quote:
quote:
Ha, 't is toch gelukt begrijp ikquote:
mwuaha, begin je weer?quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:55 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Waarom waarom moet ik nou weer iets vunzigs in gedachten hebben. Zo gauw we het ooit over lube hebben vertel ik het wel maar nu EVEN NIET!
* RockabeIIa is fable aan het spelen op de xbox
prof layton natuurlijk, is nu hier uit in NLquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mwuaha, begin je weer?
ik wil weer nieuwe spelletjes om te downloaden hebben voor mn DS, iemand nog tips voor leuke games? Ik hou wel van beetje adventure achtige soort van Zelda achtige games
Hee, is dat zo? Die is in het Engels ook erg leuk!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:04 schreef Ynske het volgende:
prof layton natuurlijk, is nu hier uit in NL
yepz geloof deze maand in nl in de verkoop gegaanquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, is dat zo? Die is in het Engels ook erg leuk!
* Rewimo qltel instrueren gaat
*bekent* ik heb het hier ook opstaanquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:15 schreef Ynske het volgende:
hebben jullie t junior song festival opstaan?
Georgië hadden echt een leuk liedje als bijen... volgens mij gaan ze winnen
wrom nietquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:55 schreef Rabsadani het volgende:
Jullie kijken vrijwillig naar het junior songfestival?
ikke niet hoorquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:55 schreef Rabsadani het volgende:
Jullie kijken vrijwillig naar het junior songfestival?
Wat zielig, het is hartstikke koud buitenquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:09 schreef Rottdog het volgende:
Ik ook niet en kinderen voor kinderen komt er ook niet in
quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:20 schreef Rottdog het volgende:
Maar ze hebben wel te eten ze hebben immers een aardappel in hun strot
quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:09 schreef Rottdog het volgende:
Ik ook niet en kinderen voor kinderen komt er ook niet in
Vertel eens wat meer, wat/wie veroorzaakte precies het trauma?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:23 schreef Rabsadani het volgende:
[..]
Overigens heb ik geen recht om jullie er over uit te leggen: ik was bij de live-versie van het junior songfestival...Traumááátische ervaring
Hoe oud was je ook alweerquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:23 schreef Rabsadani het volgende:
Overigens heb ik geen recht om jullie er over uit te leggen: ik was bij de live-versie van het junior songfestival...Traumááátische ervaring
Met genoegen! Gedeelde smart is halve smart he?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:27 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer, wat/wie veroorzaakte precies het trauma?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:31 schreef Leah het volgende:
Dat groen vind ik dan wel weer leuk.
En "ik moet de ezel zijn" vond ik ook leuk van KvK
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooohjaaa!
Die moest de achterkant van de ezel zijn met het kerstspel ofzo toch?
of ben ik nou ergens anders mee in de war?
waar heb je die vandaan? Zou een leuk kerstkadootje zijn voor mn zusje!quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
En toen op de dag zelf was het jongetje waarmee hij in het ezelpak moest zogenaamd ziek, en uiteindelijk mocht hij met Marjolein samen in het pak
![]()
*Heeft de verzameldvd Kinderen voor Kinderen 25 uur*
Echt geweldig al die opnames weer te zien
quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:18 schreef snoopy het volgende:
[..]
Wat zielig, het is hartstikke koud buiten
Jaaa het Zakmes Meesquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:52 schreef huuphuup het volgende:
Oh nostalgie![]()
en "het zakmes""ok bon pos zos! Tom ok hob jo mos" hihi
Nananananananaaaaaquote:Op zondag 23 november 2008 00:00 schreef p_iglet het volgende:
Vooral "zomaar" vind Pepijn helemaal geweldig...
Aah dat klinkt echt ergquote:Op zondag 23 november 2008 00:05 schreef p_iglet het volgende:
Ja lief he
Pepijn doet al bijna helemaal mee, mijn zijn vingers over zijn lippen en met zijn voetjes stampen
quote:Op zondag 23 november 2008 00:05 schreef p_iglet het volgende:
Ja lief he
Pepijn doet al bijna helemaal mee, mijn zijn vingers over zijn lippen en met zijn voetjes stampen
Rotweer? Het is prachtig zonnig weer hier! Wij gaan straks lekker weer wandelen. En Sterre heeft haar vriendin al gebeld en die gaat mee. Gezellig!quote:Op zondag 23 november 2008 08:32 schreef snoopy het volgende:
mmmmmm, wat een rotweerWie heeft er leuke ideeën voor vandaag?
Ik kan het natuurlijk weer niet vindenquote:Op zondag 23 november 2008 10:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen! Ik kan het nu in de aanbieding topic niet vinden, daarom maar even hier. De dagaanbiedingen zijn er weer bij Intertoys. Laptops en playmobiel huizen sterk afgeprijsd. Ook via de webshop te bestellen! (het kersthuis van playmobiel bijvoorbeeld van 50 voor 30)
quote:Op zondag 23 november 2008 12:50 schreef Rabsadani het volgende:
Ik heb een keer bij de Bijenkorf serieus getwijfeld over een prachtige sjaal....
voor 190 euro
Ja die viste ik gister uit de bus. Het playmobiel kersthuis is voor vrijdag 28 november.quote:Op zondag 23 november 2008 11:55 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik kan het natuurlijk weer niet vindenStaat het in de folder?
quote:Op zondag 23 november 2008 12:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
![]()
Dus ik zeg tegen mn zus: 'die jas kost 355 euro!' Zegt ze:'dat kostte mijn net nieuwe jas ook'.
![]()
Zover ga ik echt niet. Ik vind 35 euro voor een leuk shirtje al vreselijk duur.
jaaaa! dat klopt!quote:Op zondag 23 november 2008 13:17 schreef E.T. het volgende:
Gelukkig komt er een Primark om de hoek![]()
Als ik de verhalen moet geloven is dat leuker dan H&M en goedkoper dan Zeeman
1 december gaat ie openquote:Op zondag 23 november 2008 13:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaa! dat klopt!
Primark in Londen heb ik een leuk lingeriesetje gekocht voor 3 pond, schoentjes voor 2 pond en een shirtje voor 2.50. En ze hadden tassen voor 7 pond enzo en ook nog home deco. dingen voor weinig, dus kaarsjes, douche-meuk en dekbedovertrekken enzo.
Ik hou van die winkel![]()
Weet je wanneer hij open gaat daar? Dan gooi ik er denk ik wel eens een treinritje tegenaan.
grappig snoop was dat nog van die ontsporing van gister?quote:Op zondag 23 november 2008 16:21 schreef snoopy het volgende:
Hier is het meer natte rommel![]()
Ze waren hier vandaag op de hoek een ontspoorde treinwagon aan het wegtakelen. Wel heel bizar om te zien, de hele wagon werd van het spoor hier op straat getakeld en lag voor het bushokje
ja, en we hebben er niks van gemerktquote:Op zondag 23 november 2008 16:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
grappig snoop was dat nog van die ontsporing van gister?
* huuphuup noteert 1 december in agenda!quote:Op zondag 23 november 2008 13:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
1 december gaat ie open![]()
die week eens kijken voor spijkerbroeken voor Saskia, die moet er een paar hebben
Als de trein rijdtquote:Op zondag 23 november 2008 18:58 schreef miss_sly het volgende:
Zo, weer boven water na een raar, heerlijk weekend
Het went zo snel weer, het idee. Ik had gisterochtend het gevoel dat ik echt weken nodig zou hebben om aan het idee te wennen, maar nee hoor
HIer sneeuwt het toch nog wel, maar geen mooie sneeuw. Wel ligt er een en ander op de weg. Schaap moet morgen en dinsdag in Brussel zijn, en ik ben blij dat hij besloten heeft om vanavond al te gaan en dan met de trein. Zou het niet prettig vinden als hij nu dat hele stuk naar Brussel gaat rijden met dit weer. Dus zet ik hem dadelijk even op het station af en met de trein is toch een stuk veiliger, heb ik het idee.
kijk je uitquote:Op zondag 23 november 2008 19:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
auw ik heb een steenpuist in m`n nek..en moet nu steeds aan het verhaal van lady-wrb denken
De jongens hebben vanmiddag een sneeuwpop gemaakt en die staat nu voor het raam mooi te zijn
Euhm, daar gaat hij in ieder geval wel vanuitquote:Op zondag 23 november 2008 19:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als de trein rijdt
Enne, gefeliciteerd, begrijp ik
Wat klink je verliefdquote:Op zondag 23 november 2008 20:16 schreef Reinhilde het volgende:
Maneki pas je op! Je had toch een helehuisarts? Goeie reden om even langs te gaan!
Gister zijn we samen met mijn papa en broertje naar Madagascar 2 geweest, wat een leuke film is dat zeg!![]()
Daarna heeft mijn papa ons getrakteerd op een etentje, dus ook nog lekker uit eten geweest!
Vandaag heerlijk lang in bed gelegen, toen naar Paagman voor de nodige Christmas shopping en lekkere koffie, ook nog een sneeuwballengevecht gehouden![]()
. Toen nog even naar het strand gereden, ook heel speciaal, sneeuw op het strand.
Nu ga ik zo maar eens een heerlijke pittige Azteken-kippensoep maken, en daarna wraps eten.
Ik geniet zo intens van mijn lief, echtdat het weekend weer bijna voorbij is.
heel veel succes bij je sollicitatiequote:Op zondag 23 november 2008 20:31 schreef Lishe het volgende:
Dat klinkt fijn Reinhilde!
Ik heb morgen sollicitatiegespek. (Ja timing is echtwel mijn sterkste punt, ik ben nog geeneens volledig aan het werk weer.) En nu duim ik eigenlijk vooral dat het morgen niet glad is op de weg.... Brr.
zit jij in het onderwijs?quote:Op zondag 23 november 2008 20:49 schreef bixister het volgende:
ook hier een slechte moeder-actie: gewoon helemaal vergeten een kadootje in de schoen te doen.zul je altijd zien, krijg je zo'n award...
maar ook hier geldt: vaderlief had er ook best eens aan mogen denken natuurlijk. (én ik heb een goed excuus, ik zit al weken tot m'n nek in 't nakijkwerk en maak korte nachtjes daardoor).
Mitsen en maren kleven aan zoveel dingen, die zijn er om aan de kant geschoven te wordenquote:Op zondag 23 november 2008 20:48 schreef Lishe het volgende:
Ja heel. Combineert met mijn huidige werk en zo zou ik binnen een nieuw werkveld (jeugdzorg ipv jeugdwerk) ervaring op kunnen doen. Voor over een tijdje, als we verhuisd zijn. Mits en maar.
In het fototopic stonden ook al zulke leuke sneeuwfoto's!
wat leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |