Aglama sen aglamaaaaaaaaaa haydi biraz gul.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
kerel doe is fucking normaalmetalgrap? wtf is dat, leg dat mij is uit.
is gewoon een vent die grappig doet, hihi. dat jij alleen maar lacht op mopjes van grappen.nl
Wie is nu hier nou de Emoquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Aglama sen aglamaaaaaaaaaa haydi biraz gul.
Goed, ik ga hier niet meer op in. Tenzij je kan aantonen dat je rijpe ballen hebt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:57 schreef ClioSporT het volgende:
Ga elkaar ff lekker headbangen ofzo...
Doen! Ik was net op zoek naar een leuk plaatje als avatar.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:47 schreef ClioSporT het volgende:
Ik wil wel een foto van m'n piemoltje maken
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:47 schreef ClioSporT het volgende:
Ik wil wel een foto van m'n piemoltje maken
Zoals je weet mag je avatar maar een paar kilobytes, dus dan kom je bij hem goed uit!.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Doen! Ik was net op zoek naar een leuk plaatje als avatar.
Zo heej, lachen met jouquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:49 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
[..]
Zoals je weet mag je avatar maar een paar kilobytes, dus dan kom je bij hem goed uit!.
Bij mij heb je een yetabyte nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
GALATASARAYquote:Op woensdag 12 november 2008 09:32 schreef xminator het volgende:
Topigin icine sicti batirdi.
Elke keer?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:45 schreef xminator het volgende:
[..]
watser mee? Net of het nog niet genoeg is dat gaysaray met voetbal elke keer word afgemaakt.
10 jaar lang worden jullie iedere wedstrijd afgemaakt door Fenerbahçequote:Op woensdag 12 november 2008 16:37 schreef saban het volgende:
[..]
Elke keer?
Dat Fenerbahce (gefeliciteerd trouwens) heeft gewonnen van Galatasaray wilt niet zeggen dat wij iedere wedstrijd worden afgemaakt.
Hoeveel punten staan jullie achter op de nummer 1?
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:55 schreef xminator het volgende:
[..]
10 jaar lang worden jullie iedere wedstrijd afgemaakt door Fenerbahçe
We staan 1 puntje lager dan jullie dus reken maar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |