pziezquote:Op zaterdag 15 november 2008 07:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had vannacht een ingeving. (Denny kwam het me vertellen!) "I'm here for you" is natuurlijk gewoon codetaal (en engels) voor "Je gaat dood en ik kom je halen!"
Hmmm, ik vind het wel een goeie ingeving ('s nachts zelfs aan Grey's denken, gaat het wel goed met je?quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had vannacht een ingeving. (Denny kwam het me vertellen!) "I'm here for you" is natuurlijk gewoon codetaal (en engels) voor "Je gaat dood en ik kom je halen!"
Ja, echt typisch he. Hoe ze eerst ook ging meelachen in bedquote:Op zaterdag 15 november 2008 09:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik had juist verwacht dat Denny weg zou zijn op het moment dat de trui verbrand werd. Dat zou wel typisch Grey's Anatomy zijn, vind ik. Ik vond het dan juist wel verrassend dat Denny er gewoon nog was.
Ik hoop niet dat Izzie dood gaat. Ik hoop wel dat ze beter wordt, Alex is nu zo lief voor haar.
Ik vind het echt leuk om te zien hoe Cristina naar die vriendin van Meredith snauwt. Ik vind die vriendin helemaal niet leuk.
Ik vind haar tof, ben zeer benieuwd naar dat verhaal.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, echt typisch he. Hoe ze eerst ook ging meelachen in bedMaar ik mag haar ook niet echt, nee.
Volgens mij was dat ook vanaf het begin de bedoeling geweest...Lexie en de rest.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, maar het zijn ook niet echt aansprekende personen vind ik. Net of ze gewoon een blik figuranten hebben open getrokken.
Precies. Lexie was alleen interessant omdat het Little Grey was, in eerste instantie. Dat het een leuk personage bleek en de klik met George er was, heeft kmo gezorgd dat ze meer airtime kreeg.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:40 schreef Adidah het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook vanaf het begin de bedoeling geweest...Lexie en de rest.
Ik zat eigenlijk te wachten op het moment dat Alex binnen zo komen en haar zou zien terwijl ze lucht aan het omhelzen was.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:01 schreef Tegan het volgende:
Alleen dat ze gingen zoenen op het einde was stom. Ookal was het alleen in Izzy's gedachten oid.
Denny is ingehuurd voor minimaal 5 afleveringen dus daar zijn we voorlopig nog niet vanaf.quote:Op zondag 16 november 2008 10:00 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat Denny misschien nu juist wel weg was, dat ze nu echt afscheid hebben genomen. Izzy wilde hem na zijn dood toch zo graag nog 1 keer hem vasthouden enzo.
Die heeft een contract voor 13 afleveringen met mogelijke extensie naar series regular, dus wie weet zien we die nog wel tot en met seizoen 7 of zo.quote:Oh en Merediths oldest best buddy mag echt ophoeren.
Ja, dit zijn dus spoilers hè.quote:Op zondag 16 november 2008 10:31 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Denny is ingehuurd voor minimaal 5 afleveringen dus daar zijn we voorlopig nog niet vanaf.
[..]
Die heeft een contract voor 13 afleveringen met mogelijke extensie naar series regular, dus wie weet zien we die nog wel tot en met seizoen 7 of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik ben nu alweer benieuwd waarom Meredith die geschokte uitdrukking op haar gezicht heeft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Niconigger op 18-11-2008 22:00:02 ]
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:26 schreef Starlie het volgende:
Ik krijg er een iew-gevoel bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Atb is lief, groetjes Peri."
Mja, weet je, op zich kan je het best maar wennen aan veel Meredith, gezien het feit dat ze de hoofdpersoon is en whatnot. Zeg maar, al vijf seizoenen lang.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik zo irritant vind aan die nieuwe vriendin, is niet die nieuwe vriendin, die zou "los" zo maar eens heel leuk kunnen zijn. Maar dan is ze weer een reden om Meredith meer in beeld te hebben, los van het hele MerDer gebeuren en dat maakt dr irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:52 schreef Niconigger het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:09 schreef Niconigger het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zie post GoodbyeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Niconigger op 20-11-2008 22:23:37 ]
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef Niconigger het volgende:
[..]Ja, dat zei ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Super fijn trouwens dat je elke week die promo's enzo plaatst. Zelf vergeet ik het altijd
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Sorryquote:Op donderdag 20 november 2008 22:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik![]()
Super fijn trouwens dat je elke week die promo's enzo plaatst. Zelf vergeet ik het altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Jaa Sloanlief. Ik begrijp echt niet waar het hele Dennie-Izzie heengaat.. maar nu ik op de vorige pagina's de spoilers heb bijgelezen wordt het wel duidelijk.
Nou ik vond anders niks in die spoilers staan wat ook maar realistisch lijkt en het Denny-Izzie verhaal verduidelijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoewel de opening erg grappig was mede door Izzie haar geluiden, vind ik het een bizarre verhaallijn die ze alleen recht kunnen breien door Izzie mentally ill te verklaren. Voor de rest lijkt het alsof ze willen teren op de fans van Denny door hem nog maar eens terug te halen. Ik zie niet in waarom het nodig was behalve als ze Katherine Heigl er uit willen schrijven.
Ik vind het een leuke ep maar hoewel een tv serie mag het realiteits gehalte wel weer wat omhoog. Interns die zich zelf gaan opereren, sex met dode mensen![]()
Gemept door die slapende ventquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:25 schreef emss het volgende:
waarom lag Callie aan het begin op de grond met een bloedneus???? Heb ik iets gemist?
10 min later: aaah, laat maar, ik weet het al, ik dacht dat het een flashback was.
Hier sluit ik me bij aan. Denny is leuk maar dit is wel erg irri aan het worden, Izzy mag ook oprotten uit GA word gek vna haar.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:30 schreef Addict89 het volgende:
Ik hoop dat dat hele Denny gedoe snel klaar is, wat een saaie verhaallijn.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
Niconigger, ja, dat zei ze toch
Gut, die Sloan... Hij wordt wel echt zoet, hij is geen manwhore meer
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk dat Shepherd doodgaat en dat Bailey dan de nieuwe neuro bitch wordt
Goh, kom ik jou hier ook al tegen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het viel me vandaag weer eens op hoe mooi de ogen van sloan zijn
Serieverslaafd en Nijmegenaarquote:Op zondag 23 november 2008 11:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Afgezien van het Danny&Izzie-gezeik wel een leuke aflevering.
[..]
Goh, kom ik jou hier ook al tegen.
Oh boofuckinghoo.quote:Op zondag 23 november 2008 @ 14:43 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tyfus
De volgende episode is 4 december pas weer, dus je hebt geluk.quote:Op zondag 23 november 2008 18:53 schreef Goodbye het volgende:
Leuke aflevering!Denny word ik wel een beetje moe van, maar ik moest bijna huilen toen hij zo zielig keek toen Izzie de deur uit ging
Ben erg benieuwd naar de volgende aflevering; wat gaat Bailey doen, hoe wordt de verhouding Meredith-Christina, wat staat de interns te wachten?
nu bedenk ik me net dat ik vrijdag op vakantie ga en het dus niet kan zien! Kan ik nog annuleren?![]()
![]()
Oh, echt waar? Daar zou ik anders goed van balen, maar nu komt het wel goed uit eigenlijkquote:Op maandag 24 november 2008 20:44 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
De volgende episode is 4 december pas weer, dus je hebt geluk.
Grmbl, je hebt gelijk.quote:Op maandag 24 november 2008 20:44 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
De volgende episode is 4 december pas weer, dus je hebt geluk.
Jij kunt ook alleen maar sfeerverpestend azijnpissen hè?quote:Op maandag 24 november 2008 @ 22:04 schreef Shadowcat het volgende:
Bedankt voor deze dagboekentry Greys, het was werkelijk enerverend om te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |