Merk ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Echt? ik dat dat fenerbahce veel extremer was, opzich heb ik nietzoveel ervaring met voetbalclubs
Ik zie de meeste anders alleen hier posten als er vrouwelijk gezelschap is. Begin bij jezelf zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:39 schreef IHVK het volgende:
Hou eens op met zeiken. Men vroeger was het nog leuk hiero...
je bent echt een baasje jij he..quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:24 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je hebt niet eens kritiek op m'n clubje dus ik voel mij helemaal niet aangevallen, het gaat over vrouwen in het stadion!
Dus mijn "agressie" op dit forum link jij aan het feit dat ik zelf weg ben gegaan bij Feyenoord. Hmz, en dan wordt je boos als ik het over je IQ heb ?Wat doe jij in de hoofdklasse trouwen, balletjes oprapen achter het goal ?
Maar goed jij kijkt liever naar een wedstrijd met de angst dat je van achter genomen kan wordenquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:04 schreef dylann het volgende:
[..]
je bent echt een baasje jij he..je bent zelf weggegaan bij Feyenoord
, omdat je een contract kreeg aangeboden bij Real..
![]()
Ga toch lekker het Fenerbahce topic volzeiken met je aggressieve Fenerbahce propaganda..![]()
PS: zit niet te zeiken steeds over IQ jongen, want je zet je zelf alleen maar voor schut met je domme uitspraken.. zoals Dus mijn "agressie" op dit forum link jij aan het feit dat ik zelf weg ben gegaan bij Feyenoord.
.. jij linkt ook al die dingen wat ik zeg verkeerd met elkaar.. beter zeg je niets..
oh ok op die manier.. ik wist niet dat jij zo een schijtbak was..quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar goed jij kijkt liever naar een wedstrijd met de angst dat je van achter genomen kan worden.
Het verschil tussen jullie 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik een koerd was dan was ik wel voor galatasaray.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:17 schreef dylann het volgende:
[..]
oh ok op die manier.. ik wist niet dat jij zo een schijtbak was..een beetje Turkse man heeft toch ballen.. of ben jij zo een bergkoerd..
![]()
IBNE: praat NL anders ga je maar naar je eigen land.. dit is geen Koerdistan.![]()
Wat is dit nu weer voor een uitspraak? Cognitief zit het allemaal niet zo lekker meer, hmm?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Als ik een koerd was dan was ik wel voor galatasaray.
Als ik een armeen was dan was ik wel voor besiktas.
IK BEN EENTURK
DUS IK BEN VOOR FENERBAHÇE
.
Emeeeeellll...quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:39 schreef IHVK het volgende:
Hou eens op met zeiken. Men vroeger was het nog leuk hiero...
Jammer voor je, als ik jou was zou ik voor een ander team kiezen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:07 schreef saban het volgende:
xminator, ik ben voor GS en ik ben Turk, wat nu?
Kerel, laat nou eens gaan. Het is maar voetbal. Serieus, waar maak jij je druk om zeg.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Jammer voor je, als ik jou was zou ik voor een ander team kiezen.
Misschien komt dat omdat er anders geen onderwerpen zijn om te bespreken behalve voetbal.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:46 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik zie de meeste anders alleen hier posten als er vrouwelijk gezelschap is. Begin bij jezelf zou ik zeggen.
Ik weet het niet, maar als zij er is, is er een duidelijk verschil.quote:
Ik dacht laat ik eens een oplossing geven op zijn vraag.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kerel, laat nou eens gaan. Het is maar voetbal. Serieus, waar maak jij je druk om zeg.
Fanatieken,.
Dat is één ding wat duidelijk is. Gelukkig hebben we een stand-inquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:15 schreef zarGon het volgende:
Ik weet het niet, maar als zij er is, is er een duidelijk verschil.
Min-e?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is één ding wat duidelijk is. Gelukkig hebben we een stand-in
Dat jij hoofdklasse spelen nou een bijzonder mijlpaal in je leven vindt en er overal mee loopt te patsen kan ik niks aan doen. Ik koos voor een maatschappelijke carriere omdat ik de kans op prof worden klein achtte. Is het zover te begrijpen voor je ingevroren garnaal?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:04 schreef dylann het volgende:
[..]
je bent echt een baasje jij he..je bent zelf weggegaan bij Feyenoord
, omdat je een contract kreeg aangeboden bij Real..
![]()
Ga toch lekker het Fenerbahce topic volzeiken met je aggressieve Fenerbahce propaganda..![]()
PS: zit niet te zeiken steeds over IQ jongen, want je zet je zelf alleen maar voor schut met je domme uitspraken en reacties op wat ik zeg.. zoals Dus mijn "agressie" op dit forum link jij aan het feit dat ik zelf weg ben gegaan bij Feyenoord.
.. jij linkt ook al die dingen wat ik zeg verkeerd met elkaar.. beter zeg je niets.. maar ik weet dat het moeilijk is omdat je erg koppig bent..![]()
![]()
Heb jij haar weg gejaagd? Jij feeks!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:16 schreef Min-e het volgende:
Die is 'em gesmeerd voordat het te gezellig werd.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat er anders geen onderwerpen zijn om te bespreken behalve voetbal..
Gadverdamme, de turkse invasie op fok is niet te stoppenquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:09 schreef Min-e het volgende:
Trouwens vandaag ben ik al 1 hele maand Fokker! Felicitaties alsmede attenties zal ik morgen in ontvangst nemen.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:55 schreef erikkll het volgende:
[..]
Gadverdamme, de turkse invasie op fok is niet te stoppen
| 1 |
Lijkt maar zo. Maar ik kan goed doen alsofquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:29 schreef erikkll het volgende:![]()
![]()
![]()
edit:
Ik wil stiekem ook nog wel toegeven dat Min-e wel een waardevolle inbreng op fok kan hebben, mede door haar intelligentie. Als ik zo lees wat ze schrijft lijkt ze me wel slim namelijk.
Ne diyon la?quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:22 schreef Min-e het volgende:
Aaah waarom zie ik nu een balkje?
ps. Besef dat de heren Clio en Saban zich misschien niet herkennen in de gebruikte terminologie, bij deze met de laatsten bedoelde ik jullie!
Wat bazel jij nou weerquote:Op zondag 16 november 2008 00:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n persoon die posters van voetbalspelers zonder shirt op zijn kamer hangt?
Het is maar een vraag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb eerder aangegeven dat ik niet zo'n voetbalkenner ben, en dan zeg jij; Merk ik :yquote:Op zondag 16 november 2008 00:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet. Kan je het beter uitleggen?
Ik ben geen heaumeau metalfreakquote:Op zondag 16 november 2008 00:19 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb eerder aangegeven dat ik niet zo'n voetbalkenner ben, en dan zeg jij; Merk ik :y
Aangezien jij zoveel over voetbal weet, ben jij misschien wel een persoon die halfnaakte posters van voetbalsterren in je kamer ophangt.
Is dat correct? of geil je niet op rennende kerels die trappen aan een leren knikker?
ga terug naar dumpert, stumperd.quote:Op zondag 16 november 2008 00:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben geen heaumeau metalfreak.
Jij bent best wel een rare gozer weet je dat? Waar heb je het allemaal over
Voetbalquote:Op zondag 16 november 2008 00:22 schreef IHVK het volgende:
Hou eens op over dat klote voetbal.![]()
Lekker boeiend. Voetbal.
quote:Op zondag 16 november 2008 00:24 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
ga terug naar dumpert, stumperd.Als ik van metal hield zou ik wel op geenstijl zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is niet het geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |