Ziet er eerder lief dan dodelijk uitquote:Op zondag 23 november 2008 00:21 schreef Terpentin07 het volgende:
Mijn kat.Die maakt van iedereen gehakt.
[ afbeelding ]
Die vraag kan ook op mij slaan denk ik.quote:Op zondag 23 november 2008 00:35 schreef Dynd het volgende:
[..]
Jij hebt dit binnen handbereik liggen?
Ja, net een paar broodjes gebakken.quote:Op zondag 23 november 2008 00:35 schreef Dynd het volgende:
[..]
Jij hebt dit binnen handbereik liggen?
quote:Op zondag 23 november 2008 00:39 schreef Barbaaf het volgende:
Volle drankfles. Of lege, als de aanvaller over een paar uur komt.
quote:Op zondag 23 november 2008 00:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat voor?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan had je ze beter niet kunnen wassenquote:Op zondag 23 november 2008 11:17 schreef tenenkaas het volgende:
ik kom niet verder dan een aardappelschilmesje, en 3 net gewasse boxers
Hier hetzelfde, maar dan van 120 gbquote:Op zondag 23 november 2008 00:17 schreef Aoristus het volgende:
een harddisk van 160 gb. Dat zal ze leren
Hangt ervan af.Heb je Heavy Metal erop staan?quote:Op zondag 23 november 2008 12:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, maar dan van 120 gbzal die minder hard aankomen?
Ja, dat welquote:Op zondag 23 november 2008 13:24 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Hangt ervan af.Heb je Heavy Metal erop staan?
quote:
Is......is...... is dat het zwaard van He-Man ?quote:Op zondag 23 november 2008 19:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ik heb hier een schroevendraaier binnen handbereik liggen en een zwaard, maar dan moet ik met mn stoel gaan rollen (wieltjes ftw) en dan moet ik half opstaan om hem te pakken:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2008 20:08 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Is......is...... is dat het zwaard van He-Man ?
Doet je toetsenbord het nog wel?quote:
Ben je chirurg?quote:Op maandag 24 november 2008 11:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mesje (type ietsjes puntiger dan een aardappelschilmesje)
quote:
Zwaarden zijn toch hierom uitgevondenquote:Op maandag 24 november 2008 14:02 schreef ko3k het volgende:
Damn, de gasten hier hebben verdacht veel zwaarden en messen in handbereik. Mijn combinatie van scherp gevouwen briefgeld en een pen moeten mij verdedigen
Zegt de user Gexqon je wat?quote:Op maandag 24 november 2008 13:29 schreef KaaKaa2 het volgende:
[ afbeelding ]
Hangt naast m'n computer.
ziet eruit als airsoft?quote:Op maandag 24 november 2008 13:29 schreef KaaKaa2 het volgende:
[ afbeelding ]
Hangt naast m'n computer.
Wie zegt dat ik in Nederland woon. Deze kan je hier met een kleine vergunning gewoon krijgenquote:
Het maakt me niets uit of jij je wapens ten toon stelt op fok of niet. Ik noem het alleen omdat de praktijk uitwijst dat sommigen het heel stoer vinden maar uiteindelijk wel de lul zijnquote:Op maandag 24 november 2008 18:30 schreef KaaKaa2 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in Nederland woon. Deze kan je hier met een kleine vergunning gewoon krijgen. Overigens heb ik geen kinderen door m'n huis lopen en is hij ongeladen.
eensch met deze slimme userquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Het maakt me niets uit of jij je wapens ten toon stelt op fok of niet. Ik noemde het alleen omdat de praktijk uitwijst dat sommigen het heel stoer vinden maar uiteindelijk wel de lul zijn
WTF, die is meesterlijk!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:44 schreef Reza-impreza het volgende:
Mijn Broodzaksluiting-bureau-schorpioenen :
[ afbeelding ]
Haha, vet!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:44 schreef Reza-impreza het volgende:
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:44 schreef Reza-impreza het volgende:
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op woensdag 26 november 2008 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
Ik denk de fles curry, of het zakmes
Of die lege fles tequilla? Of die bus deo..
Man wat een teringzooi
[ link | afbeelding ]
wtf die teringzooiquote:Op woensdag 26 november 2008 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
Ik denk de fles curry, of het zakmes
Of die lege fles tequilla? Of die bus deo..
Man wat een teringzooi
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |