Dat hij beter nu naar de huisarts kan gaan ipv evt. er last van hebben tijdens z'n reisje naar het buiteland.quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:21 schreef ondeugend het volgende:
Het kan van alles zijn.
Maar wat wil je horen?
Nee dat wist ie al, zie OP.quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat hij beter nu naar de huisarts kan gaan ipv evt. er last van hebben tijdens z'n reisje naar het buiteland.
Yepsquote:Op vrijdag 28 november 2008 01:21 schreef ondeugend het volgende:
Het kan van alles zijn.
Maar wat wil je horen?
[X] geschiktquote:Op vrijdag 28 november 2008 01:30 schreef Strijkplank het volgende:
Nou ja, ik ga maar gewoon en wellicht moet ik het later maar in het duits gaan uitleggen :S
Nee 4 maanden er mee doorlopen is makkelijk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:30 schreef Strijkplank het volgende:
Naar m'n huisarts gaan vlak voordat ik weg ga is gewoon lastig.zijn .....
Denk niet dat er binnen 4 dagen een oplossing voor zal zijn als ik naar de huisarts ga (doe het wss wel trouwens).quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee 4 maanden er mee doorlopen is makkelijk.
Ik zet de belastingbetaler wel in m'n testamentquote:Op vrijdag 28 november 2008 01:54 schreef GasTurbine het volgende:
Wat gaat die lijkenzak uit Oostenrijk de belastingbetaler nou weer kosten!?
Wáárom doe je dit. Dit is verreweg van grappig...quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:30 schreef Faithy het volgende:
ik denk dat je niet lang meer te leven hebt..
geef al je geld uit aan nutteloze tell-sell-crap, neuk elke vrouw die je tegenkomt en zuip jezelf vanavond nog een dilerium
vul eerst de rest van deze ochtend nog even met het kiezen van je begrafenis/crematiemuziek, de rouwadvertentie-tekst en een genodigdenlijst... altijd handig
succesen sterkte..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |