Trouwen ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:03 schreef dizzylizzy het volgende:
Vrouwengames.... hmz.. ik ben een vrouw en ik speel Rockband en Gitar Hero!!
Sims... jeeeeeeezzzzzz das voor meisjes
Nummertje 4 of 5?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer eens CODen ?
Zit nu vol op de 5quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
4 uiteraard. 5 lijkt me dus geen bom aan.
Niemand haalt me ook over om die game te halen, ben zeer tevreden met COD4 en heb vorige week zelfs de singleplayer nog een keer gespeeld..quote:
De setting van 4 is wat aansprekender dan 5 he. Tweede Wereldoorlog is nu al zo vaak gedaan in games.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
4 uiteraard. 5 lijkt me dus geen bom aan.
Jammergenoeg wel ja, maar hij moet uiteindelijk wel in mijn kast komen te staan. Morgen loon van 4 weken. Dus dan komen er ook een aantal games.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:31 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
De setting van 4 is wat aansprekender dan 5 he. Tweede Wereldoorlog is nu al zo vaak gedaan in games.
Het is wel veel bouwen en zo dus bij nader inzien misschien toch meer geschikt voor jongens. Al is Kazooie wel een echte chick met ballenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:14 schreef Blue Thunder het volgende:
ben nu de demo van Banjo Kazooie aan het downen, kijken of het wat is.
Goed ideequote:Op dinsdag 25 november 2008 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
Worms!!! nog maar 400 punten!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:16 schreef Blue Thunder het volgende:
hahahcondemned
nou, dat gaat ze vast waarderen jah hahaha
Ik ben een vrouwquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:52 schreef Blue Thunder het volgende:
Zijn er mensen die toevallig weten welke spellen die typisch voor vrouwen zijn? zoals de sims enzo? Ben op zoek naar een paar spellen voor mijn vrouw maar ik kan niets vinden voor haar...
Dus een beetje in de trant van de sims, harry potter en dat soort dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |