Even cast toegevoegd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Foto'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Seizoen 3 heeft trouwens 23 afleveringenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:24 schreef EvilWasp het volgende:
Katherine Heigl speelt Isobel 'Izzie' Stevens. Het is nog niet duidelijk of Izzie ook een rol gaat spelen in Season 3.
Kan niet wachtenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de Season 3 promo zou zien zou je het begrijpenquote:Op zondag 3 september 2006 20:16 schreef annoylikethewind het volgende:
Hee een GA USA topic. Daar moet ik natuurlijk ook aan meedoenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maarrehm...."Mama?!"
Nou snap ik het!! Hij is goedquote:Op zondag 3 september 2006 20:18 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Als je de Season 3 promo zou zien zou je het begrijpen :p
Zal hem even opzoeken.
quote:Op zondag 3 september 2006 20:18 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Als je de Season 3 promo zou zien zou je het begrijpenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal hem even opzoeken.
Hier.
"Do women wear two sets of panties?"quote:Op zondag 3 september 2006 20:32 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dat wordt wat!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah, recap dus? Jammer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
the special "Complications of the Heart" is set for Thursday, September 21 at 8:00/7:00c as a lead-in to its third season launch at 9:00/8:00c.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Direct erna dus de season premiere he?quote:
Ah, niet goed gelezenquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Direct erna dus de season premiere he?
Niet zoals bij Lost een week ernaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Woei!quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
the special "Complications of the Heart" is set for Thursday, September 21 at 8:00/7:00c as a lead-in to its third season launch at 9:00/8:00c.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kwam toch pas 12 sep. uit?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb de s2 box binnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij ons id zaak werd ie al verkocht, beide exemplaren zijn alweerquote:Op donderdag 7 september 2006 20:32 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Kwam toch pas 12 sep. uit?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
D'oh! Lucky bastardquote:Op donderdag 7 september 2006 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bij ons id zaak werd ie al verkocht, beide exemplaren zijn alweerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop