompetentie.
Pro: Baas die me begrijpt
Samenvatting: Collega is incompetent. Hij zorgt niet voor vervanging, hij belde me er niet over, manager over de rooie en het is allemaal mijn schuld, maar de boss zegt dat die gast zelf gewoon een aso is omdat hij niks doet en de boel bij elkaar liegt. Ik stuurde een chatlog met bewijs en nu is het afwachten wat er op gezegd wordt.
PS: Ik wist gewoon dat dit ging gebeuren met die gast, maargoed, aan zijn incompetentie kan ik vrij weinig doen
Ja, het leven is erg zwaar. Ik vind dit niet zwaar maar schijtirritant
. Alsof jij niet boos word als iemand zijn afspraken niet nakomt, en jou nog de schuld geeft
[ Bericht 18% gewijzigd door Sjibble op 27-11-2008 19:15:15 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img]
Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]