abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63572549
Ik werk bij een tent als bezorger, met een hoop andere couriers.
Dus zo'n collega vraagt mij of ik dezelfde dag, 2 uur later voor em wou openen.
Ok, afgesproken dat ik voor hem inval, en hij vervolgens iemand voor mij regelt op woensdag.
Ik heb immers geen zin om extra te werken.
Laten we de collega die voor me in hoort te vallen even X noemen.

Samengevat: Ik werk voor hem, en het is zijn taak om voor mij vervanging te regelen op die dag (aangezien hij die dag al werkt). Mocht er wat zijn kon hij me altijd bellen.

Het was woensdagavond, en werd ik om half 5 gebeld door mn manager.
M: Gast, waar blijf je?
S: Hoe bedoel je waar blijf ik? X zou vervanging voor me regelen.
M: Dat is dus niet gebeurt en we hebben maar 2 bezorgers, en X zelf is er ook niet! Hij is ziek! Dus bel X maar!

....?! Dus ik bel die gast 4x op zn mobiel, 2x zn huisnummer en een andere collega heeft em ook nog gebeld. Geen antwoord. Ik bel mn manager terug.

M: O hey, hier is X
S: Hij was toch ZIEK!?
X: Ey man, met X
S: Wat flik je me nou, je zou vervanging regelen
X: Nee is in orde, we hebben al 4 bezorgers, want die nieuwe rijdt mee.
S: Oke..., dan is het opgelost

Ik hang op, en 5 minuten later kreeg ik mijn bloody pissed manager weer aan de lijn.
M: Ik wil NU dat er iemand komt courieren!
S: Je hebt die nieuwe toch? Dan is het toch opgelost?
M: Nee, hij is nieuw, dus gaat ie weer vroeg weg omdat ie ingewerkt werd!

Dus ik bel de baas Situatie uitgelegd en nog wat geruzie over onduidelijkheid.
Ik vraag hem wie de klojo is, ik of X en leg de hele situatie uit, en de discussie ging liep zo 5 minuten met argumenten en tegenargumenten.
Achteraf kreeg ik weer gelijk zoals altijd, want ik heb het duidelijk uitgelegd aan X en hij stemde in, en ik heb ook nog een chatlog, dus die verstuurde ik ook even door naar B.
Ik kreeg zelfs te horen dat X nergens van af wist!!! Toen vatte ik lichter laaie en vertelde hem dat DAT bullshit was en ik hier zwaar bewijs heb dat ie het wel dondersgoed wist. Ik zit hoe dan ook niet fout!!

Klacht: Collega fixt geen vervanging, licht me nergens over in (dat hij niks geregeld heeft bijv). Manager onterecht boos op me want die geloof de leugens van X die beweert nergens iets van af te weten.
Aangezien ik nog zat kansen heb, en dit zijn laatste was wou hij zijn incompetentie op mij afschuiven, zodat hij geen kans zou hebben op ontslag door zijn eigen incompetentie.

Pro: Baas die me begrijpt

Samenvatting: Collega is incompetent. Hij zorgt niet voor vervanging, hij belde me er niet over, manager over de rooie en het is allemaal mijn schuld, maar de boss zegt dat die gast zelf gewoon een aso is omdat hij niks doet en de boel bij elkaar liegt. Ik stuurde een chatlog met bewijs en nu is het afwachten wat er op gezegd wordt.

PS: Ik wist gewoon dat dit ging gebeuren met die gast, maargoed, aan zijn incompetentie kan ik vrij weinig doen

Ja, het leven is erg zwaar. Ik vind dit niet zwaar maar schijtirritant . Alsof jij niet boos word als iemand zijn afspraken niet nakomt, en jou nog de schuld geeft

[ Bericht 18% gewijzigd door Sjibble op 27-11-2008 19:15:15 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_63572649
Het leven is zwaar he jongen.
[ Bericht 91% gewijzigd door Juup© op 15-08-2008 19:08 ]
pi_63572694
geef maar toe dat je pizza's bezorgd
...
pi_63572736
En je manager is een prutser!
pi_63572806
Je kan wel bij ons werken als bezorger. Flexibele werktijden en een marktconform salaris!
  donderdag 27 november 2008 @ 19:16:12 #6
131603 Afwazig
Serious business
pi_63572971
Eind goed, al goed knul .
pi_63573077
Mijn baan is prima Durum, maar sommige mensen...
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_63573290
Terechte klacht, ik heb al een uur geleden gebeld maar die pizza is nog steeds niet bezorgd!!!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 27 november 2008 @ 19:28:15 #9
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_63573351
Ja sorry maar jij bent wel verantwoordelijk. Hij zou weliswaar vervanging regelen maar je moet het zelf wel verantwoorden. Helaas. Zo werkt het.

Hetzelfde als een produkt kopen wat mankementen vertoont. De winkelier is verantwoordelijk voor wat 'ie verkoopt en mag er ook op aangesproken worden. Dat die z'n meuk ook maar van een ander heeft moet voor de klant niet uitmaken.
Je hoort vaak van de winkelier van ja moet je de fabrikant maar bellen (Philips bijvoorbeeld voor als je een fucking HDD Recorder hebt gekocht). NEE dat is niet zo, de winkelier moet dat regelen.

In deze analogie is TS de winkelier, en X de leverancier.
How can I make this topic about me?
  donderdag 27 november 2008 @ 19:37:22 #10
78498 classpc
I don't like change
pi_63573612
Winkeliers>klant en Bezorger>baas zijn twee verschillende dingen gebrokenglas
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  donderdag 27 november 2008 @ 20:12:10 #11
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_63574735
TS is incompetent omdat hij een deal maakt met collega's zonder dat hij ingedekt is.
Dan ben je gewoon gegarandaard de löl
  donderdag 27 november 2008 @ 20:17:42 #12
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_63574897
Het leven van TS...
Op elke fokker past een bril.
pi_63576874
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:12 schreef blaatertje het volgende:
TS is incompetent omdat hij een deal maakt met collega's zonder dat hij ingedekt is.
Dan ben je gewoon gegarandaard de löl

Hoe moeilijk is het om dit te begrijpen?

Hij moet zorgen dat ik een invaller krijg.
Maar als hij niet voor een vervanger heeft gezorgd omdat ie geen zin had, of niemand kon regelen, dan bel je toch automatisch terug en zeg je "Hey, ik heb niemand kunnen vinden, kan je alsnog donderdag komen werken? Werk ik de volgende donderdag wel voor je" Bijvoorbeeld.

Ter info, mn baas gaf me gelijk wat dat betreft. Ik ben niet incompetent, het is meer dat 3/4 van de Uni-Fok!kers de situatie niet kunnen begrijpen.
[/quote]
pi_63577659
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:17 schreef Catch_me het volgende:
Het leven van TS...
Is?
0 topics op naam. 14.gif
pi_63577711
quote:
Op donderdag 27 november 2008 19:01 schreef Sjibble het volgende:
Ik werk bij een tent als bezorger, met een hoop andere couriers.
Dus zo'n collega vraagt mij of ik dezelfde dag, 2 uur later voor em wou openen.
Ok, afgesproken dat ik voor hem inval, en hij vervolgens iemand voor mij regelt op woensdag.
Ik heb immers geen zin om extra te werken.
Laten we de collega die voor me in hoort te vallen even X noemen.

Samengevat: Ik werk voor hem, en het is zijn taak om voor mij vervanging te regelen op die dag (aangezien hij die dag al werkt). Mocht er wat zijn kon hij me altijd bellen.

Het was woensdagavond, en werd ik om half 5 gebeld door mn manager.
M: Gast, waar blijf je?
S: Hoe bedoel je waar blijf ik? X zou vervanging voor me regelen.
M: Dat is dus niet gebeurt en we hebben maar 2 bezorgers, en X zelf is er ook niet! Hij is ziek! Dus bel X maar!

....?! Dus ik bel die gast 4x op zn mobiel, 2x zn huisnummer en een andere collega heeft em ook nog gebeld. Geen antwoord. Ik bel mn manager terug.

M: O hey, hier is X
S: Hij was toch ZIEK!?
X: Ey man, met X
S: Wat flik je me nou, je zou vervanging regelen
X: Nee is in orde, we hebben al 4 bezorgers, want die nieuwe rijdt mee.
S: Oke..., dan is het opgelost

Ik hang op, en 5 minuten later kreeg ik mijn bloody pissed manager weer aan de lijn.
M: Ik wil NU dat er iemand komt courieren!
S: Je hebt die nieuwe toch? Dan is het toch opgelost?
M: Nee, hij is nieuw, dus gaat ie weer vroeg weg omdat ie ingewerkt werd!

Dus ik bel de baas Situatie uitgelegd en nog wat geruzie over onduidelijkheid.
Ik vraag hem wie de klojo is, ik of X en leg de hele situatie uit, en de discussie ging liep zo 5 minuten met argumenten en tegenargumenten.
Achteraf kreeg ik weer gelijk zoals altijd, want ik heb het duidelijk uitgelegd aan X en hij stemde in, en ik heb ook nog een chatlog, dus die verstuurde ik ook even door naar B.
Ik kreeg zelfs te horen dat X nergens van af wist!!! Toen vatte ik lichter laaie en vertelde hem dat DAT bullshit was en ik hier zwaar bewijs heb dat ie het wel dondersgoed wist. Ik zit hoe dan ook niet fout!!

Klacht: Collega fixt geen vervanging, licht me nergens over in (dat hij niks geregeld heeft bijv). Manager onterecht boos op me want die geloof de leugens van X die beweert nergens iets van af te weten.
Aangezien ik nog zat kansen heb, en dit zijn laatste was wou hij zijn incompetentie op mij afschuiven, zodat hij geen kans zou hebben op ontslag door zijn eigen incompetentie.

Pro: Baas die me begrijpt

Samenvatting: Collega is incompetent. Hij zorgt niet voor vervanging, hij belde me er niet over, manager over de rooie en het is allemaal mijn schuld, maar de boss zegt dat die gast zelf gewoon een aso is omdat hij niks doet en de boel bij elkaar liegt. Ik stuurde een chatlog met bewijs en nu is het afwachten wat er op gezegd wordt.

PS: Ik wist gewoon dat dit ging gebeuren met die gast, maargoed, aan zijn incompetentie kan ik vrij weinig doen

Ja, het leven is erg zwaar. Ik vind dit niet zwaar maar schijtirritant . Alsof jij niet boos word als iemand zijn afspraken niet nakomt, en jou nog de schuld geeft
pi_63578397
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:39 schreef Queque het volgende:

[..]

Mensen die de OP quoten
pi_63580071
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:53 schreef Vandaw het volgende:

[..]

Mensen die de OP quoten
om 1 spellingsfout
  donderdag 27 november 2008 @ 22:32:20 #18
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_63580167
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:19 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het om dit te begrijpen?
Niet.
quote:
Hij moet zorgen dat ik een invaller krijg.
[..]
Dat is inderdaad júllie afspraak. Echter, als je het voor donderdag niet met je baas hebt besproken ben jíj een mongool. Daarnaast: als je weet dat hij incompetent is, maak dan niet zo'n afspraak of controleer het op z'n minst. Precies zoals gebrokenglas zei, ongeacht zijn analogie.
quote:
Ter info, mn baas gaf me gelijk wat dat betreft. Ik ben niet incompetent, het is meer dat 3/4 van de Uni-Fok!kers de situatie niet kunnen begrijpen.
Over 1 kam scheren, goed zo!
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  donderdag 27 november 2008 @ 22:41:51 #19
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_63580584
Mongolen heb je overal he
pi_63580764
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:32 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Niet.
[..]

Dat is inderdaad júllie afspraak. Echter, als je het voor donderdag niet met je baas hebt besproken ben jíj een mongool. Daarnaast: als je weet dat hij incompetent is, maak dan niet zo'n afspraak of controleer het op z'n minst. Precies zoals gebrokenglas zei, ongeacht zijn analogie.
[..]

Over 1 kam scheren, goed zo!
Oke, ik wist niet dat ie niet competent was.
En mn manager wist het. We hebben 2 soorten managers, en de winkelmanager liet ik het weten, dezelfde dag nog dat het geregeld was. De andere gaat het niks aan.
Nu heb ik het moeten controleren en is alles weer mijn schuld, ye right .
[/quote]
pi_63580801
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:29 schreef Queque het volgende:

[..]

om 1 spellingsfout
niet slecht vind ik maar zo.
Nu ik het bekijk had het toch WORDT moeten wezen
[/quote]
  donderdag 27 november 2008 @ 22:48:35 #22
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_63580878
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:29 schreef Queque het volgende:

[..]

om 1 spellingsfout
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  donderdag 27 november 2008 @ 23:01:47 #23
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_63581436
Tuurlijk was jij nog verwantwoordelijk. Jouw naam stond namelijk nog op de planning en daarom werd jij ook gebeld toen er niet voldoende bezorgers waren.

Maar gelukkig heb je altijd gelijk..
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_63581662
Leven is toch zwaar als bezorger zeg
pi_63582340
Je had je manager vooraf moeten melden ... niet achteraf. Neemt niet weg dat X een onbetrouwbare incompetente mongool is. Zegt ook wat over jezelf als je X op z'n woord vertrouwd en al weet dat het fout gaat. Geen hart voor de zaak, op TS en X kunnen we bouwen
  donderdag 27 november 2008 @ 23:32:38 #26
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_63582502
''manager'' van een pizza tent
mensen die te pas en te onpas de naam manager gebruiken
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  donderdag 27 november 2008 @ 23:38:15 #27
3185 Adelante
To let it go now
pi_63582658
van ruilen komt huilen, niet aan beginnen dus.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63583007
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:32 schreef Fortitudo het volgende:
''manager'' van een pizza tent
mensen die te pas en te onpas de naam manager gebruiken
Dan noem ik me ook maar manager. M'n vriendin blijft helaas baas
  vrijdag 28 november 2008 @ 17:38:26 #29
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_63599810
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:51 schreef WillempieB het volgende: