Loop je gister met de honden langs de natuurplas ver van het water. In de verte zie ik iets met veren. Oog in oog ziet het ons ook.
De geveerde vriend zet het op een lopen en rent naar het water, maar toen wat er toen gebeurde.
De hond aka labrador is niet bang voor een beetje water en rent achter de eend aan en je raad het al. Die gaat het water in. Helaas had de hond de riem niet om dus ik mocht ook kennismaken met het koude water om de hond eruit te halen. Helaas moest de kleine hond van mij en me vriendin ook maar even mee....
Klacht1: Water is koud
Klacht2: Hond die van je schoonmoeder is
Klacht3: Hond die niet luisterd
Klacht4: Hond die niet op de kant kan komen
Klacht5: Me vriendin die me uitlacht
Klacht6: De hond van mij en me vriendin moest mee onder de douche omdat deze witte vriend bruin was geworden
Klacht7: Geen verkoudheid opgelopen om me ziek te melden van me werk
Klacht8: Geen boswachter in de buurt die het water inspringt om de hondjes te redden
Klacht9: Geen jager die de eend had doodgeschoten voordat die het water in sprong
Klacht10: Kleine piemel van het koude water
Klacht11: Fokkers die nu gaan roepen dat me piemel ook klein is zonder koud water
Klacht12: Te veel klachten (Thnx to NetSplitter)
Klacht13: Wat een kuttopic!! (Thnx to Oldenzaal)
Klacht14: Paint is kut
Klacht15: mensen die niet kunnen spellen. (Thnx to EchtGaaf)
klacht16: mensen die hun honden los laten lopen en vervolgens fucking snel op jou aangelijnde honden af komt rennen waardoor ze bang worden.
Klacht17: mensen die zeuren over loslopende honden in een losloopgebied
Klacht18: Vriendin smste net dat de schoenen stuk zijn gegaan door de wasmachine
[ Bericht 3% gewijzigd door Jaheur op 24-11-2008 13:29:54 ]