Heb jij haar weg gejaagd? Jij feeks!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:16 schreef Min-e het volgende:
Die is 'em gesmeerd voordat het te gezellig werd.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat er anders geen onderwerpen zijn om te bespreken behalve voetbal..
Gadverdamme, de turkse invasie op fok is niet te stoppenquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:09 schreef Min-e het volgende:
Trouwens vandaag ben ik al 1 hele maand Fokker! Felicitaties alsmede attenties zal ik morgen in ontvangst nemen.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:55 schreef erikkll het volgende:
[..]
Gadverdamme, de turkse invasie op fok is niet te stoppen
| 1 |
Lijkt maar zo. Maar ik kan goed doen alsofquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:29 schreef erikkll het volgende:![]()
![]()
![]()
edit:
Ik wil stiekem ook nog wel toegeven dat Min-e wel een waardevolle inbreng op fok kan hebben, mede door haar intelligentie. Als ik zo lees wat ze schrijft lijkt ze me wel slim namelijk.
Ne diyon la?quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:22 schreef Min-e het volgende:
Aaah waarom zie ik nu een balkje?
ps. Besef dat de heren Clio en Saban zich misschien niet herkennen in de gebruikte terminologie, bij deze met de laatsten bedoelde ik jullie!
Wat bazel jij nou weerquote:Op zondag 16 november 2008 00:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n persoon die posters van voetbalspelers zonder shirt op zijn kamer hangt?
Het is maar een vraag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb eerder aangegeven dat ik niet zo'n voetbalkenner ben, en dan zeg jij; Merk ik :yquote:Op zondag 16 november 2008 00:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet. Kan je het beter uitleggen?
Ik ben geen heaumeau metalfreakquote:Op zondag 16 november 2008 00:19 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb eerder aangegeven dat ik niet zo'n voetbalkenner ben, en dan zeg jij; Merk ik :y
Aangezien jij zoveel over voetbal weet, ben jij misschien wel een persoon die halfnaakte posters van voetbalsterren in je kamer ophangt.
Is dat correct? of geil je niet op rennende kerels die trappen aan een leren knikker?
ga terug naar dumpert, stumperd.quote:Op zondag 16 november 2008 00:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben geen heaumeau metalfreak.
Jij bent best wel een rare gozer weet je dat? Waar heb je het allemaal over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voetbalquote:Op zondag 16 november 2008 00:22 schreef IHVK het volgende:
Hou eens op over dat klote voetbal.![]()
Lekker boeiend. Voetbal.
quote:Op zondag 16 november 2008 00:24 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
ga terug naar dumpert, stumperd.Als ik van metal hield zou ik wel op geenstijl zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is niet het geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |