Wie zegt dat ik in Nederland woon. Deze kan je hier met een kleine vergunning gewoon krijgenquote:
Het maakt me niets uit of jij je wapens ten toon stelt op fok of niet. Ik noem het alleen omdat de praktijk uitwijst dat sommigen het heel stoer vinden maar uiteindelijk wel de lul zijnquote:Op maandag 24 november 2008 18:30 schreef KaaKaa2 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in Nederland woon. Deze kan je hier met een kleine vergunning gewoon krijgen. Overigens heb ik geen kinderen door m'n huis lopen en is hij ongeladen.
eensch met deze slimme userquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Het maakt me niets uit of jij je wapens ten toon stelt op fok of niet. Ik noemde het alleen omdat de praktijk uitwijst dat sommigen het heel stoer vinden maar uiteindelijk wel de lul zijn
WTF, die is meesterlijk!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:44 schreef Reza-impreza het volgende:
Mijn Broodzaksluiting-bureau-schorpioenen :
[ afbeelding ]
Haha, vet!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:44 schreef Reza-impreza het volgende:
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:44 schreef Reza-impreza het volgende:
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op woensdag 26 november 2008 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
Ik denk de fles curry, of het zakmes
Of die lege fles tequilla? Of die bus deo..
Man wat een teringzooi
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |