quote:Op zondag 23 november 2008 12:08 schreef RAVW het volgende:
vooral dat laatste dik gedrukte stukje doet mij vreemd aan voelen
WTF hebben rokers met gokken te maken?
Want de mensen die gokken hebben vaak toch geld zat en is het vaak alleen maar tijd bedrijf of zwart geld wit wassen.
Dus daar mogen ze van mij best wel een 30 a 40 % belasting over heen gooien.
En bij de meeste rokers is juist het probleem dat ze al vaak niet veel geld hebben.
En daar bij waar mag je trouwens nog een beetje genieten van je shag of sigaretten? overall wordt het verboden.
Dus je mag het niet meer doen en je betaald je nog blauw en geel er aan ook ......
Wanneer komt daar eens wat tegen over te staan ......
Dus als men kan aan tonen dat hij gestopt is iets van 100 Euro er bij netto op je loon.
Zo als in vele Duitse werkomgeving. (dit omdat ze er van uit gaan dat een niet roker minder vaak ziek is)
Dan loont het nog om te stoppen maar nu niet
Kauw!quote:Op zondag 23 november 2008 16:40 schreef RedDevil085 het volgende:
()
Kan nog wel wat voorbeelden uit de mauw schudden maar ik hoop dat dit mijn visie op deze een beetje verduidelijkt...
Interessante spelling, accent in plaats van trema. Doet me denken aan "hygiène".quote:Op zondag 23 november 2008 16:50 schreef schoelje het volgende:
[..]
Phoeh, je gaat er wel weer lekker aggressief in, waar heb ik het woordje "weer" aan te danken?![]()
En ook net alsof het het werk van een fundamentalistische atheíst zou zijn geweest dat ik die niet zou opvreten.
![]()
Hij is mooi gevondenquote:Op woensdag 12 november 2008 12:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
...was ook enigsinds sarcastisch bedoeld
Welke huidlaag is dat?quote:Op woensdag 12 november 2008 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ok, ok, DAN VIND IK DAT JE ZE JUIST MEE ZOU EVENTHEEL MOETEN KUNNEN NEMEN
...
En dan hulde voor deze reactie:quote:Op woensdag 12 november 2008 14:06 schreef sphackr het volgende:
[..]
Één der betrokken aanwezige journalisten van Zembla liet desgevraagd weten dat de gemeente zelfs schriftelijk is aangeboden om geen vragen over de affaire De Rechter te stellen, maar huldigt zich verder in stilzwijgen, wat de vraag oproept waar het onderzoek dan werkelijk over gaat?
Bron: Almelo's Weekblad
Ze moeten zich inderdaad niet zo opdringen.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De rechtsgang moet niet in het gedring komen door toedoen van een paar overijverige journalisten.
Lijkt me best vermoeiendquote:Op maandag 24 november 2008 07:12 schreef Reinhilde het volgende:
Maar weet je, elke dag een gat in de lucht kunnen slapen is ook niet alles hoor.![]()
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik een vast (werk) ritme best wel mis!
Maar goed, ik ben van nature te lui om een vast ritme te houden als het echt niet hoeft geloof ik...
I.p.v. "tyfus".quote:Op zondag 23 november 2008 11:44 schreef PeRi het volgende:
tieves
quote:Op zondag 23 november 2008 22:59 schreef Kees22 het volgende:
Ze moeten zich inderdaad niet zo opdringen.
Wat ik verontrustender vind is dat er daadwerkelijk iemand is die die banner maakt, misschien nog wel een keer of wat nakijkt, en niet in de gaten heeft dat hetzelfde woord, met slechts drie woorden ertussen, op twee manieren gespeld staat. Ik kan daar weleens verdrietig van worden.quote:Op zondag 23 november 2008 04:15 schreef Elfletterig het volgende:
In plaats van een sinterklaascadeau kun je de Sint nu ook zelf winnen...
[ afbeelding ]
Leuk, maar wat moet je een heel jaar met zo'n ouwe zak?
(bron: pop-up advertentie die ik ergens tegenkwam)
Trampoline?quote:Op maandag 24 november 2008 11:22 schreef Jaheur het volgende:
Loop je gister met de honden langs de natuurplas ver van het water. In de verte zie ik iets met veren. Oog in oog ziet het ons ook.
De geveerde vriend zet het op een lopen en rent naar het water, maar toen wat er toen gebeurde.
Dat ligt best warm, onder een zeildoekiequote:Op zondag 23 november 2008 04:15 schreef Tha_wrecka het volgende:
volgens mij is hij allang onder de zeilen...
quote:Op maandag 24 november 2008 18:30 uur schreef Patrick24031976 het volgende:
Ik heb vertrouwen in Senna maar ik heb nog niet zoveel vertrouwen in Honda! Ik hoop dat Ross Brawn dit in goeie banen gaat leiden en dat ze Senna en Button een compitatieve auto gaan geven anders is het snel afgelopen!
Die houden we erin!quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef ZxOrD het volgende:
[..]
Hier zat ik inderdaad niet echt op te wachten,
net een kindercrash hier zeg met sommige mensen.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:06 schreef Edwinuss het volgende:
Ze is medogeloos.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:42 schreef Bereka het volgende:
@chacama, je hebt absoluut gelijk in dat het geen must moet zijn. Maar als je echt een fanatieke drager bent en je wilt het graag, dan moet je geen dupper van worden door uiteindelijk last van je schouders en nek te krijgen.
Ja, dat is vrij normaalquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:52 schreef elcomandante het volgende:
Maar is het normaal als ze geen kick geeft als je elkaar een kleine week niet meer hebt gezien?
Lijkt me niet meer dan normale omgangsvormenquote:
Daar lijkt het wel op ja:quote:Op woensdag 26 november 2008 11:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan het nooit begrijpen wanneer mensen één en hetzelfde woord in één zin (of één alinea) op twee of drie verschillende manieren spellen. Is dat onbewust? Is het in de hoop dat er eentje goed is?
Ik begrijp het gewoon niet.
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:50 schreef vaseline het volgende:
Ik heb gisteren een espresso apparaat gekocht. 5 euries bij de kringloop.
Nu moet ik dat ding eerst schoonmaken aangezien ie al een tijdje in die winkel heeft gestaan. Tevens is het onderhand ook wel tijd om mijn oude filter machiene te reinigen.
Maar hoe moet dat? Het is iets met azijn?
Andere espresso machine tips tevens welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |