abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63238937

Welkom in het 12e deel van het topic van Grey's Anatomy voor de mensen die de Amerikaanse afleveringen volgen.

Seizoenen
Inmiddels zijn op ABC drie volledige seizoenen van GA uitgezonden, het vijfde is nu bezig.
Seizoen 1 bevat 9 afleveringen.
Seizoen 2 bevat 27 afleveringen.
Seizoen 3 bevat 25 afleveringen.
Seizoen 4 bevat 16 afleveringen.

Voorlopig uitzendschema seizoen 5 (Amerikaanse data!)
25-Sep-2008 Grey's Anatomy 05x01 Dream a Little Dream of Me (1)
25-Sep-2008 Grey's Anatomy 05x02 Dream a Little Dream of Me (2)
09-Oct-2008 Grey's Anatomy 05x03 Here Comes the Flood
16-Oct-2008 Grey's Anatomy 05x04 Brave New World
23-Oct-2008 Grey's Anatomy 05x05 There's No 'I' in Team
30-Oct-2008 Grey's Anatomy 05x06 Life During Wartime

Cast

[/img]http://images.tvrage.net/show_galleries/4/3741/994.jpg[/img]

Eric Dane - Mark Sloane
Sandra Oh - Cristina Yang
James Pickens Jr. - Richard Webber
Justin Chambers - Alex Karev
Ellen Pompeo - Meredith Grey
Chyler Leigh - Lexie Gray
T.R. Knight - George O'Malley

Sara Ramirez - Calliope 'Callie' Torres
Patrick Dempsey - Derek Shepherd
Katherine Heigl - Isobel 'Izzie' Stevens
Chandra Wilson - Miranda Bailey

Muziek
Alle muziek die in de aflevering gefeatured is, is op de Music Guide te vinden per aflevering.
De soundtrack van Seizoen 1 is ook te koop, onder andere op Amazon.com.
De soundtrack van Seizoen 2 is nu ook te koop, linkje.
De soundtrack van Seizoen 3 is nu ook te koop, linkje.

Links
ABC
Officiële site Grey's Anatomy
Grey's Anatomy Insider
Spoilerfix.com, bevat veel spoilers over niet alleen Grey's Anatomy
Greys-media.com, een site met promo's van eerdere en aankomende episodes en foto's van Grey's

Eerdere topics.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 11

Geen warezvragen in dit topic A.U.B!

[ Bericht 0% gewijzigd door murp op 15-11-2008 09:45:03 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_63238963
Hmm, kan iemand die bovenste afbeelding van de OP zichtbaar maken, geen idee wat ik daar fout doe, maar het lukt niet.

Ik had vannacht een ingeving. (Denny kwam het me vertellen!) "I'm here for you" is natuurlijk gewoon codetaal (en engels) voor "Je gaat dood en ik kom je halen!"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_63239283
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 07:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had vannacht een ingeving. (Denny kwam het me vertellen!) "I'm here for you" is natuurlijk gewoon codetaal (en engels) voor "Je gaat dood en ik kom je halen!"
pziez
  zaterdag 15 november 2008 @ 09:21:19 #4
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_63239394
He bah wat een jankaflevering, mooi tussen Izzy en Denny! Zie ook alweer gebeuren dat die Sadie achter Derek aangaat... krijgen we weer een drame verhaal tussen hem en Meredith..
pi_63239420
Ik had juist verwacht dat Denny weg zou zijn op het moment dat de trui verbrand werd. Dat zou wel typisch Grey's Anatomy zijn, vind ik. Ik vond het dan juist wel verrassend dat Denny er gewoon nog was.
Ik hoop niet dat Izzie dood gaat. Ik hoop wel dat ze beter wordt, Alex is nu zo lief voor haar.

Ik vind het echt leuk om te zien hoe Cristina naar die vriendin van Meredith snauwt. Ik vind die vriendin helemaal niet leuk.
Tralalalaaa
pi_63239676
Bedankt Murp!
pi_63239747
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 07:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

Hmmm, ik vind het wel een goeie ingeving ('s nachts zelfs aan Grey's denken, gaat het wel goed met je? )
  Forum Admin zaterdag 15 november 2008 @ 10:13:21 #8
58651 crew  murp
murp
pi_63239796
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 10:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bedankt Murp!
ik was in de buurt
pi_63239800
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 09:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik had juist verwacht dat Denny weg zou zijn op het moment dat de trui verbrand werd. Dat zou wel typisch Grey's Anatomy zijn, vind ik. Ik vond het dan juist wel verrassend dat Denny er gewoon nog was.
Ik hoop niet dat Izzie dood gaat. Ik hoop wel dat ze beter wordt, Alex is nu zo lief voor haar.

Ik vind het echt leuk om te zien hoe Cristina naar die vriendin van Meredith snauwt. Ik vind die vriendin helemaal niet leuk.
Ja, echt typisch he. Hoe ze eerst ook ging meelachen in bed Maar ik mag haar ook niet echt, nee.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 15 november 2008 @ 10:25:16 #10
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_63239901
Vind haar ook niet zo idd

Ik denk ook dat Izzy er uit geschreven gaat worden.
pi_63240790
Ik vind het Denny verhaal zo uitgemolken, dat mag van mij nu echt wel klaar zijn.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_63241283
Denny was? Seizoen 2? Serieus, dat ze daar nu nog over doorgaan
pi_63241381
I don't like Die.
I like Cally.

Denny was leuk/mooi, als geest dat ze elkaar in de gangen van het ziekenhuis toevallig tegenkomen. Maar dit gaat me iets te ver... Hoewel Denny leuk is. Izzy not so much. Terwijl Alex juist weer zo leuk is nu!

En George wordt er helemaal uitgeschreven? Niet dat ik hem mis, maar toch.
Teveel interns ook trouwens, zonder enige echte richting. Behalve Little Grey.

Dus.
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_63241462
Bedoel dus, dat de interns alleen varen op Little Grey. Wat niet echt ergens op slaat.
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_63241548
Ik heb het al even niet meer gezien, maar weer eens een mini marathon houden.....
pi_63241564
Waarom zou George eruit geschreven worden? En ik vind het wel fijn dat de interns niet echt bij het verhaal betrokken worden. Nog vijf mensen volgen zou wat te veel van het goede zijn.
pi_63241807
Nee, maar het zijn ook niet echt aansprekende personen vind ik. Net of ze gewoon een blik figuranten hebben open getrokken.
pi_63241932
Eens met DancingPhoebe. Toen Christina en de anderen nog interns waren ondernamen ze dingen. De nieuwe interns vind ik niet aansprekend genoeg.
pi_63241940
Nou ja, dat hebben ze dus ook . Net zoals de nieuwe interns in Scrubs, zeg maar.
  zaterdag 15 november 2008 @ 12:50:57 #20
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63242033
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 10:13 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, echt typisch he. Hoe ze eerst ook ging meelachen in bed Maar ik mag haar ook niet echt, nee.
Ik vind haar tof, ben zeer benieuwd naar dat verhaal.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 15 november 2008 @ 13:40:51 #21
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63242936
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, maar het zijn ook niet echt aansprekende personen vind ik. Net of ze gewoon een blik figuranten hebben open getrokken.
Volgens mij was dat ook vanaf het begin de bedoeling geweest...Lexie en de rest.
pi_63243066
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:40 schreef Adidah het volgende:

[..]

Volgens mij was dat ook vanaf het begin de bedoeling geweest...Lexie en de rest.
Precies. Lexie was alleen interessant omdat het Little Grey was, in eerste instantie. Dat het een leuk personage bleek en de klik met George er was, heeft kmo gezorgd dat ze meer airtime kreeg.
pi_63243705
er staat een typo in de TT, het is here ipv her...

Nouja. Anyways. Vind het leuk Denny weer te zien. Vind het ook niet heul erg uitgemolken. Maarja misschien ben ik wel easily amused.
Tralalalaaa
pi_63244151
Het blijft een leuke serie.
pi_63244288
Fuck ja er staat idd een typo!
pi_63245379
Alleen dat ze gingen zoenen op het einde was stom. Ookal was het alleen in Izzy's gedachten oid.
pi_63248309
Lexie is zo leuk. Vorige keer hoe ze die varkentjes aan het aaien was. Of haar hand op stak met die prachtige vingers Cute cute cute.

Verder kots ik op grey tegenwoordig.
A little bit hateful
  zaterdag 15 november 2008 @ 20:49:25 #28
125420 Starlie
pi_63251720
Izzy wil toch uit de serie? Misschien wordt dit de omgekeerde versie van City of Angels, Izzy springt de dood in om bij Denny te zijn (snappen jullie.... )
  zondag 16 november 2008 @ 00:02:57 #29
88233 Steve
Still the best.
pi_63252732
Ik vind het echt een verademing voor de show om te zien dat MerDer eindelijk eens een normale relatie is.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zondag 16 november 2008 @ 00:04:01 #30
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63252756
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:01 schreef Tegan het volgende:
Alleen dat ze gingen zoenen op het einde was stom. Ookal was het alleen in Izzy's gedachten oid.
Ik zat eigenlijk te wachten op het moment dat Alex binnen zo komen en haar zou zien terwijl ze lucht aan het omhelzen was.
pi_63254333
Wat is die vriendin van Meredith geil zeg
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_63254468
Ik kreeg bij de eerste keer Denny een enorme hekel aan Izzie. Vond de hele verhaallijn maar een enorm groot gezeik.
Toen kwam Denny als geest, dat was wel ok vond ik, maar ook weer blij dat het af was...
En nu is ie WEER terug
Denny was de reden dat ik een hele poos niet naar Greys heb gekeken en het later heb ingehaald, als dit te lang doorgaat, ben ik bang dat ik weer ga afhaken...
I'm Fucking Brilliant!
pi_63254603
Vond Christina en Sloan echt lachen deze aflevering. Die blik van Christina ook soms bij sommige situaties is hilarisch .

Voor de rest. Te veel liefdesgedoe. Houk nie zo van. Denny is dead, get over it!
pi_63256975
Op zich was het een mooie verhaal met Denny in seizoen 2 maar nu gaan ze echt te ver
Slaat gewoon nergens op
pi_63257060
Ik vond dit echt wel een coole aflevering!

Ik denk dat Denny misschien nu juist wel weg was, dat ze nu echt afscheid hebben genomen. Izzy wilde hem na zijn dood toch zo graag nog 1 keer hem vasthouden enzo.

Oh en Merediths oldest best buddy mag echt ophoeren.
Whatever I want.
  zondag 16 november 2008 @ 10:31:30 #36
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_63257296
quote:
Op zondag 16 november 2008 10:00 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat Denny misschien nu juist wel weg was, dat ze nu echt afscheid hebben genomen. Izzy wilde hem na zijn dood toch zo graag nog 1 keer hem vasthouden enzo.
Denny is ingehuurd voor minimaal 5 afleveringen dus daar zijn we voorlopig nog niet vanaf.
quote:
Oh en Merediths oldest best buddy mag echt ophoeren.
Die heeft een contract voor 13 afleveringen met mogelijke extensie naar series regular, dus wie weet zien we die nog wel tot en met seizoen 7 of zo.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_63258890
Ik vond dat er veel gebeurde in de aflevering.
Little Slaon in Little Grey

Waar gaat dat met Izzie heen? Beetje vreemd allemaal. Dacht ook dat Alex binnen zou komen.
Wat moet ik van McArmy denken??
pi_63269831
quote:
Op zondag 16 november 2008 10:31 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Denny is ingehuurd voor minimaal 5 afleveringen dus daar zijn we voorlopig nog niet vanaf.
[..]

Die heeft een contract voor 13 afleveringen met mogelijke extensie naar series regular, dus wie weet zien we die nog wel tot en met seizoen 7 of zo.
Ja, dit zijn dus spoilers hè.
pi_63288358
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:26:29 #41
125420 Starlie
pi_63321261
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:21 schreef Niconigger het volgende:
Promo aflevering 9

Ik ben nu alweer benieuwd waarom Meredith die geschokte uitdrukking op haar gezicht heeft!
SPOILER
pi_63321307
Wat ik zo irritant vind aan die nieuwe vriendin, is niet die nieuwe vriendin, die zou "los" zo maar eens heel leuk kunnen zijn. Maar dan is ze weer een reden om Meredith meer in beeld te hebben, los van het hele MerDer gebeuren en dat maakt dr irritant.
pi_63321309
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:26 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ik ben nu alweer benieuwd waarom Meredith die geschokte uitdrukking op haar gezicht heeft!
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Niconigger op 18-11-2008 22:00:02 ]
  dinsdag 18 november 2008 @ 18:47:00 #44
88233 Steve
Still the best.
pi_63323250
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:26 schreef Starlie het volgende:
SPOILER
Ik krijg er een iew-gevoel bij.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_63324939
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik zo irritant vind aan die nieuwe vriendin, is niet die nieuwe vriendin, die zou "los" zo maar eens heel leuk kunnen zijn. Maar dan is ze weer een reden om Meredith meer in beeld te hebben, los van het hele MerDer gebeuren en dat maakt dr irritant.
Mja, weet je, op zich kan je het best maar wennen aan veel Meredith, gezien het feit dat ze de hoofdpersoon is en whatnot. Zeg maar, al vijf seizoenen lang.
pi_63325003
Ja daar ben ik me van bewust. Helaas weet ik ook wel dat het niet zál veranderen, maar daarom irriteert ze me nog wel...
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:58:18 #47
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_63329815
tvptje
pi_63373034
SPOILER
  donderdag 20 november 2008 @ 14:06:40 #50
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_63373458
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:52 schreef Niconigger het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_63373544
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:06 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  donderdag 20 november 2008 @ 14:25:57 #52
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_63373961
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:09 schreef Niconigger het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_63380598
SPOILER
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63382728
SPOILER
Tralalalaaa
pi_63387217
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
SPOILER
Zie post Goodbye

[ Bericht 6% gewijzigd door Niconigger op 20-11-2008 22:23:37 ]
pi_63387660
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef Niconigger het volgende:

[..]
SPOILER
Ja, dat zei ik

Super fijn trouwens dat je elke week die promo's enzo plaatst. Zelf vergeet ik het altijd
pi_63388158
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, dat zei ik

Super fijn trouwens dat je elke week die promo's enzo plaatst. Zelf vergeet ik het altijd
Sorry overheen gelezen.
Bedankt , een soort van 'nieuwsposter' van het USA-GA topic
pi_63395182
Oeh, ik ben weer benieuwd, ziet er allemaal weer goed uit!
pi_63399794
Nog 5 minuten en dan weer kijken!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_63400058
Bij mij gaat de download tergend langzaam
Tralalalaaa
  vrijdag 21 november 2008 @ 13:20:50 #61
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_63402674
Al gezien. Tof! Maar ik wacht nog wel even met inhoudelijk commentaar.
pi_63404232
Yay, gekeken!

Enige commentaar van nu:

Sloane
Tralalalaaa
pi_63405467
Jaa Sloan lief. Ik begrijp echt niet waar het hele Dennie-Izzie heengaat.. maar nu ik op de vorige pagina's de spoilers heb bijgelezen wordt het wel duidelijk.
SPOILER
.
pi_63407156
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 14:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Jaa Sloan lief. Ik begrijp echt niet waar het hele Dennie-Izzie heengaat.. maar nu ik op de vorige pagina's de spoilers heb bijgelezen wordt het wel duidelijk.
SPOILER
.
Nou ik vond anders niks in die spoilers staan wat ook maar realistisch lijkt en het Denny-Izzie verhaal verduidelijkt.
Hoewel de opening erg grappig was mede door Izzie haar geluiden, vind ik het een bizarre verhaallijn die ze alleen recht kunnen breien door Izzie mentally ill te verklaren. Voor de rest lijkt het alsof ze willen teren op de fans van Denny door hem nog maar eens terug te halen. Ik zie niet in waarom het nodig was behalve als ze Katherine Heigl er uit willen schrijven.

Ik vind het een leuke ep maar hoewel een tv serie mag het realiteits gehalte wel weer wat omhoog. Interns die zich zelf gaan opereren, sex met dode mensen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63407332
Vanavond kijken want dan zijn er oliebollen
Ik vind dat hele Denny-Izzie gedoe maar stom eigenlijk. Hij is eind seizoen 2 overleden. Toen hij is seizoen 3 een paar keer terugkwam vond ik het nog wel leuk maar nu is het té. En wat D-M-L zegt: seks met dode mensen
pi_63408186
Misschien hebben ze Brooke Smith wel niet ontslagen vanwege de lesbische verhaallijn, die nieuwe vriendin van Meredith is toch bisexueel? Kan dat dan wel ofzo?

En die bloedneus van Callie aan het begin (????) ik dacht dat dat een flashback was, snapte het al niet.
pi_63408251
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:25 schreef emss het volgende:
waarom lag Callie aan het begin op de grond met een bloedneus???? Heb ik iets gemist?

10 min later: aaah, laat maar, ik weet het al, ik dacht dat het een flashback was.
Gemept door die slapende vent
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63409665
als ik een intern van Yang was zou ik ook gaan experimenteren, die interns leren helemaal nix van Yang
en ik snap ook nog steeds niet wat Denny daar nog doet
pi_63409867
Ik hoop dat dat hele Denny gedoe snel klaar is, wat een saaie verhaallijn.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_63410101
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 17:30 schreef Addict89 het volgende:
Ik hoop dat dat hele Denny gedoe snel klaar is, wat een saaie verhaallijn.
Hier sluit ik me bij aan. Denny is leuk maar dit is wel erg irri aan het worden, Izzy mag ook oprotten uit GA word gek vna haar.
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:00:49 #71
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_63413354
Vond het niet zo'n boeiende aflevering. Dacht toen ik Callie in 't begin zag liggen dat ze met scheermesjes bezig was geweest, maar ze was 'gewoon' op d'r bek geslagen. Mocht verder alleen een beetje piepen.
Het Dennylijntje zit op het randje van heel vervelend worden, maar aan 't einde leek Izzie langzaam de normale kant weer op te gaan: wordt Denny aan de kant gezet of gaat ze 'm volgen naar Gener Zijde?
't geheel doet me denken aan 't Niels-Claire verhaalte uit ONM een paar jaar terug... maar Niels was zwaar aan de pillen dus die waanbeelden waren in ieder geval verklaarbaar.

Oh en Brooke Smith is er volgens mij enkel en alleen uitgeschreven omdat ze niets toevoegde - het karakter had wel potentie, maar de actrice paste niet in 't plaatje (ik vond het in ieder geval een mis-casting en volgens mij heb ik dat ook ergens gelezen). Heeft niets met eventuele homofobietjes van de schrijvers te maken (zie: de zoenende mariniers, wat voor Amerika toch vrij gedurfd is).
pi_63413458
Sloan
Die Sadie is echt een freaking sadist .
En begrijp ik nou uit die ruzie tussen Christina en Meredith dat Christina uit de running is voor solo-surgery?

[ Bericht 19% gewijzigd door Niconigger op 21-11-2008 20:14:15 ]
pi_63416143
Leuke aflevering hoor, maar dat met Izzie en Denny hoeft van mij allemaal niet
SPOILER
pi_63417046
Niconigger, ja, dat zei ze toch

Gut, die Sloan... Hij wordt wel echt zoet, hij is geen manwhore meer
pi_63417275
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
Niconigger, ja, dat zei ze toch

Gut, die Sloan... Hij wordt wel echt zoet, hij is geen manwhore meer
Sorry hoor, net even met engelse ondertiteling gekeken (het gaat een beetje snel enzo ) en nu is het idd duidelijk, zonder was het mij niet helemaal duidelijk (ja mijn engels is bagger vandaar de ondertiteling)

[ Bericht 5% gewijzigd door Niconigger op 21-11-2008 22:23:26 ]
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:29:12 #76
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_63417912
Ik vind die Denny verhaallijn stom Terwijl Denny juist zo'n leuk personage was Maar dit gaat nergens over. Het lijkt op een verhaallijn voor 1 aflevering, die ze over een eindeloze reeks episodes uitspannen. "I'm here for you Izzie, I'm not going anywhere, blahblahblah" Ja, we snappen nu wel dat Izzie aan het flippen is Doe er iets mee, of laat het aflopen, maar niet dit voortgekabbel.

Verder vond ik de shennanigans van de interns wel tof. Wat weten zij zich toch altijd weer in doldwaze avonturen te verwikkelen Ben benieuwd wat Bailey wil gaan doen, nu ze een nieuwe uitdaging zoekt. Zolang ze maar wel in het ziekenhuis blijft!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:32:15 #77
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63418011
Het lijkt wel of de halve cast op het punt staat eruit gegooid te worden .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_63418470
Ik werd gewoon niet goed van die scene's met Denny. Karaktermoord is het!
Maar misschien is dat over 2 weken wel anders (5 afleveringen toch?). Wie weet wordt er zo'n mooi en verrassend eind van gemaakt dat we er straks allemaal stil van zijn. Dat hoop ik dan maar.
Sloan is geweldig.
En ik wil ook heel graag weten wat Bailey van plan is.
pi_63418902
Ik denk dat Shepherd doodgaat en dat Bailey dan de nieuwe neuro bitch wordt
pi_63419652
"Sounds like my life: married, betrayed, gay, abandoned. And then I woke up and I have no idea how I got here." Callie is op. "It's okay to be tired.. right?"
Hopelijk maakt ze snel wat goeds mee dat ze weer optimistisch is, want dan is ze het leukst.

Dat nieuwe mens, die Meredith steeds Death noemt, vind ik rete irritant. Irritant hoofd en irritant karakter.
  vrijdag 21 november 2008 @ 23:38:23 #81
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_63419796
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk dat Shepherd doodgaat en dat Bailey dan de nieuwe neuro bitch wordt
pi_63420995
Nu op 32 minuten. Wat haat ik grey nog meer.

Sloan is echt een toffe character.
A little bit hateful
pi_63422668
Toffe aflevering, beste sinds lange tijd

Alleen wel slecht dat de interns zo weinig straf krijgen. Ze moeten eigenlijk wel van de opleiding worden getrapt
pi_63423412
Ik vind het op de een of andere manier altijd heel schattig als ze het over vroeger hebben. Net zoals Sloan bij Derek over dat Derek hem altijd moest thuis brengen van zn moeder. Schattig.
  zaterdag 22 november 2008 @ 11:47:02 #85
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63425423
Bah, laat Izzie dan maar snel uit de serie verdwijnen want ik vind deze verhaallijn helemaal niets . Ik heb gewoon alle stukjes met Denny overgeslagen. En wat is er met George? Zijn ze die ook langzaam uit de serie aan het schrijven of zo? En Sadie klinkt best wel geil met dat accent .
pi_63440124
Het viel me vandaag weer eens op hoe mooi de ogen van sloan zijn
pi_63444945
Ik vind de lijn met Denny best leuk eigenlijk . Ben benieuwd waar het heen gaat met Izzy en Denny.

Stomme tieves Sadie .

Sloan was echt zó tof deze aflevering !!

Het lijkt wel alsof ze iedereen er uit gaan schrijven trouwens, allemaal zijn ze depri .
Whatever I want.
pi_63444961
Afgezien van het Danny&Izzie-gezeik wel een leuke aflevering.
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het viel me vandaag weer eens op hoe mooi de ogen van sloan zijn
Goh, kom ik jou hier ook al tegen.
  zondag 23 november 2008 @ 14:43:41 #89
67615 Shadowcat
pi_63449974
quote:
Op zondag 23 november 2008 11:44 schreef PeRi het volgende:
tieves
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tyfus
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_63450101
quote:
Op zondag 23 november 2008 11:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Afgezien van het Danny&Izzie-gezeik wel een leuke aflevering.
[..]

Goh, kom ik jou hier ook al tegen.
Serieverslaafd en Nijmegenaar wat wil je nog meer
pi_63450360
quote:
Oh boofuckinghoo.
Whatever I want.
pi_63456402
Leuke aflevering! Denny word ik wel een beetje moe van, maar ik moest bijna huilen toen hij zo zielig keek toen Izzie de deur uit ging Ben erg benieuwd naar de volgende aflevering; wat gaat Bailey doen, hoe wordt de verhouding Meredith-Christina, wat staat de interns te wachten?

nu bedenk ik me net dat ik vrijdag op vakantie ga en het dus niet kan zien! Kan ik nog annuleren?
pi_63472621
Dennie gebeuren vind ik raar en oninteressant, wazig gedoe. Ik was blij dat Izzie bij Alex naar binnen liep.
Slaon was inderdaad met dat meisje!

Verder goede aflevering!
pi_63488703
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:53 schreef Goodbye het volgende:
Leuke aflevering! Denny word ik wel een beetje moe van, maar ik moest bijna huilen toen hij zo zielig keek toen Izzie de deur uit ging Ben erg benieuwd naar de volgende aflevering; wat gaat Bailey doen, hoe wordt de verhouding Meredith-Christina, wat staat de interns te wachten?

nu bedenk ik me net dat ik vrijdag op vakantie ga en het dus niet kan zien! Kan ik nog annuleren?
De volgende episode is 4 december pas weer, dus je hebt geluk.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_63488765
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:44 schreef LeNeHe het volgende:

[..]

Oh, echt waar? Daar zou ik anders goed van balen, maar nu komt het wel goed uit eigenlijk
pi_63489799
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:44 schreef LeNeHe het volgende:

[..]

Grmbl, je hebt gelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 november 2008 @ 21:57:20 #97
163650 Greys
pi_63491071
Ik ga hem nu kijken, was het vergeten!

Ter verdediging: had vrijdagavond wijvenavond met Conleche, Vivi, SHE en k_i_m, daar kan eigenlijk geen Grey's tegenop!

* Greys toch maar kijken gaat
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 24 november 2008 @ 22:04:30 #98
67615 Shadowcat
pi_63491345
Bedankt voor deze dagboekentry Greys, het was werkelijk enerverend om te lezen
pi_63491972
quote:
Op maandag 24 november 2008 @ 22:04 schreef Shadowcat het volgende:
Bedankt voor deze dagboekentry Greys, het was werkelijk enerverend om te lezen
Jij kunt ook alleen maar sfeerverpestend azijnpissen hè?
Whatever I want.
pi_63492428
Izzie wordt uit de serie geschreven, zoveel is duidelijk...
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')