Rondje hardlopen dan. Kom op, doe er wat aanquote:Op zondag 30 november 2008 01:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Al had ik nou wat om me op te warmen, lichaamsbeweging bijvoorbeeld.
Not what i had in mind, maar okquote:Op zondag 30 november 2008 01:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Rondje hardlopen dan. Kom op, doe er wat aan
Ik ga slapen
Heb haar tijdens de ADP tour gezien in de Bijlmer Bierschuur, dat was geweldigquote:
Left 4 Dead natuurlijkquote:
Vind hem een beetje te makkelijk L4D en sinds kort een SLI setup dus wil ook wat grafisch geweld en de HalfLife2 engine is nou ook niet echt super mooi.quote:Op zondag 30 november 2008 12:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Left 4 Dead natuurlijk
Zombies schieten
De hoogste moeilijkheidsgraad en dan de achievements halen, probeer dat maar eensquote:Op zondag 30 november 2008 13:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind hem een beetje te makkelijk L4D en sinds kort een SLI setup dus wil ook wat grafisch geweld en de HalfLife2 engine is nou ook niet echt super mooi.
Ik kan multitaskenquote:Op zondag 30 november 2008 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
Het lijkt er niet op dat je flink aan het gamen bent Elegy.
Vrouw dat je er bentquote:
Hoi Bengeltje, ook lekker van de zondag aan het genieten ?quote:Op zondag 30 november 2008 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Box.
Elegy mannen kunnen helemaal niet multitasken.
Ik kan het wel, en beter dan vrouwenquote:Op zondag 30 november 2008 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Box.
Elegy mannen kunnen helemaal niet multitasken.
Ons mannenquote:Op zondag 30 november 2008 14:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik kan het wel, en beter dan vrouwen
Ik bevestig het alleenquote:Op zondag 30 november 2008 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent een slaafje van Elegy??? Hoe weet jij dat je kan multitasken?
quote:Op zondag 30 november 2008 17:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een andere sport.
quote:
Wist niet dat jullie er al over dachten een gezinnetje te startenquote:Op zondag 30 november 2008 18:53 schreef dawg het volgende:
Die ligt nu languit op de bank een of ander TV-programma te kijken. Iets met een minibaby.
Waarom denk je dat ik niet mee zit te kijken?quote:Op zondag 30 november 2008 18:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wist niet dat jullie er al over dachten een gezinnetje te starten
omdat je nu zit te internetten. Geef kluts anders ff een lik van mequote:Op zondag 30 november 2008 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet mee zit te kijken?
Het was een retorische vraag.quote:Op zondag 30 november 2008 19:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
omdat je nu zit te internetten. Geef kluts anders ff een lik van me
quote:Op zondag 30 november 2008 19:12 schreef Kluts het volgende:
Ik ben er wel hoor.
Wat moet ik nou weer met een lik?quote:Op zondag 30 november 2008 19:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag geeft zelf maar die lik aan kluts
En nu?quote:Op zondag 30 november 2008 19:08 schreef mrbox het volgende:
Grappig om te zien hoe bindingsangst zich manifesteert. Een relatie was te veel maar bijna elk weekend bij elkaar zijn om "buddy's" te zijn niet
Op hyves zwaai je alleen naar me, en nu krijg ik een lik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |