Aglama sen aglamaaaaaaaaaa haydi biraz gul.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
kerel doe is fucking normaalmetalgrap? wtf is dat, leg dat mij is uit.
is gewoon een vent die grappig doet, hihi. dat jij alleen maar lacht op mopjes van grappen.nl
Wie is nu hier nou de Emoquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Aglama sen aglamaaaaaaaaaa haydi biraz gul.
Goed, ik ga hier niet meer op in. Tenzij je kan aantonen dat je rijpe ballen hebt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:57 schreef ClioSporT het volgende:
Ga elkaar ff lekker headbangen ofzo...
Doen! Ik was net op zoek naar een leuk plaatje als avatar.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:47 schreef ClioSporT het volgende:
Ik wil wel een foto van m'n piemoltje maken
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:47 schreef ClioSporT het volgende:
Ik wil wel een foto van m'n piemoltje maken
Zoals je weet mag je avatar maar een paar kilobytes, dus dan kom je bij hem goed uit!.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Doen! Ik was net op zoek naar een leuk plaatje als avatar.
Zo heej, lachen met jouquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:49 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
[..]
Zoals je weet mag je avatar maar een paar kilobytes, dus dan kom je bij hem goed uit!.
Bij mij heb je een yetabyte nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
GALATASARAYquote:Op woensdag 12 november 2008 09:32 schreef xminator het volgende:
Topigin icine sicti batirdi.
Elke keer?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:45 schreef xminator het volgende:
[..]
watser mee? Net of het nog niet genoeg is dat gaysaray met voetbal elke keer word afgemaakt.
10 jaar lang worden jullie iedere wedstrijd afgemaakt door Fenerbahçequote:Op woensdag 12 november 2008 16:37 schreef saban het volgende:
[..]
Elke keer?
Dat Fenerbahce (gefeliciteerd trouwens) heeft gewonnen van Galatasaray wilt niet zeggen dat wij iedere wedstrijd worden afgemaakt.
Hoeveel punten staan jullie achter op de nummer 1?
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:55 schreef xminator het volgende:
[..]
10 jaar lang worden jullie iedere wedstrijd afgemaakt door Fenerbahçe
We staan 1 puntje lager dan jullie dus reken maar uit.
We hebben inderdaad 1 keer gelijk gespeeld en dat was vorig jaar.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
![]()
Behalve bij de wedstrijd van vorig jaar.... (seizoen)
Die geeft niet zo om voetbalquote:Op woensdag 12 november 2008 18:01 schreef IHVK het volgende:
Besiktas
Of gewoon de club van je vriendin lekker makkelijk.
Inderdaad, dan poep je op FB.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:51 schreef ClioSporT het volgende:
Bezoek gewoon een paar keer wat wedstrijden van alle clubs. Geloof mij dat je keuze dan ineens heel wat makkelijker is
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:55 schreef xminator het volgende:
[..]
10 jaar lang worden jullie iedere wedstrijd afgemaakt door Fenerbahçe
We staan 1 puntje lager dan jullie dus reken maar uit.
Kardes je spreekt je zelf tegen.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:53 schreef xminator het volgende:
[..]
We hebben inderdaad 1 keer gelijk gespeeld en dat was vorig jaar.
Nee eigenlijk hebben we 10 jaar lang elke keer gewonnen. Elke competitiewedstrijd hebben we gewonnenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:52 schreef saban het volgende:
[..]
[..]
Kardes je spreekt je zelf tegen.
En oh ja, jullie zullen altijd een puntje lager staan![]()
Ja leuk, maar bij 8esiktas kan je niet leuk met je vriendin op de tribune's zitten of er zit al een mes door je ribben dankzij die idioten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:54 schreef dylann het volgende:
Besiktas heeft de beste supporters heb ik me laten vertellen plus het stadion ligt op loopafstand van Taksim plein vergelijkbaar met Hofplein/Dam.
Echt? ik dat dat fenerbahce veel extremer was, opzich heb ik nietzoveel ervaring met voetbalclubsquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja leuk, maar bij 8esiktas kan je niet leuk met je vriendin op de tribune's zitten of er zit al een mes door je ribben dankzij die idioten.
Als je lekker rustig wilt zitten + leuke sfeer dan is Fenerbahce het beste, je kunt er altijd met je vriendin/vrouw heen of kinderen. En ze zijn gastvrij.
Bij bjk of gs is dat niet het geval.
Wie gaat er ook mijn zijn vriendin naar een voetbalwedstrijd..quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja leuk, maar bij 8esiktas kan je niet leuk met je vriendin op de tribune's zitten of er zit al een mes door je ribben dankzij die idioten.
Als je lekker rustig wilt zitten + leuke sfeer dan is Fenerbahce het beste, je kunt er altijd met je vriendin/vrouw heen of kinderen. En ze zijn gastvrij.
Bij bjk of gs is dat niet het geval.
sorry mevrouw, voel je niet gelijk aangevallen..quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:50 schreef ClioSporT het volgende:
Heb jij ooit wel eens een voetbalwedstrijd gezien in je leven ? Weet je wel dat een bal rond is ? Zijn duizenden vrouwen die gek zijn van voetbal en gegarandeerd meer van het spelletje weten dan jij.
Ik ben geen mevrouw. De vorm van een bal heeft de maken met jouw IQ, want jij hebt duidelijk nooit de binnenkant van het Fenerbahce stadion gezien aangezien jij het raar vindt dat je met je vriendin naar een voetbalwedstrijd gaat.. Nergens heb je het over de fanatieke sfeer of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:56 schreef dylann het volgende:
[..]
sorry mevrouw de hooligan, voel je niet aangevallen..bovendien wat voor onzin kraam je nu weer uit..
je gebruikt gezegden at the wrong place at the wrong time.. wat heeft de vorm van de bal te maken met de sfeer in het stadion..
ik bedoel alleen dat de fanatieke sfeer gecreeerd wordt door de mannen.. Ga het anders maar een keer testen: de ene keer een stadion vol mannen, de andere keer een stadion vol vrouwen..
PS:
ik speel zelf bij de zondagamateurs hoofdklasse dus voordat je zegt dat vrouwen meer over voetbal weten dan ik..en als je zo tekeer wil gaan over het voetbal shut up and drive richting het voetbal subforum..
![]()
volgens mij is er iets mis met jou IQ.. want hoe vaak heb ik het woord IQ en de vorm van de bal in jou berichten zien voorkomen.. zie topic over Fenerbahcequote:Op vrijdag 14 november 2008 13:03 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik ben geen mevrouw. De vorm van een bal heeft de maken met jouw IQ, want jij hebt duidelijk nooit de binnenkant van het Fenerbahce stadion gezien aangezien jij het raar vindt dat je met je vriendin naar een voetbalwedstrijd gaat.. Nergens heb je het over de fanatieke sfeer of iets dergelijks.
Ik heb zelf jarenlang hoofdklasse gespeeld bij Feyenoord, als je nog les nodig hebt kan ik wel wat uurtjes vrij maken voor je.
Je hebt niet eens kritiek op m'n clubje dus ik voel mij helemaal niet aangevallen, het gaat over vrouwen in het stadion!quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:11 schreef dylann het volgende:
[..]
volgens mij is er iets mis met jou IQ.. want hoe vaak heb ik het woord IQ en de vorm van de bal in jou berichten zien voorkomen.. zie topic over Fenerbahcestaan die woorden bij jou ingeprogrammeerd ofzo
![]()
gast wat ben jij fanatiek zeg wees niet zo aangevallen, je moet ook een beetje tegen kritiek op je clubje kunnen.. je reageert altijd alsof Fenerbahce de uiterste vorm van perfectie is...![]()
geen wonder dat ze niets meer van jou moesten hebben bij Feyenoord als je daar ooit gespeeld heb tenminste..
Er zijn zat mensen die naar voetbal gaan met hun gezin. Het is juist enorm goed geregeld bij Fenerbahçe, je hebt nog steeds veel fanatieken. Maar je hebt ook genoeg plek voor de gezinnen. Daarom wordt er bij Fenerbahçe ook enorm veel omzet gedraaid. Bij bjk en gs heb je alleen hooligans, geen plek voor de normale mens dus. Je kunt daar niet zo maar voor de lol naar een wedstrijd gaan. Daarom zijn de wedstrijdkaarten bij bjk en gs spotgoedkoop maar bij Fenerbahçe hoger, omdat er ook normale mensen naar Fenerbahçe komen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:27 schreef dylann het volgende:
[..]
Wie gaat er ook mijn zijn vriendin naar een voetbalwedstrijd..Ga lekker na de bioscoop ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |