Daarom praat ik niet met ze.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:10 schreef Desunoto het volgende:
Erger zijn de Fransen en Duitsers die het verdommen een beetje Engels te lerendaar kan je helemaal niet fatsoenlijk tegen praten
in '88 gaf Marco geeneens antwoord in het Duits. Wat een watje is het gewordenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:04 schreef thloreg het volgende:
Wat is dat toch met Nederlanders en hun Duits? Buren al eeuwen en nog steeds geen fatsoenlijk duits kunnen spreken. Zojuist dus Ajax trainer van Basten : " Ich habe eine opdracht om hier zu sipelen "
Klacht? Nl die bar slecht Duits kunnen en al eeuwen buren zijn.
Prof = maximaal basisonderwijs. Dus ja.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:08 schreef Stofje het volgende:
Van Basten is voetballer en is dus per definitie ongeschoold.
Preciesquote:Op donderdag 27 november 2008 21:11 schreef Florian_ het volgende:
Nederlanders proberen het tenminste nog
Kun je van genoeg andere landen niet zeggen.
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:11 schreef Superheld het volgende:
Net of die Duitsers (zo goed) Nederlands praten
Dat dus. Wij proberen het tenminste nog.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:10 schreef Desunoto het volgende:
Erger zijn de Fransen en Duitsers die het verdommen een beetje Engels te lerendaar kan je helemaal niet fatsoenlijk tegen praten
Als het over Engels gaat zegt nooit iemand ditquote:Op donderdag 27 november 2008 21:07 schreef henkdevlieg het volgende:
Wat is je probleem. Het is hier toch Nederland?
Klopt.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als het over Engels gaat zegt nooit iemand dit
Ik zo vaak.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:54 schreef Niconigger het volgende:
Ik heb ook nog nooit een Duitser in het Nederlands iets horen vragen.
Maar het is hier toch Nederland?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:53 schreef henkdevlieg het volgende:
[..]
Klopt.
Engels wordt meer gesproken dan Duits. Als iemand Engels kan kan hij/zij zich over het algemeen over de hele wereld wel redden. Met Duits daarintegen.
niet dusquote:Op donderdag 27 november 2008 21:23 schreef Roux het volgende:
Schade ajax alles ist forbei alles ist vorbei.
Twente =/= Duits.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:23 schreef Roux het volgende:
Schade ajax alles ist forbei alles ist vorbei.
Dat klopt.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar het is hier toch Nederland?
Ik heb genoten het afgelopen EK hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
van Basten heeft 2 zomers verkloot![]()
![]()
Nee ik herken wel 4 kampioenschappen op rijquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb genoten het afgelopen EK hoor.
Maarja als PSV je club is herken je mooi voetbal natuurlijk niet meer
Dat zijn er schijnbaar wel meer... Toen ik bij bij de douane op JFK stond was er een duits stel voor me, die niet begreep wat de dame achter de counter bedoelde met: What is the purpose of your trip?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:09 schreef Salatrel het volgende:
ik ken een duitser die zonder ook maar woord engels te begrijpen op vakantie ging naar amerika
het was dat een rijsgenoot wel gewoon engels sprak....
na 3 weken presteerde hij het nog om in restaurants net te doen alsof ie de vragen niet begreep terwijl ze altijd hetzelfde vragen stellen
Ik denk niet dat jij het over taalvaardigheid mag hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:09 schreef Salatrel het volgende:
ik ken een duitser die zonder ook maar woord engels te begrijpen op vakantie ging naar amerika
het was dat een rijsgenoot wel gewoon engels sprak....
na 3 weken presteerde hij het nog om in restaurants net te doen alsof ie de vragen niet begreep terwijl ze altijd hetzelfde vragen stellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |