yep!quote:Op maandag 1 december 2008 22:31 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is een anti trouwens? Een antilliaan?
HAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAA DAT MENNEKE!!!!!!!11!11!!1!1___!#_!$#_$@#@$_@_#@$_@#_$@quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 22:34 schreef LasTeR het volgende:
Als je nou lekker was had ik een reactie geplaatst als: "Ik wil je wel fouilleren" maar die vlieger gaat helaas niet voor je op.
diskrimi-nazi!quote:Op maandag 1 december 2008 22:34 schreef LasTeR het volgende:
Als je nou lekker was had ik een reactie geplaatst als: "Ik wil je wel fouilleren" maar die vlieger gaat helaas niet voor je op.
?? ik lijk echt niet op die uil in mijn avater hoorquote:Op maandag 1 december 2008 22:34 schreef LasTeR het volgende:
Dat oog ziet eruit alsof het kanker heeft.quote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
?? ik lijk echt niet op die uil in mijn avater hoor
Kat. Zelfs dat heb je foutquote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf, liefst nakend.quote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja een stom spelfoutje ik kwam er pas later achterquote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef verleiding het volgende:
TS zou graag:
- Een geweldsdelict plegen, en gefoeieerd worden door lekkere agent
- een bom onder haar strakke truitje verstoppen, en gefoeieerd worden door een heerlijke douane ambtenaar omdat de vrouwen geen tijd hebben.
- wel eens een man willen foeieren maar is niet geschikt
- Fouilleren leren spellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |