quote:Op donderdag 27 november 2008 19:01 schreef Sjibble het volgende:
Toen vatte ik lichter laaie en vertelde hem dat DAT bullshit was en ik hier zwaar bewijs heb dat ie het wel dondersgoed wist. Ik zit hoe dan ook niet fout!!
Nee, voor jou is alle hoop vervlogen, ik denk niet dat jij het gaat leren.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:35 uur schreef edhunter1975 het volgende:
Netjes dat er tenminste een door is .
Het is wel de verkeerde club.
En een wonder dat Suarez is een keer zich is normaal heeft gedragen .
Zou ie het toch is leren( denk het niet).
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:38 uur schreef edhunter1975 het volgende:
Toch nog netjes dat zo zover zijn gekomen .
Had gedacht dat ze in het begin al uit zouden liggen.
Volgend jaar beter.
P S mag lucius is met vut .
Probeer het eens als je wakker bentquote:Op vrijdag 28 november 2008 01:40 schreef di0r1 het volgende:
Ik heb het ook wel eens een keer. Heel zelden overigens. Maar dat komt voornamelijk omdat ik dan niet goed leg tijdens het slapen...Maar dat is binnen een dag weer weg.
van de frontpage.quote:Op vrijdag 28 november 2008 @ 08:40 schreef magge het volgende:
Onze hele afdeling is in rauw..
Rise to the occasionquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:09 schreef Salatrel het volgende:
ik ken een duitser die zonder ook maar woord engels te begrijpen op vakantie ging naar amerika
het was dat een rijsgenoot wel gewoon engels sprak....
na 3 weken presteerde hij het nog om in restaurants net te doen alsof ie de vragen niet begreep terwijl ze altijd hetzelfde vragen stellen
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:43 uur schreef PhoolieOdijk het volgende:
[...]
Ik suggereer het inderdaad en ik ben het ook met jou eens, we weten het niet. Maar ik hoop dat je mijn vermoedde wel kan begrijpen.
Je vermoedde over de oorzaak zou deels kunnen kloppen, echter zijn er ook ploegen die weinig succesvol zijn geweest die last hebben van dit soort gasten.[...]
De hoofdverdachte heeft inderdaad meerdere (neem aan dat hij nu een levenslang stadionverbod heeft) stadionverboden op zijn naam staan. Neem aan dat er van die gast wel een foto bekend is, zorg dat er ook nederlandse politie aanwezig is en pak die gozer op zodra je hem ziet. Bij PSV is er ook bijna altijd nederlandse politie aanwezig bij uitwedstrijden, net als bij net nederlands elftal. Dit lijkt dus blijkbaar goed te werken.[...]
Kortom, Ajax moet voortaan maar geen eigen vervoer kaarten meer verkopen? Beetje erg kort door de bocht van je. Ajax heeft die gasten een stadionverbod gegeven, dus zijn zij er oko verantwoordelijk voor dat die nageleefd wordt.
Ik kon een korte, maar luide lach niet onderdrukken bij dat topicquote:
quote:
Wel mooi gevondenquote:Op zondag 30 november 2008 00:34 schreef kless het volgende:
Helaas is mijn wens weer uit de mode
Zo een zandgele of andere lichte tas waar een A4 ordner in pas en wat voorvakjes van katoen. voor portemoney en andere dingetjes.
Ernstigquote:Op zondag 30 november 2008 11:00 schreef Sjechov het volgende:
Ik zou wel even de stofzuiger handteren.
Dit geeft wel een nieuwe dementie voor stof aan zeg
quote:Op zondag 30 november 2008 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik bevistig het alleen
Je moest eens weten, het was toch altijd dat vrouwen niet kunnen multitasken.
Nu heb ik al veel wonderlijke spelwijzen gezien, maar deze vond ik wel erg vreemdquote:Op maandag 17 november 2008 17:32 schreef casper019 het volgende:
dat toetje van vorige maand capachino met koffiesmaak was die eigenlijk lekker?
Hier ga je zelf gewoon de mist in, want het gaat hier gewoon om het eiland Man: "isle of Man". Niks mis mee dus.quote:
http://www.nos.nl/nosjour(...)/301108_clinton.htmlquote:Volgens de nieuwe afspraken mag de stichting geen geld van buitenlandse regeringen meer accepteren en geen converenties in het buitenland organiseren.
Huuu.quote:Op maandag 1 december 2008 09:59 schreef maok het volgende:
Voor een uitwonende beurs mag je niet op het zelfde adres wonen als je ouders. Op welk nummer staan jou ouders ingeschreven bij de gemeente? Op beide nummers of op eentje? Als ze op beide nummers staan inschreven staan zou dat ook veranderd moeten worden, anders woon je nog steeds op het zelfde nummer.
Echter je pleegt officeel wel froude tenzij je ook echt op dat andere nummer gaat wonen (jou kamer en het kantoor van je moeder verwisselen?). Theoretisch kan de IBG natuurlijk gaan controleren of je ook daadwerkelijk op dat adres woont maar ik weet hoe vaak ze dat doen. Ik denk dat ze eerder in de GBA gaan controleren dus dan is het geen probleem. Maar het blijft froude als je er niet echt woont.
Tja.quote:Op maandag 1 december 2008 09:55 schreef Superfast het volgende:
Had laatst met een vrouwelijke collega een kleine discussie over het wel of niet uitdelen van een tik aan je eigen kinderen als ze echt zwaar over de streef gingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |