Och, eindelijk weer eens een echte klacht in plaats van die sneue verzonnen hosselverhaaltjes.quote:Op maandag 24 november 2008 13:13 schreef Juup© het volgende:
Klaagbaak gaat hard achteruit met dit soort topics.
Toegevoegd en terechte klachtquote:Op maandag 24 november 2008 13:23 schreef sezten het volgende:
en gelijk heb je!
gelukkig zijn mijn honden niet zo weg van watermaar achter eenden aanrennen doen ze maar al te graag
klacht 16: mensen die hun honden los laten lopen en vervolgens fucking snel op jou aangelijnde honden af komt rennen waardoor ze bang worden.
Klacht 17: mensen die zeuren over loslopende honden in een losloopgebied.quote:Op maandag 24 november 2008 13:23 schreef sezten het volgende:
en gelijk heb je!
gelukkig zijn mijn honden niet zo weg van watermaar achter eenden aanrennen doen ze maar al te graag
klacht 16: mensen die hun honden los laten lopen en vervolgens fucking snel op jou aangelijnde honden af komt rennen waardoor ze bang worden.
Klacht 18: TS vertelt dat niet.quote:Op maandag 24 november 2008 13:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Klacht 17: mensen die zeuren over loslopende honden in een losloopgebied.
Wat boeit mij het nou of ze daar los mogen of niet, ik ben een sjonnie die de honden daar zowiezo los laat lopen.quote:
ja, maar die mekker van klacht 17 ofzo die loopt te verkondigen dat ik loop te zeuren op loslopende honden in losloopgebieden?quote:Op maandag 24 november 2008 14:09 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Wat boeit mij het nou of ze daar los mogen of niet, ik ben een sjonnie die de honden daar zowiezo los laat lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |