Rondje hardlopen dan. Kom op, doe er wat aanquote:Op zondag 30 november 2008 01:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Al had ik nou wat om me op te warmen, lichaamsbeweging bijvoorbeeld.
Not what i had in mind, maar okquote:Op zondag 30 november 2008 01:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Rondje hardlopen dan. Kom op, doe er wat aan
Ik ga slapen
Heb haar tijdens de ADP tour gezien in de Bijlmer Bierschuur, dat was geweldigquote:
Left 4 Dead natuurlijkquote:
Vind hem een beetje te makkelijk L4D en sinds kort een SLI setup dus wil ook wat grafisch geweld en de HalfLife2 engine is nou ook niet echt super mooi.quote:Op zondag 30 november 2008 12:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Left 4 Dead natuurlijk
Zombies schieten
De hoogste moeilijkheidsgraad en dan de achievements halen, probeer dat maar eensquote:Op zondag 30 november 2008 13:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind hem een beetje te makkelijk L4D en sinds kort een SLI setup dus wil ook wat grafisch geweld en de HalfLife2 engine is nou ook niet echt super mooi.
Ik kan multitaskenquote:Op zondag 30 november 2008 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
Het lijkt er niet op dat je flink aan het gamen bent Elegy.
Vrouw dat je er bentquote:
Hoi Bengeltje, ook lekker van de zondag aan het genieten ?quote:Op zondag 30 november 2008 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Box.
Elegy mannen kunnen helemaal niet multitasken.
Ik kan het wel, en beter dan vrouwenquote:Op zondag 30 november 2008 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Box.
Elegy mannen kunnen helemaal niet multitasken.
Ons mannenquote:Op zondag 30 november 2008 14:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik kan het wel, en beter dan vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |