Duidelijk gevallentje van 'klok - klepel'quote:Op maandag 1 december 2008 @ 10:00 schreef JB2BCD het volgende:
Duidelijk gevalletje van 'wat de boer niet kent' ofterwijl xenofobie.
Daar hebben ze veel last van muggen, niet van buitenlanders.quote:Op maandag 1 december 2008 10:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik woon op de veluwe... en je ziet hier ook bijna geen mensen van een andere afkomstzeker niet in die insect dorpjes hier
En de andere:quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 09:59 schreef maok het volgende:
Voor een uitwonende beurs mag je niet op het zelfde adres wonen als je ouders. Op welk nummer staan jou ouders ingeschreven bij de gemeente? Op beide nummers of op eentje? Als ze op beide nummers staan inschreven staan zou dat ook veranderd moeten worden, anders woon je nog steeds op het zelfde nummer.
Echter je pleegt officeel wel froude tenzij je ook echt op dat andere nummer gaat wonen (jouw kamer en het kantoor van je moeder verwisselen?). Theoretisch kan de IBG natuurlijk gaan controleren of je ook daadwerkelijk op dat adres woont maar ik weet hoe vaak ze dat doen. Ik denk dat ze eerder in de GBA gaan controleren dus dan is het geen probleem. Maar het blijft froude als je er niet echt woont.
Woorden van meer dan twee lettergrepen zijn wel erg lastig.quote:Op maandag 1 december 2008 11:57 schreef stabas het volgende:
[..]
nummer bord noteren zonder snelheids meting is niet echt handig toch?:P
quote:Een gruwelijk irritant fenoneem
Double ooooh seven!quote:Op maandag 1 december 2008 10:27 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik geef de kids ook wel eens een tik over de vingers, maar dan moeten ze het echt heel erg bond maken...
Dat is ook een irritant soort anglicisme in die TT, brrr.quote:Op maandag 1 december 2008 23:22 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Internet's kanker (lege 'info' sites)
Waar gaat dit over, zul je denken. Welnu, het gaat over:
[..]
Hmm, het schuim loopt me in de mondquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:05 schreef The.Apple het volgende:
Dit valt nog mee...
volgend jaar word stap 1,VEEL ontslagen,
2010 stap 2 Hyper inflatie als gevolg van miljarden uit lucht maken met bank bail outs etc. (ja de dollar heeft invloed op jouw portomonee)
en in 2012 zijn we blij met lux eten met kerst.
Ik zag het ook vanochtend. Ik ging een beetje dood van binnen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:18 schreef Isegrim het volgende:
De nieuwe reclameborden van Knorr:
Knorr Groenten Soep
Idem.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik zag het ook vanochtend. Ik ging een beetje dood van binnen.
Zelfs in het Engels zou men eerder kiezen voor "the cancer of the Internet" denk ik.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is ook een irritant soort anglicisme in die TT, brrr.
Ja, dat bedacht ik ook nadat ik het geschreven had.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:59 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Zelfs in het Engels zou men eerder kiezen voor "the cancer of the Internet" denk ik.
Jij geloofde toch niet in hellende vlakken?quote:
Het gaat mij niet om de kruistocht, maar om het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid naar een reactie op een serieuze klacht.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:06 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Jij geloofde toch niet in hellende vlakken?
Ik ben ook wel benieuwd, ja.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de kruistocht, maar om het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid naar een reactie op een serieuze klacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |