Trouwen ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:03 schreef dizzylizzy het volgende:
Vrouwengames.... hmz.. ik ben een vrouw en ik speel Rockband en Gitar Hero!!
Sims... jeeeeeeezzzzzz das voor meisjes
Nummertje 4 of 5?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer eens CODen ?
Zit nu vol op de 5quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
4 uiteraard. 5 lijkt me dus geen bom aan.
Niemand haalt me ook over om die game te halen, ben zeer tevreden met COD4 en heb vorige week zelfs de singleplayer nog een keer gespeeld..quote:
De setting van 4 is wat aansprekender dan 5 he. Tweede Wereldoorlog is nu al zo vaak gedaan in games.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
4 uiteraard. 5 lijkt me dus geen bom aan.
Jammergenoeg wel ja, maar hij moet uiteindelijk wel in mijn kast komen te staan. Morgen loon van 4 weken. Dus dan komen er ook een aantal games.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:31 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
De setting van 4 is wat aansprekender dan 5 he. Tweede Wereldoorlog is nu al zo vaak gedaan in games.
Het is wel veel bouwen en zo dus bij nader inzien misschien toch meer geschikt voor jongens. Al is Kazooie wel een echte chick met ballenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:14 schreef Blue Thunder het volgende:
ben nu de demo van Banjo Kazooie aan het downen, kijken of het wat is.
Goed ideequote:Op dinsdag 25 november 2008 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
Worms!!! nog maar 400 punten!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:16 schreef Blue Thunder het volgende:
hahahcondemned
nou, dat gaat ze vast waarderen jah hahaha
Ik ben een vrouwquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:52 schreef Blue Thunder het volgende:
Zijn er mensen die toevallig weten welke spellen die typisch voor vrouwen zijn? zoals de sims enzo? Ben op zoek naar een paar spellen voor mijn vrouw maar ik kan niets vinden voor haar...
Dus een beetje in de trant van de sims, harry potter en dat soort dingen.
Wij hebben er gewoon 2 staan. Is ook een ideequote:Op zondag 30 november 2008 19:00 schreef ScrapHead het volgende:
Mijn vrouw speelt graag GTA4 & PGR4 op de Xdoos.![]()
Ideaal toch?!
Behalve dat ik de Xbox moet delen
Goed idee!quote:Op zondag 30 november 2008 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij hebben er gewoon 2 staan. Is ook een idee
Ja is die leuk? Ook niet te moeilijk?quote:Op maandag 1 december 2008 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
The Golden Compass is ook leuk btw.
Whoops.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:05 schreef PP. het volgende:
Viva Pinata, dat vindt mijn vriendin altijd wel leuk. Verder op XBLA Uno en Zuma.
Ja ik vind hem echt heel leuk. Ik heb hem nu uitgespeeld. heb hem dus ook voor 10 euro gekocht toen.quote:Op maandag 1 december 2008 23:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ja is die leuk? Ook niet te moeilijk?
Ik zie hem altijd voor 10euro liggen in de bart smit. En als ie leuk is haal ik m ff voor mijn vriendin
viva pinata vind ik wel lachen trouwens...quote:Op donderdag 11 december 2008 21:18 schreef Blue Thunder het volgende:
ik heb inmiddels ook GH:WT en we zijn al druk bezig met een band carreer. Viva Pinata even getest, daar was ze snel klaar mee.
kingdom for keflings is ook wel interessant... zal eens MS punten aanschaffen
Banjoo heeft ze de demo van gedaan, daar was ze niet echt enthousiast over...
Die wil ik ook!quote:Op maandag 1 december 2008 22:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Deze misschien?
http://www.xboxworld.nl/n(...)en-met-eigen-avatar/
http://www.gamegirladvanc(...)vibrator.html#000141quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:32 schreef Scarface2004 het volgende:
een game waar de controller veel bij trilt.
nu ook op XBLAquote:Ever on the media consumer, Justin insisted, "But this one comes with a trance vibrator!"
I looked at the package curiously. "I wonder what that's for? It costs nearly 2000 yen more!"
Zijn die games wel een beetje leuk? M'n vriendin houdt wel van Harry Potter namelijk.quote:Op maandag 22 december 2008 22:10 schreef Blue Thunder het volgende:
Zooo, Harry Potter gekochtdie is tevreden
Ik heb hem ook. Ik vind hem geweldig, maar ben wek een potterfanquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:01 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zijn die games wel een beetje leuk? M'n vriendin houdt wel van Harry Potter namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep.quote:Op maandag 1 december 2008 14:17 schreef Reintji het volgende:
Scene it is hier ook wel een succes nummer bij de dames
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |