quote:Op maandag 24 november 2008 11:29 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
NetSplitter is met een kleine s. Netsplitter dus. KAN JE NOU HELEMAAL NIETS ?![]()
Dat wel, maar kon de kant niet opkomenquote:Op maandag 24 november 2008 11:32 schreef Spooky4u het volgende:
Kan die hond zelf niet terugzwemmen?
Dan pak je hem bij zijn halsband en trek je hem op de kant. Hoef je zelf het water niet voor in hoor.quote:Op maandag 24 november 2008 11:35 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Dat wel, maar kon de kant niet opkomen
PS PAINT KOMT ERAAN!
quote:
Indd TS IS CHINEES BWOAHAHquote:
Oh ben je er zo eentjequote:Op maandag 24 november 2008 12:13 schreef Jaheur het volgende:
Riem had ik wel bij me en halsband had ik afgedaan. Zat aan de riem vast en ik ben zo sjonnie die de honden los laat lopen.
Klacht 15: mensen die niet kunnen spellen.quote:Op maandag 24 november 2008 11:22 schreef Jaheur het volgende:
Klacht3: Hond die niet luisterd
quote:
Ja maar in het linkerplaatje ben ik een neger...quote:Op maandag 24 november 2008 12:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Indd TS IS CHINEES BWOAHAH![]()
OT : Goed topic
Je bent een neger met geblondeerd haarquote:Op maandag 24 november 2008 12:29 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Ja maar in het linkerplaatje ben ik een neger...
Oftewel ik ben een neger die zo af en toe blank is met een gele lul
Ik ben niet eens een neger, maar als ik aan een neger denkt met blond haar denk ik aan die van "Uit de duitse kast komen"quote:Op maandag 24 november 2008 12:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je bent een neger met geblondeerd haar![]()
![]()
a la Koné ( Die faler van pisvee )![]()
quote:Op maandag 24 november 2008 12:37 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een neger, maar als ik aan een neger denkt met blond haar denk ik aan die van "Uit de duitse kast komen"
Der Günther
http://www.dumpert.nl/mediabase/19915/4dc48700/der_g_nther.html
quote:
Och, eindelijk weer eens een echte klacht in plaats van die sneue verzonnen hosselverhaaltjes.quote:Op maandag 24 november 2008 13:13 schreef Juup© het volgende:
Klaagbaak gaat hard achteruit met dit soort topics.
Toegevoegd en terechte klachtquote:Op maandag 24 november 2008 13:23 schreef sezten het volgende:
en gelijk heb je!
gelukkig zijn mijn honden niet zo weg van watermaar achter eenden aanrennen doen ze maar al te graag
klacht 16: mensen die hun honden los laten lopen en vervolgens fucking snel op jou aangelijnde honden af komt rennen waardoor ze bang worden.
Klacht 17: mensen die zeuren over loslopende honden in een losloopgebied.quote:Op maandag 24 november 2008 13:23 schreef sezten het volgende:
en gelijk heb je!
gelukkig zijn mijn honden niet zo weg van watermaar achter eenden aanrennen doen ze maar al te graag
klacht 16: mensen die hun honden los laten lopen en vervolgens fucking snel op jou aangelijnde honden af komt rennen waardoor ze bang worden.
Klacht 18: TS vertelt dat niet.quote:Op maandag 24 november 2008 13:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Klacht 17: mensen die zeuren over loslopende honden in een losloopgebied.
Wat boeit mij het nou of ze daar los mogen of niet, ik ben een sjonnie die de honden daar zowiezo los laat lopen.quote:
ja, maar die mekker van klacht 17 ofzo die loopt te verkondigen dat ik loop te zeuren op loslopende honden in losloopgebieden?quote:Op maandag 24 november 2008 14:09 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Wat boeit mij het nou of ze daar los mogen of niet, ik ben een sjonnie die de honden daar zowiezo los laat lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |