grappig snoop was dat nog van die ontsporing van gister?quote:Op zondag 23 november 2008 16:21 schreef snoopy het volgende:
Hier is het meer natte rommel![]()
Ze waren hier vandaag op de hoek een ontspoorde treinwagon aan het wegtakelen. Wel heel bizar om te zien, de hele wagon werd van het spoor hier op straat getakeld en lag voor het bushokje
ja, en we hebben er niks van gemerktquote:Op zondag 23 november 2008 16:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
grappig snoop was dat nog van die ontsporing van gister?
* huuphuup noteert 1 december in agenda!quote:Op zondag 23 november 2008 13:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
1 december gaat ie open![]()
die week eens kijken voor spijkerbroeken voor Saskia, die moet er een paar hebben
Als de trein rijdtquote:Op zondag 23 november 2008 18:58 schreef miss_sly het volgende:
Zo, weer boven water na een raar, heerlijk weekend
Het went zo snel weer, het idee. Ik had gisterochtend het gevoel dat ik echt weken nodig zou hebben om aan het idee te wennen, maar nee hoor
HIer sneeuwt het toch nog wel, maar geen mooie sneeuw. Wel ligt er een en ander op de weg. Schaap moet morgen en dinsdag in Brussel zijn, en ik ben blij dat hij besloten heeft om vanavond al te gaan en dan met de trein. Zou het niet prettig vinden als hij nu dat hele stuk naar Brussel gaat rijden met dit weer. Dus zet ik hem dadelijk even op het station af en met de trein is toch een stuk veiliger, heb ik het idee.
kijk je uitquote:Op zondag 23 november 2008 19:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
auw ik heb een steenpuist in m`n nek..en moet nu steeds aan het verhaal van lady-wrb denken
De jongens hebben vanmiddag een sneeuwpop gemaakt en die staat nu voor het raam mooi te zijn
Euhm, daar gaat hij in ieder geval wel vanuitquote:Op zondag 23 november 2008 19:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als de trein rijdt
Enne, gefeliciteerd, begrijp ik
Wat klink je verliefdquote:Op zondag 23 november 2008 20:16 schreef Reinhilde het volgende:
Maneki pas je op! Je had toch een helehuisarts? Goeie reden om even langs te gaan!
Gister zijn we samen met mijn papa en broertje naar Madagascar 2 geweest, wat een leuke film is dat zeg!![]()
Daarna heeft mijn papa ons getrakteerd op een etentje, dus ook nog lekker uit eten geweest!
Vandaag heerlijk lang in bed gelegen, toen naar Paagman voor de nodige Christmas shopping en lekkere koffie, ook nog een sneeuwballengevecht gehouden![]()
. Toen nog even naar het strand gereden, ook heel speciaal, sneeuw op het strand.
Nu ga ik zo maar eens een heerlijke pittige Azteken-kippensoep maken, en daarna wraps eten.
Ik geniet zo intens van mijn lief, echtdat het weekend weer bijna voorbij is.
heel veel succes bij je sollicitatiequote:Op zondag 23 november 2008 20:31 schreef Lishe het volgende:
Dat klinkt fijn Reinhilde!
Ik heb morgen sollicitatiegespek. (Ja timing is echtwel mijn sterkste punt, ik ben nog geeneens volledig aan het werk weer.) En nu duim ik eigenlijk vooral dat het morgen niet glad is op de weg.... Brr.
zit jij in het onderwijs?quote:Op zondag 23 november 2008 20:49 schreef bixister het volgende:
ook hier een slechte moeder-actie: gewoon helemaal vergeten een kadootje in de schoen te doen.zul je altijd zien, krijg je zo'n award...
maar ook hier geldt: vaderlief had er ook best eens aan mogen denken natuurlijk. (én ik heb een goed excuus, ik zit al weken tot m'n nek in 't nakijkwerk en maak korte nachtjes daardoor).
Mitsen en maren kleven aan zoveel dingen, die zijn er om aan de kant geschoven te wordenquote:Op zondag 23 november 2008 20:48 schreef Lishe het volgende:
Ja heel. Combineert met mijn huidige werk en zo zou ik binnen een nieuw werkveld (jeugdzorg ipv jeugdwerk) ervaring op kunnen doen. Voor over een tijdje, als we verhuisd zijn. Mits en maar.
In het fototopic stonden ook al zulke leuke sneeuwfoto's!
wat leukquote:
ja, de slapeloze nachten hebben aardig hun ding opgeleverdquote:Op zondag 23 november 2008 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
Yns, zo te zien is het gelukt met je "programmeer" werk.![]()
Wij hebben weer pyjama-dag gehad... kachel een graadje hoger, en lekker lui nix doen... behalve spelen sneeuw kijken, foto's maken. Een echte zondag dus
Goedzo, is het toch nog ergens goed voor geweest. En dan is zo'n luie zondag wel mooi om bij te komenquote:Op zondag 23 november 2008 21:05 schreef Ynske het volgende:
ja, de slapeloze nachten hebben aardig hun ding opgeleverd
hier ook een binnnendagje van gemaakt
ow dat hebben wij zo vaakquote:Op zondag 23 november 2008 20:23 schreef cattie het volgende:
Reinhilde, dat klinkt als een lekker weekend!Mooi zo.
Maneki, brrr.... En het lijkt mij nou niet tof om met een steenpuist naar eenhuisarts te gaan.
Ik wil mezelf alvast nomineren voor slechtste moeder van het jaar. Vandaag hadden we een rommelige morgen en daarna zijn we met mijn schoonmoeder naar Naturalis geweest (Ive vond het geweldig). Zijn we in Naturalis, zegt mijn man: we hebben geen luiers bij ons en Ive heeft de hele dag nog geen schone luier gehad.![]()
![]()
Gelukkig is hij niet doorgelekt en heeft hij niet gepoept daar.
En mijn schoonmoeder stelde haar favo vraag, hoeveel ik al ben aangekomen. En ik kon, volstrekt naar waarheid, zeggen dat ik geen idee heb.Heerlijk relaxed, niet gewogen worden en zelf ook niet wegen.
dat maakt me allemaal niet zo uit, ik haat alleen die enorme ijsvoeten van mequote:Op zondag 23 november 2008 22:04 schreef DJMO het volgende:
slaap lekker reinhilde
ja wat dat betreft, en ook wat kou enzo betreft mogen ze dit weer van mij afschaffen ynske
en poeieren, (weet nie meer hoe et heette is op doktersrecept verkrijgbaar) schone sokken en dan leren schoenen ???quote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat maakt me allemaal niet zo uit, ik haat alleen die enorme ijsvoeten van me
k heb altijd zweetvoeten, alleen niet als t zomer is en ik loop op slippers
maar daardoor dus altijd ijskoude voeten, ondanks 2x per dag schone sokken, sloffen, geluchte schoenen maakt neit uit
poederen met dat witte poeder helpt nietquote:Op zondag 23 november 2008 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
en poeieren, (weet nie meer hoe et heette is op doktersrecept verkrijgbaar) schone sokken en dan leren schoenen ???
bij mijn vader hielp ook niets, dit wel..
quote:Op zondag 23 november 2008 22:11 schreef huuphuup het volgende:
Slaap lekker Reinhilde![]()
@Saffier, nou, ik was nog niet zó boos, het was voor zn verjaardag dus ik dacht van och, laat ik het gezellig houden![]()
Maar nu net flikkert ie een glas cola om, door zn eigen stomme schuld, terwijl ik even de kamer uit was, en dan staat ie als een drol midden in die kamer het snoer van zijn laptop omhoog te houden zodat het niet nat wordt, en te wijzen naar dat glas. Terwijl mijn camer, laptop, agenda en studieboeken in de cola drijven....![]()
grrr... haal die spullen dr dan ff uit man! blugh, maar k vind het nog steeds rot om tegen hem uit te vallen maar k begin nu toch wel een beetje bozig te worden
ook gedaan ja, meestal ga ik nog even onder de douche voor t slapen, dan heb ik niet meer zo'n ijsklompjesquote:Op zondag 23 november 2008 22:18 schreef DJMO het volgende:
huupik zou uit pure nijd gewoon een fles cola leeggieten over zijn toetsenbord, en nog een asbak laten vallen erachter aan ook
![]()
he bah nee ynske, met dit weer op blote voeten rondlopen is ook nietsal eens wisselbaden geprobeerd?? werd mij ooit eens aangeraden tegen zweetvoeten/zweten ..
ik heb alleen geen digitaalquote:U bent niet de enige die dat heeft geconstateerd. Digitaal werkt wel...
Mvgtn
Ir. R.A.J. Sjerp
R.sjerp@albrandswaard.nl
daar zal ik wel geen reactie op krijgen, maar ik ga toch eens kijken wat een basispakket digitale televisie kost hier, als dat de ergernis over het wegvallen van de kabel kan voorkomen etc.quote:bedankt voor de snelle service, ik kan nog net het einde van miljoenenjacht afkijken. hulde!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |