SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Jaa Sloanlief. Ik begrijp echt niet waar het hele Dennie-Izzie heengaat.. maar nu ik op de vorige pagina's de spoilers heb bijgelezen wordt het wel duidelijk.
Nou ik vond anders niks in die spoilers staan wat ook maar realistisch lijkt en het Denny-Izzie verhaal verduidelijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoewel de opening erg grappig was mede door Izzie haar geluiden, vind ik het een bizarre verhaallijn die ze alleen recht kunnen breien door Izzie mentally ill te verklaren. Voor de rest lijkt het alsof ze willen teren op de fans van Denny door hem nog maar eens terug te halen. Ik zie niet in waarom het nodig was behalve als ze Katherine Heigl er uit willen schrijven.
Ik vind het een leuke ep maar hoewel een tv serie mag het realiteits gehalte wel weer wat omhoog. Interns die zich zelf gaan opereren, sex met dode mensen![]()
Gemept door die slapende ventquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:25 schreef emss het volgende:
waarom lag Callie aan het begin op de grond met een bloedneus???? Heb ik iets gemist?
10 min later: aaah, laat maar, ik weet het al, ik dacht dat het een flashback was.
Hier sluit ik me bij aan. Denny is leuk maar dit is wel erg irri aan het worden, Izzy mag ook oprotten uit GA word gek vna haar.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:30 schreef Addict89 het volgende:
Ik hoop dat dat hele Denny gedoe snel klaar is, wat een saaie verhaallijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
Niconigger, ja, dat zei ze toch
Gut, die Sloan... Hij wordt wel echt zoet, hij is geen manwhore meer
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk dat Shepherd doodgaat en dat Bailey dan de nieuwe neuro bitch wordt
Goh, kom ik jou hier ook al tegen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het viel me vandaag weer eens op hoe mooi de ogen van sloan zijn
Serieverslaafd en Nijmegenaarquote:Op zondag 23 november 2008 11:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Afgezien van het Danny&Izzie-gezeik wel een leuke aflevering.
[..]
Goh, kom ik jou hier ook al tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |