quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wehehehe.quote:Op maandag 10 november 2008 23:25 schreef xminator het volgende:
Goed dat je het heft in eigen handen heb genomen IHVK, anders hadden we nog een paar dagen op clio kunnen wachten
Ik ook niet.quote:Op maandag 10 november 2008 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Nee, ik luister geen metal. Niet mijn ding.
Niet leuk maar mooi.quote:
ho ho.. Dat lijstje is niet zo maar een lijstje, moet je zien te verdienen.quote:Op maandag 10 november 2008 23:27 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Niet leuk maar mooi.
Ik ben zelf fan van; metallica, inflames, nu-metal, rapmetal. etc.
Ik mag ook wel op die lijstje van jullie, 'headbangende toerk' lol
quote:Op maandag 10 november 2008 23:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
ho ho.. Dat lijstje is niet zo maar een lijstje, moet je zien te verdienen.Vermoord sjimz en yvonne en ik zet je erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke bedankt, ik luister Frans Bauer.
tik tikquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:48 schreef saban het volgende:
Oynama sikidim sikidim, yakalarsam.....
quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:48 schreef saban het volgende:
Oynama sikidim sikidim, yakalarsam.....
Een Turk houd niet van metal, jij hoort daar niet thuis.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:49 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
gast, zet me is op die lijst. of mag ik niet
Dan ben jij duidelijk nooooit naar Turkije geweest.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Een Turk houd niet van metal, jij hoort daar niet thuis.
Ik kom uit een gedeelte waar je een boel van die emo/rocker achtige mensen heb zittenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:22 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dan ben jij duidelijk nooooit naar Turkije geweest.
Bij m'n vriendin zit er ook zo een in de klas... en zich maar afvragen waarom dat hij nooit een meisje heeft kunnen scoren. Daarnaast is ie nogal mensenschuw heb ik het idee....quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik kom uit een gedeelte waar je een boel van die emo/rocker achtige mensen heb zitten
2 jaar geleden was het daar helemaal in om als rock/emo door het leven te gaan ook bij veel meisjes.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Bij m'n vriendin zit er ook zo een in de klas... en zich maar afvragen waarom dat hij nooit een meisje heeft kunnen scoren. Daarnaast is ie nogal mensenschuw heb ik het idee....
Daarnaast waren er in Eskisehir zat rock/metal bands...
even kijken..quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:46 schreef RoW_0 het volgende:
wat luister je dan metalturk? \M/
emo? rock? Dat is heel wat anders waar je het over hebt hé. Ik heb het over Metal hiero. Ga alsjeblieft wat erin verdiepen voordat je zomaar wat uitkraamt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik kom uit een gedeelte waar je een boel van die emo/rocker achtige mensen heb zitten
Metal gaat ietsjes verder idd, dus vind het ietsjes erger dan rock/emo/achtige.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:48 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
emo? rock? Dat is heel wat anders waar je het over hebt hé. Ik heb het over Metal hiero. Ga alsjeblieft wat erin verdiepen voordat je zomaar wat uitkraamt.
LOL, alleen rise against zegt me wel wat maar thats it.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:46 schreef flaykd het volgende:
[..]
even kijken..![]()
-Alexisonfire
-At the Drive-In
-Bullet for my Valentine
-Chimaira
-Dance Gavin Dance
-The Devil Wears Prada
-Dream Theater
-Drop Dead, Gorgeous
-Emarosa
-I Killed the Prom Queen
-Job for a Cowboy
-Killswitch Engage
-LoveHateHero
-Rise Against
-Scary Kids Scaring Kids
-Story of the Year
-Taking Back Sunday
-The Used
en nog een paar waar ik nu even niet op kan komen
Dus jij vind mensen die zich zelf snijden 'minder erg'? raar ventje ben je zeg :pquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Metal gaat ietsjes verder idd, dus vind het ietsjes erger dan rock/emo/achtige.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dus jij vind mensen die zich zelf snijden 'minder erg'? raar ventje ben je zeg :p
quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Deze postjes hebben niks met muziekstijl te maken, je gaat mensen haten omdat ze van metal houden.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:45 schreef xminator het volgende:
[..]
2 jaar geleden was het daar helemaal in om als rock/emo door het leven te gaan ook bij veel meisjes.
Ja ik haat jouquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:55 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze postjes hebben niks met muziekstijl te maken, je gaat mensen haten omdat ze van metal houden.
Echt een zielig ventje .![]()
![]()
![]()
goths luisteren ook echt niet allemaal deathcore enzo hoor, er zal wel een groep zijn die dat doet onder de goths maar echt niet allemaal. ik ken ook genoeg mensen die er niet hardcore uitzien, maar wel het hardste van het hardste luisterenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:57 schreef RoW_0 het volgende:
Btw je hebt deathmetal, thrashmetal, screamcore, grindcore.
Ik vind scheeuwerige kutgeluiden ook niet echt heel mooi hoor, er moet wel iig zang in zitten.
Ik denk dat jij metalheads verward met Gothics.
kerel doe is fucking normaalquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:04 schreef xminator het volgende:
[..]
o_O? Ik vat hem niet. Vast weer z'n metal grap.
Aglama sen aglamaaaaaaaaaa haydi biraz gul.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
kerel doe is fucking normaalmetalgrap? wtf is dat, leg dat mij is uit.
is gewoon een vent die grappig doet, hihi. dat jij alleen maar lacht op mopjes van grappen.nl
Wie is nu hier nou de Emoquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Aglama sen aglamaaaaaaaaaa haydi biraz gul.
Goed, ik ga hier niet meer op in. Tenzij je kan aantonen dat je rijpe ballen hebt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:57 schreef ClioSporT het volgende:
Ga elkaar ff lekker headbangen ofzo...
Doen! Ik was net op zoek naar een leuk plaatje als avatar.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:47 schreef ClioSporT het volgende:
Ik wil wel een foto van m'n piemoltje maken
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:47 schreef ClioSporT het volgende:
Ik wil wel een foto van m'n piemoltje maken
Zoals je weet mag je avatar maar een paar kilobytes, dus dan kom je bij hem goed uit!.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Doen! Ik was net op zoek naar een leuk plaatje als avatar.
Zo heej, lachen met jouquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:49 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
[..]
Zoals je weet mag je avatar maar een paar kilobytes, dus dan kom je bij hem goed uit!.
Bij mij heb je een yetabyte nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
GALATASARAYquote:Op woensdag 12 november 2008 09:32 schreef xminator het volgende:
Topigin icine sicti batirdi.
Elke keer?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:45 schreef xminator het volgende:
[..]
watser mee? Net of het nog niet genoeg is dat gaysaray met voetbal elke keer word afgemaakt.
10 jaar lang worden jullie iedere wedstrijd afgemaakt door Fenerbahçequote:Op woensdag 12 november 2008 16:37 schreef saban het volgende:
[..]
Elke keer?
Dat Fenerbahce (gefeliciteerd trouwens) heeft gewonnen van Galatasaray wilt niet zeggen dat wij iedere wedstrijd worden afgemaakt.
Hoeveel punten staan jullie achter op de nummer 1?
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:55 schreef xminator het volgende:
[..]
10 jaar lang worden jullie iedere wedstrijd afgemaakt door Fenerbahçe
We staan 1 puntje lager dan jullie dus reken maar uit.
We hebben inderdaad 1 keer gelijk gespeeld en dat was vorig jaar.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
![]()
Behalve bij de wedstrijd van vorig jaar.... (seizoen)
Die geeft niet zo om voetbalquote:Op woensdag 12 november 2008 18:01 schreef IHVK het volgende:
Besiktas
Of gewoon de club van je vriendin lekker makkelijk.
Inderdaad, dan poep je op FB.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:51 schreef ClioSporT het volgende:
Bezoek gewoon een paar keer wat wedstrijden van alle clubs. Geloof mij dat je keuze dan ineens heel wat makkelijker is
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:55 schreef xminator het volgende:
[..]
10 jaar lang worden jullie iedere wedstrijd afgemaakt door Fenerbahçe
We staan 1 puntje lager dan jullie dus reken maar uit.
Kardes je spreekt je zelf tegen.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:53 schreef xminator het volgende:
[..]
We hebben inderdaad 1 keer gelijk gespeeld en dat was vorig jaar.
Nee eigenlijk hebben we 10 jaar lang elke keer gewonnen. Elke competitiewedstrijd hebben we gewonnenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:52 schreef saban het volgende:
[..]
[..]
Kardes je spreekt je zelf tegen.
En oh ja, jullie zullen altijd een puntje lager staan![]()
Ja leuk, maar bij 8esiktas kan je niet leuk met je vriendin op de tribune's zitten of er zit al een mes door je ribben dankzij die idioten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:54 schreef dylann het volgende:
Besiktas heeft de beste supporters heb ik me laten vertellen plus het stadion ligt op loopafstand van Taksim plein vergelijkbaar met Hofplein/Dam.
Echt? ik dat dat fenerbahce veel extremer was, opzich heb ik nietzoveel ervaring met voetbalclubsquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja leuk, maar bij 8esiktas kan je niet leuk met je vriendin op de tribune's zitten of er zit al een mes door je ribben dankzij die idioten.
Als je lekker rustig wilt zitten + leuke sfeer dan is Fenerbahce het beste, je kunt er altijd met je vriendin/vrouw heen of kinderen. En ze zijn gastvrij.
Bij bjk of gs is dat niet het geval.
Wie gaat er ook mijn zijn vriendin naar een voetbalwedstrijd..quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja leuk, maar bij 8esiktas kan je niet leuk met je vriendin op de tribune's zitten of er zit al een mes door je ribben dankzij die idioten.
Als je lekker rustig wilt zitten + leuke sfeer dan is Fenerbahce het beste, je kunt er altijd met je vriendin/vrouw heen of kinderen. En ze zijn gastvrij.
Bij bjk of gs is dat niet het geval.
sorry mevrouw, voel je niet gelijk aangevallen..quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:50 schreef ClioSporT het volgende:
Heb jij ooit wel eens een voetbalwedstrijd gezien in je leven ? Weet je wel dat een bal rond is ? Zijn duizenden vrouwen die gek zijn van voetbal en gegarandeerd meer van het spelletje weten dan jij.
Ik ben geen mevrouw. De vorm van een bal heeft de maken met jouw IQ, want jij hebt duidelijk nooit de binnenkant van het Fenerbahce stadion gezien aangezien jij het raar vindt dat je met je vriendin naar een voetbalwedstrijd gaat.. Nergens heb je het over de fanatieke sfeer of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:56 schreef dylann het volgende:
[..]
sorry mevrouw de hooligan, voel je niet aangevallen..bovendien wat voor onzin kraam je nu weer uit..
je gebruikt gezegden at the wrong place at the wrong time.. wat heeft de vorm van de bal te maken met de sfeer in het stadion..
ik bedoel alleen dat de fanatieke sfeer gecreeerd wordt door de mannen.. Ga het anders maar een keer testen: de ene keer een stadion vol mannen, de andere keer een stadion vol vrouwen..
PS:
ik speel zelf bij de zondagamateurs hoofdklasse dus voordat je zegt dat vrouwen meer over voetbal weten dan ik..en als je zo tekeer wil gaan over het voetbal shut up and drive richting het voetbal subforum..
![]()
volgens mij is er iets mis met jou IQ.. want hoe vaak heb ik het woord IQ en de vorm van de bal in jou berichten zien voorkomen.. zie topic over Fenerbahcequote:Op vrijdag 14 november 2008 13:03 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik ben geen mevrouw. De vorm van een bal heeft de maken met jouw IQ, want jij hebt duidelijk nooit de binnenkant van het Fenerbahce stadion gezien aangezien jij het raar vindt dat je met je vriendin naar een voetbalwedstrijd gaat.. Nergens heb je het over de fanatieke sfeer of iets dergelijks.
Ik heb zelf jarenlang hoofdklasse gespeeld bij Feyenoord, als je nog les nodig hebt kan ik wel wat uurtjes vrij maken voor je.
Je hebt niet eens kritiek op m'n clubje dus ik voel mij helemaal niet aangevallen, het gaat over vrouwen in het stadion!quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:11 schreef dylann het volgende:
[..]
volgens mij is er iets mis met jou IQ.. want hoe vaak heb ik het woord IQ en de vorm van de bal in jou berichten zien voorkomen.. zie topic over Fenerbahcestaan die woorden bij jou ingeprogrammeerd ofzo
![]()
gast wat ben jij fanatiek zeg wees niet zo aangevallen, je moet ook een beetje tegen kritiek op je clubje kunnen.. je reageert altijd alsof Fenerbahce de uiterste vorm van perfectie is...![]()
geen wonder dat ze niets meer van jou moesten hebben bij Feyenoord als je daar ooit gespeeld heb tenminste..
Er zijn zat mensen die naar voetbal gaan met hun gezin. Het is juist enorm goed geregeld bij Fenerbahçe, je hebt nog steeds veel fanatieken. Maar je hebt ook genoeg plek voor de gezinnen. Daarom wordt er bij Fenerbahçe ook enorm veel omzet gedraaid. Bij bjk en gs heb je alleen hooligans, geen plek voor de normale mens dus. Je kunt daar niet zo maar voor de lol naar een wedstrijd gaan. Daarom zijn de wedstrijdkaarten bij bjk en gs spotgoedkoop maar bij Fenerbahçe hoger, omdat er ook normale mensen naar Fenerbahçe komen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:27 schreef dylann het volgende:
[..]
Wie gaat er ook mijn zijn vriendin naar een voetbalwedstrijd..Ga lekker na de bioscoop ofzo..
Merk ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Echt? ik dat dat fenerbahce veel extremer was, opzich heb ik nietzoveel ervaring met voetbalclubs
Ik zie de meeste anders alleen hier posten als er vrouwelijk gezelschap is. Begin bij jezelf zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:39 schreef IHVK het volgende:
Hou eens op met zeiken. Men vroeger was het nog leuk hiero...
je bent echt een baasje jij he..quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:24 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je hebt niet eens kritiek op m'n clubje dus ik voel mij helemaal niet aangevallen, het gaat over vrouwen in het stadion!
Dus mijn "agressie" op dit forum link jij aan het feit dat ik zelf weg ben gegaan bij Feyenoord. Hmz, en dan wordt je boos als ik het over je IQ heb ?Wat doe jij in de hoofdklasse trouwen, balletjes oprapen achter het goal ?
Maar goed jij kijkt liever naar een wedstrijd met de angst dat je van achter genomen kan wordenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:04 schreef dylann het volgende:
[..]
je bent echt een baasje jij he..je bent zelf weggegaan bij Feyenoord
, omdat je een contract kreeg aangeboden bij Real..
![]()
Ga toch lekker het Fenerbahce topic volzeiken met je aggressieve Fenerbahce propaganda..![]()
PS: zit niet te zeiken steeds over IQ jongen, want je zet je zelf alleen maar voor schut met je domme uitspraken.. zoals Dus mijn "agressie" op dit forum link jij aan het feit dat ik zelf weg ben gegaan bij Feyenoord.
.. jij linkt ook al die dingen wat ik zeg verkeerd met elkaar.. beter zeg je niets..
oh ok op die manier.. ik wist niet dat jij zo een schijtbak was..quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar goed jij kijkt liever naar een wedstrijd met de angst dat je van achter genomen kan worden.
Het verschil tussen jullie 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik een koerd was dan was ik wel voor galatasaray.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:17 schreef dylann het volgende:
[..]
oh ok op die manier.. ik wist niet dat jij zo een schijtbak was..een beetje Turkse man heeft toch ballen.. of ben jij zo een bergkoerd..
![]()
IBNE: praat NL anders ga je maar naar je eigen land.. dit is geen Koerdistan.![]()
Wat is dit nu weer voor een uitspraak? Cognitief zit het allemaal niet zo lekker meer, hmm?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Als ik een koerd was dan was ik wel voor galatasaray.
Als ik een armeen was dan was ik wel voor besiktas.
IK BEN EENTURK
DUS IK BEN VOOR FENERBAHÇE
.
Emeeeeellll...quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:39 schreef IHVK het volgende:
Hou eens op met zeiken. Men vroeger was het nog leuk hiero...
Jammer voor je, als ik jou was zou ik voor een ander team kiezen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:07 schreef saban het volgende:
xminator, ik ben voor GS en ik ben Turk, wat nu?
Kerel, laat nou eens gaan. Het is maar voetbal. Serieus, waar maak jij je druk om zeg.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Jammer voor je, als ik jou was zou ik voor een ander team kiezen.
Misschien komt dat omdat er anders geen onderwerpen zijn om te bespreken behalve voetbal.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:46 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik zie de meeste anders alleen hier posten als er vrouwelijk gezelschap is. Begin bij jezelf zou ik zeggen.
Ik weet het niet, maar als zij er is, is er een duidelijk verschil.quote:
Ik dacht laat ik eens een oplossing geven op zijn vraag.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kerel, laat nou eens gaan. Het is maar voetbal. Serieus, waar maak jij je druk om zeg.
Fanatieken,.
Dat is één ding wat duidelijk is. Gelukkig hebben we een stand-inquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:15 schreef zarGon het volgende:
Ik weet het niet, maar als zij er is, is er een duidelijk verschil.
Min-e?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is één ding wat duidelijk is. Gelukkig hebben we een stand-in
Dat jij hoofdklasse spelen nou een bijzonder mijlpaal in je leven vindt en er overal mee loopt te patsen kan ik niks aan doen. Ik koos voor een maatschappelijke carriere omdat ik de kans op prof worden klein achtte. Is het zover te begrijpen voor je ingevroren garnaal?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:04 schreef dylann het volgende:
[..]
je bent echt een baasje jij he..je bent zelf weggegaan bij Feyenoord
, omdat je een contract kreeg aangeboden bij Real..
![]()
Ga toch lekker het Fenerbahce topic volzeiken met je aggressieve Fenerbahce propaganda..![]()
PS: zit niet te zeiken steeds over IQ jongen, want je zet je zelf alleen maar voor schut met je domme uitspraken en reacties op wat ik zeg.. zoals Dus mijn "agressie" op dit forum link jij aan het feit dat ik zelf weg ben gegaan bij Feyenoord.
.. jij linkt ook al die dingen wat ik zeg verkeerd met elkaar.. beter zeg je niets.. maar ik weet dat het moeilijk is omdat je erg koppig bent..![]()
![]()
Heb jij haar weg gejaagd? Jij feeks!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:16 schreef Min-e het volgende:
Die is 'em gesmeerd voordat het te gezellig werd.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat er anders geen onderwerpen zijn om te bespreken behalve voetbal..
Gadverdamme, de turkse invasie op fok is niet te stoppenquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:09 schreef Min-e het volgende:
Trouwens vandaag ben ik al 1 hele maand Fokker! Felicitaties alsmede attenties zal ik morgen in ontvangst nemen.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:55 schreef erikkll het volgende:
[..]
Gadverdamme, de turkse invasie op fok is niet te stoppen
1 |
Lijkt maar zo. Maar ik kan goed doen alsofquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:29 schreef erikkll het volgende:![]()
![]()
![]()
edit:
Ik wil stiekem ook nog wel toegeven dat Min-e wel een waardevolle inbreng op fok kan hebben, mede door haar intelligentie. Als ik zo lees wat ze schrijft lijkt ze me wel slim namelijk.
Ne diyon la?quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:22 schreef Min-e het volgende:
Aaah waarom zie ik nu een balkje?
ps. Besef dat de heren Clio en Saban zich misschien niet herkennen in de gebruikte terminologie, bij deze met de laatsten bedoelde ik jullie!
Wat bazel jij nou weerquote:Op zondag 16 november 2008 00:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n persoon die posters van voetbalspelers zonder shirt op zijn kamer hangt?
Het is maar een vraag?quote:
Ik heb eerder aangegeven dat ik niet zo'n voetbalkenner ben, en dan zeg jij; Merk ik :yquote:Op zondag 16 november 2008 00:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet. Kan je het beter uitleggen?
Ik ben geen heaumeau metalfreakquote:Op zondag 16 november 2008 00:19 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb eerder aangegeven dat ik niet zo'n voetbalkenner ben, en dan zeg jij; Merk ik :y
Aangezien jij zoveel over voetbal weet, ben jij misschien wel een persoon die halfnaakte posters van voetbalsterren in je kamer ophangt.
Is dat correct? of geil je niet op rennende kerels die trappen aan een leren knikker?
ga terug naar dumpert, stumperd.quote:Op zondag 16 november 2008 00:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben geen heaumeau metalfreak.
Jij bent best wel een rare gozer weet je dat? Waar heb je het allemaal over
Voetbalquote:Op zondag 16 november 2008 00:22 schreef IHVK het volgende:
Hou eens op over dat klote voetbal.![]()
Lekker boeiend. Voetbal.
quote:Op zondag 16 november 2008 00:24 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
ga terug naar dumpert, stumperd.Als ik van metal hield zou ik wel op geenstijl zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is niet het geval.
quote:Op zondag 16 november 2008 00:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben geen heaumeau metalfreak.
Jij bent best wel een rare gozer weet je dat? Waar heb je het allemaal over
jij goed verbanden leggen..quote:Op zondag 16 november 2008 00:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Met het veranderen van de quote, wil je dus aangeven dat jij een homo bent..
quote:Op zondag 16 november 2008 00:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Als ik van metal hield zou ik wel op geenstijl zitten.
Maar dat is niet het geval.
Het is geen voorwaarde om Turks te zijn in dit topic.quote:Op zondag 16 november 2008 00:32 schreef Hukkie het volgende:
Gezellig topic, zo als turken onder mekaar.
Tsja, mekaar afzeiken om een potje voetbal lijkt me vrij triest inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2008 00:35 schreef IHVK het volgende:
Het is geen voorwaarde om Turks te zijn in dit topic.
Als je je maar normaal gedraagt. Is blijkbaar erg moeilijk.
Precies, ga dat maar in VBL doen. Of via PM.quote:Op zondag 16 november 2008 00:39 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Tsja, mekaar afzeiken om een potje voetbal lijkt me vrij triest inderdaad.
Net alsof dat alleen maar onder Turken gebeurdquote:Op zondag 16 november 2008 00:39 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Tsja, mekaar afzeiken om een potje voetbal lijkt me vrij triest inderdaad.
quote:Op zondag 16 november 2008 00:40 schreef ClioSporT het volgende:
Je hoeft geen Turk te zijn inderdaad, je kan ook gewoon een mongool zijn genaamd dylann die alleen maar de boel loopt op te stoken.
Hey jongens, jullie gaan toch niet hierop reageren he.quote:Op zondag 16 november 2008 00:42 schreef dylann het volgende:
[..]
daar hebben we het gayvriendje van xminator die onvoorwaardelijk voor elkaar opkomen, zijn jullie inmiddels![]()
![]()
Kon toch streektaal zijn, dat ik niet echt spreek?quote:Op zondag 16 november 2008 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
Mine azginligin beynine sicradi galiba, anliyamadim dedigini ?
misschien kan je eind van de maand gratis met de stoomboot van Sinterklaasquote:
Ik snap je nog steeds niet hoor. Waar heb je het in godsnaam over ? Saban, ik ?quote:Op zondag 16 november 2008 00:44 schreef Min-e het volgende:
[..]
Kon toch streektaal zijn, dat ik niet echt spreek?
Het was gewoon moeilijk te geloven dat jullie niet zo aardig zijn...
Hey Dyllann serieus, wat moet je?quote:Op zondag 16 november 2008 00:44 schreef dylann het volgende:
[..]
misschien kan je eind van de maand gratis met de stoomboot van Sinterklaasterugvaren naar het berggebied waar je vandaan komt..
Euh, nee. Doe maar niet.quote:
Zeker niet, maar ik was misschien een tikje te optimistisch door een vorm van saamhorigheid te verwachten in een turken-onder-mekaar- topic.quote:Op zondag 16 november 2008 00:40 schreef xminator het volgende:
Net alsof dat alleen maar onder Turken gebeurd
Maatregelen! Nerde devlet? Nerde polis?quote:Op zondag 16 november 2008 00:45 schreef Triggershot het volgende:
Er is jullie gevraagd te kappen, meerdere malen.
Jullie? Er is maar 1 trol aanwezig.quote:Op zondag 16 november 2008 00:45 schreef Triggershot het volgende:
Er is jullie gevraagd te kappen, meerdere malen.
Ach ja de vorige honderd en twaalf delen was het ook zo hoor. Alleen hebben we nu een aantal trollen die actief het topic aan het verzieken zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 00:46 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Zeker niet, maar ik was misschien een tikje te optimistisch door een vorm van saamhorigheid te verwachten in een turken-onder-mekaar- topic.
Happen is net zo ongewenstquote:Op zondag 16 november 2008 00:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Jullie? Er is maar 1 trol aanwezig.
Je weet wat je te doen staat
Burdayizquote:Op zondag 16 november 2008 00:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maatregelen! Nerde devlet? Nerde polis?
Zati Sahaneniz kanuni esasi'e hos muamelede bulunursaniz hatalar zati vucud haline mubtedir olmaz.quote:
Dat is geen Turks.quote:Op zondag 16 november 2008 00:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zati Sahaneniz kanuni esasi'e hos muamelede bulunursaniz hatalar zati vucud haline mubtedir olmaz.
Her en der een zinnetje mag bestquote:Op zondag 16 november 2008 00:51 schreef Hukkie het volgende:
Wel nederlands praten he, anders begrijpen sommige mensen het niet.
Opbokken jij, je bent geïnfecteerd met de kemalistische taal revoluties, een virus zeg ik je, een virus!quote:
Ik was te vroeg of jij te laatquote:Op zondag 16 november 2008 00:53 schreef IHVK het volgende:
Niet meer in ieder geval.
Met dank aan ons... (ach laat maar, het wordt weer te politiek)
Inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2008 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opbokken jij, je bent geïnfecteerd met de kemalistische taal revoluties, een virus zeg ik je, een virus!
Milli Görüs..quote:Op zondag 16 november 2008 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opbokken jij, je bent geïnfecteerd met de kemalistische taal revoluties, een virus zeg ik je, een virus!
JIj bent altijd te vroeg.quote:Op zondag 16 november 2008 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik was te vroeg of jij te laat
Wat?quote:
Ben je daarom online gekomen, om dat te zeggen?quote:Op zondag 16 november 2008 00:58 schreef IHVK het volgende:
Mensen ga slapen. Of wat leuks doen. Mên het is zaterdagvond.
Ja! Affectie, ik mis het.quote:Op zondag 16 november 2008 00:51 schreef Min-e het volgende:
GROEPSKNUFFEL?
Ik heet Fritz.quote:Op zondag 16 november 2008 01:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oeh, ik voel mij net een dertienjarig tienermeisje. Hoi,.
.
jij leest zeker Sabah..quote:Op zondag 16 november 2008 01:02 schreef IHVK het volgende:
Ohja, als dat in Hurriyet zo staat dan is het vast waar.
he angsthaas meld je even bij Basbugquote:Op zondag 16 november 2008 01:03 schreef ClioSporT het volgende:
Ben benieuwd wanneer iemand die koerdische troll kloon dylann eruit mept.
Niet reageren. En afkomst noemen is ook niet erg nodig.quote:Op zondag 16 november 2008 01:03 schreef ClioSporT het volgende:
Kap es met die oneliner ad hominems. Constant vragen naar het eruit meppen van een ander is er ook een voor jezelf vragen.quote:Op zondag 16 november 2008 01:03 schreef ClioSporT het volgende:
quote:
wat verwacht je van een aggressieve FBli die zijn zusje altijd slaat als FB verliest.quote:Op zondag 16 november 2008 01:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet reageren. En afkomst noemen is ook niet erg nodig.
Je gaat je gang maar joh, geef je wel even een duidelijke reden waarom je mij er dan uit mept en hem niet ?quote:Op zondag 16 november 2008 01:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kap es met die oneliner ad hominems. Constant vragen naar het eruit meppen van een ander is er ook een voor jezelf vragen.
Is het gewoon niet veel beter dat ik jullie allebei met rust laat en dit topic niet lijdt onder jullie vetes terwijl je gewoon kunt pmen / foboen?quote:Op zondag 16 november 2008 01:07 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar joh, geef je wel even een duidelijke reden waarom je mij er dan uit mept en hem niet ?
sorry bro ik ben geen gay..quote:Op zondag 16 november 2008 01:06 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Over 15 minuten afspreken op centraal station rotterdam ?![]()
Altijd nog beter dan m'n eigen zusje verkrachten wat in jouw cultuur wel heel normaal isquote:Op zondag 16 november 2008 01:07 schreef dylann het volgende:
[..]
wat verwacht je van een aggressieve FBli die zijn zusje altijd slaat als FB verliest.
quote:Op zondag 16 november 2008 01:05 schreef dylann het volgende:
[..]
he angsthaas meld je even bij BasbugZeg, wat is je afkomst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij met je luie reet nou gewoon het hele topic even goed doorleest dan kom je er vanzelf achter dat IK niet diegene ben die elke keer begint met rellen hier.quote:Op zondag 16 november 2008 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het gewoon niet veel beter dat ik jullie allebei met rust laat en dit topic niet lijdt onder jullie vetes terwijl je gewoon kunt pmen / foboen?
Haci marc?quote:Op zondag 16 november 2008 01:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dutroux. Marc Dutroux. Ik let goed op de kleintjes.
doel je op de Eskisehir cultuur..quote:Op zondag 16 november 2008 01:09 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan m'n eigen zusje verkrachten wat in jouw cultuur wel heel normaal is
en welke cultuur is dat dan? koerdse cultuur?quote:Op zondag 16 november 2008 01:09 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan m'n eigen zusje verkrachten wat in jouw cultuur wel heel normaal is
December of met lentequote:Op zondag 16 november 2008 01:10 schreef IHVK het volgende:
Trigger, ik denk dat je ze beiden even moet laten afkoelen..![]()
Wanneer ga je ?
Hey maar Clio, als je slim was, trapte je niet in zijn val.quote:Op zondag 16 november 2008 01:10 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als jij met je luie reet nou gewoon het hele topic even goed doorleest dan kom je er vanzelf achter dat IK niet diegene ben die elke keer begint met rellen hier.
Jaaa.quote:Op zondag 16 november 2008 01:11 schreef Min-e het volgende:
He zal ik even een liedje gaan zingen ofzo?
Ja. Doe eens.quote:Op zondag 16 november 2008 01:11 schreef Min-e het volgende:
He zal ik even een liedje gaan zingen ofzo?
Ff eerlijk, wat is dit voor een kut reactie eigenlijk ??quote:Op zondag 16 november 2008 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het gewoon niet veel beter dat ik jullie allebei met rust laat en dit topic niet lijdt onder jullie vetes terwijl je gewoon kunt pmen / foboen?
quote:Op zondag 16 november 2008 01:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey maar Clio, als je slim was, trapte je niet in zijn val.
Want hij weet precies hoe hij jou op moet fokken en hij wil jou gewoon opfokken en verpest dit topic.
Jij werkt hier aan mee. Snap je het nu? Hij wint als jij reageert.
December. Wie weet pak je een beetje sneeuw.quote:
Mijn luie reet leest dat beide users, zowel de troller als voeders van een troll in aanmerking komen voor maatregelen indien dit nodig wordt geacht.quote:Op zondag 16 november 2008 01:10 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als jij met je luie reet nou gewoon het hele topic even goed doorleest dan kom je er vanzelf achter dat IK niet diegene ben die elke keer begint met rellen hier.
Typisch joh, jij weet wel precies waar dylann voor gekomen is maar de mods niet. Tip je maatje anders ipv te vragen of ie mij ook kan bannen.quote:Op zondag 16 november 2008 01:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey maar Clio, als je slim was, trapte je niet in zijn val.
Want hij weet precies hoe hij jou op moet fokken en hij wil jou gewoon opfokken en verpest dit topic.
Jij werkt hier aan mee. Snap je het nu? Hij wint als jij reageert.
quote:Op zondag 16 november 2008 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou nog steeds foto's van je krijgen..
Jullie beiden met rust laten impliceert geen ban, ook niet in het Turks of Koerdisch.quote:Op zondag 16 november 2008 01:13 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ff eerlijk, wat is dit voor een kut reactie eigenlijk ??
Er komt een user, net een paar dagen geleden het fok forum uitgevonden als ie al niet eerder is gebanned, begint te trollen hier en dan wil je mij bannen omdat ik weer op hem reageer?
Ik dacht een Turkse. Sowieso, Sinterklaasliedjes,quote:Op zondag 16 november 2008 01:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Even denken.. .. Zie ginds komt de stoomboot?
Met z'n allen, 1, 2, 3...
Nou ga zo door totdat iedereen heeft gereageerd op de trol en jij alle voeders kan bannen. Goed bezig jongen.quote:Op zondag 16 november 2008 01:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn luie reet leest dat beide users, zowel de troller als voeders van een troll in aanmerking komen voor maatregelen indien dit nodig wordt geacht.
inatçiquote:Op zondag 16 november 2008 01:15 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Typisch joh, jij weet wel precies waar dylann voor gekomen is maar de mods niet. Tip je maatje anders ipv te vragen of ie mij ook kan bannen.
Als jij niet reageert op hem, dan is er toch ook geen probleem. Op een gegeven moment houdt de persoon in kwestie wel op, of volgen er maatregelen als het irritant wordt.quote:Op zondag 16 november 2008 01:15 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Typisch joh, jij weet wel precies waar dylann voor gekomen is maar de mods niet. Tip je maatje anders ipv te vragen of ie mij ook kan bannen.
Nee, lijkt maar zo, verschillende malen zijn niet doorgegaan, maar dat heb je denk ik niet meegekregen. in totaliteit maar 4 x geweest ofzo.quote:Op zondag 16 november 2008 01:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
December. Wie weet pak je een beetje sneeuw.![]()
En lente is sowieso tof!
Volgens mij ga je best vaak naar Istanbul?
Het enige waar de troll voldoening uit haalt is, is aandacht. Jij geeft hem die genoegen.quote:Op zondag 16 november 2008 01:13 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ff eerlijk, wat is dit voor een kut reactie eigenlijk ??
Er komt een user, net een paar dagen geleden het fok forum uitgevonden als ie al niet eerder is gebanned, begint te trollen hier en dan wil je mij bannen omdat ik weer op hem reageer?
quote:Op zondag 16 november 2008 01:15 schreef RoW_0 het volgende:
Bron van rellen en gayheid; ClioSporT & xminator. genoeg gezegd.
quote:Op zondag 16 november 2008 01:15 schreef RoW_0 het volgende:
Bron van rellen en gayheid; ClioSporT & xminator. genoeg gezegd.
Gondereyimquote:Op zondag 16 november 2008 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou nog steeds foto's van je krijgen, remember ik nu. Aya Sofya enzo..
wat voor type rock muziek hou je van dan, kan je een voorbeeld geven?quote:Op zondag 16 november 2008 01:17 schreef Hukkie het volgende:
Wordt er in Turkije eigenlijk ook goede rockmuziek gemaakt, of is het allemaal Tarkan en Sezen Aksu?
Zie de maan schijnt door de bomen, makkers staakt uw wild geraas.quote:Op zondag 16 november 2008 01:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Even denken.. .. Zie ginds komt de stoomboot?
Met z'n allen, 1, 2, 3...
Begin jij maar met een turks liedje? (Ik ken er zo weinig)quote:Op zondag 16 november 2008 01:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik dacht een Turkse. Sowieso, Sinterklaasliedjes,.
Leer nou eens lezen, ik heb het woordje bannen niet eens in mijn mond genomen, ik probeer zo expliciet mogelijk te zijn in mijn reactie dat ik daar niet mee dreig en nog blijf je herhalen als een vastgelopen plaat.quote:Op zondag 16 november 2008 01:16 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nou ga zo door totdat iedereen heeft gereageerd op de trol en jij alle voeders kan bannen. Goed bezig jongen.
Okey, nee waarschijnlijk niet dan..quote:Op zondag 16 november 2008 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, lijkt maar zo, verschillende malen zijn niet doorgegaan, maar dat heb je denk ik niet meegekregen. in totaliteit maar 4 x geweest ofzo.
hoe kan je geen Turks muziek luisteren.quote:Op zondag 16 november 2008 01:18 schreef Min-e het volgende:
[..]
Begin jij maar met een turks liedje? (Ik ken er zo weinig).
Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 16 november 2008 01:18 schreef Min-e het volgende:
[..]
Begin jij maar met een turks liedje? (Ik ken er zo weinig).
In ieder geval iets met gitaren? Alles van Monster Magnet tot Afghan Whigs.quote:Op zondag 16 november 2008 01:18 schreef dylann het volgende:
wat voor type rock muziek hou je van dan, kan je een voorbeeld geven?
Ben hayatimi sana adamisim gulumquote:Op zondag 16 november 2008 01:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je nu met niets bezig bent, enzo. Isinden almiyayim seni,.
In aanmerking komen voor maatregelen is geen dreiging tot banquote:Op zondag 16 november 2008 01:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Leer nou eens lezen, ik heb het woordje bannen niet eens in mijn mond genomen, ik probeer zo expliciet mogelijk te zijn in mijn reactie dat ik daar niet mee dreig en nog blijf je herhalen als een vastgelopen plaat.
Ja, maar dat is toch normaal voor een niet-istanbullu?quote:Op zondag 16 november 2008 01:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey, nee waarschijnlijk niet dan..
Maar is altijd nog 3 keer meer dan ik. (als je het doorheenrijden niet meetelt)
Hoe bedoel je ik doe ineens schijnheilig en probeer even lief te zijn voor de mods zodat ze mij niet bannen omdat ik al dagenlang hier loop te trollenquote:Op zondag 16 november 2008 01:18 schreef dylann het volgende:
[..]
wat voor type rock muziek hou je van dan, kan je een voorbeeld geven?
Ayhhh, duur yaaa... Birisi gorecek.quote:Op zondag 16 november 2008 01:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben hayatimi sana adamisim gulum
Nogmaals, of leer goed lezen of je geeft toe dat je aan het mede trollen bent WAARDOOR je in aanmerking kunt komen voor maatregelen?quote:Op zondag 16 november 2008 01:20 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
In aanmerking komen voor maatregelen is geen dreiging tot ban![]()
Wat wilde je doen dan, yvonne naar m'n huis sturen ?
deze met gitaren misschien..quote:Op zondag 16 november 2008 01:20 schreef Hukkie het volgende:
[..]
In ieder geval iets met gitaren? Alles van Monster Magnet tot Afghan Whigs.
Hayir yani yanlis anlama, kastim senin gibi sapiklari dogru yolla koymakquote:Op zondag 16 november 2008 01:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ayhhh, duur yaaa... Birisi gorecek.. Azgiiinn senii..
.
kafani yorma, adam agresiviyim kompleksliyim tarzindan..quote:Op zondag 16 november 2008 01:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals, of leer goed lezen of je geeft toe dat je aan het mede trollen bent WAARDOOR je in aanmerking kunt komen voor maatregelen?
WAT BEN JIJ KENKER TRIEST ZEGquote:Op zondag 16 november 2008 01:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ik doe ineens schijnheilig en probeer even lief te zijn voor de mods zodat ze mij niet bannen omdat ik al dagenlang hier loop te trollen
Hetzelfde geld voor jou.quote:Op zondag 16 november 2008 01:24 schreef dylann het volgende:
[..]
kafani yorma, adam agresiviyim kompleksliyim tarzindan..
Turks dansen? Efe oyunu? Halay? Wat?quote:Op zondag 16 november 2008 01:23 schreef Min-e het volgende:
Ik kan wel turks dansen!!
Kijk wie het zegt dan. Tsk,quote:Op zondag 16 november 2008 01:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hayir yani yanlis anlama, kastim senin gibi sapiklari dogru yolla koymak
quote:Op zondag 16 november 2008 01:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nogmaals, of leer goed lezen of je geeft toe dat je aan het mede trollen bent WAARDOOR je in aanmerking kunt komen voor maatregelen?
Ga je nou janken, bosheks? Pfrt, jou hoef ik niet, meer.quote:Op zondag 16 november 2008 01:23 schreef IHVK het volgende:
Hey Zargon waarom flirt je niet meer met mij, maar wel met Trigger.
dat het topic gesloten is?quote:Op zondag 16 november 2008 01:28 schreef zarGon het volgende:
Zeg, mannen, wat is het probleem eigenlijk. Vertel het eens.
En 302quote:Op zondag 16 november 2008 01:30 schreef zarGon het volgende:.
IHVK had post 300. Even wachten op een nieuw topic,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |